Alsof jij niet meer seks met hem hebt dan ik met hem chat.quote:Op zondag 11 november 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen die met elkaar willen chatten terwijl ik seks wil hebben.![]()
![]()
En dat kom je even hier vermelden?quote:Op zondag 11 november 2012 14:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen die met elkaar willen chatten terwijl ik seks wil hebben.![]()
![]()
Dat was gisteravond geloof ik. Ik hield twi van zijn werk.quote:Op zondag 11 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En dat kom je even hier vermelden?
Ik mag voor kerst niet zoveel meer kopen.... en ik ga al met een vriendin op stap....quote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef tijnbrein het volgende:
alhoewel als je er van houd is de kerstmarkt ook wel iets
Branden zul je, voel de toorn van Myra over je heen komen door het ontzeggen van haar pleziertje.quote:Op zondag 11 november 2012 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was gisteravond geloof ik. Ik hield twi van zijn werk.
Uitstel van het pleziertje. Geen ontzeggen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Branden zul je, voel de toorn van Myra over je heen komen door het ontzeggen van haar pleziertje.
Hey, haar wens dient direct vervult te worden.quote:Op zondag 11 november 2012 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Uitstel van het pleziertje. Geen ontzeggen.
Dat is ook leuk.quote:Op zondag 11 november 2012 14:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik mag voor kerst niet zoveel meer kopen.... en ik ga al met een vriendin op stap....
Correctiequote:Op zondag 11 november 2012 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, haar wens dient direct vergevult te worden.
Dan mag ze volgende keer wel even aan mijn pener zitten.quote:Op zondag 11 november 2012 14:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hey, haar wens dient direct vervult te worden.
quote:
Jij woont in hetzelfde huis ja?quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag ze volgende keer wel even aan mijn pener zitten.
Nee. Maar volgende meet.quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Jij woont in hetzelfde huis ja?![]()
Haha dan gaat twi je in elkaar slaan.quote:Op zondag 11 november 2012 14:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Maar volgende meet.
Mag ze even stiekem onder tafel zo voelen.
Dat is niet met kerst.... ik ga met een vriendin kerstinkopen doen.... <<< volg je het nuquote:Op zondag 11 november 2012 14:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is ook leuk.
Ik heb nog geen idee wat ik met kerst ga doen.
komt ie met de Fok!knokploeg.... o My oMyquote:Op zondag 11 november 2012 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha dan gaat twi je in elkaar slaan.
Alsof twi niet zelf ook meedoet.quote:Op zondag 11 november 2012 14:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha dan gaat twi je in elkaar slaan.
Nu welquote:Op zondag 11 november 2012 14:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is niet met kerst.... ik ga met een vriendin kerstinkopen doen.... <<< volg je het nu
Jij hebt twi niet gezien? Die kan het alleen af.quote:Op zondag 11 november 2012 14:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
komt ie met de Fok!knokploeg.... o My oMy
Met cocktails en sushi en mooi weerquote:
Hmm... kaneel vs... twi.... mja ik gok ook dat Twi het aardig redden kan en anders heeft ie myr nogquote:Op zondag 11 november 2012 14:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt twi niet gezien? Die kan het alleen af.
Ja het was topquote:Op zondag 11 november 2012 14:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met cocktails en sushi en mooi weer
Waarom zouden twi en ik gaan vechten?quote:Op zondag 11 november 2012 14:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... kaneel vs... twi.... mja ik gok ook dat Twi het aardig redden kan en anders heeft ie myr nog
Ach laat ik eerst maar eens mijn verjaardag vieren en dan aan kerst gaan denkenquote:
Ook bro's vechten....quote:Op zondag 11 november 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zouden twi en ik gaan vechten?
We zijn bro's.
Daarnaast vallen we op verschillende types meiden. Ik wing hem, hij wingt mij. Geen conflicten niks. Smooth sailing.
Ik zou zeggen plan de tandarts de dokter en andere ellendige zaken op je verjaardag en voor je het weet is het dagje weer voorbijquote:Op zondag 11 november 2012 14:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach laat ik eerst maar eens mijn verjaardag vieren en dan aan kerst gaan denken
quote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef twi het volgende:
Kaneel en ik zullen nooit vechten, daar respecteren wij elkaars pener teveel voor.
Wanneer gaan wij wingen?quote:Op zondag 11 november 2012 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom zouden twi en ik gaan vechten?
We zijn bro's.
Daarnaast vallen we op verschillende types meiden. Ik wing hem, hij wingt mij. Geen conflicten niks. Smooth sailing.
Goed planquote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou zeggen plan de tandarts de dokter en andere ellendige zaken op je verjaardag en voor je het weet is het dagje weer voorbij
Ik denk nog niet aan kerst...... eerst nog sinterklaas
Nooit.quote:
Dit.quote:Op zondag 11 november 2012 14:49 schreef twi het volgende:
Kaneel en ik zullen nooit vechten, daar respecteren wij elkaars pener teveel voor.
Pfoe. Ik zal rekening houden met mijn diensten.quote:
Ik heb dat in een café gevierd en daarna hebben we met z'n alle gewokt... was best leukquote:Op zondag 11 november 2012 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed planmaar ik wou dit jaar toch wat bijzonders doen omdat ik 30 word. Sint is dood bij ons. GVD
Een insect.quote:Op zondag 11 november 2012 14:54 schreef -Engel- het volgende:
een dier met zes poten..... wat voor beest is dat.... het leek een spinnetje... maar die hebben er toch 8?
Een best met 6 poten is per definitie een insect.quote:
Haha, ik ken hem nietquote:Op zondag 11 november 2012 14:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
vermakelijke serie, person of interest
tnxquote:Op zondag 11 november 2012 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een best met 6 poten is per definitie een insect.
Nu moet je nog kijken welke van de 1.000.000 soorten het is. Succes!
Zoiets wilde ik ook doen, maar van de helft van de mensen die ik heb uitgenodigd kan niet. Dat is te begrijpen ivm sinterklaas/verjaardagen/etc maar als je eigen zusje nota bene dan een alternatief voorstel de grond in boord ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Kutwijf. Oh ja en geen sinterklaas omdat mijn familie niet van gezelligheid houdtquote:Op zondag 11 november 2012 14:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb dat in een café gevierd en daarna hebben we met z'n alle gewokt... was best leuk
En nee sint die leeft gewoon hoor... dat je er niks aan doet....
Alsof jij niet nogsteeds in zijn hoofd zit tijdens de seks.quote:Op zondag 11 november 2012 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alsof jij niet meer seks met hem hebt dan ik met hem chat.
als je random mensen gaat uitnodigen.... dan krijg je een project X.... tsja...quote:Op zondag 11 november 2012 15:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoiets wilde ik ook doen, maar van de helft van de mensen die ik heb uitgenodigd kan niet. Dat is te begrijpen ivm sinterklaas/verjaardagen/etc maar als je eigen zusje nota bene dan een alternatief voorstel de grond in boord ben ik er eigenlijk wel klaar mee. Kutwijf. Oh ja en geen sinterklaas omdat mijn familie niet van gezelligheid houdt![]()
Echt ik wilde dit jaar iets met mijn verjaardag doen maar blijkbaar is mij dat niet gegund. Sowieso wilde ik wel meer mensen uitnodigen maar geen idee wie
Daarom doe ik dat maar nietquote:Op zondag 11 november 2012 15:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als je random mensen gaat uitnodigen.... dan krijg je een project X.... tsja...
Moet ik dan in zijn billetjes zitten tijdens de seks?quote:Op zondag 11 november 2012 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alsof jij niet nogsteeds in zijn hoofd zit tijdens de seks.
Eigenlijk zegt myra dat ze met jou heeft gesextquote:Op zondag 11 november 2012 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik dan in zijn billetjes zitten tijdens de seks?
Dat is wel heet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt myra dat ze met jou heeft gesext.
Niet op je bedrand?quote:Op zondag 11 november 2012 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel heet.
Dan kan ik weer een kruisje zetten op mijn gitaar.
Nee, dan komen meisjes naar mijn bed en zien ze al die kruisjes en denken ze: Hahahaha, Kaneel is zo onervaren!quote:
Strepen kaneel, strepen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan komen meisjes naar mijn bed en zien ze al die kruisjes en denken ze: Hahahaha, Kaneel is zo onervaren!
Of vrouwen naar een bedrand kijkenquote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strepen kaneel, strepen.
Ik zeg gewoon dat ik een nieuw bed heb.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strepen kaneel, strepen.
Ik zeg gewoon dat ik een nieuw bed heb.
Ervaren vrouwen wel.quote:Op zondag 11 november 2012 15:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Of vrouwen naar een bedrand kijken
Sorry, zelf-mutilatie vind ik zondequote:Op zondag 11 november 2012 15:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of net als Victor Zsasz overal op je lichaam streepjes zetten.
Jij verbergt je streepjes?quote:Op zondag 11 november 2012 15:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o... ik heb er van die banden omheen zitten...
Vind het wel wat hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 15:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ervaren vrouwen wel.
[..]
Sorry, zelf-mutilatie vind ik zonde.
Wehehe complete registers met alle informatie zo bij de hand.quote:Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
My notebook .. love my notebook....
Nee... de streepjes en cijfers natuurlijk ..quote:Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe complete registers met alle informatie zo bij de hand.
Als je het toch op je notebook zet kan er ook meer bijquote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... de streepjes en cijfers natuurlijk ..
Volgend weekend beter!quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef Faxie het volgende:
't Is echt een verrekte saai weekend hier
Nee...quote:Op zondag 11 november 2012 15:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je het toch op je notebook zet kan er ook meer bij.
Ligt eraan...quote:Op zondag 11 november 2012 15:33 schreef dawg het volgende:
faxie, jij poolt toch heel veel heh?
weet jij zo wat een nieuwe pomeron ongeveer moet kosten? de mijn is nogal vlak geworden.
nee, laten doen want ik heb er verder geen verstand van en zo enorm fanatiek ben ik allang niet meer.quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan...
Wil je het laten doen? Dan kost het voor een goede 20-25,- Maar als je er zelf een haalt heb je de goedkoopste (prut, dat wel) voor 50 centEn zelf op zetten kan best een gedoe zijn...
In die tent moet ik ook spelen danquote:Op zondag 11 november 2012 15:35 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, laten doen want ik heb er verder geen verstand van en zo enorm fanatiek ben ik allang niet meer.
al hadden een vriend van me en ik in onze hoogtijdagen weleens wat bekijks als we bezig waren.
http://www.snookertownhelmond.nl. heel erg mooie tent en fijne tafels.quote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
In die tent moet ik ook spelen dan
Ik en een maat schieten de ene tafel na de andere, en niemand geeft een fuck![]()
Maar reken op maximaal 25,- en dan heb je wel een goede pom er op zitten
Vooral dat 'in mindere mate dames' herken ikquote:Op zondag 11 november 2012 15:42 schreef dawg het volgende:
[..]
http://www.snookertownhelmond.nl. heel erg mooie tent en fijne tafels.
wij nu niet meer. vroeger was het meestal max 2 beurten tafel leeg, veel met effecten etc, voor de 'mooiigheid'.daar hadden we vaak bekijks mee, zowel van de directie, clubspelers (wij zijn zoooo vaak gevraagd, vermoeiend was dat gewoon), en in iets mindere mate dames.
jep. altijd uitkijken als je genoeg gedronken hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral dat 'in mindere mate dames' herken ik
Effect moet je niet gebruiken voor de mooiigheidHoe minder effect hoe beter
![]()
Maar ik ken die tent wel, ziet er mooi uit idd. Trap naar beneden enzo.
Als je 't maar lang genoeg doet word je er steeds beter in jaquote:Op zondag 11 november 2012 15:46 schreef dawg het volgende:
[..]
jep. altijd uitkijken als je genoeg gedronken hebt.
deden wij wel. ook weleens een half uurtje alleen maar wat trickshots doen. ballen klaarleggen en dan effecten oefenen. ondanks dat we wel serieus bezig waren ging het ons meer om mooie stoten ipv effectief. en dat ging toch wel heel behoorlijk op een gegeven moment.
kijk. die quote zou je eens ter harte moeten nemen. of in het avnmg-topic moeten posten.quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je 't maar lang genoeg doet word je er steeds beter in ja
Mjaquote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]
kijk. die quote zou je eens ter harte moeten nemen. of in het avnmg-topic moeten posten.
quote:Op zondag 11 november 2012 15:50 schreef dawg het volgende:
[..]
kijk. die quote zou je eens ter harte moeten nemen. of in het avnmg-topic moeten posten.
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
Zo, kont van Rio gewassen, de bejaarde.
Wat een luxe heeft Rio toch.quote:Op zondag 11 november 2012 17:28 schreef Samzz het volgende:
Zo, kont van Rio gewassen, de bejaarde.
Jij wilt ook graag aan de diarree dat bij het poepen langs je reet en benen loopt en aankoekt in je konthaar?quote:Op zondag 11 november 2012 17:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat een luxe heeft Rio toch./jaloers
Als jij het schoon komt maken welquote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt ook graag aan de diarree dat bij het poepen langs je reet en benen loopt en aankoekt in je konthaar?
Je huurt de thuiszorg maar inquote:Op zondag 11 november 2012 17:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jij het schoon komt maken wel
Romantiek ten top
Als dat nodig is om ervoor te zorgen dat jij mijn bips komt schoonmaken.quote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt ook graag aan de diarree dat bij het poepen langs je reet en benen loopt en aankoekt in je konthaar?
quote:Op zondag 11 november 2012 17:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als dat nodig is om ervoor te zorgen dat jij mijn bips komt schoonmaken.
Poffedomme ik las faxie's post niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |