En dat vroeg ik me ook af ja.quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef conleche het volgende:
Zijn ze dan nog lekker na een hele week? Of gooi je ze in de vriezer?
Dat eerste ja. Ik wou tien dingen tegelijk doen toen ik die post typte, en op de iPad met automatische spelling dinges gaat dat niet zo goed...quote:Op zondag 11 november 2012 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik je post goed ontcijfer heb je die croissants net uit de oven gehaald voor het verjaardagsontbijt met je ouders volgende week. Of je hebt jarige bijen gedolven. Dat kan ook
In de vriezer. Nu eentje proberen, en dan de rest in de vriezer, en bevroren gaan die eventjes in de oven...quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef conleche het volgende:
Zijn ze dan nog lekker na een hele week? Of gooi je ze in de vriezer?
Ze zien er goed uit! Zijn ze lekkerder dan degene die je bij de bakker zou kopen? Want het lijkt me wél veel werk.quote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
In de vriezer. Nu eentje proberen, en dan de rest in de vriezer, en bevroren gaan die eventjes in de oven...
Qua werk kost het veel tijd, maar je bent er effectief maar een half uurtje mee bezig ofzo. En ze zijn heerlijk, fluffy met veel roomboter smaak, en de kruimels vallen er vanaf. En het idee dat je ze zelf gemaakt hebt is ook een gevoel van voldoening, natuurlijk...quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zien er goed uit! Zijn ze lekkerder dan degene die je bij de bakker zou kopen? Want het lijkt me wél veel werk.
Lijst:
O: 2 volkoren beschuitjes met boter en extra pure hagelslag
T: rozemarijncracker met mayo/sambal/komkommer/prei en zoete paprika
L: 1x geroosterd Allinson met filet A.
T: kiwi
T: 2x rozemarijncracker met mayo/sambal/komkommer/prei en zoete paprika
T: wodka, ovenchips
D: gemarineerde en gegrilde kipfilet. Gewokte groenten. Rijst of mie.
Er is nog zat. Kom maar stukje halenquote:
Ik heb ze gegoogeld en qua uiterlijk vind ik ze compleet inwisselbaar. Is er niet iets stoerders waar je uit kan kiezen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef Tinkepink het volgende:
Heb een luxeprobleem. Ben op zoek naar een nieuwe lease auto, maar wat ik wil bestaat niet![]()
- 0% bijtelling (of 14% maar liever niet)
- "zwaar" (als in: ligt stevig op de weg)
- grote kofferbak
- mogelijkheid tot trekhaak
- mooi
![]()
Overweeg nu maar een Prius wagon of de Ampera.
Leuk! Waarschijnlijk ben ik volgend weekend in NL. Heb zin in taart en schilderijen. Kan ik eventueel langskomen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik ben aan het werk.![]()
Ik ga wel de komende twee dagen mijn huis vol hangen met werk. Dus dan zou je schilderijen kunnen komen kijken volgend weekend. Is het dan nog goed, die taart?
Jawel, alles rond de ¤ 40.000,- tot en met 20% bijtelling.quote:Op zondag 11 november 2012 16:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ze gegoogeld en qua uiterlijk vind ik ze compleet inwisselbaar. Is er niet iets stoerders waar je uit kan kiezen?
Zeker! Ik weet nog niet helemaal zeker of het me lukt om alles op te hangen in de twee dagen die ik aankomende week vrij ben, maar langskomen kan altijd, het merendeel zal wel hangen iig! Leuk!quote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Leuk! Waarschijnlijk ben ik volgend weekend in NL. Heb zin in taart en schilderijen. Kan ik eventueel langskomen?
Natuurlijk heeft hij heimwee. Leuk! Ik zeg herfstige boswandeling maken en lekker kneuterig warme choco met slagroom drinken en daarna een video-marathon. Breaking Bad bijvoorbeeld!quote:Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef conleche het volgende:
Oh mijn ik-weet-niet-zo-goed-hoe-ik-hem-moet-noemen stuurde me van de week:
Als ik naar de tekst luister, dan heeft hij misschien wel heimwee. Ik zou het wel gezellig vinden als hij deze kant op zou komen.
Vind je het zo erg?quote:Op zondag 11 november 2012 17:24 schreef kwakz0r het volgende:
3 toetsen af, nog 4 boektoetsen en 1 proefwerk te gaan. dit is het enige stukje van mijn werk dat ik zo haat dat ik zou overwegen iets totaal anders te gaan doen
Welk was het?quote:Op zondag 11 november 2012 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vind je het zo erg?. Ik vind nakijken niet het allerleukst, maar haten doe ik het ook zeker niet.
Wij hebben vanmiddag een huis bezichtigd! Wat voelt dat volwassen. We vonden het niet mooi..
Ik vond het ook wel schattig, dus vind ik hem leuk, anders had ik het corny gevonden.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij heimwee. Leuk! Ik zeg herfstige boswandeling maken en lekker kneuterig warme choco met slagroom drinken en daarna een video-marathon. Breaking Bad bijvoorbeeld!
ja, echt zo erg. ik kan wel janken als ik een hele zondag in rook zie opgaan aan toetsen beoordelen (en ik stel echt niet alles uit, ik doe zoveel ik maar kan tussendoor op school en na school)quote:Op zondag 11 november 2012 17:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vind je het zo erg?. Ik vind nakijken niet het allerleukst, maar haten doe ik het ook zeker niet.
Wij hebben vanmiddag een huis bezichtigd! Wat voelt dat volwassen. We vonden het niet mooi..
Je hebt toch wel een corny nummer terug gestuurd?quote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel schattig, dus vind ik hem leuk, anders had ik het corny gevonden.
Dat zal wel schelen - ik ben nooit ook op zondag nog bezig. Ik kan me voorstellen dat het daar een stuk minder leuk van wordt.quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, echt zo erg. ik kan wel janken als ik een hele zondag in rook zie opgaan aan toetsen beoordelen (en ik stel echt niet alles uit, ik doe zoveel ik maar kan tussendoor op school en na school)
ik zie niets positiefs in elke dag van half acht tot 17 werken met een hlalf uurtje echte pauze gemiddeld en dan in t weekend ook nog 8 uur aan nakijkwerk eigenlijk (en dan heb ik niet eens een fulltime aanstelling)... ik haat het oprecht, de tijd die het me kost vooral.
Het is nog steeds die ene van Facebook! Met die mond, je weet wel.quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Perruche het volgende:
Co, wat een leukerd heb je! Corny kan ook heel leuk zijn. Mooi liedje wel trouwens!
quote:Op zondag 11 november 2012 17:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een corny nummer terug gestuurd?
quote:Op zondag 11 november 2012 17:38 schreef conleche het volgende:
[..]Busted. Ik ga niet zeggen welke, though.
Zoek je echt een gezinsauto? Of is een sedan met 4 zitplaatsen meer dan genoeg? Want zo'n prius wagon is echt een wagon waar 7 of 8 man in past. (En de wagon vind ik echt de overtreffende trap van lelijk, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak)quote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jawel, alles rond de ¤ 40.000,- tot en met 20% bijtelling.
Ik heb ook wel mooiere auto's gezien (rij nu ook in een veel mooiere), maar die zijn door de bijtelling duur en kosten me nu zo'n 400 netto per maand.
Ik zoek echt een gezinswagen ja. We hebben ook nog een 18 jaar oude BMW cabrio + een motor staan namelijk. En ik heb 2 kinderen + man en we gaan vrij vaak met de auto op vakantie.quote:Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Zoek je echt een gezinsauto? Of is een sedan met 4 zitplaatsen meer dan genoeg? Want zo'n prius wagon is echt een wagon waar 7 of 8 man in past. (En de wagon vind ik echt de overtreffende trap van lelijk, maar dat is natuurlijk kwestie van smaak)
Tofquote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef MarMar het volgende:
dochter is door naar de halve finale van SYTYCD Drachten. Vandaag had ze bootcamp in verschillende stijlen.
Ik vind het zo stoer!
Ik ook maar dan zit je aan 20%quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef Tinkepink het volgende:
Of ik neem gewoon een Skoda Superb / Audi a4 / BMW 3 series ofzo . vind er niets aan, die zuinige auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Saai is het in ieder geval niet, of iedereen em mooi vind is een 2e.. Weet niet of iedere leasemaatschappij wel citroens doet.
Ah ja, ik merk dat ik door die ene volledige dag vrij eigenlijk 's avonds en in het weekend nooit iets hoef te doen. Je doet nu nog een gedeelte vervanging, of zo?quote:Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef kwakz0r het volgende:
Hoera voor de dochter van MarMar!
@DaD: 4 en een halve dag, in Januari hopelijk weer vier, want nu is het in de praktijk dus 5 plus avonden of een weekenddag...
en ik mag nu niet meer zeuren van mezelf, had net een toets die heel snel ging en daar ligt er nog eentje van, dus gelukkig maar!
ja, ik mis m echt! heb t gewoon druk en voel me ook echt gestresst deze periode. het is een optelsom:quote:Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah ja, ik merk dat ik door die ene volledige dag vrij eigenlijk 's avonds en in het weekend nooit iets hoef te doen. Je doet nu nog een gedeelte vervanging, of zo?
Mooi dat er eentje snel ging! Dat geeft de burgerlerares moed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, al die dingen vind ik nog wel leuk ook, zelfs het vergaderen.
Kwak
quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik mis m echt! heb t gewoon druk en voel me ook echt gestresst deze periode. het is een optelsom:
'35 uur? Say what?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, al die dingen vind ik nog wel leuk ook, zelfs het vergaderen.. Damn. Maar dat is allemaal bij elkaar wel veel ja. Ik hoop dat je snel door je nakijkstapel heen bent en dat je na de kerst sowieso je vrije dag terug hebt.
.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
mja, degene die we vervangen heeft twee weken na geboorte van haar kindje haar moeder verloren, en die moeder zou 5 dagen in de week op gaan passen op het kind zodat zij weer fulltime zou gaan werken (ze woont niet samen met haar vriend geloof ik). Dus ik vermoed ergens dat ze misschien nog wel ouderschapsverlof op gaat nemen...quote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
35 uur? Say what?!. Damn. Maar dat is allemaal bij elkaar wel veel ja. Ik hoop dat je snel door je nakijkstapel heen bent en dat je na de kerst sowieso je vrije dag terug hebt.
.
Nog een stukje fruit en wat kwark/yoghurt/noten en het zou op het moment genoeg moeten zijn voor je. Hoe gaat ie met je?quote:Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
B: 3 boterhammen, gekookt ei, 1 met hagelslag, 2 bekers melk
T: 2 koffie
D: hutspot
T: koffie
Ja, vanavond kan ik nog wel even wat erbij doen want we aten sowieso al erg vroeg. Het gaat allemaal prima alleen eten en lachen is nog irritantquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nog een stukje fruit en wat kwark/yoghurt/noten en het zou op het moment genoeg moeten zijn voor je. Hoe gaat ie met je?
NOm!! klinkt heerlijk!quote:Op zondag 11 november 2012 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: kom kwark met banaan, 2 el muesli
T: klein stukje monchoutaart
L: 2 bth: 1x kaas, 1x grillworst
D: flink bord pasta
De pasta is voor 2 dagen en bestaat uit rundergehakt, veel tomaatjes, 1 gele paprika, bakje champignons, 400 gr Italiaanse gesneden groenten en gezeefde tomaten voor de saus.
Wel zo eentje dan, want koken blijf ik vreselijk vindenquote:Op zondag 11 november 2012 19:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
NOm!! klinkt heerlijk!
Keukenprinses
quote:Op zondag 11 november 2012 19:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wel zo eentje dan, want koken blijf ik vreselijk vinden
[ afbeelding ]
Oh gut, souvenier van het territoriumpissertje. 2 topics terug zal de originele lijst zijn dan, kan TS of modje dat dan hier weer even veranderen?quote:Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het PM-lijstje in de OP verwijst ineens naar een of ander blog
Exeo = A4 met Seat logo (krap met de fam)... Superb = ruimte (hele gezin).quote:Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef Tinkepink het volgende:
Of ik neem gewoon een Skoda Superb / Audi a4 / BMW 3 series ofzo . vind er niets aan, die zuinige auto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Link?quote:Op zondag 11 november 2012 19:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het PM-lijstje in de OP verwijst ineens naar een of ander blog
Ja eerst lach ik me kapot om bert en dan vind ik het sneuquote:Op zondag 11 november 2012 21:29 schreef Laureline het volgende:
Onee, ik niet! Het hele programma is sowieso puur leedvermaak, al vind ik die echt verliefde stelletjes dan wel weer aandoenlijk.
ze hebben het alquote:Op zondag 11 november 2012 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
Farmer seeks wife.
Ja, ik denk dat ik 't hier op ga zetten.
of niet
hahaha. Henrieke maar lachen, maar die had niet meebetaald...quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Laureline het volgende:
Nouja, dit was wel de leukste aflevering totnutoe. Ik zat eigenlijk te wachten tot Bert ook nog moest afrekenen bij de 2 koffie met omelet en pain au chocolat, dat die ober dan zou zeggen: " Dat is dan 145 euro."
quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef Laureline het volgende:
Nouja, dit was wel de leukste aflevering totnutoe. Ik zat eigenlijk te wachten tot Bert ook nog moest afrekenen bij de 2 koffie met omelet en pain au chocolat, dat die ober dan zou zeggen: " Dat is dan 145 euro."
Ik gelukkig ook niet.quote:Op zondag 11 november 2012 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb dat programma echt nog nooit gezien.
Scherpquote:Op zondag 11 november 2012 22:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben ook een nummerloze TT btw. Lijkt me niet hendig ivm het reeksen.
Heb je nog iets dat lijkt op dat schilder dat je op de wc hebt hangen met die bloemen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:54 schreef conleche het volgende:
Ik ben aan het werk.![]()
Ik ga wel de komende twee dagen mijn huis vol hangen met werk. Dus dan zou je schilderijen kunnen komen kijken volgend weekend. Is het dan nog goed, die taart?
Lijkt mij niet erg goed voor je stem?!quote:Op maandag 12 november 2012 07:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Plan van de dag:
O. een bak yoghurt met muesli en een rijstewafel met kaas (had trek en dadelijk een tentamen en dan moet je een goede bodem hebben)
T. Boterham met kaas en mosterd
L. 2 boterhammen met kaas en mosterd
T. Geen flauw idee, als ik dan al thuis ben fruit (en als ik dan nog stemproeven heb geen. Gillen voor een cijfer. Leuke opleiding logopedie)
D. Geen flauw idee, een vriendin komt eten en gezien we altijd bij mij afspreken wil ze perse boodschappen meenemen.
T. Uhm... ik denk "iets lekkers"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |