PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Best toepasselijk hier.quote:Op zondag 11 november 2012 09:41 schreef Fopje het volgende:
Mensen die geen vertrouwen in TS hebbenAls lindgren. zegt dat hij nooit meer gaat slapen, dan gaat hij nooit meer slapen. Begrepen?
wel hatenquote:Op zondag 11 november 2012 17:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Niet haten omdat we voorstaan man.
Een ekte Ajaciedquote:
Nee, maar iedereen is ook te dom om te poepenquote:Op zondag 11 november 2012 18:05 schreef detennismaster het volgende:
Zhano = GuRBuH
Niemand heeft de combinatie: West Ham, Heerenveen en Ananidze
Is fake. Iedereen kan dat nadoen Sherlock.quote:Op zondag 11 november 2012 18:05 schreef detennismaster het volgende:
Zhano = GuRBuH
Niemand heeft de combinatie: West Ham, Heerenveen en Ananidze
Hij stelt zich wel goed op, maar dat afronden is vrij dramatisch jaquote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef vandermar het volgende:
Wijnaldum speelt wel goed afgezien van zijn goal, hij haalt alles uit de vrijheid die hij krijgt.
Een beetje zoals Immers begin dit seizoen..toch vooral een kwestie van zelfvertrouwen denk ikquote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij stelt zich wel goed op, maar dat afronden is vrij dramatisch ja
Nog steeds wel hoor, dat schieten van Immers vanmiddag was niet best. Alleen te hoog ipv te zacht dan.quote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een beetje zoals Immers begin dit seizoen..toch vooral een kwestie van zelfvertrouwen denk ik
Ja inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 18:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een beetje zoals Immers begin dit seizoen..toch vooral een kwestie van zelfvertrouwen denk ik
Hij is een goede afmaker, maar je hebt aanvoer nodig. Het duo Lens en Matavz vind ik wel beter dan Narsingh - Matavzquote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Echt spitsengoaltje weer![]()
Gaat lekker hoor.
Schaken is een mindere voetballer dan Lens en Pelle een slechtere afmaker dan Matavzquote:Op zondag 11 november 2012 18:24 schreef vandermar het volgende:
Ik vind het tandem Schaken Pelle beter
Voor hoeveel ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef Kamikazie het volgende:
![]()
![]()
COME ON PSV![]()
![]()
WIJ STAAN BOVENAAN WIJ STAAN BOVENAAN!je vergeet te zeggen: ''WIJ ZIJN DE BESTE''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik vind ze wel de beste, maar dat zegt niet dat dat ook zo is.quote:Op zondag 11 november 2012 18:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je vergeet te zeggen: ''WIJ ZIJN DE BESTE''
Dit is trouwens echt onzin, Matavz had net twee keer gescoord en de ene keer stonden er 4 verdedigers omheen en de andere keer 2. Gewoon mooie aanvallenquote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef vandermar het volgende:
Heerenveen laat het nu ook compleet lopen. 4 centrale verdedigers en alsnog lopen ze bij psv vogelvrij
IF Webbquote:Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef BDIL het volgende:
Howard Webb al 3 x aanval Liverpool verneukt![]()
Ik denk serieus dat PSV kampioen wordt dit jaar. (helaas)quote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef DutchSL het volgende:
PSV staat altijd wel (bijna) bovenaan in deze periode van het seizoen, maar dan is er de traditionele dramatische 2e seizoenshelft, al sinds Koeman. Hopelijk nu niet nu we al (waarschijnlijk) uit Europa liggen enzo
Qua spelersmateriaal moet het gewoon .... maar ik heb wil het nog even afwachten voordat ik het hier ga roepenquote:Op zondag 11 november 2012 18:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat PSV kampioen wordt dit jaar. (helaas)
Middenveld en Aanvallend wel maar verdedigend zwaar tekortquote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Qua spelersmateriaal moet het gewoon .... maar ik heb wil het nog even afwachten voordat ik het hier ga roepen
Vitesse heeft een veel te zwaar schema als hij bij de Afrika Cup zit..gaat ze echt punten kostenquote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef Vijf_voor het volgende:
Vitesse zou wel een stunt zijnMoet Bony wel blijven
Geen 5atbquote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wachten op SIF Dimitar
jajaquote:Op zondag 11 november 2012 18:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik maak echt niet alleen maar 5atb teams hoor
Ik vind die Portugees van Real wel goed, Cristiano Ronaldo ofzo?quote:Op zondag 11 november 2012 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Wie vinden jullie in het echt een topspeler en wil je em daarom in fut. Ik heb het met Jadson. Geniale speler was dat bij Shaktar Donesk
Wie?quote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik vind die Portugees van Real wel goed, Cristiano Ronaldo ofzo?
wel nep dat Assaidi niet eens speeltijd krijgt. Liverpool kon zo'n speler wel gebruiken lijkt me.quote:Op zondag 11 november 2012 18:34 schreef BDIL het volgende:
Kut Suarez , zo onverdiend 1-1Wordt wel 2-1 Chelsea
Waarom niet?quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat ik Messi niet kwijt kan in een braziliaans team met Jadson en Hulk. Of kan het wel?
Wacht even. Wat voor formatie?quote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Jammer dat ik Messi niet kwijt kan in een braziliaans team met Jadson en Hulk. Of kan het wel?
50% kansquote:Op zondag 11 november 2012 18:50 schreef Maver24 het volgende:
41212quote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Maver24 het volgende:
Als iemand wat weet wil het graag weten. Formatie maakt niet uit
Hmm das wel nicequote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
41212
Messi en Jadson in de spits. Hulk op RM en op LM Pedro en op de CAM Kaka.
quote:
Denk je dat ik geen PSV volg..quote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoezo meen ik dat niet?
Positionering is denk ik ook iets wat je moet aanvoelen, de ene keer ligt er meer ruimte bij de eerste paal, anders bij de 2e.
quote:Op zondag 11 november 2012 18:54 schreef Maver24 het volgende:
Als iemand wat weet wil het graag weten. Formatie maakt niet uit
Als je nog wat geld over hebt kun je natuurlijk ook voor Alves ipv Mariano gaan en de IF van Higuain halenquote:
Met 1.5m moet dat wel lukkenquote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als je nog wat geld over hebt kun je natuurlijk ook voor Alves ipv Mariano gaan en de IF van Higuain halen
quote:
twitter:JeanPaulRison twitterde op zondag 11-11-2012 om 19:19:25Dries Mertens, officieel de grootste debiel op de Nederlandse velden.Zonder concurrentie. reageer retweet
Hij bedoelt dat hij wel wist dat Lens geblesseerd is geweest en dat daarom Matavz basis stond. Hij is een eckte psv'er die al zijn geld en zijn vrouw vorig jaar is verloren en dus moeten ze bij psv eens werken voor hun geld!quote:Op zondag 11 november 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zucht, zeg nou gewoon wat je bedoelt vriend
Je blijft er omheen draaien.
Mertens scoort zo vaak finesse shots, zeer terechte traitquote:Op zondag 11 november 2012 19:19 schreef jepperdeprep het volgende:
Mertens heeft zeker FIFA gespeeld met z'n finesse shot en no look pass
Dat verklaart toch niet waarom ik PSV dan niet zou volgen. Al komt hij wel wat over als een randdebiel, dus misschien in zijn hoofd wel.quote:Op zondag 11 november 2012 19:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat hij wel wist dat Lens geblesseerd is geweest en dat daarom Matavz basis stond. Hij is een eckte psv'er die al zijn geld en zijn vrouw vorig jaar is verloren en dus moeten ze bij psv eens werken voor hun geld!
Dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 19:11 schreef BDIL het volgende:
Jackson Martinez moet een hattrick maken vanavond![]()
Oh dat heb ik niet gelezen. Dacht dat hij iets zei van 'denk je dat ik psv niet volg'. Geen paniek verder!quote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat verklaart toch niet waarom ik PSV dan niet zou volgen. Al komt hij wel wat over als een randdebiel, dus misschien in zijn hoofd wel.
Oh god, ik las zijn zin gewoon verkeerdquote:Op zondag 11 november 2012 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet gelezen. Dacht dat hij iets zei van 'denk je dat ik psv niet volg'. Geen paniek verder!
quote:Op zondag 11 november 2012 19:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zucht, zeg nou gewoon wat je bedoelt vriend
Je blijft er omheen draaien.
Ja, zie mijn vorige postquote:Op zondag 11 november 2012 19:34 schreef zerokil het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik had het alleen over Matavz zijn spel in de eerste helft.
Ja oke kloptquote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, zie mijn vorige post![]()
Je was ook niet erg duidelijk in wat je bedoelde met "ik snap alleen Matavz niet".
Ik ben 19 hoor ....quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef Rijst het volgende:
Als je als hitsig tienermeisje snoeihard wordt genomen door je vriendje, kun je maar beter zorgen dat je ouders niet thuis zijn. Daar kan Ariel Winters nu over meepraten. De 14-jarige actrice, vooral bekend van haar rol als Alex Dunphy uit Modern Family, werd tijdens een vrijpartij met haar 18-jarige vriendje op heterdaad betrapt door haar moeder.
Moederlief Chris Workman was woedend toen ze ontdekte dat haar kleine meid al seks heeft. "Mijn dochter is veel te jong voor seks", zo vindt zij. "Haar vriend weet heel goed dat seks met minderjarigen verboden is. Hier zal hij voor boeten!", zwoer ze.
Haar moeder heeft woord gehouden. Ze is direct naar de rechter gestapt om de relatie, die al vijf maanden standhoudt, een halt toe te roepen.
!
Had hij maar niet getackeld moeten wordenquote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef Dudeweiser het volgende:
Die rode kaart voor Biemans was zó onterecht![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 19:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Had hij maar niet getackeld moeten worden
fucking spannend!quote:Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef Maver24 het volgende:
Palmeiras tegen Fluminense op Sport1 zometeen
Ik weet het Kevin, ik weet hetquote:Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]als het al iets was, was het wel een vrije trap voor Roda
3k winst op een bedrag van 337kquote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Web app offline?
[ afbeelding ]
Altijd leuk dat soort dingen
3k?quote:Op zondag 11 november 2012 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3k winst op een bedrag van 337k
Completing bug is back
Tax..quote:
vieze gloryhuntersquote:Op zondag 11 november 2012 19:40 schreef Thorb het volgende:
PSV staat een keertje bovenaan en het stikt meteen weer van de psv'ers!
Maikon Leite in actie zienquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 19:48 schreef over_hedge het volgende:
Web app offline?
[ afbeelding ]
Altijd leuk dat soort dingen
Tot januariquote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef over_hedge het volgende:
Ach nouja tenminste winstmaakt ook niet zoveel uit. Heel mijn team verkocht. Vanaf dinsdag black ops spelen en na jan weer eens fut spelen
die 500 000 coins die ik nu heb kan ik in jan een veel beter team van kopen.
Sansoni, Sau, Palladino. Veel goede dribbelaartjes daarquote:Op zondag 11 november 2012 19:59 schreef BDIL het volgende:
Welke silvers CAM/CF zijn aan te raden in Serie A ? Wil 4-2-3-1 spelen en heb al Dybala op CF
ik zou die 500k nu verkopen voor 75 euroquote:Op zondag 11 november 2012 19:54 schreef over_hedge het volgende:
Ach nouja tenminste winstmaakt ook niet zoveel uit. Heel mijn team verkocht. Vanaf dinsdag black ops spelen en na jan weer eens fut spelen
die 500 000 coins die ik nu heb kan ik in jan een veel beter team van kopen.
Dan moet ik in Jan weer opnieuw beginnenquote:Op zondag 11 november 2012 20:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik zou die 500k nu verkopen voor 75 euro
Barreto.quote:Op zondag 11 november 2012 20:01 schreef Maver24 het volgende:
Welke Brasil spits, Pato of Welliton ?? of Vagner Love?
Ik ook. En met Giovani Dos Santos en die Marokkaanse aanvaller.quote:Op zondag 11 november 2012 20:02 schreef Vijf_voor het volgende:
PalladinoDaar moet ik ook nog een team mee maken
El Arabi ?quote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. En met Giovani Dos Santos en die Marokkaanse aanvaller.
Orellana-El Arabi-Dos Santosquote:Op zondag 11 november 2012 20:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ook. En met Giovani Dos Santos en die Marokkaanse aanvaller.
Moslimpoep etenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |