Nee, vanmorgen 2 uur gewerkt, maar nu thuis. Moeder viert verjaardag, dus familie over de vloer.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen 2 uur gewerkt, maar nu thuis. Moeder viert verjaardag, dus familie over de vloer.
Ooh, gefeliciteerdquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen 2 uur gewerkt, maar nu thuis. Moeder viert verjaardag, dus familie over de vloer.
En veel voetbalquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie muziek en lekker relaxen, ideale zondag
Voetbalquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap er iig geen bal van dat spelletje en nog minder wat mensen bezielt dat hun hele leven daarom draaitquote:
Van harte.quote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nounou, het leven er om laten draaien gaat wat ver hequote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er iig geen bal van dat spelletje en nog minder wat mensen bezielt dat hun hele leven daarom draait
Draait jouw leven ook alleen om je werk?quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er iig geen bal van dat spelletje en nog minder wat mensen bezielt dat hun hele leven daarom draait
Mijn leven draait om brak zijn :$quote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Draait jouw leven ook alleen om je werk?
quote:
Mag ik mee doen?quote:Op zondag 11 november 2012 15:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn leven draait om brak zijn :$
Mijn leven draait om werk krijgenquote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zuip zelden meer.quote:Op zondag 11 november 2012 15:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn leven draait om brak zijn :$
En dus ook niet echt brak meer.quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Brak zijn zonder drank FTW
quote:
Gezelligheid ditdatquote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jawel hoor, join the club
Nee, er is meer dan voetbal in het leven of sowieso welk ander ding dan ookquote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben altijd brak.. Zo rol ikquote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En dus ook niet echt brak meer.
Wel lui en moe en te weinig slaap enzo.
Voor die mensen die de sport professioneel beoefenen, is het hun werk.quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, er is meer dan voetbal in het leven of sowieso welk ander ding dan ook
En dan is die kleine er nog geen eensquote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En dus ook niet echt brak meer.
Wel lui en moe en te weinig slaap enzo.
Nou, gezellig?quote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar, we duimen voor je!
[..]
Gezelligheid ditdat![]()
Kun je nagaan, zo ben ik dus altijdquote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, gezellig?
Ik doe dan altijd Bweurgh, mopper mopper, grmmmblll, koffie! grr mopper.
Niet gezellig.
Alcoholistje.quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd brak.. Zo rol ik
Mag je wel rollen met drank op?quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd brak.. Zo rol ik
Samen brak is gezelliger dan alleen brak.quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, gezellig?
Ik doe dan altijd Bweurgh, mopper mopper, grmmmblll, koffie! grr mopper.
Niet gezellig.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je wel rollen met drank op?
Hihihihiquote:
IK DOE TOCH LEKKAH WAT IK ZELLUF WIL :$quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt nu door 's nachts werken.quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan is die kleine er nog geen eens
Ja maar niet hun hele leven. Althans dat hoop ik voor die overbetaalde jochiesquote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor die mensen die de sport professioneel beoefenen, is het hun werk.
Alleen in als je rechts aanhoudtquote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder koffie stopt de wereld een klein beetje met draaien hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samen brak is gezelliger dan alleen brak.
Tevens: koffie
Voor de meeste houd het rond de 35 wel op.quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar niet hun hele leven. Althans dat hoop ik voor die overbetaalde jochies
Goed hoor, luie zondagquote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dank voor de felicitaties![]()
Daaf; ja, wel gezellig
Muhahaha; ja, goed, met jou?
De wereld draait wel door hoorquote:Op zondag 11 november 2012 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Zonder koffie stopt de wereld een klein beetje met draaien hoor.
Snap ikquote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt nu door 's nachts werken.
En ook niet altijd hoor.
Wat ben je toch ook heerlijk rebels he?quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK DOE TOCH LEKKAH WAT IK ZELLUF WIL :$
Gaan ze daarna dood? Ik heb niets met voetballers maar ik gun ze wel dat ze ouder dan 35 wordenquote:Op zondag 11 november 2012 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de meeste houd het rond de 35 wel op.
Koffie.. goed plan..quote:Op zondag 11 november 2012 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Zonder koffie stopt de wereld een klein beetje met draaien hoor.
DAT MAAK IK ZELLUF WEL UIT JONGHEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recalcitrant is my middle namequote:Op zondag 11 november 2012 15:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook heerlijk rebels he?![]()
Pas uit eh.. Kijk op jongaahhhhhhquote:
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DAT MAAK IK ZELLUF WEL UIT JONGHEKOM VEGTUH DANSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
DAT MAAK IK ZELLUF WEL UIT JONGHEIk heb het niet persoonlijk gechecked, maar ik heb uit betrouwbare bron dat ze een meiske is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen idee wat ze daarna gaan doenquote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gaan ze daarna dood? Ik heb niets met voetballers maar ik gun ze wel dat ze ouder dan 35 worden
Waren je ouders hippies?quote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Recalcitrant is my middle name
quote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KOM VEGTUH DANOeh dat wil ik zien, leedvermaak ramptoerist ditdatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat weet ik ook welquote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het niet persoonlijk gechecked, maar ik heb uit betrouwbare bron dat ze een meiske is.![]()
Coachen, lezingen geven, een gewone normale mensenbaan opzoeken.quote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze daarna gaan doenOp hun luie reet zitten?
Sportwinkel openen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Coachen, lezingen geven, een gewone normale mensenbaan opzoeken.
Nou enquote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het niet persoonlijk gechecked, maar ik heb uit betrouwbare bron dat ze een meiske is.
Is je WA stuk?quote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh dat wil ik zien, leedvermaak ramptoerist ditdat
[..]
Dat weet ik ook wel
Volgens mij nietquote:
Ik mag ze nietquote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeh dat wil ik zien, leedvermaak ramptoerist ditdat
[..]
Dat weet ik ook wel
Zoute koffiequote:Op zondag 11 november 2012 15:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Pas uit eh.. Kijk op jongaahhhhhhMijn koffie moet huilen
Ik zal jou eens zoute koffiequote:
Piede wiepen? Is dat achterhoeks?quote:Op zondag 11 november 2012 15:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Volgens mij nietMaar ze hadden wel piede wiepen
Vast welquote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat ze daarna gaan doenOp hun luie reet zitten?
Wat heeft zij met de achterhoek te maken?quote:Op zondag 11 november 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piede wiepen? Is dat achterhoeks?
Nope, met melkquote:
Piede wiepen > wiede piepen > wijde pijpenquote:Op zondag 11 november 2012 15:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Piede wiepen? Is dat achterhoeks?
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 11 november 2012 15:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
BAM! ZO VAN DIE FIETS AF JONGHE MEISJHU
[..]
Voor die westerlingen is alles achter Amersfoort achterhoek.quote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat heeft zij met de achterhoek te maken?
OP DIE GANGNAM STIJL!quote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Het klopt welquote:Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor die westerlingen is alles achter Amersfoort achterhoek.Of Twente, of Drente.
Relatief gezien welquote:Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het klopt welKaneel dacht dat Amersfoort, Apeldoorn, Enschede vlak bij elkaar lag
DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTSquote:
Amersfoort - Enschede is verder dan Amersfoort Amsterdam.quote:Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het klopt welKaneel dacht dat Amersfoort, Apeldoorn, Enschede vlak bij elkaar lag
JONGUH, HOE DIE REGIO VAN JE OOK MAG HETEN!quote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Nope, met melk
[..]
Piede wiepen > wiede piepen > wijde pijpen
EN IK WOON NIET IN DE ACHTERHOEK
Jij snapt 'm.quote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jet het met Amsterdam - Dubai vergelijkt wel.
VEEL verder zelfs.quote:Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Amersfoort - Enschede is verder dan Amersfoort Amsterdam.
Sallandquote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JONGUH, HOE DIE REGIO VAN JE OOK MAG HETEN!
Maar ok.
Ik heb wel een normale tweede naam.
Ja, als je dit met de VS gaat vergelijken wel jaquote:
Ja, een uur langerquote:Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Amersfoort - Enschede is verder dan Amersfoort Amsterdam.
T valt (als t goed is) net onder Salland.. Maar t scheelt niet veelquote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij woont toch gewoon in Twente?
Dat is minderquote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, maar even achter mn laptopje gekropen. Gezelligheid ging er een beetje vanaf..
Kan het me niet voorstellenquote:Op zondag 11 november 2012 15:32 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
T valt (als t goed is) net onder Salland.. Maar t scheelt niet veel
Hey faxmanquote:
Ja, daaromquote:Op zondag 11 november 2012 15:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is minder
Maar hier is het wel gezellig
You've got the devil inside youquote:Op zondag 11 november 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Salland. ok. Ik ga het onthouden.
Damian.
Zo ongeveer ja.quote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, als je dit met de VS gaat vergelijken wel ja
[..]
Ja, een uur langer
Oerdegelijkquote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouderwetse-kopiëer-en stuur-door-machiene![]()
Ik moest hier aan denkenquote:Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTS
Vooral grappig omdat mijn voornaam betekent: Van de heer.quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
You've got the devil inside you
quote:
Aldus Wikiquote:Uit de kaart "Transisalania Provincia Vulgo Over-Yssel" van 1740 is af te leiden dat het Drostampt van Sallandt zich uitstrekt over een gebied dat ruwweg loopt van Coevorden,Hardenberg, Dalfsen, Staphorst, Zwolle, Deventer, Holten, Hellendoorn en Den Ham
Ik speel geen spelletjes op facebookquote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ouderwetse-kopiëer-en stuur-door-machiene![]()
Ik welquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik speel geen spelletjes op facebook
Hhahaha, ultimate chaosquote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vooral grappig omdat mijn voornaam betekent: Van de heer.
Ik dacht ook altijd dat Salland Dalfsen-Wijhe-Raalte was, en de rest gewoon Twente.quote:Op zondag 11 november 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al is de gemeente Hellendoorn tegenwoordig hartstikke Twente
Chaos is goedquote:
Dat sowiesoquote:
Mja, ik zit vlakbij H'berg eh, dus dan is wsl Salland.. Maar wat JJH zeg jaquote:Op zondag 11 november 2012 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Al is de gemeente Hellendoorn tegenwoordig hartstikke Twente
Dat is in principe ook zo, maar Salland strekt zich dus blijkbaar ook noordelijker uit.quote:Op zondag 11 november 2012 15:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd dat Salland Dalfsen-Wijhe-Raalte was, en de rest gewoon Twente.
Ik lees het.quote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is in principe ook zo, maar Salland strekt zich dus blijkbaar ook noordelijker uit.
Ik wou zeggen "for breakfast" maar ik ontbijt niet zo vaak, slecht eh, I know :$quote:
Doe ik ook bijna nooit hoorquote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik wou zeggen "for breakfast" maar ik ontbijt niet zo vaak, slecht eh, I know :$
Die deal die we hadden he, over dat ik je sleutelbeen mocht als je doodging. Die staat nog steeds he?quote:
Ik kom er ook graag.quote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe
Niks mis met het mooie Twentse
Wel grappig, bij oosterwind kan ik soms zelfs het Polmanstadion horenquote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef JJH het volgende:
En dees wil ik ff delen.
Toch wel echt mijn stad ondertussen.
De bult hiero?quote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom er ook graag.
Maar als ik eenmaal weer die bult oprij richting Zwolle vind ik dat ook weer prettig.
Hahaha, ik zal het opschrijven in m'n testament :$quote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die deal die we hadden he, over dat ik je sleutelbeen mocht als je doodging. Die staat nog steeds he?
Als de wind niet te hard waait hoor ik het Oosterenk altijd wel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wel grappig, bij oosterwind kan ik soms zelfs het Polmanstadion horen
Je bent geweldigquote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahaha, ik zal het opschrijven in m'n testament :$
Als ontbijt?quote:
Dat doet iedereen daarquote:Op zondag 11 november 2012 15:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
En altijd hč, ik kan dat ding niet rustig oprijden, dat moet altijd volgas.
Ojaaquote:Op zondag 11 november 2012 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij ga jij ook wel weer helemaal terug, als je straks klaar met school bent.
Naar beneden doe ik wel rustig.quote:Op zondag 11 november 2012 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet iedereen daar
En wat doen die flikkers van de politie. die staan onderaan de berg bij dat viaduct met een laser
Waar is dat precies? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik daar ooit met de motor komquote:Op zondag 11 november 2012 15:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat doet iedereen daar
En wat doen die flikkers van de politie. die staan onderaan de berg bij dat viaduct met een laser
Dat zou wel geniaal zijn inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent geweldig
Ik zou dat zo graag willen zien, dat zo'n notaris dat testament opleest en iedereen van:Waz met jou?
Nee, de andere kant op, richting Raaltequote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Naar beneden doe ik wel rustig.
En dan ook nog net binnen de kom zeker? Naaihonden.
Ik had een m.iquote:Op zondag 11 november 2012 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent geweldig
Ik zou dat zo graag willen zien, dat zo'n notaris dat testament opleest en iedereen van:Waz met jou?
Er is daar maar één berg hoor, en ik denkl niet dat jij er langs komt.quote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar is dat precies? Dan kan ik daar rekening mee houden als ik daar ooit met de motor kom
quote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, de andere kant op, richting Raalte
Onderaan in Nijverdal zelf heeft weinig zin, daar staat toch 90% van de tijd file
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik had een m.i
Daarnaast ben ik vrijwel dagelijks te vinden in een notariskantoor wat het nog leuker maakte
Voor woon-werk niet nee, maar ik doe ook wel eens rondjes rijden omdat het kanquote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is daar maar één berg hoor, en ik denkl niet dat jij er langs komt.
Ik ben nog niet zo lang wakker.quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik zag het toen ik op invoeren klikte
Ik las het ja. Maar dan nog de eerste maaltijd van de dag blijft je ontbijtquote:
Dan moet je wel omrijden.quote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
[..]
Voor woon-werk niet nee, maar ik doe ook wel eens rondjes rijden omdat het kan
Ik vind het gewoon lunchquote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik las het ja. Maar dan nog de eerste maaltijd van de dag blijft je ontbijt
Plezierrondjes gaan door heel NLquote:Op zondag 11 november 2012 15:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet je wel omrijden.
Alleen als je Apeldoorn, Deventer, Raalte, Gitaardorp rijd kom je er langs.
De schijf van 5 he? Suiker, zout, vet, alcohol en chaos.quote:
Deze man weetquote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De schijf van 5 he? Suiker, zout, vet, alcohol en chaos.
Wacht maar tot je een keer in Putte geweest bentquote:Op zondag 11 november 2012 15:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ojaa
Enschede is de stad waar mijn hart ligt
Al begint Amersfoort het wel een klein beetje te stelen.
Nee, dat ligt te dicht bij het stinkende België.quote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je een keer in Putte geweest bent
Daar leef ik al 1,5 jaar op. Als een baas.quote:
Ik zit nog aan de goede kant hoorquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat ligt te dicht bij het stinkende België.
In dat gevalquote:
Geen idee.. Ik eet best veel, maar ben er zo een die niet aankomtquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar leef ik al 1,5 jaar op. Als een baas.
Al wil ik wel wat vetjes kwijt nu.
Hoe doe jij dat?
Eet smakelijkquote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In dat gevalga ik zo maar een tussendoortje pakken. Chaos
Roken versnelt je stofwisseling. Zou dat bij jou ook helpen?quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik eet best veel, maar ben er zo een die niet aankomt.. Miss omdat ik 1,5 uur fiets per dag dunno
En misschien vanavond wat Satansaus bij de spruitjes etenquote:
Dat zal wel helpen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik eet best veel, maar ben er zo een die niet aankomt.. Miss omdat ik 1,5 uur fiets per dag dunno
Lol miss ook welquote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Roken versnelt je stofwisseling. Zou dat bij jou ook helpen?
Ga dalijk maar wat sigaretjes halen dan.
Ik deel mijn saus slechts met vrouwmenschenquote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En misschien vanavond wat Satansaus bij de spruitjes eten
Best hatelijk, gezien het herfstige weerquote:
Die sitequote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Lol miss ook wel.. Ik rook veel te veel
Maar hey.. Recalcitrant
Tevens:
http://www.jebentzelfeen.nl/
Gurrlll!!!!quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar hey.. Recalcitrant
Tevens:
Ik ben een reuze poedelquote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar hey.. Recalcitrant
Tevens:
Ok.quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar hey.. Recalcitrant
Tevens:
Ik ben van de week ook 4 keer heen en weer gefietst naar mijn werk.quote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Best hatelijk, gezien het herfstige weer
Dat soort saus bedoel ik nietquote:Op zondag 11 november 2012 15:51 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik deel mijn saus slechts met vrouwmenschen
KAN ME NIKS SGELUH TIJNquote:Op zondag 11 november 2012 15:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat soort saus bedoel ik niet![]()
Satésaus noem ik altijd satansaus
Toch te dichtbij.quote:
Dat weet ik. Daarom weet ik ook dat daar een gitaarwinkel zit.quote:Op zondag 11 november 2012 15:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Klopt, klopt. Daar komen al mijn gitaren vandaan
Je mag wel voor mij komen werken :$quote:
Ja, hoeveel verdien ik daarmee?quote:Op zondag 11 november 2012 15:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je mag wel voor mij komen werken :$
quote:Op zondag 11 november 2012 15:55 schreef JJH het volgende:
Een half witbrood.
En nu ga ik douchen.En hard lachen onder de douche omdat pittoresk dorpje.
En alleen speciale mensen krijgen mijn sausquote:Op zondag 11 november 2012 15:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
KAN ME NIKS SGELUH TIJN![]()
Ok ok, ik zal me al gedragen.. Ik ben zelf een standaard oplossing
Die site weet dus niet wie jij bentquote:Op zondag 11 november 2012 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
Die site zuigt. Als ik F5 dan is het weer wat anders
Ik betaal je in natu... Ehm.. Rijkelijk bedoel ik :$ Komt goed :$quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En nu ben ik een stoeptegel. Iedereen loopt ook altijd maar over me heen
Dat heb ik gisteren nog gegetenquote:
Ik ben een fijne dagquote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb ook niet zoveel interesse in jouw saus.. Or anyone else's for that matterquote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En alleen speciale mensen krijgen mijn saus
[..]
Die site weet dus niet wie jij bent
Misschien ben je wel een voetveegmatquote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 15:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik betaal je in natu... Ehm.. Rijkelijk bedoel ik :$ Komt goed :$
Regelen wequote:
Dat hoeft ook niet, ik hoop dat er wel iemand anders is die dat heeftquote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben een fijne dag
[..]
Ik heb ook niet zoveel interesse in jouw saus.. Or anyone else's for that matter
Dat past wel bij jouquote:
Fijne dagquote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maar hey.. Recalcitrant
Tevens:
Je bent doorgedraaidquote:
Ik ook. Behalve mijn voeten.quote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben een koelvak.
Maar normaal ben ik juist de kachel in bed
* Raene spintquote:
Standaard de ijskoningin over herequote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben een koelvak.
Maar normaal ben ik juist de kachel in bed
Kom maar bij mij liggen danquote:Op zondag 11 november 2012 16:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Standaard de ijskoningin over here
Neequote:
Ja zeker.quote:Op zondag 11 november 2012 15:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Regelen weGeduld is een schone zaak, niet?
quote:
Mijn steen is koudquote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Godskolere, ik heb het warm O.o
Geef mijquote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga je niet opwarmen steen I don't swing that wayquote:
Hoeft ook nietquote:Op zondag 11 november 2012 16:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga je niet opwarmen steen I don't swing that way
Op mijn steen kun je afkoelenquote:Op zondag 11 november 2012 16:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Is niet goed, mijn bevroren hart kan dit niet aan :$
*geeft warmte weg* TAKE IT!!
Okquote:Op zondag 11 november 2012 16:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op mijn steen kun je afkoelenVriezer ditdat
quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 16:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok
Maar in de winter gaat je steen op de kachel en dient ie als kruik u_u Zo doen wij dat op het platteland :$
And then and then and then?quote:
[..]
Ok
Maar in de winter gaat je steen op de kachel en dient ie als kruik u_u Zo doen wij dat op het platteland :$
Srsly, beste kruik ever.. En 's ochtends issie NOG warmquote:
Nice.quote:Op zondag 11 november 2012 16:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
And then and then and then?
Kom eraan
[..]
Ok
Gelukkig hebben we de weblogquote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Awwwwwwquote:Op zondag 11 november 2012 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de weblog
http://www.dangeroustime.com/2012/11/animals-in-snow.html
Ik weet het Rockjon, ik weet hetquote:Op zondag 11 november 2012 16:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Srsly, beste kruik ever.. En 's ochtends issie NOG warm
IK DOE HET HOOR SERIEUS!! FFFUUUUUUUUUUUUUquote:
Ik zit nog wel in mijn badjas.quote:Op zondag 11 november 2012 16:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
IK DOE HET HOOR SERIEUS!! FFFUUUUUUUUUUUUU
quote:Op zondag 11 november 2012 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb de juiste stenen daarvoor
Thiiiis is the way that we liveeeee, that we liveeeeee, and loveeeeeeeeeeeee.quote:Op zondag 11 november 2012 16:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ok fuck it, kleed je aan Tam.. Of niet
Dat zeg je nu....quote:
Ik keek voordat ze het posttequote:Op zondag 11 november 2012 16:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Na het zien van jou fobo kan ik dat be'amen
Maar dat kan evengoed lekker ruiken hoorquote:Op zondag 11 november 2012 16:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon standaard Andrelon shampoo hoor, ik heb geen fancy pancy haarproductjes.
Oei ! goed gevoel heb jij zegquote:Op zondag 11 november 2012 16:22 schreef muhahaha het volgende:
Ik keek voordat ze het postte. Noem het een voorgevoel.
En een foto maken?quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
Oh, douchen. Goed ideeStraks maar even doen
quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar dat kan evengoed lekker ruiken hoor
Mensen die mij uitdagen terwijl ze weten dat ik gek benquote:
Foto maken? Wie heeft het over foto's maken ?quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En een foto maken?
Ik weet niet eens hoe wat waarom?
Van lego?quote:Op zondag 11 november 2012 16:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Foto maken? Wie heeft het over foto's maken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |