SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
Dan moet je ze vanavond weer een mandarijn geven, dan zie je ze kijken: Ik wil liever snoepquote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Krijgt het goede doel nog steeds geld voor elk gescoord doelpunt per ronde?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
dit is wel heel kort door de bochtquote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef RvLaak het volgende:
Voor de onwetenden onder ons: St. Maarten is de katholieke versie van halloweenIndien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Watquote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
Krijgt het goede doel nog steeds geld voor elk gescoord doelpunt per ronde?
Komt zeker uit Steve zijn zak danOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat is na de 10-0 van PSV niet meer.quote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit is wel heel kort door de bocht"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Klopt wel zo'n beetje... Kinderen gaan langs de deuren om om snoep te bedelen.quote:Op zondag 11 november 2012 14:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dit is wel heel kort door de bocht![]()
Maar niet verkleed maar met een lampionquote:Op zondag 11 november 2012 14:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt wel zo'n beetje... Kinderen gaan langs de deuren om om snoep te bedelen.
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Klopt, maar ik zei ook niet dat het precies als halloween wasquote:Op zondag 11 november 2012 14:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar niet verkleed maar met een lampion![]()
![]()
Ah, dan heb ik ze voor niks weggestuurd.quote:Op zondag 11 november 2012 14:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar niet verkleed maar met een lampion![]()
alsof ze het vieren in dat gehucht van jou.quote:Op zondag 11 november 2012 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik ze voor niks weggestuurd.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Twente speelt weer eens lekker kut
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Amersfoort is geen gehucht.quote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
alsof ze het vieren in dat gehucht van jou.![]()
Lekker op gelijkspel spelen als je kampioen wilt worden![]()
![]()
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Laf he?quote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente speelt weer eens lekker kut![]()
Twente speelt buitenhuis in de toppers gewoon superlaf voetbalquote:Op zondag 11 november 2012 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
Lekker op gelijkspel spelen als je kampioen wilt worden![]()
![]()
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Dat is echt jammer, wedstrijden die heel leuk kunnen zijn worden zo een stuk minder.quote:Op zondag 11 november 2012 14:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Twente speelt buitenhuis in de toppers gewoon superlaf voetbalOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
tja zolang je punten behaald en niet verliest ga je voor het kampioenschap hequote:Op zondag 11 november 2012 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is echt jammer, wedstrijden die heel leuk kunnen zijn worden zo een stuk minder.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik hoop echt dat een club Twente gewoon een keer keihard afslacht met hun laf voetbal
Ja, een 3-3 met drie goals van zowel Bony en Tadic was voor m'n Manager wel iets beter geweest.quote:![]()
Binnenkort PSV - Twente, komt goed.quote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop echt dat een club Twente gewoon een keer keihard afslacht met hun laf voetbal![]()
9 december.quote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop echt dat een club Twente gewoon een keer keihard afslacht met hun laf voetbal![]()
Waarom?quote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef j0rdiiii het volgende:
Moisander speelt toch niet, Blind centraal en Dijks LB.![]()
Ik hoop echt dat Psv ze met7-1 op hun klote geeftquote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Binnenkort PSV - Twente, komt goed.
PSV is zo een paar keer achter elkaar kampioen gewordenquote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
soon.quote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik hoop echt dat een club Twente gewoon een keer keihard afslacht met hun laf voetbalgraag op anoniem![]()
Dijksquote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
6-2quote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Psv ze met7-1 op hun klote geeft![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Psv ze met7-1 op hun klote geeft![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:10 schreef j0rdiiii het volgende:
![]()
quote:twitter:AFCAjax twitterde op zondag 11-11-2012 om 14:11:11NIEUWS: Moisander is ziek en kan daarom niet spelen. Dijks neemt plek over. Blind schuift naar het centrum. Denswil op de bank. #pecaja reageer retweet
![]()
whut?quote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tegen PSV was hij erg goed anders![]()
![]()
oh oke, niet gezien danquote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Tegen PSV was hij erg goed anders![]()
Beter dan de hele PSV-verdediging bij elkaar én eigen jeugd.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]twitter:AFCAjax twitterde op zondag 11-11-2012 om 14:11:11NIEUWS: Moisander is ziek en kan daarom niet spelen. Dijks neemt plek over. Blind schuift naar het centrum. Denswil op de bank. #pecaja reageer retweet
Dat is klote.quote:![]()
haha tuurlijk daarom staat ajax al 9 puntjes achterquote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beter dan de hele PSV-verdediging bij elkaar én eigen jeugd.![]()
Dan is Ajax al kampioen manquote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef ZaZoe het volgende:
Twente-PSV, laatste wedstrijd van de competitieOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Die wedstrijd doet er toch niet meer toequote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef ZaZoe het volgende:
Twente-PSV, laatste wedstrijd van de competitie![]()
Zelfde als altijd.quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef KingRoland het volgende:
Wat zal Mcclaren na de wedstrijd zeggen?![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef ZaZoe het volgende:
Twente-PSV, laatste wedstrijd van de competitie![]()
![]()
Ik denk dat Blind het centraal erg goed gaat doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Hoop hetquote:Op zondag 11 november 2012 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die wedstrijd doet er toch niet meer toe![]()
Ah ja dat zegt veel over de individuele kwaliteiten van een linksback.quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
haha tuurlijk daarom staat ajax al 9 puntjes achter
Al vind ik Dijks niet zo'n geweldenaar.![]()
Nee.quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Beter dan de hele PSV-verdediging bij elkaar én eigen jeugd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
we didnt score because we didnt shootquote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef KingRoland het volgende:
Wat zal Mcclaren na de wedstrijd zeggen?![]()
Wat kut ingepland.quote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef ZaZoe het volgende:
Twente-PSV, laatste wedstrijd van de competitie
Tenzij het als Ajax-Twente 2 seizoenen geleden wordt. Dan wordt het een superwedstrijd natuurlijk.![]()
We didn't score so we didn't losequote:Op zondag 11 november 2012 14:12 schreef KingRoland het volgende:
Wat zal Mcclaren na de wedstrijd zeggen?Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
We didn't score so we didn't lose![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
They didn't score so we didn't lose[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Twente nog wint ga ik iemand neersteken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Als Twente nog wint ga ik iemand neersteken.![]()
![]()
Ga er nog op inquote:
Rustigquote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
![]()
Als Twente nog wint ga ik iemand neersteken.graag op anoniem![]()
Als Twente nog wint ga ik iemand neersteken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ik doe meequote:Op zondag 11 november 2012 14:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Twente nog wint ga ik iemand neersteken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij komt uit Oss, daar is het vrij normaal om iemand te vermoorden.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik neem je nou eenmaal serieus.
quote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij komt uit Oss, daar is het vrij normaal om iemand te vermoorden.![]()
twentefc slaat ze toch allemaal in elkaarquote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef GGMM het volgende:
9 doden bij een goal van Twente inmiddels.
Ah oke. Dan is het ook meestal familie van je.quote:Op zondag 11 november 2012 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij komt uit Oss, daar is het vrij normaal om iemand te vermoorden.![]()
Oss is one big happy family?quote:Op zondag 11 november 2012 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah oke. Dan is het ook meestal familie van je.![]()
2 duitsers heffen elkaar op.quote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet genoeg voor een Duitse overwinning[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet genoeg voor een Duitse overwinning![]()
![]()
Lekker ouderwets welquote:Op zondag 11 november 2012 14:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn radio heeft geen beeld.![]()
![]()
quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zaadwedstrijd. Op naar echt voetbal.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu dan eindelijk echt voetbal., PEC en Feyenoord
![]()
![]()
Pec - Ajax inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nu dan eindelijk echt voetbal.![]()
Rodaquote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Daar denken ze bij EL kennelijk anders over!quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef GGMM het volgende:
Raar dat Feyenoord op 1 uitgezonden wordt. Ajax trekt meer kijkers.
Maar goed, schakelen dan maar.![]()
Hm, Vitesse had het meeste recht op de overwinning maar gelijkspel is niet onterecht.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
PEC en Roda JC
quote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja, daarom zei ik het idd.quote:Op zondag 11 november 2012 14:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar denken ze bij EL kennelijk anders over!![]()
Niet HD bij mij.quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, schakelen dan maar.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hup PEC, Roda en Heerenveen
quote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, schakelen dan maar.Die heb ik niet in HD.
![]()
Kwaliteit boven kwantiteitquote:Op zondag 11 november 2012 14:19 schreef GGMM het volgende:
Maar goed, schakelen dan maar.![]()
Niks is zeker. Maar 3 punten is wel nodig ja.quote:“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Oke Steve.quote:Op zondag 11 november 2012 14:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks is zeker. Maar 3 punten is wel nodig ja."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ajax
Ga jij je nou maar druk maken omdat je club weer eens laf gespeeld heeftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
hej ik zag een post komen en gaan.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
hej ik zag een post komen en gaan.![]()
Ja dat gescheld doen we maar ergens andersOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Slechte vergelijking, hier heb je 2 gelijkwaardige ploegen, dan is het pas laf. Celtic gunde ik de overwinning wel, die vochten er echt voor.quote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef Tarado het volgende:
Gaat die Jans over Celtic zeiken, wat een idiootOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Een en al spektakel hier!quote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef napoleonfour het volgende:
hej ik zag een post komen en gaan.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hup PEC, Roda en Heerenveen PSV[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
interessant manquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat bedoel ik, McClaren is aids voor het NL voetbalquote:Op zondag 11 november 2012 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Slechte vergelijking, hier heb je 2 gelijkwaardige ploegen, dan is het pas laf. Celtic gunde ik de overwinning wel, die vochten er echt voor.![]()
Hattrickje Achenteh?quote:
Weer stage gelopen?quote:Op zondag 11 november 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In mijn wereld is alles mogelijk. Zelfs dat jij een ban krijgt is mogelijk.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Rare wereld is dat.quote:Op zondag 11 november 2012 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In mijn wereld is alles mogelijk. Zelfs dat jij een ban krijgt is mogelijk.![]()
Je hebt in ieder geval niks gemist, nu komt het vuurwerk.quote:Op zondag 11 november 2012 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja man, toen ik thuis kwam en de stand zag, voelde ik me toch een beetje blij.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
jeweetquote:• PSV won dit seizoen al zijn thuiswedstrijden (W6). Alleen FC Twente slaagde daar ook in. De Tukkers speelden wel een wedstrijd minder in eigen huis dan PSV.
• Verder terugkijkend is PSV al elf thuiswedstrijden op rij zonder puntenverlies.
• PSV is met name in het laatste half uur uiterst productief. In die periode werden 24 van de 37 goals gemaakt (64,86 procent).![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Dat kan. Zo ver in detail treedt mijn glazenbol niet![]()
![]()
El Ahmadi en VlaarJullie worden gemist
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:
Ja.quote:Op zondag 11 november 2012 14:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
Brrr, echt kut als het niet in HD is.![]()
AUB zeg dat Reitsma dit becommentarieerd."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Vooral El Ahmadi. Beste speler vorig jaar.quote:Op zondag 11 november 2012 14:28 schreef Fok-it het volgende:
![]()
becommentarieertquote:Op zondag 11 november 2012 14:28 schreef mrstylo het volgende:
AUB zeg dat Reitsma dit becommentarieerd.![]()
Beide nietquote:Op zondag 11 november 2012 14:28 schreef mrstylo het volgende:
![]()
waarom? en becommentarieertquote:Op zondag 11 november 2012 14:28 schreef mrstylo het volgende:
AUB zeg dat Reitsma dit becommentarieerd.
Het zal wel niet gekund hebben maar uiteindelijk had Vlaar het meer verdiend dan Guidetti om bij Fey-Aja afscheid te nemenquote:Op zondag 11 november 2012 14:28 schreef Fok-it het volgende:
![]()
Becommentarieert.quote:Op zondag 11 november 2012 14:28 schreef mrstylo het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Theo gaat PSV doen.![]()
![]()
![]()
Godver tiefus EL site“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat een kliederboel zal dat zijnquote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
Theo gaat PSV doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
Theo gaat PSV doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik hoop op Evert de baas
quote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
Theo gaat PSV doen.![]()
![]()
![]()
Karmaquote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
Theo gaat PSV doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
EL1 gaat voor kwaliteitquote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Zit ik de hele tijd op EL1 te wachten totdat Ajax begint![]()
![]()
Het is alleen maar bedoeld om je beter te maken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik weet.quote:Op zondag 11 november 2012 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is alleen maar bedoeld om je beter te maken.
Kakquote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef mrstylo het volgende:
Theo gaat PSV doen.![]()
![]()
![]()
know'm sayin?
word? word.![]()
Had ik ookquote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef Max-Westerman het volgende:
![]()
Ron de Rijk is nog niet geweest, dus misschien hebben we nog geluk."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:29 schreef Max-Westerman het volgende:
![]()
Ik heb Evert het hele weekeind nog niet gehoord
Gebroken arm of zoiets.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
PELLLEEEE“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ron de Rijkquote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef mrstylo het volgende:
Ron de Rijk is nog niet geweest, dus misschien hebben we nog geluk.![]()
![]()
wat een beutie.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op zondag 11 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Juichen omdat je tegen Roda JC scoort, ghehe![]()
![]()
Juichen omdat je tegen Roda JC scoort, ghehe
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Juichen omdat je tegen Roda JC scoort, ghehe_!
pas jij maar op dat PEC jullie niet vernedertquote:Op zondag 11 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Even kijken of de ajacieden gaan juichen na een goal tegen PECquote:Op zondag 11 november 2012 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Ik gun het hem wel, hij is altijd zo afgezeken.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
Ja ik ook wel.quote:Op zondag 11 november 2012 14:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik gun het hem wel, hij is altijd zo afgezeken."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
En toch boven PEC staan.quote:Op zondag 11 november 2012 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus, dat Roda stelt niets voor. Rijnsburgse Boys winnen er nog van![]()
Kop houwe.quote:Op zondag 11 november 2012 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Serieus, dat Roda stelt niets voor. Rijnsburgse Boys winnen er nog vanNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |