Dat heb ik al gedaanquote:
Jij bent heul niet gekquote:Op zondag 11 november 2012 16:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mensen die mij uitdagen terwijl ze weten dat ik gek ben
Ojaquote:
Voor vanavond? Het is bijna avond?quote:Op zondag 11 november 2012 16:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent heul niet gekOke, misschien een beetje
[..]
OjaHelp me herinneren voor vanavond.
Rawr, je weet dat het niet aan mij ligt.quote:Op zondag 11 november 2012 16:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mensen die mij uitdagen terwijl ze weten dat ik gek ben
Ik zit beneden, vanavond ga ik weer naar boven. Luiheid ditdat.quote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor vanavond? Het is bijna avond?
Ik roep het vanavond wel nog een keer?quote:Op zondag 11 november 2012 16:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit beneden, vanavond ga ik weer naar boven. Luiheid ditdat.
Dat bedoel ik jaquote:Op zondag 11 november 2012 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik roep het vanavond wel nog een keer?
Liegebeestquote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Rawr, je weet dat het niet aan mij ligt.
Genoeg hoorquote:Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Alleen een beetje jammer dat ze het bij die melding laat en er verder niet op door gaat...![]()
Wat hebben wij er dan aan weet je
Ik reis niet zomaar naar iedereen toequote:
Ik laat niet zomaar iedereen binnen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik reis niet zomaar naar iedereen toe
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik laat niet zomaar iedereen binnen.
Privileges, privileges.quote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat wil je hier mee zeggen?
Communicatiefouten, dat is pas leuk. Helemaal bij een gehandicapte zus.quote:Op zondag 11 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Doorgeefluik zijn tussen gescheiden oudersecht joy
Succesquote:Op zondag 11 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Wat voor handicap heeft je zus? ( als ik dat vragen mag natuurlijk)quote:Op zondag 11 november 2012 16:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Communicatiefouten, dat is pas leuk. Helemaal bij een gehandicapte zus.
NotSterkte
Een schouder om op te steunen... jij hebt hemquote:Op zondag 11 november 2012 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Geestelijk. Precies weet ik het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor handicap heeft je zus? ( als ik dat vragen mag natuurlijk)
Dat is inderdaad erg lastig, hoe lager het niveau hoe moeilijker het is om er mee te communiceren.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geestelijk. Precies weet ik het niet.
Je gaat de bijbel lezen?quote:Op zondag 11 november 2012 16:38 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga maar eens even wat verlichting aan doen
Klopt.quote:Op zondag 11 november 2012 16:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg lastig, hoe lager het niveau hoe moeilijker het is om er mee te communiceren.
Nee, ik wil mijn ogen niet nog verder verneuken dan dat ze al zijnquote:
Haha, ik ga zo ook verlichting zoekenquote:Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Nee, ik wil mijn ogen niet nog verder verneuken dan dat ze al zijn
Beetje hetzelfde als in de excorist? Maar dan met een bijbelquote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Kan niet, de kinderbijbel is stukgegaan nadat ik me er zelf mee heb zitten kastijden
Zoiets ja :$quote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als in de excorist? Maar dan met een bijbel
Nekschot voor die mensenquote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die 2 druppels in een pak drinken laten zitten en terug de koelkast in doen![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die 2 druppels in een pak drinken laten zitten en terug de koelkast in doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |