Of kijk ik nu helemaal scheel?quote:Op zondag 11 november 2012 12:56 schreef theKiD het volgende:
Nieuw topic was al 30 seconden open voor t oude dicht was
Ja topic sloot om 12:55 dit topic is geopend 12:56quote:
Feraquote:
Picsquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 12:58 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja topic sloot om 12:55 dit topic is geopend 12:56.
Waar was jij gisteren ineens? Je was niet meer actief op le tc.quote:
quote:
Ik ging even soort van deaudquote:Op zondag 11 november 2012 13:00 schreef Fera het volgende:
[..]
Waar was jij gisteren ineens? Je was niet meer actief op le tc.
Noez.quote:
Daar werd niet om gevraagdquote:
Jawelquote:
Gelukkig maarquote:
Pannen.quote:
Ook lekker, evenals chroissantjesquote:
Lekker I want somequote:
Je weet dat het niet zo is, dus care.quote:
I know dat dat faalt, maar ik wil niet elke keer met dyslexy gaan gooienquote:Op zondag 11 november 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je onderschrift faalt. Ik mag Raene wel
Jeujquote:Op zondag 11 november 2012 13:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je onderschrift faalt. Ik mag Raene wel
Kaasquote:
Zoiets heet spellingscontrole.quote:Op zondag 11 november 2012 13:05 schreef theKiD het volgende:
[..]
I know dat dat faalt, maar ik wil niet elke keer met dyslexy gaan gooien
quote:
Whenever you correct someone's grammar, just remember that nobody likes you!quote:Op zondag 11 november 2012 13:07 schreef Fera het volgende:
Wat staat er in je onderschrift? Ik zit mobiel.
Daar is het zondag voorquote:Op zondag 11 november 2012 13:07 schreef tijnbrein het volgende:
Fuck ik heb geen zin om iets te gaan doen
quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Kaas!! Mijn vriend maakt soms van die danerolls met kaas als ontbijtje voor moi met sinaasappelaardbeisap
. ZO LEKKER EN LIEEEF
!!
Hoe eet je ze het liefstquote:
Oh my ...quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Kaas!! Mijn vriend maakt soms van die danerolls met kaas als ontbijtje voor moi met sinaasappelaardbeisap
. ZO LEKKER EN LIEEEF
!!
Maar ze corrigeerde zijn spelling. Dus hij faalt idd.quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets heet spellingscontrole.
[..]
[..]
Whenever you correct someone's grammar, just remember that nobody likes you!
[..]
Daar is het zondag voor
I don't care what people sayquote:
Klopt, ik heb ook geen dyslexy, maar daar gooit half fok wel mee.. Ik zit niet op mijn werk, en doe dit vrijwillig, en iedereen snapt wat ik bedoel. Ik ga me er niet druk om makenquote:
Scherp +8quote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ze corrigeerde zijn spelling. Dus hij faalt idd.
Daar waren we het al over eens. incl ikzelfquote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Met spek en kaas.quote:
Zo eet ik ze ook het liefstquote:
Ik doe er altijd een schepje bovenop, zo rol ik.quote:Op zondag 11 november 2012 13:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
Daar waren we het al over eens. incl ikzelf
Jup, dat zei ikquote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Is het ookquote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef Raene het volgende:
[..]
I don't care what people say.. Ik vind daneroll awesome
.
Dyslectie. Wat heeft werk/vrijwillig er nu weer mee te makenquote:Op zondag 11 november 2012 13:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
Klopt, ik heb ook geen dyslexy, maar daar gooit half fok wel mee.. Ik zit niet op mijn werk, en doe dit vrijwillig, en iedereen snapt wat ik bedoel. Ik ga me er niet druk om maken
[like]quote:Op zondag 11 november 2012 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe er altijd een schepje bovenop, zo rol ik.
Ik vind het leuk hoe je rolt.quote:Op zondag 11 november 2012 13:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe er altijd een schepje bovenop, zo rol ik.
Reacties uitlokken! Maar eerlijk is eerlijk, het is gemakzucht geworden omdat men hier toch altijd zo lekker haptquote:Op zondag 11 november 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, dat zei ikEn vervolgens zei ik dat ik Raene wel mag, dus hij faalt dubbel
[..]
Is het ook
[..]
Dyslectie. Wat heeft werk/vrijwillig er nu weer mee te maken
quote:
Welkom op FOK!quote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Reacties uitlokken! Maar eerlijk is eerlijk, het is gemakzucht geworden omdat men hier toch altijd zo lekker hapt
Stiekem hap je zelf nog het hardste omdat je nog overal op in gaatquote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Reacties uitlokken! Maar eerlijk is eerlijk, het is gemakzucht geworden omdat men hier toch altijd zo lekker hapt
Ik weet het niet hoor, maar ik typ automatisch zo goed mogelijk ABN.quote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is wel eens beter visweer geweest.quote:Op zondag 11 november 2012 13:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 13:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Stiekem hap je zelf nog het hardste omdat je nog overal op in gaat.
Gister was ik wel echt aan de PMSquote:
Soort van GMTAquote:Op zondag 11 november 2012 13:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is wel eens beter visweer geweest.
quote:Op zondag 11 november 2012 13:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Stiekem hap je zelf nog het hardste omdat je nog overal op in gaat.
Ik houd niet van vissenquote:Op zondag 11 november 2012 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar ik typ automatisch zo goed mogelijk ABN.
En sommige mensen vinden vissen leuk, ik houd van happen.
quote:
Klopt. Maar ik heb daar begrip voor.quote:
Bijna Vin. Bijna.quote:
quote:
St.Maarten bedoel je? Wat dacht je van als het donker is, anders hebben de lampions weinig nut?quote:Op zondag 11 november 2012 13:16 schreef Raene het volgende:
Hoelaat begint de kabouteroptocht vandaag eiluk!?
Niet snappen wat ik bedoelquote:
Niet snappen wat ik bedoelquote:Op zondag 11 november 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
St.Maarten bedoel je? Wat dacht je van als het donker is, anders hebben de lampions weinig nut?
[..]
Niet snappen wat ik bedoel
Ja maar het is om 17:00 al donkerquote:Op zondag 11 november 2012 13:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
St.Maarten bedoel je? Wat dacht je van als het donker is, anders hebben de lampions weinig nut?
Hier is het altijd na het eten. Rond 7 uur of zo.quote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja maar het is om 17:00 al donkerIk weet niet hoelaat die troep begint
.
Ik denk dat ik mn huis verzegel in duisternis zodra lola is geweest.
Dat gaat wel ver.quote:
Dat is wel vervelendquote:Op zondag 11 november 2012 13:19 schreef Fera het volgende:
Nog steeds jammer van die lelluke gebouwen op Plein 1944. Je kon daar zo lekker chillen op n grasveld.
Omg. Carnavalsmuziek.
Another one for the friendzonequote:Op zondag 11 november 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver.Maar je bent wel n goeie vriend.
Zo rol ikquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 13:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaat wel ver.Maar je bent wel n goeie vriend.
Vin vindt dat niet erg volgens mij.quote:
Het is spellingcontrole.quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zoiets heet spellingscontrole.
[..]
Gelukkig maar. Friendzone klinkt altijd zo sneu. Terwijl vriendschap een mooi iets is.quote:
Dat ben ik helemaal met je eensquote:Op zondag 11 november 2012 13:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Friendzone klinkt altijd zo sneu. Terwijl vriendschap een mooi iets is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |