abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119089156
De Slankreeks

Vorige topics: [Gezond Slank] # 2050 - boeren, (ham)burgers en buitenl(ui)

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_119089194
En die croissants in de op heb ik net uit delven getrokken! Voor bijen verjaardagsontbijt met m'n ouders, volgend weekeind!
  zondag 11 november 2012 @ 16:32:07 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119089374
TT :D

Wat een prachtige croissants.. je zou het bijna lekker gaan vinden :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 11 november 2012 @ 16:32:12 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119089376
Als ik je post goed ontcijfer heb je die croissants net uit de oven gehaald voor het verjaardagsontbijt met je ouders volgende week. Of je hebt jarige bijen gedolven. Dat kan ook
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_119089424
Zijn ze dan nog lekker na een hele week? Of gooi je ze in de vriezer?
  zondag 11 november 2012 @ 16:33:47 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119089431
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef conleche het volgende:
En dat vroeg ik me ook af ja.
pi_119089434
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik je post goed ontcijfer heb je die croissants net uit de oven gehaald voor het verjaardagsontbijt met je ouders volgende week. Of je hebt jarige bijen gedolven. Dat kan ook
Dat eerste ja. Ik wou tien dingen tegelijk doen toen ik die post typte, en op de iPad met automatische spelling dinges gaat dat niet zo goed...
pi_119089458
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef conleche het volgende:
In de vriezer. Nu eentje proberen, en dan de rest in de vriezer, en bevroren gaan die eventjes in de oven...
pi_119089613
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

In de vriezer. Nu eentje proberen, en dan de rest in de vriezer, en bevroren gaan die eventjes in de oven...
Ze zien er goed uit! Zijn ze lekkerder dan degene die je bij de bakker zou kopen? Want het lijkt me wél veel werk.

Lijst:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en extra pure hagelslag
T: rozemarijncracker met mayo/sambal/komkommer/prei en zoete paprika
L: 1x geroosterd Allinson met filet A.
T: kiwi
T: 2x rozemarijncracker met mayo/sambal/komkommer/prei en zoete paprika
T: wodka, ovenchips
D: gemarineerde en gegrilde kipfilet. Gewokte groenten. Rijst of mie.
pi_119089808
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Ze zien er goed uit! Zijn ze lekkerder dan degene die je bij de bakker zou kopen? Want het lijkt me wél veel werk.

Lijst:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en extra pure hagelslag
T: rozemarijncracker met mayo/sambal/komkommer/prei en zoete paprika
L: 1x geroosterd Allinson met filet A.
T: kiwi
T: 2x rozemarijncracker met mayo/sambal/komkommer/prei en zoete paprika
T: wodka, ovenchips
D: gemarineerde en gegrilde kipfilet. Gewokte groenten. Rijst of mie.

Qua werk kost het veel tijd, maar je bent er effectief maar een half uurtje mee bezig ofzo. En ze zijn heerlijk, fluffy met veel roomboter smaak, en de kruimels vallen er vanaf. En het idee dat je ze zelf gemaakt hebt is ook een gevoel van voldoening, natuurlijk...

Mooi lijstje trouwens!
pi_119089982
Bij croissants pulk ik altijd die ongare kleffie eruit :@ . Behalve als het van die hele droge zijn, dan lust ik het binnenste wel. Maar ik begin altijd met alle knapperige puntjes eraf eten :Y) !
pi_119090099
Er zijn echt maar heel weinig goede croissants out there! Zelfs in Frankrijk! Zo vaak een teleurstelling. Hoewel als je ze even oppiept in de koekenpan of oven, dan is het sws wel lekker hoor, maar zo'n hele knapperige, beetje zoete, precies gare.....ik kom ze maar zelden tegen.
  zondag 11 november 2012 @ 16:48:44 #13
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119090103
Croissants :9.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_119090153
Oh mijn ik-weet-niet-zo-goed-hoe-ik-hem-moet-noemen stuurde me van de week:

Als ik naar de tekst luister, dan heeft hij misschien wel heimwee. Ik zou het wel gezellig vinden als hij deze kant op zou komen. :@
pi_119090169
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Croissants :9.
Jij hebt monchoutaart!!
  zondag 11 november 2012 @ 16:51:46 #16
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119090202
Monchoutaart yum!
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 11 november 2012 @ 16:52:41 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119090229
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij hebt monchoutaart!!
Er is nog zat. Kom maar stukje halen :D.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 11 november 2012 @ 16:54:48 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119090308
Heb een luxeprobleem. Ben op zoek naar een nieuwe lease auto, maar wat ik wil bestaat niet :(
- 0% bijtelling (of 14% maar liever niet)
- "zwaar" (als in: ligt stevig op de weg)
- grote kofferbak
- mogelijkheid tot trekhaak
- mooi
:')

Overweeg nu maar een Prius wagon of de Ampera.
pi_119090314
Ik ben aan het werk. :P

Ik ga wel de komende twee dagen mijn huis vol hangen met werk. Dus dan zou je schilderijen kunnen komen kijken volgend weekend. Is het dan nog goed, die taart? :+
pi_119090429
quote:
15s.gif Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een luxeprobleem. Ben op zoek naar een nieuwe lease auto, maar wat ik wil bestaat niet :(
- 0% bijtelling (of 14% maar liever niet)
- "zwaar" (als in: ligt stevig op de weg)
- grote kofferbak
- mogelijkheid tot trekhaak
- mooi

Overweeg nu maar een Prius wagon of de Ampera.
Ik heb ze gegoogeld en qua uiterlijk vind ik ze compleet inwisselbaar. Is er niet iets stoerders waar je uit kan kiezen?
  zondag 11 november 2012 @ 16:58:14 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119090454
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef conleche het volgende:

Ik ga wel de komende twee dagen mijn huis vol hangen met werk. Dus dan zou je schilderijen kunnen komen kijken volgend weekend. Is het dan nog goed, die taart? :+
Leuk! Waarschijnlijk ben ik volgend weekend in NL. Heb zin in taart en schilderijen. Kan ik eventueel langskomen?
  zondag 11 november 2012 @ 16:58:48 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119090472
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb ze gegoogeld en qua uiterlijk vind ik ze compleet inwisselbaar. Is er niet iets stoerders waar je uit kan kiezen?
Jawel, alles rond de ¤ 40.000,- tot en met 20% bijtelling.
Ik heb ook wel mooiere auto's gezien (rij nu ook in een veel mooiere), maar die zijn door de bijtelling duur en kosten me nu zo'n 400 netto per maand.
pi_119090566
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Leuk! Waarschijnlijk ben ik volgend weekend in NL. Heb zin in taart en schilderijen. Kan ik eventueel langskomen?
Zeker! Ik weet nog niet helemaal zeker of het me lukt om alles op te hangen in de twee dagen die ik aankomende week vrij ben, maar langskomen kan altijd, het merendeel zal wel hangen iig! Leuk!

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 11-11-2012 17:24:51 ]
pi_119090625
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:23 schreef the85mc het volgende:

[..]

Met lekker veel groenten zeker ;)
NEIN! :P. Ik weet nu wel wat het wordt, hoop dat mevroi het lekker vindt!
pi_119090668
Oh en ik ben superblij met mijn 2 paar nieuwe schoenen. En ik heb net veel boodschappen gedaan en allemaal lekkere dingen gekocht waaronder :@ kaneelbrood :@. Maar geen nutella, ook al stond ik 3 volle minuten bij het schap _O-
pi_119091183
*O* @ TT
pi_119091290
Hai, wat een filosofie in het topic O+

Ik heb net gefloat dus ik ben helemaal zen. Rare ervaring wel :)

Wel je best doen hoor Perr! Ze verwacht vast veel, dan kan je haar niet teleurstellen :P
Be someone that makes you happy
pi_119091301
En Co, liefde O+
pi_119091348
3 toetsen af, nog 4 boektoetsen en 1 proefwerk te gaan. dit is het enige stukje van mijn werk dat ik zo haat dat ik zou overwegen iets totaal anders te gaan doen :(
Kwak
pi_119091403
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef conleche het volgende:
Oh mijn ik-weet-niet-zo-goed-hoe-ik-hem-moet-noemen stuurde me van de week:

Als ik naar de tekst luister, dan heeft hij misschien wel heimwee. Ik zou het wel gezellig vinden als hij deze kant op zou komen. :@
Natuurlijk heeft hij heimwee. Leuk! Ik zeg herfstige boswandeling maken en lekker kneuterig warme choco met slagroom drinken en daarna een video-marathon. Breaking Bad bijvoorbeeld!

Lijstje:
Late O: yoghurt, trosje druiven
L: restje nasi met pindasaus en een gekookt ei
B: uur wandelen
T: warme choco met slagroom
D: biefstuk met veel groente in zwarte bonensaus met mie
T: ?
pi_119091519
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:24 schreef kwakz0r het volgende:
3 toetsen af, nog 4 boektoetsen en 1 proefwerk te gaan. dit is het enige stukje van mijn werk dat ik zo haat dat ik zou overwegen iets totaal anders te gaan doen :(
Vind je het zo erg? :o. Ik vind nakijken niet het allerleukst, maar haten doe ik het ook zeker niet.

Wij hebben vanmiddag een huis bezichtigd! Wat voelt dat volwassen. We vonden het niet mooi. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zondag 11 november 2012 @ 17:30:21 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_119091547
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Vind je het zo erg? :o. Ik vind nakijken niet het allerleukst, maar haten doe ik het ook zeker niet.

Wij hebben vanmiddag een huis bezichtigd! Wat voelt dat volwassen. We vonden het niet mooi. :+.
Welk was het?
The love you take is equal to the love you make.
pi_119091645
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:22 schreef Nallie het volgende:
En Co, liefde O+
Ik vond het ook wel schattig, dus vind ik hem leuk, anders had ik het corny gevonden. :+
quote:
17s.gif Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft hij heimwee. Leuk! Ik zeg herfstige boswandeling maken en lekker kneuterig warme choco met slagroom drinken en daarna een video-marathon. Breaking Bad bijvoorbeeld!

:D Hij kan sws niet nu weg, werkt voor minstens twee maanden bij het weeshuis en ze hebben al gevraagd of hij tot januari wil blijven, omdat dan pas de nieuwe vrijwilligers komen. Maaaaaarrrrr, Breaking Bad kan ik natuurlijk ook heel goed alleen kijken! ;)
pi_119091672
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

ja, echt zo erg. ik kan wel janken als ik een hele zondag in rook zie opgaan aan toetsen beoordelen (en ik stel echt niet alles uit, ik doe zoveel ik maar kan tussendoor op school en na school)

ik zie niets positiefs in elke dag van half acht tot 17 werken met een hlalf uurtje echte pauze gemiddeld en dan in t weekend ook nog 8 uur aan nakijkwerk eigenlijk (en dan heb ik niet eens een fulltime aanstelling)... ik haat het oprecht, de tijd die het me kost vooral.
Kwak
pi_119091688
Co, wat een leukerd heb je! Corny kan ook heel leuk zijn :P. Mooi liedje wel trouwens!
pi_119091698
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vond het ook wel schattig, dus vind ik hem leuk, anders had ik het corny gevonden. :+
Je hebt toch wel een corny nummer terug gestuurd?
pi_119091728
Kelis - I hate you so much right now Caught out there?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119091735
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, echt zo erg. ik kan wel janken als ik een hele zondag in rook zie opgaan aan toetsen beoordelen (en ik stel echt niet alles uit, ik doe zoveel ik maar kan tussendoor op school en na school)

ik zie niets positiefs in elke dag van half acht tot 17 werken met een hlalf uurtje echte pauze gemiddeld en dan in t weekend ook nog 8 uur aan nakijkwerk eigenlijk (en dan heb ik niet eens een fulltime aanstelling)... ik haat het oprecht, de tijd die het me kost vooral.
Dat zal wel schelen - ik ben nooit ook op zondag nog bezig. Ik kan me voorstellen dat het daar een stuk minder leuk van wordt. :*. Hoe veel dagen werk je? Ook vier?
pi_119091807
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Perruche het volgende:
Co, wat een leukerd heb je! Corny kan ook heel leuk zijn :P. Mooi liedje wel trouwens!
Het is nog steeds die ene van Facebook! Met die mond, je weet wel. :P

quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je hebt toch wel een corny nummer terug gestuurd?
:D Busted. Ik ga niet zeggen welke, though. :P
pi_119091853
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 17:38 schreef conleche het volgende:

[..]

:D Busted. Ik ga niet zeggen welke, though. :P
*;

pm staat open voor het nummer ;)
pi_119091983
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jawel, alles rond de ¤ 40.000,- tot en met 20% bijtelling.
Ik heb ook wel mooiere auto's gezien (rij nu ook in een veel mooiere), maar die zijn door de bijtelling duur en kosten me nu zo'n 400 netto per maand.
Zoek je echt een gezinsauto? Of is een sedan met 4 zitplaatsen meer dan genoeg? Want zo'n prius wagon is echt een wagon waar 7 of 8 man in past. (En de wagon vind ik echt de overtreffende trap van lelijk, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak)
En oh ja: moet het diesel of benzine zijn of maakt dat niet uit?
  zondag 11 november 2012 @ 17:44:42 #42
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119092046
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zoek je echt een gezinsauto? Of is een sedan met 4 zitplaatsen meer dan genoeg? Want zo'n prius wagon is echt een wagon waar 7 of 8 man in past. (En de wagon vind ik echt de overtreffende trap van lelijk, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak)
Ik zoek echt een gezinswagen ja. We hebben ook nog een 18 jaar oude BMW cabrio + een motor staan namelijk. En ik heb 2 kinderen + man en we gaan vrij vaak met de auto op vakantie.
Alternatief is een goedkopere auto (niet te klein, ik rij 60.000 km per jaar) en dan privé een bus voor erbij kopen.
pi_119092128
Ford Focus en dan de stationwagon?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_119092173
Hier kun je bijtellings % zien, en de catalogusprijs. De enige wat ruimere 0% auto's zijn toyota prius plug in, chevy volt en opel ampera. Die laatste 2 zijn technisch grotendeels hetzelfde.
pi_119092264
Fluence is ook nog best ruim.
pi_119092314
*O* dochter is door naar de halve finale van SYTYCD Drachten. Vandaag had ze bootcamp in verschillende stijlen.
Ik vind het zo stoer! :D
  zondag 11 november 2012 @ 17:51:37 #47
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119092326
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef MarMar het volgende:
*O* dochter is door naar de halve finale van SYTYCD Drachten. Vandaag had ze bootcamp in verschillende stijlen.
Ik vind het zo stoer! :D
Tof *O*
pi_119092340
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef V1z0R het volgende:
Ford Focus en dan de stationwagon?
Ik vind de Mondeo dan mooier.
  zondag 11 november 2012 @ 17:53:26 #49
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119092386
Of ik neem gewoon een Skoda Superb / Audi a4 / BMW 3 series ofzo . vind er niets aan, die zuinige auto's.
  zondag 11 november 2012 @ 17:53:44 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119092401
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ook.
pi_119092404
14% bijtellings is ook citroen DS5 hybrid4, beetje MPV achtig en met 4 wiel aandrijving, 200 pk gecombineerd.. Ik zou het wel weten. En begint vanaf zo'n 40000..
  zondag 11 november 2012 @ 17:54:00 #52
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119092417
Ik verhuis maar even naar PTA denk ik :')
pi_119092434
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ook maar dan zit je aan 20% :{
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef Tinkepink het volgende:
Of ik neem gewoon een Skoda Superb / Audi a4 / BMW 3 series ofzo . vind er niets aan, die zuinige auto's.
^O^ :P
pi_119092551
Zo'n DS5 is zo'n apparaat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saai is het in ieder geval niet, of iedereen em mooi vind is een 2e.. Weet niet of iedere leasemaatschappij wel citroens doet.
pi_119092598
Hoera voor de dochter van MarMar!

@DaD: 4 en een halve dag, in Januari hopelijk weer vier, want nu is het in de praktijk dus 5 plus avonden of een weekenddag...

en ik mag nu niet meer zeuren van mezelf, had net een toets die heel snel ging en daar ligt er nog eentje van, dus gelukkig maar!
Kwak
  zondag 11 november 2012 @ 18:03:28 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119092745
Denk dat de taart niet goed meer is volgende week :+. Besides, andere plannen voor volgend weekend!
pi_119092972
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
Hoera voor de dochter van MarMar!

@DaD: 4 en een halve dag, in Januari hopelijk weer vier, want nu is het in de praktijk dus 5 plus avonden of een weekenddag...

en ik mag nu niet meer zeuren van mezelf, had net een toets die heel snel ging en daar ligt er nog eentje van, dus gelukkig maar!
Ah ja, ik merk dat ik door die ene volledige dag vrij eigenlijk 's avonds en in het weekend nooit iets hoef te doen. Je doet nu nog een gedeelte vervanging, of zo?

Mooi dat er eentje snel ging! Dat geeft de burgerlerares moed!
pi_119092996
Daglijstje
O dubbele boterham pindakaas, glas optimel
L soep, tosti kaas, kipfilet, mandarijn
T appel
D hachee met sperziebonen en aardappels. Hulde voor de meneer :s)
T griekse yoghurt ofzo
pi_119093656
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ah ja, ik merk dat ik door die ene volledige dag vrij eigenlijk 's avonds en in het weekend nooit iets hoef te doen. Je doet nu nog een gedeelte vervanging, of zo?

Mooi dat er eentje snel ging! Dat geeft de burgerlerares moed!
ja, ik mis m echt! heb t gewoon druk en voel me ook echt gestresst deze periode. het is een optelsom:
'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar goed, al die dingen vind ik nog wel leuk ook, zelfs het vergaderen. :P
Kwak
pi_119093760
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ja, ik mis m echt! heb t gewoon druk en voel me ook echt gestresst deze periode. het is een optelsom:
'
SPOILER
maar goed, al die dingen vind ik nog wel leuk ook, zelfs het vergaderen. :P
35 uur? Say what?! :o. Damn. Maar dat is allemaal bij elkaar wel veel ja. Ik hoop dat je snel door je nakijkstapel heen bent en dat je na de kerst sowieso je vrije dag terug hebt. :*.
pi_119093980
Was mooi wandelen vandaag O+

Zodadelijk lekker een stokbroodje met 'n uitsmijter. Net nog wat restjes sushi op en dan is 't wel weer mooi geweest! Heerlijke dag gehad _O_
Ja doei.
pi_119094012
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

35 uur? Say what?! :o. Damn. Maar dat is allemaal bij elkaar wel veel ja. Ik hoop dat je snel door je nakijkstapel heen bent en dat je na de kerst sowieso je vrije dag terug hebt. :*.
mja, degene die we vervangen heeft twee weken na geboorte van haar kindje haar moeder verloren, en die moeder zou 5 dagen in de week op gaan passen op het kind zodat zij weer fulltime zou gaan werken (ze woont niet samen met haar vriend geloof ik). Dus ik vermoed ergens dat ze misschien nog wel ouderschapsverlof op gaat nemen...

Anyway, ik red het wel zo, maar als ik zo nadenk snap ik wel dat ik het druk heb: ik werk nu al over (een beetje, 15 uur op jaarbasis) maar gezien de uren die geschrapt zijn voor taken die ik doe (30 mentoraat, 10 voor ELO) waar ik geen recht meer op heb (20 voor nieuwe docenten, 16 voor pendelen tussen lokaties) en waar ik voor zou moeten krijgen maar niet krijg (reisjes ca. 10, examenklas laatste periode zogenaamd "geen les" ca. 30) zóu ik vergeleken met vorig jaar 116 uur méér "in de min" moeten staan, als dat je wat zegt...
Kwak
pi_119094205
B: 3 boterhammen, gekookt ei, 1 met hagelslag, 2 bekers melk
T: 2 koffie
D: hutspot
T: koffie
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
  zondag 11 november 2012 @ 18:51:32 #64
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119094568
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
B: 3 boterhammen, gekookt ei, 1 met hagelslag, 2 bekers melk
T: 2 koffie
D: hutspot
T: koffie
Nog een stukje fruit en wat kwark/yoghurt/noten en het zou op het moment genoeg moeten zijn voor je. Hoe gaat ie met je?
pi_119095195
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nog een stukje fruit en wat kwark/yoghurt/noten en het zou op het moment genoeg moeten zijn voor je. Hoe gaat ie met je?
Ja, vanavond kan ik nog wel even wat erbij doen want we aten sowieso al erg vroeg. Het gaat allemaal prima alleen eten en lachen is nog irritant :')
  zondag 11 november 2012 @ 19:31:19 #66
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119096262
O: kom kwark met banaan, 2 el muesli
T: klein stukje monchoutaart
L: 2 bth: 1x kaas, 1x grillworst
D: flink bord pasta

De pasta is voor 2 dagen en bestaat uit rundergehakt, veel tomaatjes, 1 gele paprika, bakje champignons, 400 gr Italiaanse gesneden groenten en gezeefde tomaten voor de saus.
  zondag 11 november 2012 @ 19:32:46 #67
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119096327
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kom kwark met banaan, 2 el muesli
T: klein stukje monchoutaart
L: 2 bth: 1x kaas, 1x grillworst
D: flink bord pasta

De pasta is voor 2 dagen en bestaat uit rundergehakt, veel tomaatjes, 1 gele paprika, bakje champignons, 400 gr Italiaanse gesneden groenten en gezeefde tomaten voor de saus.
NOm!! klinkt heerlijk!
Keukenprinses O+
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 11 november 2012 @ 19:38:28 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119096621
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

NOm!! klinkt heerlijk!
Keukenprinses O+
Wel zo eentje dan, want koken blijf ik vreselijk vinden :P

pi_119097142
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wel zo eentje dan, want koken blijf ik vreselijk vinden :P

[ afbeelding ]
:D
pi_119097272
Als ik naar de snoeppot kijk hier bij m'n ouders zijn er al erg veel kinderen langs geweest met hun lampion. Het tegendeel is waar.

zondag 11 november 2012 @ 19:55:26 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119097432
Het PM-lijstje in de OP verwijst ineens naar een of ander blog :o
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_119097516
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh gut, souvenier van het territoriumpissertje. 2 topics terug zal de originele lijst zijn dan, kan TS of modje dat dan hier weer even veranderen?
pi_119097575
de goede link is hier
pi_119097751
Wat een baggersite in de fipo. Zal me niets verbazen als dit zijn enige views zijn dit jaar en waarschijnlijk is het nog van die opzichzelfgeiler BBer ook..
pi_119098069
hij heeft ook dit linkje erin gezet:

http://dagobah.net/flash/successful_troll.swf

ik moest er stiekem wel om lachen
Kwak
pi_119099536
Ik heb er een heel sterk "download een leven joh" gevoel bij 8-)
  Vis een optie? zondag 11 november 2012 @ 20:57:46 #78
70532 loveli
N
pi_119101276
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef Tinkepink het volgende:
Exeo = A4 met Seat logo (krap met de fam)... Superb = ruimte (hele gezin).
crap in = crap out
pi_119102726
SPOILER
pi_119103487
Onee, ik niet! Het hele programma is sowieso puur leedvermaak, al vind ik die echt verliefde stelletjes dan wel weer aandoenlijk.
pi_119103564
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Link? :') Oh, staat nog in de OP natuurlijk nu :') nvm :')
Ja doei.
pi_119103685
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 21:29 schreef Laureline het volgende:
Onee, ik niet! Het hele programma is sowieso puur leedvermaak, al vind ik die echt verliefde stelletjes dan wel weer aandoenlijk.
Ja eerst lach ik me kapot om bert en dan vind ik het sneu :@
pi_119103789
Het is een plaatsvervangende schaamte show.. En Aad, die zit in wezen al onder de plak.. :')
pi_119103823
Wat een heerlijke aflevering. :D.
pi_119103845
Het was trouwens wel saai deze reeks, heb wel spectaculairder afleveringen gezien vroeger.
Boer Gerrit O+ ! " Da word dan 'n erootiese overall :9~ !"
pi_119103963
Wij citeren hem nog wel eens:
" Ik wil daar best over praatn! Alleen niet tijdens 't warme eetn :( ."
pi_119104015
Farmer seeks wife.

Ja, ik denk dat ik 't hier op ga zetten.

of niet

Ja doei.
pi_119105303
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Farmer seeks wife.

Ja, ik denk dat ik 't hier op ga zetten.

of niet

ze hebben het al :')

http://en.wikipedia.org/wiki/Farmer_Wants_a_Wife
Kwak
pi_119105324
Nouja, dit was wel de leukste aflevering totnutoe. Ik zat eigenlijk te wachten tot Bert ook nog moest afrekenen bij de 2 koffie met omelet en pain au chocolat, dat die ober dan zou zeggen: " Dat is dan 145 euro."
  zondag 11 november 2012 @ 21:58:49 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119105361
Ik heb dat programma echt nog nooit gezien :D.
pi_119105437
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Laureline het volgende:
Nouja, dit was wel de leukste aflevering totnutoe. Ik zat eigenlijk te wachten tot Bert ook nog moest afrekenen bij de 2 koffie met omelet en pain au chocolat, dat die ober dan zou zeggen: " Dat is dan 145 euro."
hahaha. Henrieke maar lachen, maar die had niet meebetaald...
Kwak
pi_119105495
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Laureline het volgende:
_O- .
  zondag 11 november 2012 @ 22:01:21 #93
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119105511
We hebben ook een nummerloze TT btw. Lijkt me niet hendig ivm het reeksen.
pi_119105568
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb dat programma echt nog nooit gezien :D.
Ik gelukkig ook niet. :+
pi_119105892
quote:
1s.gif Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben ook een nummerloze TT btw. Lijkt me niet hendig ivm het reeksen.
Scherp
Ja doei.
pi_119112178
quote:
10s.gif Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

*;

pm staat open voor het nummer ;)
Mijne ook *)
Worry is a misuse of imagination
pi_119112270
quote:
14s.gif Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef conleche het volgende:

Heb je nog iets dat lijkt op dat schilder dat je op de wc hebt hangen met die bloemen?
pi_119113978
Plan van de dag:
O. een bak yoghurt met muesli en een rijstewafel met kaas (had trek en dadelijk een tentamen en dan moet je een goede bodem hebben)
T. Boterham met kaas en mosterd
L. 2 boterhammen met kaas en mosterd
T. Geen flauw idee, als ik dan al thuis ben fruit (en als ik dan nog stemproeven heb geen. Gillen voor een cijfer. Leuke opleiding logopedie)
D. Geen flauw idee, een vriendin komt eten en gezien we altijd bij mij afspreken wil ze perse boodschappen meenemen.
T. Uhm... ik denk "iets lekkers"
pi_119114100
Ik ga vandaag lesgeven op een basisschool :D!
pi_119114111
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 07:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan van de dag:
O. een bak yoghurt met muesli en een rijstewafel met kaas (had trek en dadelijk een tentamen en dan moet je een goede bodem hebben)
T. Boterham met kaas en mosterd
L. 2 boterhammen met kaas en mosterd
T. Geen flauw idee, als ik dan al thuis ben fruit (en als ik dan nog stemproeven heb geen. Gillen voor een cijfer. Leuke opleiding logopedie)
D. Geen flauw idee, een vriendin komt eten en gezien we altijd bij mij afspreken wil ze perse boodschappen meenemen.
T. Uhm... ik denk "iets lekkers"
Lijkt mij niet erg goed voor je stem?!
pi_119114161
Mogge :)

Maandag }:|
Gelukkig regent het niet en heb ik een maandagmiddagborrel 8-)
pi_119114164
Planning

O: bakje kwark met muesli
T: rijstwafel, banaan
L: 3 lijnzaadcrackers met avocado
T: wortels, nootjes
D: ?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119114315
grr, maandag. Op weg naar kantoor iets serieus fouts gedaan met m'n knie, doet flink zeer nu. En ik word elke keer zoooo pissig van mensen die niet kunnen fietsen. En van de duutser, want die kan ook niet fietsen. beuh.

maar, wel lekker ontbeten met restjes van gister: een kleine croissant met jam, een zuurdesemwafel en een zuurdesemboterham. :7
pi_119114326
Mogge!

Net Mr.Mo richting werk begeleid (motor klaarmaken voor vertrek enzo :') ) en zo even met een pot thee wat wakker worden alvorens naar de uni te vertrekken. Heerlijk zo; dat heb ik toch niet op m'n werkdagen... :z :Z :O
Ja doei.
  maandag 12 november 2012 @ 08:34:51 #105
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119114339
Slaap ;(
pi_119114433
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:32 schreef Jagärtrut het volgende:
grr, maandag. Op weg naar kantoor iets serieus fouts gedaan met m'n knie, doet flink zeer nu. En ik word elke keer zoooo pissig van mensen die niet kunnen fietsen. En van de duutser, want die kan ook niet fietsen. beuh.

maar, wel lekker ontbeten met restjes van gister: een kleine croissant met jam, een zuurdesemwafel en een zuurdesemboterham. :7
Zijwieltjes voor em kopen met kerst :P En als dat niet werkt zo'n stuurzitje. Als het dan regent zit jij ook nog droog..
pi_119114512
Mogguh!

:{ Jagar, hopen dat 't een kleine verrekking is!
Ben bang dat ik toch maar weer eens naar de orthopeed moet, is al sinds Lowlands dus niet helemaal zuiver...
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mogge!

Net Mr.Mo richting werk begeleid (motor klaarmaken voor vertrek enzo :') ) en zo even met een pot thee wat wakker worden alvorens naar de uni te vertrekken. Heerlijk zo; dat heb ik toch niet op m'n werkdagen... :z :Z :O
Hoest met Wolve eigenlijk? Had 'ie z'n cijfer nu al binnen?
  maandag 12 november 2012 @ 08:50:39 #108
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119114531
Planning:

O: kom kwark met 2 el vlaaivulling, 2 el muesli
T: appel
L: 3 bth: 1x grillworst, 1x kaas, 1x appelstroop
T: appel
D: zie gister: pasta part II
pi_119114539
Nog steeds geen cijfer :r, 20 mailtjes verder... :X

Maar wel goed; heeft 't naar z'n zin op 't werk enzo! :)
Ja doei.
pi_119114540
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 08:44 schreef the85mc het volgende:

[..]

Zijwieltjes voor em kopen met kerst :P En als dat niet werkt zo'n stuurzitje. Als het dan regent zit jij ook nog droog..
hij kan wel fietsen, maar fiets altijd op het midden van het fietspad of aan de linkerkant. Net zoals alle Zweden. En ik fiets zo'n 30% sneller dan de meeste zweden, dus ik vind het zooooooo frustrerend.

boh. tijd dat er sneeuw komt, dan fietsen alleen maar de diehards...
pi_119114633
herkenbaar Jagär! Ze zijn ook niets gewend hier, qua fietsers. Er zijn wel fietsers, maar op de paar na die wel vaker op de (race)fiets zitten is 't niet veel soeps. Hoor ook altijd van die ontzette verhalen van mensen die naar Nederland zijn gegaan en al die fietsers maar eng en debiel vinden. Phd'er op m'n kamer vorige week ook: "Ja! En iedereen fietste maar overal en belde en praatte tijdens het fietsen en men had tassen aan het stuur hangen en nog gingen ze snel enzo!!! ;( "

Toen kreeg ik wel een klein beetje heimwee _O- O+
Ja doei.
pi_119114698
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:50 schreef motorbloempje het volgende:
Nog steeds geen cijfer :r, 20 mailtjes verder... :X

Maar wel goed; heeft 't naar z'n zin op 't werk enzo! :)
Jeetje, heb gemist waarom dat zo lang duurt?

Flutnacht hier, lang leve het snotteren.
En nu misselijk maar ga eens ontbijten wellicht helpt dat.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_119114714
Morning!

Dit was een lekker weekend O+

Planning voor vandaag:
O: dubbele vk th grillworst
T: 2 sneetjes kaneelbrood
L: een of andere salade
T: kastanjes en 2 stuks fruit
D: risotto en salade
pi_119114727
lijstje gister:

O: geroosterde boterhammen met boter en jam
T:rijstwafels met pindakaas
S: fitness
T: rijstwafels met avocado en kipfilet
D: sushi :9
T: granaatappel nom!!
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie

vandaag:

O: havermoutpap met whey, raw cacao, frambozen en kokosolie
T: rijstwafels met avocado
L: opgebakken rijst, groenten en 2 eitjes
T: rijstwafels met amandelpasta
D: viscurry met rijst
T: 1/2 blikje tonijn en olijfolie
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119114768
Ik moet vandaag kleefpasta scoren voor mn gebitje :') sjesus wat voel ik me opeens ff oud haha.

Anyway..

O: brinta
T: cappuccino
L: omelet, kwark
B: wandelen
T: cappuccino, banaan
D: nog geen idee, iig veel (zachte) groente, brocolli ofzo
T: smoothie met kiwi en yoghurt
pi_119114789
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien geven ze hem een koekje van eigen deeg ofzo? :') Maar niemand die ook maar op z'n mailtjes antwoordt, en het is nu al meer dan 'n maand geleden... Stom, die onzekerheid.
Ja doei.
pi_119114823
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geen idee. Misschien geven ze hem een koekje van eigen deeg ofzo? :') Maar niemand die ook maar op z'n mailtjes antwoordt, en het is nu al meer dan 'n maand geleden... Stom, die onzekerheid.
Keer bellen ipv mailen? Werkt vaak beter...
pi_119114896
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bellen?
pi_119114897
Lijst gisteren:

O: 3 plakjes brood met hummus
L: yoghurt met banaan
B: 11,2km wandelen door de heuvels O+
T: 4 mandarijnen, banaan
T: 8 stukjes sushi
D: baguette met uitsmijter (2 eieren, kaas, salami, sla, uitje, beetje ketchup), toe een klein stukje appel-/bramentaart

Lijst vandaag:

O: 2 toast met boter
T: 2 mandarijntjes
L: yoghurt met bosvruchten
?
?
D: goed gevulde kippensoep met ?

Nog even afwachten hoe de dag gaat lopen... :)

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Keer bellen ipv mailen? Werkt vaak beter...
Tsja, dat is niet aan mij. En verder zijn het IT'ers waarvan je mag verwachten dat ze email gebruiken :')
Ja doei.
  maandag 12 november 2012 @ 09:20:57 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119115008
Goeiesmorgens! Vandaag rooien zonder collega, ben benieuwd :P *spotify aanslingert*

Rare spierpijntjes, opgeblazen en beetje snotterig, hopelijk zet het niet door.

Ik mistte fietsen ook in Engeland :o Gewoon even snel naar de winkel kunnen enzo O+ Maar ik ben wel een mietje en vind fietspaden wel prettig oO<;

Stomme IT-ers, Mo! Helaas geen garantie voor terugmailen idd :') </werktmetIT-ers>
pi_119115051
;(
pi_119115078
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:23 schreef V1z0R het volgende:
;(
toen ik nog in zwolle studeerde woonde ik in een studentenhuis met alleen maar IT studenten. Was ideaal, elkaar msn-en dat het eten klaarstaat enzo. Het enige jammere was dat eentje de eenden uit de sloot achter het huis naar binnenlokte onder het motto "zo, dan heb ik ook nog wat vrienden".
pi_119115096
:')_!
Ja doei.
pi_119115113
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

toen ik nog in zwolle studeerde woonde ik in een studentenhuis met alleen maar IT studenten. Was ideaal, elkaar msn-en dat het eten klaarstaat enzo. Het enige jammere was dat eentje de eenden uit de sloot achter het huis naar binnenlokte onder het motto "zo, dan heb ik ook nog wat vrienden".
:D _O-

Er lopen inderdaad een paar vreemden tussen :+
  maandag 12 november 2012 @ 09:30:59 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119115185
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:23 schreef V1z0R het volgende:
;(
Mail jij wel terug? *O*

:+
pi_119115250
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:30 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Mail jij wel terug? *O*

:+
:Y
Denk dat de baas anders een beetje boos wordt :')
pi_119115676
Ik heb boekweit gekocht! Bij de natuurwinkel, deze:

Iemand tip wat ik ermee kan maken?
pi_119115802
In een leeg blik doen, daarmee schudden, en dan de Macarena zingen :)
pi_119115817
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:51 schreef Perruche het volgende:
Ik heb boekweit gekocht! Bij de natuurwinkel, deze:
[ [url=http://www.biowaren.nl/images/products/resize260/8711521916153[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Iemand tip wat ik ermee kan maken?
haha, iets kopen en daarna pas denken wat je ermee maakt...dat doe ik ook vaak.

Koken, met gegrilde groenten en feta mixen, als een soort couscous?

malen en er meel van maken?

pap van maken, als havermout?
  maandag 12 november 2012 @ 09:55:38 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119115825
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:55 schreef V1z0R het volgende:
:') :D

Nallie maakte toch wel eens boekweitpap?
pi_119115962
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

haha, iets kopen en daarna pas denken wat je ermee maakt...dat doe ik ook vaak.

Koken, met gegrilde groenten en feta mixen, als een soort couscous?

malen en er meel van maken?

pap van maken, als havermout?
Oh dat eerste is wel een goed idee. Heb ook nog lamsgehakt, lekker voor een soort kofte!
En meel maken, kan dat gewoon in zo'n klein keukenmachinetje wat bij een blender zit? Boekweitpannenkoekjes is wel lekker!
pi_119116010
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:01 schreef Perruche het volgende:

[..]

Oh dat eerste is wel een goed idee. Heb ook nog lamsgehakt, lekker voor een soort kofte!
En meel maken, kan dat gewoon in zo'n klein keukenmachinetje wat bij een blender zit? Boekweitpannenkoekjes is wel lekker!
geen idee over het meel, dat zou je kunnen proberen allicht. heb het nog nooit geprobeerd bij mij, maar misschien lukt het!
pi_119116067
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:55 schreef V1z0R het volgende:
:')14.gif
Ja doei.
pi_119116149
Volgens mij kan je het gewoon gebruiken als quinoa of gierst inderdaad :)
Ik mix mn havermout weleens met boekweitgrutten :9
pi_119116196
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:08 schreef Nallie het volgende:
Volgens mij kan je het gewoon gebruiken als quinoa of gierst inderdaad :)
Ik mix mn havermout weleens met boekweitgrutten :9
Maar rauw is het giftig ofzo zei het meisje in de winkel. Die ik heb, zijn dat grutten? Of wat :P
pi_119116239
Zo maar eens richting universiteit. Met lunch in een chineesbakje:

Nom :9
Ja doei.
pi_119116317
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Maar rauw is het giftig ofzo zei het meisje in de winkel. Die ik heb, zijn dat grutten? Of wat :P
nee, grutten zijn nog wat kleiner. Dit is de hele korrel, denk ik als ik het zo in kan schatten op het plaatje. Voor grutten zou je het een keer in de blender moeten pulsen.

K zou het als quinoa gebruiken..
pi_119116332
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja ik zeg toch niet dat je t rauw moet eten :P koken lijkt me. Staat toch meestal wel op t zakje ook. En grutten zijn anders, dan is t gemalen.
  maandag 12 november 2012 @ 10:16:34 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119116335
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
Zo maar eens richting universiteit. Met lunch in een chineesbakje:
[ afbeelding ]

Nom :9
Lekker, maar als lunch lijkt het me wel wat eentonig :@
pi_119116397
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:16 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja ik zeg toch niet dat je t rauw moet eten :P koken lijkt me. Staat toch meestal wel op t zakje ook. En grutten zijn anders, dan is t gemalen.
Oh ja, weet ik veel :@. Op het zakje staat alleen dat je het kan koken. Maar idd, boekweit grutten zitten in een zakje en dat heet boekweitgrutten :o. Wat een ontdekkingstocht. Nou goed, ze zitten in een zakje dus dat blijft nog wel even goed :').
pi_119116427
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:16 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Lekker, maar als lunch lijkt het me wel wat eentonig :@
Eentonig? Griekse yoghurt met 'n lading bosvruchten eentonig? :9
Ja doei.
pi_119116474
Wauw mo, hoeveel is dat wel niet :D 400 gr ofzo?
pi_119116518
Zoiets :) + dan nog de bosvruchten. Dat men even ziet dat mijn yoghurtmaaltijden niet een klein beetje yoghurt is en dan dus te weinig 8-)

Maargoed, de fiets staat buiten, de bibliotheeknummers van de boeken die ik wil hebben staan op m'n hand en de zon schijnt O+ Fietsen! :W
Ja doei.
pi_119116581
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 00:33 schreef Probability het volgende:

[..]

Heb je nog iets dat lijkt op dat schilder dat je op de wc hebt hangen met die bloemen?
Die met die rozen? Die is er nog, heeft het huis nooit verlaten.

Ik denk er serieus over om me nog eens om te draaien, zo slaperig ben ik. :')

Toch even opgestaan en koffie gehaald en nu zag ik dat Nallie helemaal niet sarcastisch was, ik dacht namelijk dat het wél regende en ze géén mamibo had. :D
pi_119116628
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Toch even opgestaan en koffie gehaald en nu zag ik dat Nallie helemaal niet sarcastisch was, ik dacht namelijk dat het wél regende en ze géén mamibo had. :D
Ik ben toch nooit sarcastisch :'(
pi_119116700
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:27 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dus je bent nu getrouwd met Mc :?
pi_119116719
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:27 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nu twijfel ik alweer. _O-

disclaimer: ben nog steeds niet heel wakker.:+
  maandag 12 november 2012 @ 10:32:06 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119116732
Zoveel is dat toch niet? :@ van Mo
pi_119116750
V1z, de bruiloft is gepland in mei, dus nee.

En sorry Co voor de verwarring :), maar hier is het echt droog en de zon schijnt! En borrelen ga ik ook :P
pi_119116776
Haha aaah ik heb een crush op een collega! Hij geloof ik ook een beetje. Wil ik niet!!!

Lekker ongemakkelijk!
pi_119116805
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja die is leuk! Iig in mijn herinnering (:
  maandag 12 november 2012 @ 10:35:59 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119116816
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:32 schreef Nallie het volgende:
V1z, de bruiloft is gepland in mei, dus nee.

En sorry Co voor de verwarring :), maar hier is het echt droog en de zon schijnt! En borrelen ga ik ook :P

Mamibo is wel een leuk woord O+ Duurde wel even voor ik doorhad wat het was :')
pi_119116879
Ik moest ook ff denken Maria :')

En leuk toch Prob, crush O+
pi_119116909
Ik ging toch maar ff de tandarts bellen voordat ik kleefpasta koop, nu moet ik langskomen vanmiddag want waarschijnlijk moet het gebitje iets aangepast.

De B wordt dus 2 x 4 km, want dan ga ik lopend zodat ik toch mn wandeling ook kan doen vanmiddag.
pi_119116916
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Mja, 400gr bessen is 56gr suiker = 224kcal + 500gr(?) volle yoghurt = 400kcal = 624kcal.

8)7 de yoghurt was dus 400gr...
360kcal yoghurt + (100gr bessen?) 56kcal = 416kcal

[ Bericht 14% gewijzigd door V1z0R op 12-11-2012 10:48:04 ]
pi_119116972
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 10:35 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja die is leuk! Iig in mijn herinnering (:
Jij moet sws nog een keer langskomen om je gerookte boter van sigme op te halen.
pi_119117637
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:38 schreef Nallie het volgende:
Ik moest ook ff denken Maria :')

En leuk toch Prob, crush O+
Nee :P
pi_119117773
Waarom niet?
pi_119118027
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:32 schreef uniekhoorn het volgende:
400 gram volvette Griekse yoghurt is niet heel weinig! :)
Ja doei.
pi_119118244
3 keer koffie omgooien, sommige mensen kunnen het.
En nee, het is mij nog niet gelukt! B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 12 november 2012 @ 11:27:00 #161
70532 loveli
N
pi_119118259
crap in = crap out
pi_119118347
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:27 schreef loveli het volgende:
Mis je ook een stukje diepte Li?
  Vis een optie? maandag 12 november 2012 @ 11:34:25 #163
70532 loveli
N
pi_119118526
Blijkbaar was mijn ass te huge om de draai te maken.
crap in = crap out
pi_119118783
Dat koffie nog geen straatverbod heeft geëist tegen jou, Li :P
pi_119119579
Hoe is t in de zonnige oorden?

Planning:

O: havermout, banaan, cacao
T: koffie verkeerd, paar hapjes vieze appel
L: 2 speltbh geitenkaas, salade met tomaat/komkommer/kikkererwten en surimi
T: rijstwafel pindakaas
T: borrelen, drankje in elk geval
D: stoofpotje van pompoen/courgette/tomaat/kikkererwten met feta
T: kwark met perzik
pi_119119623
hier is het zonnig!

Mijn planning is ongeveer zo:

O: klein croissantje met jam, zuurdezemwafel met jam, boterham met jam
T: mandarijn (zuuuuuur!)
L: bloemkoolcurry met zelfgebakken naan
T: nog 2x mandarijn (zuuuuur)
T: 150 gr. wortelen
D: pasta pesto?
  maandag 12 november 2012 @ 12:03:13 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119119646
Ik heb zin in salade.
  maandag 12 november 2012 @ 12:03:34 #168
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_119119655
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:34 schreef loveli het volgende:
Blijkbaar was mijn ass te huge om de draai te maken.
Waar laat je die dan, nooit gezien :D

Ik mag een cursusje volgen voor werk *O* Gewoon in-house met viddies, maar toch leuk :+ Eigen cursusjes van bedrijf heb ik sowieso toegang toe, dit is een andere :D)
pi_119120438
Lijstje vandaag:
O 2 bth pindakaas, tomaten, handje noten
T: banaan
L: 2 bth kip, halve paprika, handje noten
T banaan,
T: 2 bth en andere helft paprika, nog wat noten
Aan het eind van de middag even bloed geven denk ik
D: denk stamppot ofzoiets, iets wat goed vult in ieder geval.
pi_119120637
Leuk maria! Ik heb net gehoord dat ik binnen ons kantoor onofficiele specialist word van een bepaald product, ook lekker. Ben benieuwd, eerste meeting is gepland...

En ontopic nieuws:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)draten-gezonder.html

MC, in dat kader, wat een hoop KH's vandaag! Alleen maar brood, banaan en stamppot :o

[ Bericht 10% gewijzigd door Perruche op 12-11-2012 12:39:45 ]
pi_119121045
Een werkstation specialist? *O*

Lijstje:
O: havermout met bosbessen
T: handje pepernoten
L: twee boterhammen met kaas, ei, tomaat, bord met salade, plakje roggebrood
B: Jillian en/of rondje lopen
D: vegetarische pasta met oa broccoli
T: bakje kwark met banaan

Ik wilde gisteravond boekweitgrutten-pap maken, maar toen zaten er spinnewebben in, huuuuuu
pi_119121081
Ja klopt, ga toch maar wat minderen met al die eiwitten. Of eigenlijk, meer normale hoeveelheid eiwit eten. Maar ja, dan kom ik al snel op veel koolhydraten uit.. Lastig zeg. En vandaag eet ik meer dan anders omdat ik dus ga bloedgeven.
pi_119121144
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:30 schreef Perruche het volgende:
Leuk maria! Ik heb net gehoord dat ik binnen ons kantoor onofficiele specialist word van een bepaald product, ook lekker. Ben benieuwd, eerste meeting is gepland...

En ontopic nieuws:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)draten-gezonder.html

MC, in dat kader, wat een hoop KH's vandaag! Alleen maar brood, banaan en stamppot :o
Kan niet bij het volledige artikel :{ Wel benieuwd naar wat het controle-dieet is namelijk.
pi_119121186
Oh en tof voor jou en Maria ^O^
pi_119121299
Pfoe, wat is dat stepapparaat zwaar! Ben kapot na 5 minuten!
Gewicht was 73,6. Nog geen normaal bmi, maar een goede trend.
pi_119121689
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb zin in salade.
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

400 gram volvette Griekse yoghurt is niet heel weinig! :)
Ja doei.
pi_119121724
wanneer is sinterklaas in het land, dit jaar?
pi_119121794
Aankomend weekend is de landelijke intocht.
Blijft toch altijd leuk om te kijken :@
pi_119122025
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
3 keer koffie omgooien, sommige mensen kunnen het.
En nee, het is mij nog niet gelukt! B-)

Arme li
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119122068
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Jaaa *O* kunnen we mini's minischoentjes bij de open haard zetten :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_119122178
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 08:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Lijkt mij niet erg goed voor je stem?!
We mogen ook niet zo maar gillen (even vanuit gaande dat je dat bedoeld), we doen een glijtoon en een zweltoon. En die moeten met een bepaalde "techniek" gedaan worden waardoor ze niet slecht voor je stem zijn.
  maandag 12 november 2012 @ 13:33:19 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119122654
Mijn lijstje tot nu toe
o. havermout met appel, melk, kaneel en nootmuskaat
t. banaan, kaki, 4 dropjes
l. dubbele boterham kaas + 2 crackers met filet americain en mayo
t. 2 automatenchocolademelk

planning:
appel, mandarijn
boerenkool met spek
pi_119122719
Lekker, boerenkool! :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_119123970
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Meh, nog steeds? Das mooi dan :{

Hier een druk maar lekker dagje. Een paar prive afspraken ver van huis en vanavond workshop. Dus mezelf maar in een cafe gedumpt met wat werk erbij. Heel vervelend O+

Per: volgens mij kan je de boekweit idd omtoveren tot grutten door ze te malen. Dat koken met melk of iets anders. Ei erbij en dan platte koekjes bakken. (net zoals viskoekjes). Heerlijk met bijvoorbeeld stroop en fruit :9
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 14:20:50 #185
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119124283
:W gisteren verjaardag van mijn moeder, was erg gezellig en heb heerlijk gegeten :9 ook het lijstje ben ik tevreden over:

O: twee boterhammen met filet americain en ei, glas cola (had ik zin in na drie dagen droogstaan :P)
T: 2 mandarijnen
L: knoflookbrood, carpaccio
D: roti met crème fraiche en zalm en bieslook :9
T: cheesecake :9~

Vandaag zal niet veel soeps worden, we zijn weer onderweg naar de dierenarts omdat willow de hele nacht/ochtend heeft overgegeven. Hij zit nu helemaal te schudden, ik denk door vermoeidheid ;( hopelijk komt alles goed!
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119126484
Oeh dat klinkt niet goed met de hond. Die was laatst toch wel weer aardig opgeknapt?
pi_119127647
quote:
3s.gif Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij moet sws nog een keer langskomen om je gerookte boter van sigme op te halen.
Ja!!
pi_119128206
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef V1z0R het volgende:
Sinterklaasjournaal begint vanavond ook weer O+

Hier is het superschattig om te zien hoe de jongste opeens toch weer een beetje in Sinterklaas gelooft nu het zover is, hoewel ze precies weet hoe de vork in de steel zit.

Mijn D wordt bloemkool met kaassaus en een hamburger en ik heb vandaag 2 keer 1 km gelopen (heen en weer naar de basisschool) en 2 keer 4 km, heen en terug naar de tandarts. Gebitje is een beetje bijgevijld, nu zittie beter en ik heb plakpasta gekocht zodat mijn tanden niet door mijn mond gaan rollen als ik praat :')
pi_119129038
Oh en detail: ik heb mn wandelstok thuisgelaten vandaag *O*
pi_119129064
Volgens mij is m'n tentamen en stemproef goed gegaan vandaag
Vanavond films en chocolade met een vriendin O+ Yeah
pi_119129091
Gillen voor een cijfer he? Dan had ik gefaald :P ik kan NIET gillen, nooit gekund.
pi_119129161
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:24 schreef MarMar het volgende:
Gillen voor een cijfer he? Dan had ik gefaald :P ik kan NIET gillen, nooit gekund.
:P Weet je hoe eng dat is. Zitten er twee super chagrijnig kijkende docenten achter tafeltjes en dan sta jij daar te gillen (pardon, je stemproef uit te voeren).

Maaaaaaar... eerst de cijfers afwachten voordat ik ga juichen ;)

(ik denk dat mijn huisgenoten me gaan stenigen als ik ze niet heb gehaald, ze zijn het geoefend inmiddels behoorlijk zat O-) )
pi_119129224
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

:P Weet je hoe eng dat is. Zitten er twee super chagrijnig kijkende docenten achter tafeltjes en dan sta jij daar te gillen (pardon, je stemproef uit te voeren).

Maaaaaaar... eerst de cijfers afwachten voordat ik ga juichen ;)

(ik denk dat mijn huisgenoten me gaan stenigen als ik ze niet heb gehaald, ze zijn het geoefend inmiddels behoorlijk zat O-) )
Ik heb op mijn zeventiende auditie gedaan voor een dramaopleiding, ik kan me er iets bij voorstellen hoe eng dat is ;)
  maandag 12 november 2012 @ 16:29:23 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119129281
Goedzo Marmar *O* En bloemkool O+

1 van Qmusic is zwanger van een meisje en er komt vaak nu op de sms de naam Laurerine binnen :D
pi_119129303
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:27 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb op mijn zeventiende auditie gedaan voor een dramaopleiding, ik kan me er iets bij voorstellen hoe eng dat is ;)
O... god, daar zit mijn ex nu op :P Doe/heb jij die opleiding ook (gedaan)?

Het is voornamelijk erg gênant. Als kind kreeg ik straf als ik liep te gillen en nu niet.
Mijn god... ik heb gewoon een week wakker gelegen voor deze dag en nu is het klaar. En als ik ook maar iets beneden een zeven haal ga ik herkansen. Maar nu word ik eerst zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
  maandag 12 november 2012 @ 16:32:41 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119129397
Vandaag"
Kwark, vla, basterdsuiker, beker cup a soup kerrie, 2 tomaten, halve komkommer, 2 appels, 2 mandarijn, 1 peer, 2 augurken, 6 dropjes, blokje choco, romige spaghetti, ham/kaas/ei/witlof uit de oven, 3 boterhammen met smeerkaas en rauwe paprika, beker melk, zoute stokjes
pi_119129408
Nee, ze vonden me te jong en toen ben ik een jaar naar Frankrijk geweest en daarna maar Frans gaan studeren omdat dat moest van mn ouders :P
pi_119129458
Aaaah... leuk ouders die hun kind laten ontplooiien tot wat het wilt
pi_119129599
"als je maar papieren hebt" was het motto, schijnt een generatiedingetje te zijn.
pi_119129863
O... maar daar ben ik het zeker mee eens. Alleen er zijn wel verschillende soorten papiertjes te halen en kies dan het papiertje dat het beste bij je past

*al is mijn moeder erg opgelucht dat ik ben gestopt met de knip-en-plak-pabo*
pi_119132499
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef MarMar het volgende:
Oh en detail: ik heb mn wandelstok thuisgelaten vandaag *O*
Dat is geen detail. Dat is groots!
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 18:14:11 #202
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119133355
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 15:15 schreef the85mc het volgende:
Oeh dat klinkt niet goed met de hond. Die was laatst toch wel weer aardig opgeknapt?
Laatst ging het weer stukken beter maar we moesten de uitslag van zijn leverpunctie sowieso nog afwachten. Nu lijkt er zeker een probleem met de lever te zijn dat hij zoveel gal opgeeft. Hij heeft antimisselijkheid en een pijnstiller gekregen dus hij ligt nu lekker te chillen O+ maar het blijft even afwachten dus...

Wel tevreden met lijstje vandaag:
O: twee boterhammen met kipfilet, glas appel mango sap
T: appel, twee mandarijnen
L: twee boterhammen met ei en twee boterhammen met niets
T: tomaat, koffie verkeerd
D: spaghetti bolognese
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_119133359
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 17:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Wat zij zegt!
pi_119134023
Zo, ook weer klaar met bloed geven. Was best wel druk. Dit keer hoog Hb gehalte, 9,9. Hoogste tot nu toe geloof ik.
Vanavond biefstuk eten om ijzer aan te vullen :9 Met pasta en salade
pi_119134201
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 17:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Jaa inderdaad!
pi_119134476
:D eigenlijk best wel he? Thx :)
pi_119134988
Fijn, mar!

De Duutser heeft me een massage aangeboden vanavond. Maar alleen maar als ik ook in bad ga. Daar zeg ik geen nee tegen!
  maandag 12 november 2012 @ 18:54:06 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119135183
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn, mar!

De Duutser heeft me een massage aangeboden vanavond. Maar alleen maar als ik ook in bad ga. Daar zeg ik geen nee tegen!
Ben je zo vies? :P

Wij hebben net gegeten, was weer lekker.
pi_119135199
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:49 schreef Jagärtrut het volgende:
Fijn, mar!

Hiet zijn zoooooveel interpretaties mogelijk. :+
pi_119135346
Ja, daar was ik al bang voor. Volgens mij :o bedoelde hij het in deliefstmogelijke manier. But you never know....
pi_119135866
:( kippenpoten die ik wilde gebruiken voor de snelle kippensoep stinken ;( weggooien dan maar.

fuuu. snel hamburgers ontdooien dan maar... :')
Ja doei.
pi_119136136
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef Nallie het volgende:
Waarom niet?
Omdat ongemakkelijk.
pi_119136156
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 19:20 schreef Probability het volgende:

[..]

Omdat ongemakkelijk.
Been there, prima te doen ^O^
pi_119136253
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:20 schreef Nallie het volgende:

[..]

Been there, prima te doen ^O^
Ja we hebben al een x gezoend misschien is het daarom ongemakkelijk :P
pi_119136311
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 19:22 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja we hebben al een x gezoend misschien is het daarom ongemakkelijk :P
Oh nou dan ben je toch al over de grens heen :P
pi_119136568
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:23 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh nou dan ben je toch al over de grens heen :P
Nee we hebben sindsdien niets meer gezegd tegen elkaar of wel als het wel moest want er stonden anderen bij en dan beide zo rood worden :')
pi_119137059
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 19:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee we hebben sindsdien niets meer gezegd tegen elkaar of wel als het wel moest want er stonden anderen bij en dan beide zo rood worden :')
Ah, leuk toch die spanning.

Lijstje:
O: gekookt ei, 2 plakjes ham, halve komkommer
T: kwark, druiven
L: wrap met zalm, sla, roomkaas en bieslook; tomatensoep
T: pecannoten
B: uur wandelen
D: slavink met mosterdjus, aardappelpuree, wortels, appelmoes
T: paar blokjes kaas
pi_119137207
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 19:30 schreef Probability het volgende:

[..]

Afspreken in t kopieerhok?
pi_119137254
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

We mogen ook niet zo maar gillen (even vanuit gaande dat je dat bedoeld), we doen een glijtoon en een zweltoon. En die moeten met een bepaalde "techniek" gedaan worden waardoor ze niet slecht voor je stem zijn.
leuk! ik heb logopedie gehad voor stemproblemen (aanzet tot knobbeltjes door overbelasting), en ook wat workshops gedaan daarna. Was t Sadolin techniek?
Kwak
pi_119138157
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Afspreken in t kopieerhok?
Whehe
pi_119138918
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:02 schreef Probability het volgende:

[..]

Whehe
pi_119139052
Lijstje vandaag. Kan beter, kan slechter.

O: bakje volle kwark met lijnzaad en muesli
T: banaan, rijstwafel
L: 2 lijnzaadcrackers met een halve avocado
T: worteltjes, nootjes
T: boterham pindakaas (A. laten meenemen voor in de bios, anders was ik in het snoepschap gaan kijken, waarschijnlijk :+ )
D: kom erwtensoep, volkorenbroodje

En straks vast nog wel iets, moet alleen nog even bedenken wat. :+
pi_119139243
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef Goodbye het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Helaas dat werkt niet, open ruimte :P
pi_119139402
haha genoeg!

ik heb al 3 mandarijnen op. woo.
pi_119139949
ik ga trouwens het special K dieet doen omdat het kan
pi_119140510
Koolhydraatdagje vandaag :D
O: dubbele bth grillworst
T: kaneelbth
L: 12 kleine stukjes sushi en kom miso-soep
T: kaneel bth, radijsjes
B: 2x20 minuten fietsen
D: risotto met paddestoelen, salade
T: 2 kleine zoete AH-broodjes

:@

Morgen 2 uur sporten!
pi_119140786
Wat een stom dieet
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:49:32 #228
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119140977
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij is m'n tentamen en stemproef goed gegaan vandaag
Vanavond films en chocolade met een vriendin O+ Yeah
Wat voor soort stemproef is dat dan dat je er een cijfer voor krijgt? :D wat studeer je dan?
pi_119141057
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 20:45 schreef Probability het volgende:
Wat een stom dieet

Het special k dieet? 2x per dag een kommetje special K en avondeten?
pi_119141279
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

Het special k dieet? 2x per dag een kommetje special K en avondeten?
ja dat dacht ik, maar het is 1x ontbijt knutselen en 2x avond eten :D
pi_119141528
O: Havermoutpap met rozijnen, Sinaasappelsap
T: graanreep
L:Brood met zalm en waterkers, Druiven
T: Fruityoghurt
D: Macaroni met kaas en ham, salade

Ik ga echt geen macaroni eten, bah :D
pi_119143421
Dat is het specialK dieet? Waar is de groente?
Waarom fruitsap, graanreep, fruit(suiker)yoghurt?

SO MANY QUESTIONS!
pi_119144133
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef MarMar het volgende:
Dat is het specialK dieet? Waar is de groente?
Waarom fruitsap, graanreep, fruit(suiker)yoghurt?

SO MANY QUESTIONS!
Salade is groente :D?
pi_119144239
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef Probability het volgende:

[..]

Salade is groente :D?
Amper.
pi_119145215
Mijn mams vertelde me vandaag helemaal trots dat haar fysieke leeftijd 53 was bij de fittest vanmorgen. Ze is 67.

We hebben er samen nog even om gelachen dat ze het vroeger maar stom vond dat ik zo graag fitness deed, stomme sport met alleen maar stomme apparaten, dat kon toch niets aan zijn :P
Nu gaat ze drie keer in de week en eigenlijk wil ze wel vaker haha!
pi_119145897
Ik vind het ook een stomme sport met stomme apparaten. Ik vond het vooral stom dat ik nu al bijna twee maanden drie keer in de week krachttraining doe en m'n rugpijn nog níets minder is geworden. En ik word ook niet strakker. }:| .
pi_119146133
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Amper.
haha ;)
pi_119146140
Ik vond het heerlijk, ik ben stiekem zelfs aan het dromen over of ik misschien vanuit de revalidatie naar een sportschool begeleid kan worden over X maanden.
Ik ging vroeger altijd voor of na mijn werk (afhankelijk van vroege of late dienst), lijf aan het werk, kop ff leeg, heel prettig.

Ik hou dan op mijn beurt weer niet van teamsporten met een wedstrijdelement, ik ben totaal niet competatief en als winnen je geen moer interesseert is een wedstrijd niet leuk ;)

Doe je specifieke oefeningen voor je rug? Buikspieren, lower back? Dat hielp mij wel destijds, maar heel licht beginnen. Lower back moet je dan ook nog mee uitkijken dat je het precies goed doet, anders krijg je alleen maar meer last.
pi_119146393
Of zwaarder trainen of anders eten. Je ziet pas echt resultaat na een paar weken/maanden. Wel kun je vaak snel in gewicht omhoog als het goed is.
Ik doe 3x15 herhalingen. Als de laatsts set soepel gaat dan volgende keer zwaarder doen. 15 reps is redelijk veel, wil je echt spieren opbouwen dan kan 3x10-12 ook.

Wilde net gaan krachttrainen, maar bedacht nog op tijd dat dat niet zo verstandig is nu. Betekent wel dat ik me dus gewoon prima voel :)
pi_119146555
Zwaarder trainen met een zwakke rug lijkt me juist niet heel verstandig, rustig opbouwen.
pi_119146879
Klopt, ik zit mobiel en had je vorige post niet gelezen ondertussen. Als je inderdaad echt een blessure hebt gaat het meer om het weer soepel en pijnvrij krijgen, dat lukt niet met zware gewichten.
pi_119146914
Het gaat ook niet echt om resultaat dat te zien is, maar ik hoopte echt dat ik nu wel al wat verschil met m'n rug had gemerkt.

Ik doe inderdaad buikspieroefeningen (op een apparaat - liggen vindt m'n rug niet tof), seated row, lower back extension, lat pull-down...
pi_119147040
Ik denk dat ik eerst die row en misschien ook wel die lat zou laten zitten totdat het wat beter gaat.
Heb je een sportschool met fysiobegeleiding?
pi_119147159
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het gaat ook niet echt om resultaat dat te zien is, maar ik hoopte echt dat ik nu wel al wat verschil met m'n rug had gemerkt.

Ik doe inderdaad buikspieroefeningen (op een apparaat - liggen vindt m'n rug niet tof), seated row, lower back extension, lat pull-down...
Ik heb een enorm slechte rug, en doe mijn buikspieroefeningen op een bal, moet zeggen dat dat wel heel goed werkt. Je kunt dan ook niets slopen terwijl je met zware apparaten in de weer bent.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_119147282
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:30 schreef MarMar het volgende:
Ik denk dat ik eerst die row en misschien ook wel die lat zou laten zitten totdat het wat beter gaat.
Heb je een sportschool met fysiobegeleiding?
Maar dan zou ik alles trainen behálve m'n rug. Ik doe ze op 19 kilo, dus forceren doe ik het daarmee in ieder geval niet.

Er is wel een fysiotherapeut verbonden aan de sportschool, voor zover ik weet.
pi_119147434
Lower back en buikspieren met apparaat gaan naar mijn ervaring fijn gecontroleerd, buikspieren doen heel veel voor het ontlasten van een rug.

Row is dan weer iets waarmee je snel over je kunnen heen gaat.
Sowieso is het handig om fysio 1 keer mee te laten lopen bij zoiets zodat je goede tips kan krijgen.
Heb je wel een schema goed gericht op je rug? Of heb je het zelf uitgestippeld?
pi_119147617
Jup, schema is gemaakt met als doel het versterken van m'n rug. Er heeft al meerdere keren een begeleider meegelopen tijdens de oefeningen, die goede tips gaf over m'n houding en dergelijke. Ik weet niet of een fysio daar nu nog zo veel aan toe kan voegen... Waarom is de seated row iets waarmee je snel over je kunnen gaat? Ik vind 'm heel fijn.
pi_119147797
Je was wel al bij een fysio geweest toch? Kun je bijv met je handen achter je hoofd (en dat dus je ellebogen naar buiten wijzen) en dan rondjes draaien met je ellebogen? Die beweging maak je dan vanuit je rug. Dan rek en strek je je rug in ieder geval wel..

En ik had nog botervraag: ik heb roomboter, van de 88gram vet is ruim 50 verzadigd vet. Is dat echt gezond? Dierlijk vet + verzadigd en mijn alarmbellen gaan rinkelen..
pi_119147881
Omdat je daarbij zero ondersteuning hebt in je rug, wat je met de lower back en de buikspieren op apparaat wel hebt. Ik zou eerst die basis versterken en als dat beter gaat de seated row erbij pakken. Doe je die lower back trouwens wel op een apparaat met gewicht of gewoon met je benen klem?

Die bedoel ik.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 22:47:02 #250
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119147932
Ik heb echt zin om weer te sporten! Ik kon woensdag eigenlijk niet omdat ik met een vriendin had afgesproken maar toen ze net afbelde was ik gewoon blij dat ik dan kan gaan sporten :D
pi_119148049
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef MarMar het volgende:
Omdat je daarbij zero ondersteuning hebt in je rug, wat je met de lower back en de buikspieren op apparaat wel hebt. Ik zou eerst die basis versterken en als dat beter gaat de seated row erbij pakken. Doe je die lower back trouwens wel op een apparaat met gewicht of gewoon met je benen klem?

[ afbeelding ]

Die bedoel ik.
Ik zit met m'n hele bovenlijf tegen een pad aangedrukt. Het voelt niet als weinig ondersteuning.

En de lower back doe ik inderdaad op zo'n apparaat.

85, niet bij een fysio, wel bij een manueel therapeut. De oefening die je noemt zou ik wel eens kunnen proberen.
pi_119148468
Ze gaan de chemo en shit stoppen bij schoonmams. Realiteit is een bitch.

Slapen dan maar... -O-
Ja doei.
pi_119148519
he bah Mo... :* veel sterkte ook voor Wolve... -O-
Kwak
pi_119148652
He gatver, sterkte Mo en Wolve.
pi_119148840
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:46 schreef MarMar het volgende:

[ afbeelding ]

Die bedoel ik.
Die is op zich wel okay, maar je drukt met deze met je volledige bovenlijf en niet geisoleerd met je onderrug.

Bij deze moet je rug meer zelf doen, bovendien krijg je er echte 'kabeltjes' van:

Buikspieren zijn belangrijk, maar alleen nuttig als je elke kant van je core traint. Anders krijg je alleen maar meer onbalans. Deze werkten in ueder geval bij mij ook goed:

pi_119148851
Kut mo, sterkte!

Dad, ik had vroeger veel rugproblemen, dat ik bijv. Niet lang Kon staan als we naar een pretpark gingen, van de pijn in mijn rug.

Nu Doe ik 'core stability' 3 peer p/w ofzo in de sportschool. Schijnt beter te zijn omdat je niet alleen de grote groepen traint zoals met apparaten? Maar ook kleine. Misschien kan je sportschool daar wat tips over geven?
pi_119148911
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ze gaan de chemo en shit stoppen bij schoonmams. Realiteit is een bitch.

Slapen dan maar... -O-
:{ Sterkte :*
pi_119149094
Oh Mo, wat een vervelend bericht.. Sterkte de komende tijd.
pi_119149426
Thanks all... 't is 'for the best' (kwaliteit, geen kwantiteit etc.), en het zat eraan te komen, maar toch blijft het stom -O-
Ja doei.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 23:16:28 #260
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_119149455
Sterkte Mo :* dit soort dingen zijn zo onrechtvaardig :(
pi_119150511
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Thanks all... 't is 'for the best' (kwaliteit, geen kwantiteit etc.), en het zat eraan te komen, maar toch blijft het stom -O-
Het suckt big time. Sterkte voor jullie!
pi_119150609
Eindlijst van vandaag:
O: havermout met bosbessen
L: dubbele boterham met kaas, ei, tomaat, bord salade
T: handje kruidnoten
S: Jillian
D: vegetarische pasta met champignons en gegrillde broccoli, vrij yum
T: bakje kwark met banaan en bosbessen
T: handje kruidnoten

Morgen halveer ik de kruidnootjes ivm bikini-stress.

Ik ben al de hele avond mijn cv aan het updaten en dan moet de brief nog /solliciteren kan je verleren
pi_119150737
Sterkte, Mo en Wolve.
pi_119152094
Mo, wat een k*t bericht. Heel veel sterkte :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119153305
Als je last van je rug hebt zou ik Chinnen, legraises en deadlifts doen, die andere oefeningen werken niet.
pi_119153315
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

leuk! ik heb logopedie gehad voor stemproblemen (aanzet tot knobbeltjes door overbelasting), en ook wat workshops gedaan daarna. Was t Sadolin techniek?
We doen dit voornamelijk om een zo'n goed mogelijke stemcontrole te hebben en moeten dus geluid maken vanuit verschillende strottenhoofdposities en stembandposities.

Wat de Sadolintechniek is weet ik niet precies, je mag me een PM sturen ;) (ben nog niet zo lang bezig ;), hiervoor wat anders gedaan pas hiermee begonnen), maar ik weet wel dat bij knobbeltjes het voornamelijk aanleren is van goede gewoonte en het leren jezelf niet te forseren en dat heeft vrij weinig met dit te maken. Dit is echt "eigen stem en spraak" ontwikkelen.

Hoe is dat nu dan met je stem?
pi_119153318
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 20:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat voor soort stemproef is dat dan dat je er een cijfer voor krijgt? :D wat studeer je dan?
Een glijtoon en een messa di voce. En ik studeer logopedie.
pi_119153326
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe ongelofelijk rot :( *knuffel* :*
  dinsdag 13 november 2012 @ 05:15:20 #269
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119153748
Sterkte, kloteberichten zijn dat :(
pi_119154023
Sterkte Mo&Wolve :{
pi_119154274
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 14:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Meh, nog steeds? Das mooi dan :{

Hier een druk maar lekker dagje. Een paar prive afspraken ver van huis en vanavond workshop. Dus mezelf maar in een cafe gedumpt met wat werk erbij. Heel vervelend O+

Per: volgens mij kan je de boekweit idd omtoveren tot grutten door ze te malen. Dat koken met melk of iets anders. Ei erbij en dan platte koekjes bakken. (net zoals viskoekjes). Heerlijk met bijvoorbeeld stroop en fruit :9
Jep, helaas snotter ik nog steeds.
Doe daar meestal wel een weekje over.

Hoe was de workshop?
pi_119154294
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het ook een stomme sport met stomme apparaten. Ik vond het vooral stom dat ik nu al bijna twee maanden drie keer in de week krachttraining doe en m'n rugpijn nog níets minder is geworden. En ik word ook niet strakker. }:| .
Zwemmen al geprobeerd?
Ik werd echt heel blij van het op mijn rug zwemmen.
pi_119154324
Wil iedereen ff nokken om vanaf de keukentafel/ bank advies te geven aan DaD? Je hebt a,s ik het me goed herinner steunzolen, 1 been wat langer is dan de ander en je hebt last van je rug.

Ga niet zelf lopen klooien, negeer het advies van de mensen hier en ga sporten onder begeleiding.

Fysio's worden ervoor opgeleid om mensen met div. beperkingen te helpen. 1 ding is houding, ander ding is spierkracht enz.

Een begeleider op de sportschool kan je niet helpen want die heeft de kennis niet en de mensen hier willen wel helpen maar niemand van hier kan meekijken hoe je de oefeningen doet en of wat je doet goed is voor je.

Tldr: DaD ga ajb. Bij de fysio langs
/ my 2 cents
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_119154334
Sterkte Mo :*
pi_119154336
Sterkte Mo!
pi_119154337
Zwemmen, huu!

Ik had vannacht een dode arm :o en niet zo'n beetje ook, schouder tot aan vingers ijskoud en dood. Duurde ook heel lang voor er weer 'leven' in kwam. Ik durfde erna niet Meer te slapen, en nu voelt het nog steeds niet fijn...
pi_119154354
Aurum _O- si senora! :P

Planning:
O: dubbele bth grillworst
T: hazelnoten en rozijnen
L: salade en dubbele bth kaas
T: druiven en appel
T: plakje cake en cappuccino
D: denk omelet met spinazie
S: cardio en balance
pi_119154381
ja, gooi er maar een kussie kroel overheen ofzo >:O

Lijstje ziet er goed uit vandaag Per ^O^ Nu jezelf er nog aanhouden O-)

Ik ga zo lekker plakjes aubergine door de ei heen halen en dan bakken, dan heb ik wat te knabbelen in de auto vanmiddag :9
pi_119154403
Ja vandaag ga ik me eraan houden. Heb een feestje binnenkort (over een maand) dus dat is mijn korte termijn doel. Lannge termijn doelen werken niet bij mij :') plus het lijkt me niet te weinig, bekende valkuil. Misschien neem ik nog wat yoghurt na het sporten als ik 2 uur ga.

En luxe hoor, nu nog koken voor straks! Ik Ben al bijna at work :P
pi_119154440
Klinkt nice Aurum!

Ik ga mezelf maar eens trakteren op een banaan met volle biokwark en wat pure choco :+
pi_119154483
Mogguh!
Voel me wat slapjes en moeig. Zal blij zijn als ik vanavond weer in mn bed kan gaan liggen..
pi_119154488
sterkte, mo en wolve!

Mijn planning:

O: 3 zuurdesemboterhammen, 2 met hagelslag, 1 met jam
T: 2 mandarijntjes
L: linzensoep met wat bacon en brood
T: ?
S: wellicht rondje sportschool
T: yoghurt?
D: pasta met pesto.
  dinsdag 13 november 2012 @ 08:41:23 #283
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119154558
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:25 schreef Perruche het volgende:

Ik ben er al bijna een uur :').
pi_119154615
Zit al vanaf 7 uur ijverig te niksen.. alle systemen weigeren hier.
pi_119154647
Mogguh!

Sterkte Mo en Wolve!
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:12 schreef _aurum_ het volgende:
Wil iedereen ff nokken om vanaf de keukentafel/ bank advies te geven aan DaD? Je hebt a,s ik het me goed herinner steunzolen, 1 been wat langer is dan de ander en je hebt last van je rug.

Ga niet zelf lopen klooien, negeer het advies van de mensen hier en ga sporten onder begeleiding.

Fysio's worden ervoor opgeleid om mensen met div. beperkingen te helpen. 1 ding is houding, ander ding is spierkracht enz.

Een begeleider op de sportschool kan je niet helpen want die heeft de kennis niet en de mensen hier willen wel helpen maar niemand van hier kan meekijken hoe je de oefeningen doet en of wat je doet goed is voor je.

Tldr: DaD ga ajb. Bij de fysio langs
/ my 2 cents
^ dat!
Gaat sigme niet naar zo'n speciale fysio sportschool?

Duurde voor mij ook een poos dat ik zo kon trainen dat ik m'n rug juist sterker kreeg en dat was door trial & error en een heleboel dingen bekijken/bestuderen.
pi_119154648
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:47 schreef Ml-etje het volgende:
Zit al vanaf 7 uur ijverig te niksen.. alle systemen weigeren hier.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:41 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik ben er al bijna een uur :').
Baas boven baas :{w
  dinsdag 13 november 2012 @ 08:52:55 #287
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_119154666
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

[..]

pi_119154670
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:33 schreef the85mc het volgende:
Mogguh!
Voel me wat slapjes en moeig. Zal blij zijn als ik vanavond weer in mn bed kan gaan liggen..
Dat van het bloed geven of ook dat je ineens weer zo'n ommezwaai hebt gemaakt qua eten?
pi_119154708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:51 schreef Perruche het volgende:

[..]

[..]

Altijd :Y
pi_119154747
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:53 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dat van het bloed geven of ook dat je ineens weer zo'n ommezwaai hebt gemaakt qua eten?
Denk bloedgeven. De ochtend erna bruis ik nooit van energie. Gewoon dagje doorzetten. Heb net ontbijt op en gaat al wat beter.
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:10:54 #291
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119154930
Sterkte mo en wolve.
pi_119154975
Mo & wolve, wat een kutbericht ;(. Sterkte voor jullie :*.

Vrij vandaag. Maar wel met vervelend snothoofd. Vrijdag mag ik ook naar de fysio, mijn buikspieren gaan weer de verkeerde kant op.
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:25:37 #293
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_119155177
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:14 schreef Phaidra het volgende:
Vrijdag mag ik ook naar de fysio, mijn buikspieren gaan weer de verkeerde kant op.
Dat is niet fijn. Heb je wel goede zwangerschapsgymnastiekbegeleiding gehad voor en na de bevalling?
pi_119155319
Heb je diastase Phaidra?
Vervelend, heeft een vriendin van me ook.Die is er ook al een tijdje zowt mee.

Lijstje gisteren:
O: wit broodje en roggebroodje met rauwe han, stukje roggeknar, koffie, thee
L: salade met tonijn, glas sap
T: koffie met taart
D: stuk kabeljauw, grote sardien, wat kikkererwten, aardappel, cola
T: pastel de nata (bladerdeeg ding gevuld met custard)
B: heel veel lopen. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_119155333
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:25 schreef Perruche het volgende:
Ja vandaag ga ik me eraan houden. Heb een feestje binnenkort (over een maand) dus dat is mijn korte termijn doel. Lannge termijn doelen werken niet bij mij :') plus het lijkt me niet te weinig, bekende valkuil. Misschien neem ik nog wat yoghurt na het sporten als ik 2 uur ga.

jij kan fietsen naar je werk en ik mag straks 2 uur tuffen om bij mijn klant te zijn.

Altijd baas boven baas he ;)
pi_119155545
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:35 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

jij kan fietsen naar je werk en ik mag straks 2 uur tuffen om bij mijn klant te zijn.

Altijd baas boven baas he ;)
Heerlijk, fiesen naar het werk. Klanten zitten idd ver weg, maar deze week werk ik de heeeeele week vanaf kantoor. Luvely!
pi_119155610
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:44 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kan niet bij het volledige artikel :{ Wel benieuwd naar wat het controle-dieet is namelijk.
Wil je het hebben? Ik heb toegang tot het artikel uit het eerste linkje.

Sterkte Mo en Wolve!

Vanavond krachttrainingschema laten maken. Eens kijken of die trainer om kan gaan met een eigenwijs meisje dat aan dr fysio-oefeningen vast wil blijven houden :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 13 november 2012 @ 09:53:17 #298
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_119155652
Mo en Wolve wat een k*tbericht -O-
Heel veel sterkte :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_119156078
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 09:51 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wil je het hebben? Ik heb toegang tot het artikel uit het eerste linkje.

Sterkte Mo en Wolve!

Vanavond krachttrainingschema laten maken. Eens kijken of die trainer om kan gaan met een eigenwijs meisje dat aan dr fysio-oefeningen vast wil blijven houden :+.
:@ ik zie nu pas dat ik bij die eerste link meer info krijg dan die laatste twee (die ik dus wel had geklikt)
Lees dat eerst wel even door :) Thx!
pi_119156618
Een pinguïn voor de motivatie dan maar!
pi_119156638
En dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')