Dat heb ik al gedaanquote:
Jij bent heul niet gekquote:Op zondag 11 november 2012 16:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mensen die mij uitdagen terwijl ze weten dat ik gek ben
Ojaquote:
Voor vanavond? Het is bijna avond?quote:Op zondag 11 november 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent heul niet gekOke, misschien een beetje
[..]
OjaHelp me herinneren voor vanavond.
Rawr, je weet dat het niet aan mij ligt.quote:Op zondag 11 november 2012 16:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mensen die mij uitdagen terwijl ze weten dat ik gek ben
Ik zit beneden, vanavond ga ik weer naar boven. Luiheid ditdat.quote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor vanavond? Het is bijna avond?
Ik roep het vanavond wel nog een keer?quote:Op zondag 11 november 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit beneden, vanavond ga ik weer naar boven. Luiheid ditdat.
Dat bedoel ik jaquote:Op zondag 11 november 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik roep het vanavond wel nog een keer?
Liegebeestquote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rawr, je weet dat het niet aan mij ligt.
Genoeg hoorquote:Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze het bij die melding laat en er verder niet op door gaat...![]()
Wat hebben wij er dan aan weet je
Ik reis niet zomaar naar iedereen toequote:
Ik laat niet zomaar iedereen binnen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik reis niet zomaar naar iedereen toe
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik laat niet zomaar iedereen binnen.
Privileges, privileges.quote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen?
Communicatiefouten, dat is pas leuk. Helemaal bij een gehandicapte zus.quote:Op zondag 11 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Doorgeefluik zijn tussen gescheiden oudersecht joy
Succesquote:Op zondag 11 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wat voor handicap heeft je zus? ( als ik dat vragen mag natuurlijk)quote:Op zondag 11 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Communicatiefouten, dat is pas leuk. Helemaal bij een gehandicapte zus.
NotSterkte
Een schouder om op te steunen... jij hebt hemquote:Op zondag 11 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Geestelijk. Precies weet ik het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor handicap heeft je zus? ( als ik dat vragen mag natuurlijk)
Dat is inderdaad erg lastig, hoe lager het niveau hoe moeilijker het is om er mee te communiceren.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geestelijk. Precies weet ik het niet.
Je gaat de bijbel lezen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens even wat verlichting aan doen
Klopt.quote:Op zondag 11 november 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg lastig, hoe lager het niveau hoe moeilijker het is om er mee te communiceren.
Nee, ik wil mijn ogen niet nog verder verneuken dan dat ze al zijnquote:
Haha, ik ga zo ook verlichting zoekenquote:Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Nee, ik wil mijn ogen niet nog verder verneuken dan dat ze al zijn
Beetje hetzelfde als in de excorist? Maar dan met een bijbelquote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Kan niet, de kinderbijbel is stukgegaan nadat ik me er zelf mee heb zitten kastijden
Zoiets ja :$quote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als in de excorist? Maar dan met een bijbel
Nekschot voor die mensenquote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die 2 druppels in een pak drinken laten zitten en terug de koelkast in doen![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die 2 druppels in een pak drinken laten zitten en terug de koelkast in doen![]()
DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIE OM NIE JONGAHquote:
Ohquote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DAAR GAAT HET TOCH HELEMAAL NIE OM NIE JONGAH
Mooi ehquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mooi eh
Dez past beter bij jouw sitch tho
Voor de lampionen tocht?quote:Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer, kinderen eten, straks lampionnen lopen
Leuk!quote:Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ben ik weer, kinderen eten, straks lampionnen lopen
Sint Maarten, Sint Maartenquote:
Is dat vanavond allemaal?quote:Op zondag 11 november 2012 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sint Maarten, Sint Maarten
de koeien hebbuh staartuh
de meisjes hebben rokjes aan![]()
Daar komt Sint Martinus aan
Sint Maarten, Sint Maartenquote:Op zondag 11 november 2012 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de koeien hebbuh staartuh
de meisjes hebben rokjes aan![]()
Daar komt Sint Martinus aan
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een harde pener
De meisjes hebben gaten
Ik zou ze raken tussen hun benen![]()
Dat rijmt niet eensquote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een harde pener
De meisjes hebben gaten
Ik zou ze raken tussen hun benen![]()
Haha die is van jouw zoontje toch?quote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Allemaal
[..]! whahaha
Sintemaarten koekoek
Mijn moeder zit op facebook
Mijn vader zit op twitter
Kijk eens hoe ik glitter
quote:Op zondag 11 november 2012 17:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha die is van jouw zoontje toch?
Sint Maarten, Sint Maartenquote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef LovelyLady het volgende:
Sintemaarten koekoek
Mijn moeder zit op facebook
Mijn vader zit op twitter
Kijk eens hoe ik glitter
Ik vind hem goed gevondenquote:
Dit lijkt er meer opquote:Op zondag 11 november 2012 17:09 schreef muhahaha het volgende:
Ik kan het echt niet laten
Wel te seksen niet te praten
Met mooie meisjes en hun gaten
quote:Op zondag 11 november 2012 17:14 schreef tijnbrein het volgende:
Sint Martijn, Sint Martijn
Ik zit op Fok! en Facebook
Maar niet op Twitter
Dit rijmt niet
Sint Maarten S...quote:Op zondag 11 november 2012 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben geil
Ik doe geen moeite
Want geil
quote:Op zondag 11 november 2012 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben geil
Ik doe geen moeite
Want geil
Alleen als je het lief vraagtquote:Op zondag 11 november 2012 17:16 schreef muhahaha het volgende:
HEY! Pas mijn geschriften eens niet aan wil je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What do you think, and what do you hope?quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Alleen als je het lief vraagt
Gvd mijn kunst, wat doe jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook goedquote:Op zondag 11 november 2012 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, woonde JIJ maar in de buurt.
Dichtst bij Amersfoort? Zeker nietquote:Op zondag 11 november 2012 17:24 schreef JJH het volgende:
Gitaarboy zit toch het dichtst bij.
Hiervandaan is het al een uur.
Ja echt, d'r woont echt helemaal niks leuks hierquote:Op zondag 11 november 2012 17:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah germ. Jij woont dan ook echt bijna in Belgie
Je kijkt niet goed genoeg.quote:Op zondag 11 november 2012 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt, d'r woont echt helemaal niks leuks hier
In Enschede zal ik nooit iemand ontvangen.quote:
We're on the same highquote:
Been therequote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Enschede zal ik nooit iemand ontvangen.
Vind je 't gek?quote:Op zondag 11 november 2012 17:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja echt, d'r woont echt helemaal niks leuks hier
Dan ga je toch een stad verder kijken... Zo erg kan het niet zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee echt, ze zijn er gewoon niet
D'r wonen hier alleen maar ouwe mensen en tokkies
Bergen op Zoom jaquote:Op zondag 11 november 2012 17:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ga je toch een stad verder kijken... Zo erg kan het niet zijn.
Dat is dan vermoedelijk het enige positieve.quote:
Shiiiiine bright.quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
We're on the same high
Till we'll carry on
It's the same song
Too late, too soon, it's not fairquote:Op zondag 11 november 2012 17:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shiiiiine bright.
Toniiiiiight.
You are beautiful, like diamonds in the sky.
Wat heb ik daar te zoeken?quote:Op zondag 11 november 2012 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Antwerpen ziet er redelijk dichtbij uit.
quote:Op zondag 11 november 2012 17:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan vermoedelijk het enige positieve.
Alleen nog de vraag of je het ervoor over hebt.quote:
Ik was in slaap gerold.. ik zie er totaal verslapen uit.. alle kindjes zullen zo wel schrikkenquote:
Nou, veel plezier danquote:Op zondag 11 november 2012 17:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat heb ik daar te zoeken?
Kom d'r amper...
quote:Op zondag 11 november 2012 17:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alleen nog de vraag of je het ervoor over hebt.
Hmm, ja.quote:Op zondag 11 november 2012 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In Enschede zal ik nooit iemand ontvangen.
Hier ook hoorquote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ja.
Maar, ik dacht, nu geil dus er moet nu wat gebeuren. Zo is het bij mij dan vaak wel.
+1quote:
Do yourself a favour, favour, favour, favour.quote:Op zondag 11 november 2012 17:31 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Too late, too soon, it's not fair
I want, she wants, we need you there
Daar ben ik aankomende week te vindenquote:Op zondag 11 november 2012 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
+1
Maar ook het Oosten meld zich, in.het weekend
welk liedje?quote:Op zondag 11 november 2012 17:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Do yourself a favour, favour, favour, favour.
Put me onnn, put me back.
Oke ja, ik herhaal dit liedje al 10 minuten.
Ik niet...quote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, veel plezier dan.
Ik zou het wel weten.
Mja, maar dat kan nietquote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ja.
Maar, ik dacht, nu geil dus er moet nu wat gebeuren. Zo is het bij mij dan vaak wel.
Doen wij een keer een avondje Antwerpen?quote:Op zondag 11 november 2012 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet...
Je hebt daar de bioscoop, maar verder is er daar niks waar ik zomaar even naartoe ga. Er is wel een poppodium, maar nog nooit geweest. Daar ga ik nog wel een keer naartoe denk ik.
En verder is en cafe oid niet genoeg reden om daar naartoe te gaan. Dan zou ik met vrienden moeten, maar die wonen niet bepaald in de buurt. Die gaan echt niet naar Antwerpen met me.
Twente is nog best groot hoorquote:Op zondag 11 november 2012 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Twente West.Dat klinkt net alsof Twente heel wat is.
Duikt in een hoekje.
Wallpaper - Staygold, Style of Eye ettc etc.quote:
Wil je dat ja?quote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Doen wij een keer een avondje Antwerpen?
Wallpaperquote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wallpaper - Staygold, Style of Eye ettc etc.
Hmmm, Midden-Oost, wel.quote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef JJH het volgende:
Waar zouden jullie Zwolle onder scharen? Midden? Noord? Oost?
Ik zeg zelf meestal noord, maar eigenlijk is dat het ook niet echt.
Ik weet.quote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente is nog best groot hoor
Zwollequote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef JJH het volgende:
Waar zouden jullie Zwolle onder scharen? Midden? Noord? Oost?
Ik zeg zelf meestal noord, maar eigenlijk is dat het ook niet echt.
Ook niet.quote:
Ik heb Noordelijker gewoond, en Meppel is Drenthe en dat is dus wel noord. Terwijl Zwolle maar 20km is.quote:
Goed plan jaquote:Op zondag 11 november 2012 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet.
Weekenden kan ik nooit.
Dus plan verdorie eens een meet op donderdagavond ofzo
Ja, maar 20 km meer naar het zuiden en je zit in centraal Nederlandquote:Op zondag 11 november 2012 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb Noordelijker gewoond, en Meppel is Drenthe en dat is dus wel noord. Terwijl Zwolle maar 20km is.
Meh, ja, stom...quote:Op zondag 11 november 2012 17:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar 20 km meer naar het zuiden en je zit in centraal Nederland
Klein landje.
Gewoon erheen gaan en random kroegjes/clubs bezoeken.quote:Op zondag 11 november 2012 17:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil je dat ja?
Waar zat je dan aan te denken?
quote:Op zondag 11 november 2012 17:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Do yourself a favour, favour, favour, favour.
Put me onnn, put me back.
Oke ja, ik herhaal dit liedje al 10 minuten.
Ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
i could try for you, write for you, die for you
and there'll never be another one, so
Deze nu ook al ff op staan
Kun je ook zelf plannenquote:Op zondag 11 november 2012 17:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook niet.
Weekenden kan ik nooit.
Dus plan verdorie eens een meet op donderdagavond ofzo
Wel eens geweest?quote:Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een saaie stad
Hoor ik daar een Antwerpen/Faxie sleepover meet?quote:Op zondag 11 november 2012 17:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon erheen gaan en random kroegjes/clubs bezoeken.
Als je plek hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoor ik daar een Antwerpen/Faxie sleepover meet?
Hmm, ja. Ik vind van niet, verre van zelfs.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm, ja. Ik vind van niet, verre van zelfs.
Alhoewel het er ook verschrikkelijk dorps aan toe kan gaan soms.
Poging toe gedaan, maar niemand wil naar Amersfoort komen.quote:
Die kunnen we toch ook daar aansprekenquote:Op zondag 11 november 2012 17:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan wil ik wel dat er dames meegan hoor
Vrijdag zou me beter uitkomen welquote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Poging toe gedaan, maar niemand wil naar Amersfoort komen.
Doordeweeks is dat wel lastigquote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ben er nooit geweestquote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Liever utrecht danquote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ze even vergeten dat Zwolle bijna 125.000 inwoners heeft.quote:
Ach halloween of sint maarten...quote:Op zondag 11 november 2012 17:32 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik was in slaap gerold.. ik zie er totaal verslapen uit.. alle kindjes zullen zo wel schrikken.
Je weet dat als je met mij meegaat we alleen maar tentjes binnenkomen waar toevallig op dat moment geen leuke vrije dames zijn hequote:Op zondag 11 november 2012 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die kunnen we toch ook daar aanspreken
bah, provinciale meukquote:Op zondag 11 november 2012 17:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ze even vergeten dat Zwolle bijna 125.000 inwoners heeft.
Zo mag er bijvoorbeeld wel 1 (!) (één!!) supermarkt open op zondag.
Dan gaan we naar de volgende... problem?quote:Op zondag 11 november 2012 17:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet dat als je met mij meegaat we alleen maar tentjes binnenkomen waar toevallig op dat moment geen leuke vrije dames zijn he
Anders doe je gewoon ff normaalquote:
Zelfs hier niet, alleen koopzondag in de stadquote:Op zondag 11 november 2012 17:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ze even vergeten dat Zwolle bijna 125.000 inwoners heeft.
Zo mag er bijvoorbeeld wel 1 (!) (één!!) supermarkt open op zondag.
Doe drie jassen en een trui aan!quote:Op zondag 11 november 2012 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach halloween of sint maarten...who cares
Ik heb het eindelijk warm moet ik zo naar buiten
ik maakte een grapjequote:Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon ff normaal
Ik vind kroegentochten niet zo leukquote:Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan gaan we naar de volgende... problem?
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dabedoelik.
En het is nog de kleinste van de stad ook. ')
Ik ken Antwerpen niet, moeten toch een paar kroegjes proberen om uit te vinden welke de juiste is.quote:
Ik ben een vrouw, geen pms, maar wel chagrijnigquote:
Weet ik, ik deed meequote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sarcasme
Is wel al weer lang geleden he?
quote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, geen pms, maar wel chagrijnig
Maar ok, dan zei ik niks, mijn naam is haas ditdat
Ik ken Antwerpen verder ook niet echt. Weet wel dat er genoeg plekken zijn waar je niet wilt komen...quote:Op zondag 11 november 2012 17:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken Antwerpen niet, moeten toch een paar kroegjes proberen om uit te vinden welke de juiste is.
Ik heb geen 3 jassen of gevoerde laarzenquote:Op zondag 11 november 2012 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Doe drie jassen en een trui aan!
En dikke gevoerde laarzen.
Ja!quote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We moeten weer eens afspreken, jij en ik!
en toen gaf je hem een pets?quote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef Raene het volgende:
Nou ik heb mn eerste kind alweer aan de deur gehad
Werkt ook vast wel.quote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb geen 3 jassen of gevoerde laarzen
Dus ik doe wel warm aankleden
Kijk, dit lijkt er meer opquote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en toen gaf je hem een pets?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
En dat kind hangt nu in de kelder?quote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef Raene het volgende:
Ik heb wel snoep, maar geen idee. Vrijdagavond toen ik aan het werk was zag ik in mijn buurt al allemaal kinders lopen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef Raene het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kijk, dit lijkt er meer opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
??
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dat is in elke stad welquote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ken Antwerpen verder ook niet echt. Weet wel dat er genoeg plekken zijn waar je niet wilt komen...
Altijd als ik een volle snoeppot heb is die de dag erna leegquote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef Faxie het volgende:
Geen kinderen hier gelukkig. Volgens mij wordt er hier niet echt aan gedaan verder.
Nouja ik heb een volle snoeppot... kan wel wat missen eventueel.
Dan voel ik me net een hoer. Te weinig om iets voor te stellen, teveel voor een normaal leven.quote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
voor 5 euro zou ik het wel weten hoor
Alleen als ik Tamashii als mijn eerstekeuzevrouw mag houdenquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan voel ik me net een hoer. Te weinig om iets voor te stellen, teveel voor een normaal leven.
Mocht ik ooit vader worden dan zal ik mijn eigen kind niet haten. Alle andere kinderen wel.quote:
Is goedquote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen als ik Tamashii als mijn eerstekeuzevrouw mag houden
Ik moet me altijd inhoudenquote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Altijd als ik een volle snoeppot heb is die de dag erna leeg
quote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mocht ik ooit vader worden dan zal ik mijn eigen kind niet haten. Alle andere kinderen wel.
Welke stad stel jij voor dan. Ik hoor alleen maar wat je niet wil.quote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar een stuk meer... vind het een hellhole
Geen ideequote:Op zondag 11 november 2012 17:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welke stad stel jij voor dan. Ik hoor alleen maar wat je niet wil.
Dordrecht?quote:Op zondag 11 november 2012 17:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Als ik ergens kom is het of voor een Fok meet, of optredens
Ik zeg doen een meetquote:
Ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 17:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dordt meet klinkt wel goed eigenlijk
Ik eet vanavond frietquote:Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Slome oven is sloom.. Ik wil mijn pizza
mijn toetsenbord doet stom ik kan geen speciale tekens meer makenquote:Op zondag 11 november 2012 17:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach halloween of sint maarten...who cares
Ik heb het eindelijk warm moet ik zo naar buiten
Omnomnomnomquote:
Menage a trois!quote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Alleen als ik Tamashii als mijn eerstekeuzevrouw mag houden
Eensch.quote:
Nietquote:
Wachten op het volgende kind en vanaf 21:00 zelf gaan etenquote:Op zondag 11 november 2012 18:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet!
Het is nu seriously een kwartier geleden dat het eerste kind is geweest...
Wat moet ik nu met al deze snoepjens!
Als ik dit allemaal zelf ga opeten moet ik worden opgenomen op de SEHquote:Op zondag 11 november 2012 18:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wachten op het volgende kind en vanaf 21:00 zelf gaan eten
Het hoeft ook niet allemaal opquote:Op zondag 11 november 2012 18:07 schreef Raene het volgende:
[..]
Als ik dit allemaal zelf ga opeten moet ik worden opgenomen op de SEH.
Bewaren voor de meetquote:Op zondag 11 november 2012 18:05 schreef Raene het volgende:
[..]
Niet!
Het is nu seriously een kwartier geleden dat het eerste kind is geweest...
Wat moet ik nu met al deze snoepjens!
ik bewaar het wel voor volgend jaar en de mazzelquote:Op zondag 11 november 2012 18:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet allemaal op![]()
Kan ookquote:
Houdbaarheidsdatum.quote:Op zondag 11 november 2012 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
ik bewaar het wel voor volgend jaar en de mazzel!
Volgend jaar kan ook mn verjaardag betekenenquote:
Dus niet the pianist gekekenquote:Op zondag 11 november 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Hoi
Wat is Crank toch een hilarische bazenfilm![]()
Ik dacht de volgende sint maarten.quote:Op zondag 11 november 2012 18:13 schreef Raene het volgende:
[..]
Volgend jaar kan ook mn verjaardag betekenen.
Jij weet.quote:Op zondag 11 november 2012 18:13 schreef Vinniiee het volgende:
Hoi
Wat is Crank toch een hilarische bazenfilm![]()
Volgend jaar sint maarten hoop ik bij mn vriend te wonen en daar vieren ze geen sint maartenquote:
DANGER DANGERRRRRRR HIGH VOLTAGE!quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
High Voltage is dan weer een beetje matig.
Hij kan het eerste deel niet overtreffen nee, dat is ook erg moelijk maar het is een waardige opvolgerquote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
High Voltage is dan weer een beetje matig.
Gezellig.quote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Volgend jaar sint maarten hoop ik bij mn vriend te wonen en daar vieren ze geen sint maarten.
Dat wel jaquote:Op zondag 11 november 2012 18:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij kan het eerste deel niet overtreffen nee, dat is ook erg moelijk maar het is een waardige opvolger.
quote:
Ben nu even eten. Zo even luisterenquote:
Bazen nummer...quote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben nu even eten. Zo even luisteren
2 kroketten, 1 frikandel en 8 kipnuggetsquote:
Gief plx.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |