Nee, vanmorgen 2 uur gewerkt, maar nu thuis. Moeder viert verjaardag, dus familie over de vloer.quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen 2 uur gewerkt, maar nu thuis. Moeder viert verjaardag, dus familie over de vloer.
Ooh, gefeliciteerdquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, vanmorgen 2 uur gewerkt, maar nu thuis. Moeder viert verjaardag, dus familie over de vloer.
En veel voetbalquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goeie muziek en lekker relaxen, ideale zondag
Voetbalquote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik snap er iig geen bal van dat spelletje en nog minder wat mensen bezielt dat hun hele leven daarom draaitquote:
Van harte.quote:Op zondag 11 november 2012 15:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nounou, het leven er om laten draaien gaat wat ver hequote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er iig geen bal van dat spelletje en nog minder wat mensen bezielt dat hun hele leven daarom draait
Draait jouw leven ook alleen om je werk?quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik snap er iig geen bal van dat spelletje en nog minder wat mensen bezielt dat hun hele leven daarom draait
Mijn leven draait om brak zijn :$quote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Draait jouw leven ook alleen om je werk?
quote:
Mag ik mee doen?quote:Op zondag 11 november 2012 15:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn leven draait om brak zijn :$
Mijn leven draait om werk krijgenquote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zuip zelden meer.quote:Op zondag 11 november 2012 15:16 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Mijn leven draait om brak zijn :$
En dus ook niet echt brak meer.quote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Brak zijn zonder drank FTW
quote:
Gezelligheid ditdatquote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Jawel hoor, join the club
Nee, er is meer dan voetbal in het leven of sowieso welk ander ding dan ookquote:Op zondag 11 november 2012 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben altijd brak.. Zo rol ikquote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En dus ook niet echt brak meer.
Wel lui en moe en te weinig slaap enzo.
Voor die mensen die de sport professioneel beoefenen, is het hun werk.quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, er is meer dan voetbal in het leven of sowieso welk ander ding dan ook
En dan is die kleine er nog geen eensquote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef JJH het volgende:
[..]
En dus ook niet echt brak meer.
Wel lui en moe en te weinig slaap enzo.
Nou, gezellig?quote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar, we duimen voor je!
[..]
Gezelligheid ditdat![]()
Kun je nagaan, zo ben ik dus altijdquote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, gezellig?
Ik doe dan altijd Bweurgh, mopper mopper, grmmmblll, koffie! grr mopper.
Niet gezellig.
Alcoholistje.quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd brak.. Zo rol ik
Mag je wel rollen met drank op?quote:Op zondag 11 november 2012 15:19 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ben altijd brak.. Zo rol ik
Samen brak is gezelliger dan alleen brak.quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, gezellig?
Ik doe dan altijd Bweurgh, mopper mopper, grmmmblll, koffie! grr mopper.
Niet gezellig.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag je wel rollen met drank op?
Hihihihiquote:
IK DOE TOCH LEKKAH WAT IK ZELLUF WIL :$quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Komt nu door 's nachts werken.quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan is die kleine er nog geen eens
Ja maar niet hun hele leven. Althans dat hoop ik voor die overbetaalde jochiesquote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor die mensen die de sport professioneel beoefenen, is het hun werk.
Alleen in als je rechts aanhoudtquote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonder koffie stopt de wereld een klein beetje met draaien hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Samen brak is gezelliger dan alleen brak.
Tevens: koffie
Voor de meeste houd het rond de 35 wel op.quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar niet hun hele leven. Althans dat hoop ik voor die overbetaalde jochies
Goed hoor, luie zondagquote:Op zondag 11 november 2012 15:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dank voor de felicitaties![]()
Daaf; ja, wel gezellig
Muhahaha; ja, goed, met jou?
De wereld draait wel door hoorquote:Op zondag 11 november 2012 15:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Zonder koffie stopt de wereld een klein beetje met draaien hoor.
Snap ikquote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt nu door 's nachts werken.
En ook niet altijd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |