Lijkt me daar ook erg gezellig tijdens het diner....quote:Op zaterdag 24 november 2012 17:09 schreef pinine het volgende:
gewaagd schilderij ' g... als boter'? http://www.funda.nl/koop/(...)6-van-bommellaan-32/
[ afbeelding ]
Wij hebben hem ook in huis. Ik ken de vloek, mijn vriendin niet. Brandt ons huis nu half af?quote:Op donderdag 22 november 2012 10:36 schreef Waaghals het volgende:
http://plazilla.com/vreem(...)et-huilende-jongetje
[ afbeelding ]
Leuk huis toch als je landelijk wil wonen, beetje TLC nodig allen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:51 schreef Timtom het volgende:
[ afbeelding ]
Of voor wie dit nog te modern is:
[ afbeelding ]
Het huis staat inmiddels niet meer op Funda, heeft het in de loop van de jaren wel gestaan onder diverse makelaars, het staat inmiddels al een jaar of 6, als het niet langer is te koop. Het staat nu weer op Marktplaats. Meer foto's en de hilarische beschrijving staat hier http://www.de-generaal.co(...)n-verhaal-er-bij.htm. Als je op de foto klikt met dan kanaal dat in een mooie boog ligt (is in het echt toch echt een recht kanaal).
En nee het is niet mijn huis, maar ik blijf de manier van aanprijzen bijzonder vinden!
Wat bedoelen ze hier nou mee?quote:Op dinsdag 27 november 2012 02:51 schreef Timtom het volgende:
[ afbeelding ]
Of voor wie dit nog te modern is:
[ afbeelding ]
Het huis staat inmiddels niet meer op Funda, heeft het in de loop van de jaren wel gestaan onder diverse makelaars, het staat inmiddels al een jaar of 6, als het niet langer is te koop. Het staat nu weer op Marktplaats. Meer foto's en de hilarische beschrijving staat hier http://www.de-generaal.co(...)n-verhaal-er-bij.htm. Als je op de foto klikt met dan kanaal dat in een mooie boog ligt (is in het echt toch echt een recht kanaal).
En nee het is niet mijn huis, maar ik blijf de manier van aanprijzen bijzonder vinden!
quote:Opties:
Mogelijkheid om hypotheek over te nemen 3,8 %
Voor degenen die nog niet een pensioengerechtigde leeftijd hebben ( of wel )
kan in overleg een eigen inkomen gegenereerd worden.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat zou dit nou zijn?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)34-36/fotos/#foto-13
Denk eerder dat de hal zo groot was dat ze er nog een extra onderkomen hebben gebouwd. Waarschijnlijk voor een studentje bouwkunde die nog een hokje nodig had.quote:
Toch een doka denk ik, gezien de lamp aan de buitenkant: Als die brandt, mag je niet naar binnen.quote:Op woensdag 28 november 2012 06:16 schreef jpajs het volgende:
[..]
[..]
Denk eerder dat de hal zo groot was dat ze er nog een extra onderkomen hebben gebouwd. Waarschijnlijk voor een studentje bouwkunde die nog een hokje nodig had.
Zou best kunnen dat dat dit ding is.quote:Een klein gedeelte van het pand op de begane grond zal in eigendom verblijven bij de huidige eigenaar.
En een huidige eigenaar die (ga ik even vanuit) de toegang -en hiermee de sleutel- tot het pand behoudt.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:32 schreef CasB het volgende:
Dus dan koop je een huis exclusief dat slecht in elkaar getimmerde kamertje?
Dat is dus helemaal niet logisch om aan te nemen.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:07 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
En een huidige eigenaar die (ga ik even vanuit) de toegang -en hiermee de sleutel- tot het pand behoudt.
Ik zie al taferelen voor me: loop je in je onderbroek, staat ineens die vreemde man weer in je huis... no, but no thanks. En dat voor 3 ton... die krijgt ie van zijn leven niet kwijt, zelfs niet aan de straatstenen.
Zou best kunnen dat dat dit ding is.quote:Op woensdag 28 november 2012 08:58 schreef Resistor het volgende:
En ik denk dat je het niet eens mag slopen, want in de omschrijving staat:
[q]Een klein gedeelte van het pand op de begane grond zal in eigendom verblijven bij de huidige eigenaar.
Wij zijn 2 jaar geleden in dit huis geweest! De eigenaar heeft een webshop, hij/wij vonden het handiger als we de handel bij hem thuis ophaalden. Hele aardige vent btw.quote:Op dinsdag 27 november 2012 09:26 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Leuk huis toch als je landelijk wil wonen, beetje TLC nodig allen.
Hahaha!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef knoblaucha6 het volgende:
Beha vullingen, zó te grijpen voor als je via het spionnetje ziet wie er voor de deur staat
Dit is in Kilder nabij Doetinchem, Hier woont een oud mannetje die ik altijd in zijn overalletje zie buiten lopen.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:27 schreef Nonneke het volgende:
leuk klein vrijstaand boerderijtje huisje, klein beetje eigen grond, stalletje etc
[ afbeelding ]
het uitzicht vanaf je balkonnetje
[ afbeelding ]
de auto's die over de A18 bijna door je woonkamer scheuren![]()
[ afbeelding ]
Hoe bedenk je het..quote:Op donderdag 29 november 2012 10:13 schreef error_404 het volgende:
Een radiator halverwege de ruimte zorgt voor een optimale warmteverspreiding.
[ afbeelding ]
En dit is toch wel een van de lelijkste en domme aanbouwen die ik ook gezien heb...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |