En dat vroeg ik me ook af ja.quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef conleche het volgende:
Zijn ze dan nog lekker na een hele week? Of gooi je ze in de vriezer?
Dat eerste ja. Ik wou tien dingen tegelijk doen toen ik die post typte, en op de iPad met automatische spelling dinges gaat dat niet zo goed...quote:Op zondag 11 november 2012 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik je post goed ontcijfer heb je die croissants net uit de oven gehaald voor het verjaardagsontbijt met je ouders volgende week. Of je hebt jarige bijen gedolven. Dat kan ook
In de vriezer. Nu eentje proberen, en dan de rest in de vriezer, en bevroren gaan die eventjes in de oven...quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef conleche het volgende:
Zijn ze dan nog lekker na een hele week? Of gooi je ze in de vriezer?
Ze zien er goed uit! Zijn ze lekkerder dan degene die je bij de bakker zou kopen? Want het lijkt me wél veel werk.quote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
In de vriezer. Nu eentje proberen, en dan de rest in de vriezer, en bevroren gaan die eventjes in de oven...
Qua werk kost het veel tijd, maar je bent er effectief maar een half uurtje mee bezig ofzo. En ze zijn heerlijk, fluffy met veel roomboter smaak, en de kruimels vallen er vanaf. En het idee dat je ze zelf gemaakt hebt is ook een gevoel van voldoening, natuurlijk...quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zien er goed uit! Zijn ze lekkerder dan degene die je bij de bakker zou kopen? Want het lijkt me wél veel werk.
Lijst:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en extra pure hagelslag
T: rozemarijncracker met mayo/sambal/komkommer/prei en zoete paprika
L: 1x geroosterd Allinson met filet A.
T: kiwi
T: 2x rozemarijncracker met mayo/sambal/komkommer/prei en zoete paprika
T: wodka, ovenchips
D: gemarineerde en gegrilde kipfilet. Gewokte groenten. Rijst of mie.
Er is nog zat. Kom maar stukje halenquote:
Ik heb ze gegoogeld en qua uiterlijk vind ik ze compleet inwisselbaar. Is er niet iets stoerders waar je uit kan kiezen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een luxeprobleem. Ben op zoek naar een nieuwe lease auto, maar wat ik wil bestaat niet![]()
- 0% bijtelling (of 14% maar liever niet)
- "zwaar" (als in: ligt stevig op de weg)
- grote kofferbak
- mogelijkheid tot trekhaak
- mooi
![]()
Overweeg nu maar een Prius wagon of de Ampera.
Leuk! Waarschijnlijk ben ik volgend weekend in NL. Heb zin in taart en schilderijen. Kan ik eventueel langskomen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik ben aan het werk.![]()
Ik ga wel de komende twee dagen mijn huis vol hangen met werk. Dus dan zou je schilderijen kunnen komen kijken volgend weekend. Is het dan nog goed, die taart?
Jawel, alles rond de ¤ 40.000,- tot en met 20% bijtelling.quote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ze gegoogeld en qua uiterlijk vind ik ze compleet inwisselbaar. Is er niet iets stoerders waar je uit kan kiezen?
Zeker! Ik weet nog niet helemaal zeker of het me lukt om alles op te hangen in de twee dagen die ik aankomende week vrij ben, maar langskomen kan altijd, het merendeel zal wel hangen iig! Leuk!quote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Waarschijnlijk ben ik volgend weekend in NL. Heb zin in taart en schilderijen. Kan ik eventueel langskomen?
Natuurlijk heeft hij heimwee. Leuk! Ik zeg herfstige boswandeling maken en lekker kneuterig warme choco met slagroom drinken en daarna een video-marathon. Breaking Bad bijvoorbeeld!quote:Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef conleche het volgende:
Oh mijn ik-weet-niet-zo-goed-hoe-ik-hem-moet-noemen stuurde me van de week:
Als ik naar de tekst luister, dan heeft hij misschien wel heimwee. Ik zou het wel gezellig vinden als hij deze kant op zou komen.
Vind je het zo erg?quote:Op zondag 11 november 2012 17:24 schreef kwakz0r het volgende:
3 toetsen af, nog 4 boektoetsen en 1 proefwerk te gaan. dit is het enige stukje van mijn werk dat ik zo haat dat ik zou overwegen iets totaal anders te gaan doen
Welk was het?quote:Op zondag 11 november 2012 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vind je het zo erg?. Ik vind nakijken niet het allerleukst, maar haten doe ik het ook zeker niet.
Wij hebben vanmiddag een huis bezichtigd! Wat voelt dat volwassen. We vonden het niet mooi..
Ik vond het ook wel schattig, dus vind ik hem leuk, anders had ik het corny gevonden.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij heimwee. Leuk! Ik zeg herfstige boswandeling maken en lekker kneuterig warme choco met slagroom drinken en daarna een video-marathon. Breaking Bad bijvoorbeeld!
ja, echt zo erg. ik kan wel janken als ik een hele zondag in rook zie opgaan aan toetsen beoordelen (en ik stel echt niet alles uit, ik doe zoveel ik maar kan tussendoor op school en na school)quote:Op zondag 11 november 2012 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vind je het zo erg?. Ik vind nakijken niet het allerleukst, maar haten doe ik het ook zeker niet.
Wij hebben vanmiddag een huis bezichtigd! Wat voelt dat volwassen. We vonden het niet mooi..
Je hebt toch wel een corny nummer terug gestuurd?quote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel schattig, dus vind ik hem leuk, anders had ik het corny gevonden.
Dat zal wel schelen - ik ben nooit ook op zondag nog bezig. Ik kan me voorstellen dat het daar een stuk minder leuk van wordt.quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, echt zo erg. ik kan wel janken als ik een hele zondag in rook zie opgaan aan toetsen beoordelen (en ik stel echt niet alles uit, ik doe zoveel ik maar kan tussendoor op school en na school)
ik zie niets positiefs in elke dag van half acht tot 17 werken met een hlalf uurtje echte pauze gemiddeld en dan in t weekend ook nog 8 uur aan nakijkwerk eigenlijk (en dan heb ik niet eens een fulltime aanstelling)... ik haat het oprecht, de tijd die het me kost vooral.
Het is nog steeds die ene van Facebook! Met die mond, je weet wel.quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Perruche het volgende:
Co, wat een leukerd heb je! Corny kan ook heel leuk zijn. Mooi liedje wel trouwens!
quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een corny nummer terug gestuurd?
quote:Op zondag 11 november 2012 17:38 schreef conleche het volgende:
[..]Busted. Ik ga niet zeggen welke, though.
Zoek je echt een gezinsauto? Of is een sedan met 4 zitplaatsen meer dan genoeg? Want zo'n prius wagon is echt een wagon waar 7 of 8 man in past. (En de wagon vind ik echt de overtreffende trap van lelijk, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak)quote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel, alles rond de ¤ 40.000,- tot en met 20% bijtelling.
Ik heb ook wel mooiere auto's gezien (rij nu ook in een veel mooiere), maar die zijn door de bijtelling duur en kosten me nu zo'n 400 netto per maand.
Ik zoek echt een gezinswagen ja. We hebben ook nog een 18 jaar oude BMW cabrio + een motor staan namelijk. En ik heb 2 kinderen + man en we gaan vrij vaak met de auto op vakantie.quote:Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zoek je echt een gezinsauto? Of is een sedan met 4 zitplaatsen meer dan genoeg? Want zo'n prius wagon is echt een wagon waar 7 of 8 man in past. (En de wagon vind ik echt de overtreffende trap van lelijk, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak)
Tofquote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef MarMar het volgende:
dochter is door naar de halve finale van SYTYCD Drachten. Vandaag had ze bootcamp in verschillende stijlen.
Ik vind het zo stoer!
Ik ook maar dan zit je aan 20%quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef Tinkepink het volgende:
Of ik neem gewoon een Skoda Superb / Audi a4 / BMW 3 series ofzo . vind er niets aan, die zuinige auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Saai is het in ieder geval niet, of iedereen em mooi vind is een 2e.. Weet niet of iedere leasemaatschappij wel citroens doet.
Ah ja, ik merk dat ik door die ene volledige dag vrij eigenlijk 's avonds en in het weekend nooit iets hoef te doen. Je doet nu nog een gedeelte vervanging, of zo?quote:Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
Hoera voor de dochter van MarMar!
@DaD: 4 en een halve dag, in Januari hopelijk weer vier, want nu is het in de praktijk dus 5 plus avonden of een weekenddag...
en ik mag nu niet meer zeuren van mezelf, had net een toets die heel snel ging en daar ligt er nog eentje van, dus gelukkig maar!
ja, ik mis m echt! heb t gewoon druk en voel me ook echt gestresst deze periode. het is een optelsom:quote:Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah ja, ik merk dat ik door die ene volledige dag vrij eigenlijk 's avonds en in het weekend nooit iets hoef te doen. Je doet nu nog een gedeelte vervanging, of zo?
Mooi dat er eentje snel ging! Dat geeft de burgerlerares moed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, al die dingen vind ik nog wel leuk ook, zelfs het vergaderen.
Kwak
quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik mis m echt! heb t gewoon druk en voel me ook echt gestresst deze periode. het is een optelsom:
'35 uur? Say what?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, al die dingen vind ik nog wel leuk ook, zelfs het vergaderen.. Damn. Maar dat is allemaal bij elkaar wel veel ja. Ik hoop dat je snel door je nakijkstapel heen bent en dat je na de kerst sowieso je vrije dag terug hebt.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
mja, degene die we vervangen heeft twee weken na geboorte van haar kindje haar moeder verloren, en die moeder zou 5 dagen in de week op gaan passen op het kind zodat zij weer fulltime zou gaan werken (ze woont niet samen met haar vriend geloof ik). Dus ik vermoed ergens dat ze misschien nog wel ouderschapsverlof op gaat nemen...quote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
35 uur? Say what?!. Damn. Maar dat is allemaal bij elkaar wel veel ja. Ik hoop dat je snel door je nakijkstapel heen bent en dat je na de kerst sowieso je vrije dag terug hebt.
.
Nog een stukje fruit en wat kwark/yoghurt/noten en het zou op het moment genoeg moeten zijn voor je. Hoe gaat ie met je?quote:Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
B: 3 boterhammen, gekookt ei, 1 met hagelslag, 2 bekers melk
T: 2 koffie
D: hutspot
T: koffie
Ja, vanavond kan ik nog wel even wat erbij doen want we aten sowieso al erg vroeg. Het gaat allemaal prima alleen eten en lachen is nog irritantquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nog een stukje fruit en wat kwark/yoghurt/noten en het zou op het moment genoeg moeten zijn voor je. Hoe gaat ie met je?
NOm!! klinkt heerlijk!quote:Op zondag 11 november 2012 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kom kwark met banaan, 2 el muesli
T: klein stukje monchoutaart
L: 2 bth: 1x kaas, 1x grillworst
D: flink bord pasta
De pasta is voor 2 dagen en bestaat uit rundergehakt, veel tomaatjes, 1 gele paprika, bakje champignons, 400 gr Italiaanse gesneden groenten en gezeefde tomaten voor de saus.
Wel zo eentje dan, want koken blijf ik vreselijk vindenquote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NOm!! klinkt heerlijk!
Keukenprinses
quote:Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel zo eentje dan, want koken blijf ik vreselijk vinden
[ afbeelding ]
Oh gut, souvenier van het territoriumpissertje. 2 topics terug zal de originele lijst zijn dan, kan TS of modje dat dan hier weer even veranderen?quote:Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het PM-lijstje in de OP verwijst ineens naar een of ander blog
Exeo = A4 met Seat logo (krap met de fam)... Superb = ruimte (hele gezin).quote:Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef Tinkepink het volgende:
Of ik neem gewoon een Skoda Superb / Audi a4 / BMW 3 series ofzo . vind er niets aan, die zuinige auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link?quote:Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het PM-lijstje in de OP verwijst ineens naar een of ander blog
Ja eerst lach ik me kapot om bert en dan vind ik het sneuquote:Op zondag 11 november 2012 21:29 schreef Laureline het volgende:
Onee, ik niet! Het hele programma is sowieso puur leedvermaak, al vind ik die echt verliefde stelletjes dan wel weer aandoenlijk.
ze hebben het alquote:Op zondag 11 november 2012 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Farmer seeks wife.
Ja, ik denk dat ik 't hier op ga zetten.
of niet
hahaha. Henrieke maar lachen, maar die had niet meebetaald...quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Laureline het volgende:
Nouja, dit was wel de leukste aflevering totnutoe. Ik zat eigenlijk te wachten tot Bert ook nog moest afrekenen bij de 2 koffie met omelet en pain au chocolat, dat die ober dan zou zeggen: " Dat is dan 145 euro."
quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Laureline het volgende:
Nouja, dit was wel de leukste aflevering totnutoe. Ik zat eigenlijk te wachten tot Bert ook nog moest afrekenen bij de 2 koffie met omelet en pain au chocolat, dat die ober dan zou zeggen: " Dat is dan 145 euro."
Ik gelukkig ook niet.quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb dat programma echt nog nooit gezien.
Scherpquote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben ook een nummerloze TT btw. Lijkt me niet hendig ivm het reeksen.
Heb je nog iets dat lijkt op dat schilder dat je op de wc hebt hangen met die bloemen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik ben aan het werk.![]()
Ik ga wel de komende twee dagen mijn huis vol hangen met werk. Dus dan zou je schilderijen kunnen komen kijken volgend weekend. Is het dan nog goed, die taart?
Lijkt mij niet erg goed voor je stem?!quote:Op maandag 12 november 2012 07:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan van de dag:
O. een bak yoghurt met muesli en een rijstewafel met kaas (had trek en dadelijk een tentamen en dan moet je een goede bodem hebben)
T. Boterham met kaas en mosterd
L. 2 boterhammen met kaas en mosterd
T. Geen flauw idee, als ik dan al thuis ben fruit (en als ik dan nog stemproeven heb geen. Gillen voor een cijfer. Leuke opleiding logopedie)
D. Geen flauw idee, een vriendin komt eten en gezien we altijd bij mij afspreken wil ze perse boodschappen meenemen.
T. Uhm... ik denk "iets lekkers"
Zijwieltjes voor em kopen met kerstquote:Op maandag 12 november 2012 08:32 schreef Jagärtrut het volgende:
grr, maandag. Op weg naar kantoor iets serieus fouts gedaan met m'n knie, doet flink zeer nu. En ik word elke keer zoooo pissig van mensen die niet kunnen fietsen. En van de duutser, want die kan ook niet fietsen. beuh.
maar, wel lekker ontbeten met restjes van gister: een kleine croissant met jam, een zuurdesemwafel en een zuurdesemboterham.
Hoest met Wolve eigenlijk? Had 'ie z'n cijfer nu al binnen?quote:Op maandag 12 november 2012 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge!
Net Mr.Mo richting werk begeleid (motor klaarmaken voor vertrek enzo) en zo even met een pot thee wat wakker worden alvorens naar de uni te vertrekken. Heerlijk zo; dat heb ik toch niet op m'n werkdagen...
![]()
![]()
hij kan wel fietsen, maar fiets altijd op het midden van het fietspad of aan de linkerkant. Net zoals alle Zweden. En ik fiets zo'n 30% sneller dan de meeste zweden, dus ik vind het zooooooo frustrerend.quote:Op maandag 12 november 2012 08:44 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zijwieltjes voor em kopen met kerstEn als dat niet werkt zo'n stuurzitje. Als het dan regent zit jij ook nog droog..
Jeetje, heb gemist waarom dat zo lang duurt?quote:Op maandag 12 november 2012 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
Nog steeds geen cijfer, 20 mailtjes verder...
Maar wel goed; heeft 't naar z'n zin op 't werk enzo!
Geen idee. Misschien geven ze hem een koekje van eigen deeg ofzo?quote:Op maandag 12 november 2012 09:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje, heb gemist waarom dat zo lang duurt?
Flutnacht hier, lang leve het snotteren.
En nu misselijk maar ga eens ontbijten wellicht helpt dat.
Keer bellen ipv mailen? Werkt vaak beter...quote:Op maandag 12 november 2012 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien geven ze hem een koekje van eigen deeg ofzo?Maar niemand die ook maar op z'n mailtjes antwoordt, en het is nu al meer dan 'n maand geleden... Stom, die onzekerheid.
Bellen?quote:Op maandag 12 november 2012 09:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien geven ze hem een koekje van eigen deeg ofzo?Maar niemand die ook maar op z'n mailtjes antwoordt, en het is nu al meer dan 'n maand geleden... Stom, die onzekerheid.
Tsja, dat is niet aan mij. En verder zijn het IT'ers waarvan je mag verwachten dat ze email gebruikenquote:Op maandag 12 november 2012 09:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Keer bellen ipv mailen? Werkt vaak beter...
toen ik nog in zwolle studeerde woonde ik in een studentenhuis met alleen maar IT studenten. Was ideaal, elkaar msn-en dat het eten klaarstaat enzo. Het enige jammere was dat eentje de eenden uit de sloot achter het huis naar binnenlokte onder het motto "zo, dan heb ik ook nog wat vrienden".quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
toen ik nog in zwolle studeerde woonde ik in een studentenhuis met alleen maar IT studenten. Was ideaal, elkaar msn-en dat het eten klaarstaat enzo. Het enige jammere was dat eentje de eenden uit de sloot achter het huis naar binnenlokte onder het motto "zo, dan heb ik ook nog wat vrienden".
quote:
haha, iets kopen en daarna pas denken wat je ermee maakt...dat doe ik ook vaak.quote:Op maandag 12 november 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:
Ik heb boekweit gekocht! Bij de natuurwinkel, deze:
[ [url=http://www.biowaren.nl/images/products/resize260/8711521916153[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Iemand tip wat ik ermee kan maken?
quote:Op maandag 12 november 2012 09:55 schreef V1z0R het volgende:
In een leeg blik doen, daarmee schudden, en dan de Macarena zingen
Oh dat eerste is wel een goed idee. Heb ook nog lamsgehakt, lekker voor een soort kofte!quote:Op maandag 12 november 2012 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
haha, iets kopen en daarna pas denken wat je ermee maakt...dat doe ik ook vaak.
Koken, met gegrilde groenten en feta mixen, als een soort couscous?
malen en er meel van maken?
pap van maken, als havermout?
geen idee over het meel, dat zou je kunnen proberen allicht. heb het nog nooit geprobeerd bij mij, maar misschien lukt het!quote:Op maandag 12 november 2012 10:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh dat eerste is wel een goed idee. Heb ook nog lamsgehakt, lekker voor een soort kofte!
En meel maken, kan dat gewoon in zo'n klein keukenmachinetje wat bij een blender zit? Boekweitpannenkoekjes is wel lekker!
quote:Op maandag 12 november 2012 09:55 schreef V1z0R het volgende:
In een leeg blik doen, daarmee schudden, en dan de Macarena zingen
Maar rauw is het giftig ofzo zei het meisje in de winkel. Die ik heb, zijn dat grutten? Of watquote:Op maandag 12 november 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
Volgens mij kan je het gewoon gebruiken als quinoa of gierst inderdaad
Ik mix mn havermout weleens met boekweitgrutten
nee, grutten zijn nog wat kleiner. Dit is de hele korrel, denk ik als ik het zo in kan schatten op het plaatje. Voor grutten zou je het een keer in de blender moeten pulsen.quote:Op maandag 12 november 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar rauw is het giftig ofzo zei het meisje in de winkel. Die ik heb, zijn dat grutten? Of wat
Ja ik zeg toch niet dat je t rauw moet etenquote:Op maandag 12 november 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Maar rauw is het giftig ofzo zei het meisje in de winkel. Die ik heb, zijn dat grutten? Of wat
Lekker, maar als lunch lijkt het me wel wat eentonigquote:Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar eens richting universiteit. Met lunch in een chineesbakje:
[ afbeelding ]
Nom
Oh ja, weet ik veelquote:Op maandag 12 november 2012 10:16 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch niet dat je t rauw moet etenkoken lijkt me. Staat toch meestal wel op t zakje ook. En grutten zijn anders, dan is t gemalen.
Eentonig? Griekse yoghurt met 'n lading bosvruchten eentonig?quote:Op maandag 12 november 2012 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Lekker, maar als lunch lijkt het me wel wat eentonig
Die met die rozen? Die is er nog, heeft het huis nooit verlaten.quote:Op maandag 12 november 2012 00:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Heb je nog iets dat lijkt op dat schilder dat je op de wc hebt hangen met die bloemen?
Ik ben toch nooit sarcastischquote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Die met die rozen? Die is er nog, heeft het huis nooit verlaten.
Ik denk er serieus over om me nog eens om te draaien, zo slaperig ben ik.![]()
Toch even opgestaan en koffie gehaald en nu zag ik dat Nallie helemaal niet sarcastisch was, ik dacht namelijk dat het wél regende en ze géén mamibo had.
Dus je bent nu getrouwd met Mcquote:
Ja die is leuk! Iig in mijn herinnering (:quote:Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Die met die rozen? Die is er nog, heeft het huis nooit verlaten.
Ik denk er serieus over om me nog eens om te draaien, zo slaperig ben ik.![]()
Toch even opgestaan en koffie gehaald en nu zag ik dat Nallie helemaal niet sarcastisch was, ik dacht namelijk dat het wél regende en ze géén mamibo had.
quote:Op maandag 12 november 2012 10:32 schreef Nallie het volgende:
V1z, de bruiloft is gepland in mei, dus nee.
En sorry Co voor de verwarring, maar hier is het echt droog en de zon schijnt! En borrelen ga ik ook
Mja, 400gr bessen is 56gr suiker = 224kcal + 500gr(?) volle yoghurt = 400kcal = 624kcal.quote:
Jij moet sws nog een keer langskomen om je gerookte boter van sigme op te halen.quote:Op maandag 12 november 2012 10:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja die is leuk! Iig in mijn herinnering (:
Neequote:Op maandag 12 november 2012 10:38 schreef Nallie het volgende:
Ik moest ook ff denken Maria
En leuk toch Prob, crush
Mis je ook een stukje diepte Li?quote:
Waar laat je die dan, nooit gezienquote:Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef loveli het volgende:
Blijkbaar was mijn ass te huge om de draai te maken.
Kan niet bij het volledige artikelquote:Op maandag 12 november 2012 12:30 schreef Perruche het volgende:
Leuk maria! Ik heb net gehoord dat ik binnen ons kantoor onofficiele specialist word van een bepaald product, ook lekker. Ben benieuwd, eerste meeting is gepland...
En ontopic nieuws:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)draten-gezonder.html
MC, in dat kader, wat een hoop KH's vandaag! Alleen maar brood, banaan en stamppot
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
400 gram volvette Griekse yoghurt is niet heel weinig!
quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
3 keer koffie omgooien, sommige mensen kunnen het.
En nee, het is mij nog niet gelukt!
Jaaaquote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Aankomend weekend is de landelijke intocht.
Blijft toch altijd leuk om te kijken
We mogen ook niet zo maar gillen (even vanuit gaande dat je dat bedoeld), we doen een glijtoon en een zweltoon. En die moeten met een bepaalde "techniek" gedaan worden waardoor ze niet slecht voor je stem zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 08:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Lijkt mij niet erg goed voor je stem?!
Meh, nog steeds? Das mooi danquote:Op maandag 12 november 2012 09:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jeetje, heb gemist waarom dat zo lang duurt?
Flutnacht hier, lang leve het snotteren.
En nu misselijk maar ga eens ontbijten wellicht helpt dat.
Ja!!quote:Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij moet sws nog een keer langskomen om je gerookte boter van sigme op te halen.
Sinterklaasjournaal begint vanavond ook weerquote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Aankomend weekend is de landelijke intocht.
Blijft toch altijd leuk om te kijken
quote:Op maandag 12 november 2012 16:24 schreef MarMar het volgende:
Gillen voor een cijfer he? Dan had ik gefaaldik kan NIET gillen, nooit gekund.
Ik heb op mijn zeventiende auditie gedaan voor een dramaopleiding, ik kan me er iets bij voorstellen hoe eng dat isquote:Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Weet je hoe eng dat is. Zitten er twee super chagrijnig kijkende docenten achter tafeltjes en dan sta jij daar te gillen (pardon, je stemproef uit te voeren).
Maaaaaaar... eerst de cijfers afwachten voordat ik ga juichen
(ik denk dat mijn huisgenoten me gaan stenigen als ik ze niet heb gehaald, ze zijn het geoefend inmiddels behoorlijk zat)
O... god, daar zit mijn ex nu opquote:Op maandag 12 november 2012 16:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
Ik heb op mijn zeventiende auditie gedaan voor een dramaopleiding, ik kan me er iets bij voorstellen hoe eng dat is
Dat is geen detail. Dat is groots!quote:Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef MarMar het volgende:
Oh en detail: ik heb mn wandelstok thuisgelaten vandaag
Laatst ging het weer stukken beter maar we moesten de uitslag van zijn leverpunctie sowieso nog afwachten. Nu lijkt er zeker een probleem met de lever te zijn dat hij zoveel gal opgeeft. Hij heeft antimisselijkheid en een pijnstiller gekregen dus hij ligt nu lekker te chillenquote:Op maandag 12 november 2012 15:15 schreef the85mc het volgende:
Oeh dat klinkt niet goed met de hond. Die was laatst toch wel weer aardig opgeknapt?
Wat zij zegt!quote:Op maandag 12 november 2012 17:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is geen detail. Dat is groots!
Jaa inderdaad!quote:Op maandag 12 november 2012 17:51 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat is geen detail. Dat is groots!
Ben je zo vies?quote:Op maandag 12 november 2012 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn, mar!
De Duutser heeft me een massage aangeboden vanavond. Maar alleen maar als ik ook in bad ga. Daar zeg ik geen nee tegen!
Hiet zijn zoooooveel interpretaties mogelijk.quote:Op maandag 12 november 2012 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn, mar!
De Duutser heeft me een massage aangeboden vanavond. Maar alleen maar als ik ook in bad ga. Daar zeg ik geen nee tegen!
Ja we hebben al een x gezoend misschien is het daarom ongemakkelijkquote:
Oh nou dan ben je toch al over de grens heenquote:Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja we hebben al een x gezoend misschien is het daarom ongemakkelijk
Nee we hebben sindsdien niets meer gezegd tegen elkaar of wel als het wel moest want er stonden anderen bij en dan beide zo rood wordenquote:Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh nou dan ben je toch al over de grens heen
Ah, leuk toch die spanning.quote:Op maandag 12 november 2012 19:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee we hebben sindsdien niets meer gezegd tegen elkaar of wel als het wel moest want er stonden anderen bij en dan beide zo rood worden
Afspreken in t kopieerhok?quote:Op maandag 12 november 2012 19:30 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee we hebben sindsdien niets meer gezegd tegen elkaar of wel als het wel moest want er stonden anderen bij en dan beide zo rood worden
leuk! ik heb logopedie gehad voor stemproblemen (aanzet tot knobbeltjes door overbelasting), en ook wat workshops gedaan daarna. Was t Sadolin techniek?quote:Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We mogen ook niet zo maar gillen (even vanuit gaande dat je dat bedoeld), we doen een glijtoon en een zweltoon. En die moeten met een bepaalde "techniek" gedaan worden waardoor ze niet slecht voor je stem zijn.
quote:
Wat voor soort stemproef is dat dan dat je er een cijfer voor krijgt?quote:Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is m'n tentamen en stemproef goed gegaan vandaag
Vanavond films en chocolade met een vriendinYeah
ja dat dacht ik, maar het is 1x ontbijt knutselen en 2x avond etenquote:Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Het special k dieet? 2x per dag een kommetje special K en avondeten?
Salade is groentequote:Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef MarMar het volgende:
Dat is het specialK dieet? Waar is de groente?
Waarom fruitsap, graanreep, fruit(suiker)yoghurt?
SO MANY QUESTIONS!
Ik heb een enorm slechte rug, en doe mijn buikspieroefeningen op een bal, moet zeggen dat dat wel heel goed werkt. Je kunt dan ook niets slopen terwijl je met zware apparaten in de weer bent.quote:Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het gaat ook niet echt om resultaat dat te zien is, maar ik hoopte echt dat ik nu wel al wat verschil met m'n rug had gemerkt.
Ik doe inderdaad buikspieroefeningen (op een apparaat - liggen vindt m'n rug niet tof), seated row, lower back extension, lat pull-down...
Maar dan zou ik alles trainen behálve m'n rug. Ik doe ze op 19 kilo, dus forceren doe ik het daarmee in ieder geval niet.quote:Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef MarMar het volgende:
Ik denk dat ik eerst die row en misschien ook wel die lat zou laten zitten totdat het wat beter gaat.
Heb je een sportschool met fysiobegeleiding?
Ik zit met m'n hele bovenlijf tegen een pad aangedrukt. Het voelt niet als weinig ondersteuning.quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef MarMar het volgende:
Omdat je daarbij zero ondersteuning hebt in je rug, wat je met de lower back en de buikspieren op apparaat wel hebt. Ik zou eerst die basis versterken en als dat beter gaat de seated row erbij pakken. Doe je die lower back trouwens wel op een apparaat met gewicht of gewoon met je benen klem?
[ afbeelding ]
Die bedoel ik.
Die is op zich wel okay, maar je drukt met deze met je volledige bovenlijf en niet geisoleerd met je onderrug.quote:Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef MarMar het volgende:
Omdat je daarbij zero ondersteuning hebt in je rug, wat je met de lower back en de buikspieren op apparaat wel hebt. Ik zou eerst die basis versterken en als dat beter gaat de seated row erbij pakken. Doe je die lower back trouwens wel op een apparaat met gewicht of gewoon met je benen klem?
[ afbeelding ]
Die bedoel ik.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ze gaan de chemo en shit stoppen bij schoonmams. Realiteit is een bitch.
Slapen dan maar...
Het suckt big time. Sterkte voor jullie!quote:Op maandag 12 november 2012 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all... 't is 'for the best' (kwaliteit, geen kwantiteit etc.), en het zat eraan te komen, maar toch blijft het stom
We doen dit voornamelijk om een zo'n goed mogelijke stemcontrole te hebben en moeten dus geluid maken vanuit verschillende strottenhoofdposities en stembandposities.quote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
leuk! ik heb logopedie gehad voor stemproblemen (aanzet tot knobbeltjes door overbelasting), en ook wat workshops gedaan daarna. Was t Sadolin techniek?
Een glijtoon en een messa di voce. En ik studeer logopedie.quote:Op maandag 12 november 2012 20:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat voor soort stemproef is dat dan dat je er een cijfer voor krijgt?wat studeer je dan?
Hoe ongelofelijk rotquote:Op maandag 12 november 2012 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all... 't is 'for the best' (kwaliteit, geen kwantiteit etc.), en het zat eraan te komen, maar toch blijft het stom
Jep, helaas snotter ik nog steeds.quote:Op maandag 12 november 2012 14:11 schreef An24 het volgende:
[..]
Meh, nog steeds? Das mooi dan![]()
Hier een druk maar lekker dagje. Een paar prive afspraken ver van huis en vanavond workshop. Dus mezelf maar in een cafe gedumpt met wat werk erbij. Heel vervelend![]()
Per: volgens mij kan je de boekweit idd omtoveren tot grutten door ze te malen. Dat koken met melk of iets anders. Ei erbij en dan platte koekjes bakken. (net zoals viskoekjes). Heerlijk met bijvoorbeeld stroop en fruit
Zwemmen al geprobeerd?quote:Op maandag 12 november 2012 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook een stomme sport met stomme apparaten. Ik vond het vooral stom dat ik nu al bijna twee maanden drie keer in de week krachttraining doe en m'n rugpijn nog níets minder is geworden. En ik word ook niet strakker..
Ik ben er al bijna een uurquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:25 schreef Perruche het volgende:
En luxe hoor, nu nog koken voor straks! Ik Ben al bijna at work
^ dat!quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Wil iedereen ff nokken om vanaf de keukentafel/ bank advies te geven aan DaD? Je hebt a,s ik het me goed herinner steunzolen, 1 been wat langer is dan de ander en je hebt last van je rug.
Ga niet zelf lopen klooien, negeer het advies van de mensen hier en ga sporten onder begeleiding.
Fysio's worden ervoor opgeleid om mensen met div. beperkingen te helpen. 1 ding is houding, ander ding is spierkracht enz.
Een begeleider op de sportschool kan je niet helpen want die heeft de kennis niet en de mensen hier willen wel helpen maar niemand van hier kan meekijken hoe je de oefeningen doet en of wat je doet goed is voor je.
Tldr: DaD ga ajb. Bij de fysio langs
/ my 2 cents
quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:47 schreef Ml-etje het volgende:
Zit al vanaf 7 uur ijverig te niksen.. alle systemen weigeren hier.
Baas boven baasquote:
quote:
Dat van het bloed geven of ook dat je ineens weer zo'n ommezwaai hebt gemaakt qua eten?quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:33 schreef the85mc het volgende:
Mogguh!
Voel me wat slapjes en moeig. Zal blij zijn als ik vanavond weer in mn bed kan gaan liggen..
Denk bloedgeven. De ochtend erna bruis ik nooit van energie. Gewoon dagje doorzetten. Heb net ontbijt op en gaat al wat beter.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dat van het bloed geven of ook dat je ineens weer zo'n ommezwaai hebt gemaakt qua eten?
Dat is niet fijn. Heb je wel goede zwangerschapsgymnastiekbegeleiding gehad voor en na de bevalling?quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:14 schreef Phaidra het volgende:
Vrijdag mag ik ook naar de fysio, mijn buikspieren gaan weer de verkeerde kant op.
jij kan fietsen naar je werk en ik mag straks 2 uur tuffen om bij mijn klant te zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:25 schreef Perruche het volgende:
Ja vandaag ga ik me eraan houden. Heb een feestje binnenkort (over een maand) dus dat is mijn korte termijn doel. Lannge termijn doelen werken niet bij mijplus het lijkt me niet te weinig, bekende valkuil. Misschien neem ik nog wat yoghurt na het sporten als ik 2 uur ga.
En luxe hoor, nu nog koken voor straks! Ik Ben al bijna at work
Heerlijk, fiesen naar het werk. Klanten zitten idd ver weg, maar deze week werk ik de heeeeele week vanaf kantoor. Luvely!quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jij kan fietsen naar je werk en ik mag straks 2 uur tuffen om bij mijn klant te zijn.
Altijd baas boven baas he
Wil je het hebben? Ik heb toegang tot het artikel uit het eerste linkje.quote:Op maandag 12 november 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kan niet bij het volledige artikelWel benieuwd naar wat het controle-dieet is namelijk.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 09:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wil je het hebben? Ik heb toegang tot het artikel uit het eerste linkje.
Sterkte Mo en Wolve!
Vanavond krachttrainingschema laten maken. Eens kijken of die trainer om kan gaan met een eigenwijs meisje dat aan dr fysio-oefeningen vast wil blijven houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |