mn neefje woont in een heel ander deel van de stad. en daar lopen ze echt allemaal. al die vriendjes van hem.quote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Grappig dat ze het nu dan wel zijn gaan doen
Ik had eigenlijk wat royaler in moeten slaan, maar we zijn niet enorme snoeperds, dus om dan weer een voorraad tot Pasen te hebben vond ik ook een beetje zonde. Maar ja, nu baal ik wel![]()
Ik lig in een Ziekenhuis buiten Eindhovenquote:Op zondag 11 november 2012 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Zooo in eindhvn alweer, hoi Bos!
Heeeeeeeerlijke dag gehad. Prachtig weer. Uren buiten geweest zonder jas! Veel fotof gemaakt en geen een van de baby whehehe.
Kraamvisitefail.
Fijne reis ook. Hele lieve conductrice net die waarschuwde voor de chaos in Maastricht. Dus ik word zo opgehaald op het station, hoef ik nie in een bus met dronkelappennog een uurtje.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik lig in een Ziekenhuis buiten Eindhoven![]()
?quote:
Nee, want dat was al in het ziekenhuis.quote:Op zondag 11 november 2012 20:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]Hoe krijg je dat voor elkaar, iets te maken met
[..]
?
Heerlijk dat je zo'n ffijne dag had!quote:Op zondag 11 november 2012 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Zooo in eindhvn alweer, hoi Bos!
Heeeeeeeerlijke dag gehad. Prachtig weer. Uren buiten geweest zonder jas! Veel fotof gemaakt en geen een van de baby whehehe.
Kraamvisitefail.
Fijne reis ook. Hele lieve conductrice net die waarschuwde voor de chaos in Maastricht. Dus ik word zo opgehaald op het station, hoef ik nie in een bus met dronkelappennog een uurtje.
Gewoon genieten , heerlijkquote:Op zondag 11 november 2012 21:08 schreef Strega het volgende:
[..]
Heerlijk dat je zo'n ffijne dag had!![]()
Hier mooi weer, vanaf de schemering de buitenhoutkachel aan en heerlijk op de veranda gezeten, kat op schoot, hond voor het vuur! Lekker, puur chill
2 weken inmiddels al, maar dat is voor deze afdeling niet langquote:Op zondag 11 november 2012 20:37 schreef Barbaaf het volgende:
Ah, helemaal gemist dat je in het ziekenhuis lag dan, hoe lang al en waarom (als je erover wil vertellen)?
maar mag je daar gewoon eten wat je hebbenw il en zoveela ls je wilt?quote:Op zondag 11 november 2012 21:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
2 weken inmiddels al, maar dat is voor deze afdeling niet lang
yeah wil zijn biografie wel lezenquote:Op zondag 11 november 2012 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
Gomi, kijk jij ook nog Niehe voor Andy?
Wat grappig Strega, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 11 november 2012 21:07 schreef Strega het volgende:
Pisces, Slochteren is geen biblebelt en ook geen gristelijke gemeente, maar hier lopen ze ook morgen. Besluit van de winkeliersver. omdat ze anders dicht zijn.
Ja, ik vind ook de 11e is de 11e hoor!quote:Op zondag 11 november 2012 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig Strega, dat wist ik dus nietZo'n dag in het weekend vind ik juist veel fijner om te lopen.
En ook de datum iddquote:Op zondag 11 november 2012 21:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, ik vind ook de 11e is de 11e hoor!
Purplequote:Isabella en Purple
Het is wel gewoon eten wat de pot schaft. Ook geen keuze uit een paar dingen. Ik heb wel aangegeven geen vis en bloemkool te eten. Die zijn toevallig al langsgeweest en toen was er voor mij iets anders meegekomen. Maar er waren eigenlijk 2 bamischijven per persoon geleverd, maar 1 iemand had toen nog niet ontbeten en een bamischijf op een nuchtere maag.. doe maar niet he en weggooien is ook een no goquote:Op zondag 11 november 2012 21:24 schreef gomi het volgende:
[..]
maar mag je daar gewoon eten wat je hebbenw il en zoveela ls je wilt?
Chord en Lyric van Glenn Medeiros blijf ik toch het beste vindenquote:Op zondag 11 november 2012 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wtf, die dochters van Andy:
[..]
Purple
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |