Vanwege wat?quote:Op zondag 11 november 2012 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geef 1 deegroller voor het vorige topic.
[ afbeelding ]
Hier net ook op tablet...quote:Op zondag 11 november 2012 12:27 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zet je fok op text only vanuit de mobiele versie? Hij loopt steeds vast
Kan, denk ik, alleen als je een vaste verbinding hebt.quote:Op zondag 11 november 2012 12:27 schreef B.ertha het volgende:
Hoe zet je fok op text only vanuit de mobiele versie? Hij loopt steeds vast
Dit is dan ook een andere woning.quote:Op zondag 11 november 2012 08:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
komt zeker door die verhalen over dat er geen doorkomen aan was
Ik wil er simpelweg niet aan denkenquote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is dan ook een andere woning.![]()
Nem, zo'n drankje in de nek heb ik ook wel eens gedaan. En het waren nog wel de aardigste mensen die ik toen bediende. Ik vraag me af hoe het zou zijn geweest als ik het bij één van de bobo's in strak pak had gedaan (inclusief Porsches op de parkeerplaats).
Zoals de Hemel ja. Sterker nog, de mannen die die installatie hebben gebouwd, hebben de mijne ook gebouwdquote:Op zondag 11 november 2012 12:49 schreef wyccie het volgende:
Maar je werkt dus in zo'n brouwerij zoals De Hemel/Commanderie van St Jan, inclusief proeverij en bediening?
Ik dacht dat het puur het brouwen was.
Klinkt leuk, goede afwisseling. Verder ook als geheel een beetje vergelijkbaar met De Hemel? Daar heb ik ook wel eens gelunched. En je kunt er ook spelletjes spelen. Zelfs ooit een koffieworkshop gehad. Liever had ik de chocoladeworkshop, maar dat was helaas niet één van de opties bij het peronseelsuitje.quote:Op zondag 11 november 2012 12:53 schreef Nembrionic het volgende:
Zoals de Hemel ja. Sterker nog, de mannen die die installatie hebben gebouwd, hebben de mijne ook gebouwd
Het is niet puur brouwen. Ik sta ook in de bediening(vind ik leuk) en moet proberen meer een eenheid te vormen tussen de brouwerij en het restaurant/bar gedeelte
Maar het brouwen krijgt altijd voorrang.
Het is parttime. Alleen in de zomer kan het zo druk zijn dat het méér dan fulltime isquote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt leuk, goede afwisseling. Verder ook als geheel een beetje vergelijkbaar met De Hemel? Daar heb ik ook wel eens gelunched. En je kunt er ook spelletjes spelen. Zelfs ooit een koffieworkshop gehad. Liever had ik de chocoladeworkshop, maar dat was helaas niet één van de opties bij het peronseelsuitje.
En is het full time?
Met leuning.quote:Op zondag 11 november 2012 13:23 schreef B.ertha het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De witte, eventueel met leuningen zoals de zwarte.
Het musemgedeelt is ook nieuw en zit in de kelder. Het ontwerpbureau/grafische desingers zitten ergens op zolder meen ik.quote:Op zondag 11 november 2012 13:28 schreef wyccie het volgende:
Designbureau en museum? Dat is nieuw voor mij.![]()
Binnenkort maar weer eens naar De Hemel voor een High Tea.
[..]
Met leuning.Zelf zou ik nooit voor witte stoelen of banken gaan. Die witte staat misschien wel mooier, maar ik ben bang dat het zo gauw vies wordt.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik geef 1 deegroller voor het vorige topic.
[ afbeelding ]
quote:IARL, als een vrouw zegt "Doe maar wat jij wilt", doe dan nooit wat je zelf wilt!
Veteransday?quote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bij stilgestaan met het hele gezin
Even teruggelezen en bij deze alsnog gefeliciteerd.quote:Op zondag 11 november 2012 14:36 schreef Soempie het volgende:
Diaan, beterschap bij jullie thuis.
En bedankt voor de felicitaties.
We vieren het niet echt. Hebben net een boswandeling gemaakt met M. in de bolderkar. En het is zo mooi buiten.Als de ouders van Wiebel klaar zijn met de verbouwing van hun huis kan M. daar een dag en een nachtje heen. Kunnen Wiebel en ik dan samen weg en uit eten.
Alles op z'n tijd, zeggen ze wel eens...quote:Op zondag 11 november 2012 14:45 schreef Soempie het volgende:
Vorige week was ik toe aan tijd voor mezelf en toen is Wiebel met M. naar Zeeland gegaan. Dus op zich ben ik er nu niet aan toe, maar het lijkt me over een tijdje wel fijn om weer eens alleen met Wiebel weg te gaan.
Nu ik weer terug ben in NL, klinkt het zo vreemd dat anderen 'daar' nog wel zitten...quote:Op zondag 11 november 2012 14:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb trouwens uitzicht op het plein waar de plechtigheid van Remembrance Day hier is
Om 11:00 gaat het los, ben benieuwd! Vooral omdat wij een halfuurtje later met de bus naar het station moeten, kijken of dat een beetje soepel gaat...
ik heb dan gemist dat je verhuisd bent. Wanneer was dat?quote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is dan ook een andere woning.![]()
Nem, zo'n drankje in de nek heb ik ook wel eens gedaan. En het waren nog wel de aardigste mensen die ik toen bediende. Ik vraag me af hoe het zou zijn geweest als ik het bij één van de bobo's in strak pak had gedaan (inclusief Porsches op de parkeerplaats).
Wat Jojo al zei. Als iemand me 5 jaar geleden had verteld waar ik nu zou zijn, dan had ik diegene echt voor gek verklaard.quote:Op zondag 11 november 2012 14:54 schreef LadyBlack het volgende:
Soempie, gefeliciteerd!!En inderdaad, had je dit 5 jaar geleden gedacht?
![]()
daarvoor moet je lampi on sms'en naar 1234quote:
Ik ook! Of ga je nog verhuizen? Vertelquote:Op zondag 11 november 2012 16:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb dan gemist dat je verhuisd bent. Wanneer was dat?
ik in de kroeg in Sevilla, ook in mijn eentje.quote:Op zondag 11 november 2012 19:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit in een Starbucks in Chicago, lekker in m'n eentje
Welk boek? Ik heb meerdere van zijn boeken gelezen.quote:Op zondag 11 november 2012 19:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zit een boek van Bill Bryson te lezen, een Amerikaan met humor. Aanrader voor degenen die hem niet kennen.
Iiiiieuwquote:Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als je nou in een of ander tropisch land zou zitten dan zou ik denken dat het van die maden zijn die net onder de huid leven
ik heb ze allemaal en ik ben nu Notes from a small Island voor de tweede keer aan het lezen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:33 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Welk boek? Ik heb meerdere van zijn boeken gelezen.
Ik heb vijf of zes van zijn boeken gelezen, waaronder inderdaad ook die.quote:Op zondag 11 november 2012 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik heb ze allemaal en ik ben nu Notes from a small Island voor de tweede keer aan het lezen.
mooie typefout devlampion, is ie in de fik gegaan?quote:Op zondag 11 november 2012 20:38 schreef Tinuviel het volgende:
Kom wel even trots een foto van devlampion showen, want eigen creatie. Foto van Jair met lampion komt nog:
[ afbeelding ]
Die heeft mama geknutselt omdat zoonlief halverwege en terwijl de cars 2 dvd nog liep op de bank in slaap was gevallen.
LB geniet van Toronto!
En zeggen dat je niet aan St Maarten doet is geen optie?quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef MadMaster het volgende:
Shit, net terug van een etentje, lopen er nog tientallen kinderen door de buurt te kwelen met hun lampionnetje.![]()
Gelukkig hebben we nog wat afgeprijsd Halloween snoepgoed uit de USA meegenomen. PayDays, die ik eigenlijk liever zelf opgegeten had...
Ik las dev-lampion. Ofwel, een lampion in ontwikkelingquote:Op zondag 11 november 2012 20:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maakt niet uit, ik maak zo vaak fouten in posts hier. Dit was alleen een mooie
Enjoy.quote:Op maandag 12 november 2012 02:29 schreef lubje25 het volgende:
weekend
![]()
![]()
Ben er ook echt aan toe, gesloopt nu
Hoi PS.quote:
Eens zien of LB zo ook nog verschijnt.quote:
Vind ik ookquote:
Da's snel!?quote:Op maandag 12 november 2012 02:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Op de vroege avond voor mij
Terug uit Chicago
Ben je dan maar een paar uur in Chicago geweest?quote:Op maandag 12 november 2012 02:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
meh valt wel mee hoorbijna 4 uurin de auto gezeten op de terug weg
quote:
yupquote:Op maandag 12 november 2012 02:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben je dan maar een paar uur in Chicago geweest?
[..]
in totaal dus 7 uur rijden. wilde echt even de Burg uit, mijn ex zien, en er was een grad school/art school fair die ik als excuus kon gebruikenquote:Op maandag 12 november 2012 03:10 schreef lubje25 het volgende:
Wat ging je daar doen dan? In Chigago? 4 uur rijen voor een verblijf van een paar uurDe afstanden daar zijn wel ff anders dan die in Nederland besef ik me wel
het nuttige met het aangename verenigenquote:Op maandag 12 november 2012 03:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
in totaal dus 7 uur rijden. wilde echt even de Burg uit, mijn ex zien, en er was een grad school/art school fair die ik als excuus kon gebruiken
Dat zou dan deze combo zijn voor PS.quote:Op maandag 12 november 2012 03:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
het nuttige met het aangename verenigen
Welles.quote:
Of niet meer thuis vanuit je werk.quote:Op maandag 12 november 2012 07:36 schreef iamredleader het volgende:
Sneeuw... Liever pas na 30 november, anders kom ik niet op m'n werk vanuit huis
Dan hoop ik voor je dat het geen dra-maandag gaat wordenquote:Op maandag 12 november 2012 08:12 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Als de busrit op de heenweg een indicatie is voor hoe mijn dag zal zijn, dan gaat het een lange, lange dag worden
Tinu en ik willen graag nog gaan, mijn ouders hebben al aangeboden dan op beide kids te zullen passen. Enige lastige is een weekend vinden dat we niks hebben staanquote:Gisteren naar Skyfall geweestgoede film wel, geen moment gedacht dat het wel afgelopen mocht zijn omdat het zo lang duurde - en dat wil ik wel eens hebben met lange films
Waarom moet het dan per se in een weekend?quote:Op maandag 12 november 2012 08:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tinu en ik willen graag nog gaan, mijn ouders hebben al aangeboden dan op beide kids te zullen passen. Enige lastige is een weekend vinden dat we niks hebben staan
Doordeweeks: werkdag de volgende dag (behalve vrijdag natuurlijk). En met thuiskomst - avondeten - voedingen kleine wordt het allemaal erg krap. Dus een weekend is het meest logisch, lekker zondagmiddag na de lunchquote:Op maandag 12 november 2012 08:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom moet het dan per se in een weekend?
Fijn voor jequote:Op maandag 12 november 2012 08:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Aan het eind van de middag heb ik lekker weekendEn jullie allemaal niet
Ohquote:Op maandag 12 november 2012 08:31 schreef B.ertha het volgende:
Heb me net ziek gemeld voor het eerst in 3,5 jaar
Omdat red anders nooit voor 2100 uur in bed kan liggen natuurlijk.quote:Op maandag 12 november 2012 08:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom moet het dan per se in een weekend?
quote:Op maandag 12 november 2012 08:47 schreef Cobra4 het volgende:
Omdat red anders nooit voor 2100 uur in bed kan liggen natuurlijk.
Beterschap, Diaan. En balen van je spiegel. Dat is ontzettend rot, en ik herken het gevoel... heeft Peace al aangifte gedaan? Denk aan de mogelijkheid van het waarborgfonds! Kleine kans, maar je weet maar nooitquote:Op maandag 12 november 2012 08:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben vandaag ook thuis gebleven... die hoofdpijn gaat maar niet over.En heb ook wat aangezichtspijn en oorpijn.
Ow en de rechter buitenspiegel van de auto van Peace is eraf getrapt.. en van mijn auto zijn zowel de linker- als rechterspiegels eraf. Liggen niet eens in de buurt. Hebben ze gewoon meegenomen.![]()
![]()
![]()
Voel me al niet lekker maar mijn humeur wordt er hierdoor niet beter op. . Op zich zijn we voor zijn auto wel allrisk verzekerd, maar dan heb je nog een eigen bijdrage van ¤ 125,= als je het bij een aangesloten schadeherstelbedrijf laat repareren. Als we het bij onze eigen garage laten repareren, hebben we een eigen bijdrage van ¤ 250,=. Daar gaat m'n extraatje deze maand.
![]()
![]()
Peace is vandaag maar thuis gebleven om dingen te regelen.
Tsja, mijn verzoek om gevarengeld is dus niet ongegrondquote:Op maandag 12 november 2012 09:51 schreef MaJo het volgende:
Vannacht was er een ramkraak bij een pinautomaat in wijk bij duurstede, nog geen honderd meter bij mijn ouders vandaanmijn moeder werd vannacht wakker van een harde knal maar wij hebben helemaal niks gemerkt
zo maar eens langslopen als ramptoerist
Maar gebroken benen genezen echt niet in 1 weekquote:Op maandag 12 november 2012 10:03 schreef Etcetera het volgende:
Dag extra vrij gevraagd voor na onze wintersport. Ik besefte me ineens dat ik zondag terug zou komen en dan maandag weer aan de bak moest... Leek me een minder goed ideeNu vrij van 22 december tot en met 1 januari want feestdag
quote:Op maandag 12 november 2012 10:14 schreef Etcetera het volgende:
Het is een wonderik heb nu niet alleen de juiste, ze staan ook nog eens alle drie in mijn Randstad account
![]()
dat ik dat nog mag meemaken
quote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar gebroken benen genezen echt niet in 1 week
Ik heb een keer tegen iemand geroepen 'Break a leg' voordat ze op wintersport ging. Ze kwam terug met een gebroken been. Sindsdien roep ik dat soort dingen niet meerquote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar gebroken benen genezen echt niet in 1 week
Slecht dat ik er zelf nog achteraan moet, meer dan een maand later, bedoel je zekerquote:
"Ja schat"quote:Op maandag 12 november 2012 11:38 schreef Etcetera het volgende:
Slecht dat ik er zelf nog achteraan moet, meer dan een maand later, bedoel je zeker
zie, mijn vraag was niet zo vreemdquote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Tsja, mijn verzoek om gevarengeld is dus niet ongegrond
We hebben aangifte gedaan. Gelukkig kan zijn auto voor nog geen ¤ 100,= gemaakt worden. Gaan we dus niet opvoeren bij de verzekering. Voor mijn auto gaan ze naar de sloperij... maar heb gezien dat ze online ook goedkoop te krijgen zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Beterschap, Diaan. En balen van je spiegel. Dat is ontzettend rot, en ik herken het gevoel... heeft Peace al aangifte gedaan? Denk aan de mogelijkheid van het waarborgfonds! Kleine kans, maar je weet maar nooit
O ja, spierpijnquote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij is de jetlag het ergst op dag 2 of 3. De eerste dag ben ik nog te moe. Het is net spierpijn
Nu is het dus dag 3 hier, afgelopen nacht ook nauwelijks geslapen.quote:Op maandag 12 november 2012 18:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bij mij is de jetlag het ergst op dag 2 of 3. De eerste dag ben ik nog te moe. Het is net spierpijn
heb jij nog meer te melden over je 7 uur in de grote stad?quote:
Heb je nog staan huilen in de discotheek?quote:Op maandag 12 november 2012 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb jij nog meer te melden over je 7 uur in de grote stad?
Maar ok, vandaag het Alcazar bezocht.
quote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je nog staan huilen in de discotheek?
ja en dan is het pas maandagquote:Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gezien je eerste post vanochtend wel ja
sportschool?quote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb zaterdag een zak kruidnoten bij de boodschappen gegooid, volgens mij van 750 gram. Zonet zijn de laatste kruidnoten opgegaan![]()
ik vond er vanmiddag een in m'n tasquote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb zaterdag een zak kruidnoten bij de boodschappen gegooid, volgens mij van 750 gram. Zonet zijn de laatste kruidnoten opgegaan![]()
Heb je niet minder behoefte om te snoepen sinds je naar de sportschool gaat? Ik eet de laatste tijd echt stukken gezonderquote:Op maandag 12 november 2012 20:55 schreef Etcetera het volgende:
Het is feestdagentijd. Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 21:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je niet minder behoefte om te snoepen sinds je naar de sportschool gaat? Ik eet de laatste tijd echt stukken gezonderIk loop zonder problemen langs de schappen met kruidnoten en chocoladeletters
quote:
thuisbezorgd.nlquote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben bang dat Estelle niet kan koken, dus ze zullen wel moeten...
hij kreeg zijn eten ook in z'n cel. Wat is er anders als je niet uit eten kan?quote:
Het was heel lekker om even uit G'burg te zijn, mooi ondergoed te kopen, echte koffie te drinken, de Lake Michigan wind te voelenquote:Op maandag 12 november 2012 19:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heb jij nog meer te melden over je 7 uur in de grote stad?
Maar ok, vandaag het Alcazar bezocht. Was ernstig onder de indruk van dit stadskasteel. Heel veel Moorse bouwkunst en een ontzettend mooie tuin. Het Alhambra kan mooier zijn maar ik denk dat ik dat pas over een aantal jaren wil zien. Als ik het nu zou doen zou het een teleurstelling kunnen worden en dat zou jammer zijn. De kathedraal is vooral heel groot en ook erg mooi. Wat vooral opviel was de enorme hoeveelheid bij elkaar gestolen kerkschatten. Lang geleden dat ik zoveel goud bij elkaar heb gezien.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was heel lekker om even uit G'burg te zijn, mooi ondergoed te kopen, echte koffie te drinken, de Lake Michigan wind te voelenen kort mijn ex te zien
Hoe kan dat nu?quote:Op maandag 12 november 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Weten jullie nog dat ik zaterdag zei dat ik mijn laptop niet meer op kon starten? Ik heb hem het hele weekend uitgehad en wilde hem nu weer opstarten maar het enige dat ik zie is een appeltje en the spinning wheel of death![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere laars dus ook uit. Dat wordt koude voeten...quote:Op maandag 12 november 2012 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn laars is kapotik ben op mijn werk
In een kort strak rokje, dus naar huis hinkelen gaat ook niet
Het heeft gesneeuwd vannachtquote:Op maandag 12 november 2012 22:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
andere laars dus ook uit. Dat wordt koude voeten...
Wat doe je voor werk nu dan?quote:Op maandag 12 november 2012 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Mijn laars is kapotik ben op mijn werk
In een kort strak rokje, dus naar huis hinkelen gaat ook niet
Ik werk nog altijd op kantoor bij PR (al heet dat tegenwoordig Communications)quote:
Schoenen lenen van collega dan. Amerikanen hebben vaak een extra setje sneakers voor buiten kantoor, kan jij hun pumps aan...quote:Op maandag 12 november 2012 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik werk nog altijd op kantoor bij PR (al heet dat tegenwoordig Communications)
Nice haha. We hebben wel wat fotografen tape, denk ikquote:Op maandag 12 november 2012 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Schoenen lenen van collega dan. Amerikanen hebben vaak een extra setje sneakers voor buiten kantoor, kan jij hun pumps aan...
Blijven plakken...quote:Op maandag 12 november 2012 22:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nice haha. We hebben wel wat fotografen tape, denk ik
quote:Op maandag 12 november 2012 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu?
Hoor altijd dat Apple feilloos is...Ik probeer nu Mac OS X opnieuw te installeren, hopelijk werkt het. Ben hoogstwaarschijnlijk wel al mijn foto's kwijt (jaja te lang niet gebackuptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar een nieuwe laptop kan ik sowieso niet betalen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Valt natuurlijk ook niet meer onder de garantie enzo...quote:Op maandag 12 november 2012 23:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik probeer nu Mac OS X opnieuw te installeren, hopelijk werkt het. Ben hoogstwaarschijnlijk wel al mijn foto's kwijt (jaja te lang niet gebackupt) maar een nieuwe laptop kan ik sowieso niet betalen
Ik zit al volledig in de klauwen van het ding, want heb laatst automatisch opladen ook maar aangezetquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:17 schreef iamredleader het volgende:
Zo, op weg naar kantoor. Mijn ziel aan de duivel verkocht: voor het eerst met de ovchipkaart met de NS
Dan ben je pas echt getrouwd met de duivelquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit al volledig in de klauwen van het ding, want heb laatst automatisch opladen ook maar aangezet
dan woon je nog maar 15 minuten van je werk af? wat een rampquote:Op dinsdag 13 november 2012 07:33 schreef iamredleader het volgende:
En daar is Utrecht CS alweer. Ik ga het denk ik wel missen, straksruim 6 jaar m'n vaste ritme geweest. Vanaf 1 december niet meer.
ik zie het probleem ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan woon je nog maar 15 minuten van je werk af? wat een ramp
Je gaat toch naar a'dam?
Ja, een kwartiertje met de tram/metro/fiets (kan kiezen), dus heel relaxedquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:03 schreef TradeMarkie het volgende:
dan woon je nog maar 15 minuten van je werk af? wat een ramp
Je gaat toch naar a'dam?
Jij baalt gewoon dat je Etcie niet meer gaat zien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, een kwartiertje met de tram/metro/fiets (kan kiezen), dus heel relaxedgaat ook meer om het "vaste ritueeltje" van elke werkdag naar Utrecht CS (of erdoorheen op weg naar Zeist), en dat gaat veranderen
Jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 10:24 schreef Cobra4 het volgende:
Jij baalt gewoon dat je Etcie niet meer gaat zien.
Dan moet je niet denken dat ze dat zo mooi geregeld hebben. Voorheen waren de papieren kaartjes namelijk goedkoper dan de chipkaart. 1x raden hoe dat is opgelost.quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:22 schreef iamredleader het volgende:
Gelukt, ook met uitcheckenritprijs identiek aan papieren kaartje. Wat dat betreft alleen het gemak van de snelheid, mits voldoende saldo natuurlijk
quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:27 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja![]()
maar we gaan elkaar heus nog een keertje ontmoeten
Truequote:Op dinsdag 13 november 2012 10:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dan moet je niet denken dat ze dat zo mooi geregeld hebben. Voorheen waren de papieren kaartjes namelijk goedkoper dan de chipkaart. 1x raden hoe dat is opgelost.
Vanmiddag tijdens de Coen&Sander show.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
Cobra, hoe laat worden de DJ's voor het Glazen Huis bekend gemaakt? Ik ben vandaag thuis en kan gewoon luisteren.
alsof ze dat nog niet wetenquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanmiddag tijdens de Coen&Sander show.
Giel was vanochtend al enorm zenuwachtig.
Jij denkt van wel?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
alsof ze dat nog niet weten
De DJ's hebben weken geleden al aangegeven of ze beschikbaar zijn of niet. Uit dat lijstje maakt de zenderbaas een keuze.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Uiteraard, het is zeker rond die tijd wel handig te weten hoe of wat en of je uberhaupt zin hebt in dat circus. Maar het maakt op deze manier de show weer wat mooier
Maar hij mag toch niet? Volgens mij was dat echt de regel: 3x achter elkaar erin, dan een jaar niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:11 schreef Cobra4 het volgende:
En, helaas voor Diaan, heeft Gerard Ekdom vorige week aangegeven gewoon het huis in te willen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Oh vast en zeker. Maar het is en blijft de meest leuke radioweek van Nederland
dat is ook weer waar, alhoewel een hoop mensen de top 2000 misschien leuker vindenquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:12 schreef Etcetera het volgende:
Oh vast en zeker. Maar het is en blijft de meest leuke radioweek van Nederland
Daar is een discussie over. Die regel is "ontstaan" door Giel. Maar blijkbaar zijn er DJ's die er nu anders over denken.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Maar hij mag toch niet? Volgens mij was dat echt de regel: 3x achter elkaar erin, dan een jaar niet.
Wist ik nietquote:Er geldt een 'zachte' regel dat DJ's na drie achtereenvolgende jaren in Het Glazen Huis een jaar overslaan. Gerard Ekdom heeft zich echter gewoon beschikbaar gesteld voor het Glazen Huis 2012 in Enschede en maakt ook gewoon kans om in het huis te komen. Voor 2012 gaven verder Annemieke Schollaardt, Coen Swijnenberg en Domien Verschuuren aan niet beschikbaar te zijn.
Gelukkig voor hen komt die na SR.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
dat is ook weer waar, alhoewel een hoop mensen de top 2000 misschien leuker vinden
Dan kan de zenderbaas dus kiezen uit: Giel, Gerard, Sander, Michiel, Paul, Roosmarijn, Timur, Claudia, Bart, Barend en Wijnand.quote:
Dit is Roosmarijn:quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef MadMaster het volgende:
Roosmarijn, da's toch de 'dame' met die raspstem?
Die trek ik niet, een week lang.
Haar interviewtjes op het plein in het verleden vond ik al helemaal niks...
Die vormen de weekenddagdienst.quote:Bart, Barend en Wijnand zeggen me helemaal niets, geloof ik...
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Bart Arend toch? Die is wel te pruimen geloof ik. Flirtjestijd voor geld, goede combo
Volgende week zondag nog geen plannen toch?quote:Op maandag 12 november 2012 08:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat het geen dra-maandag gaat worden
[..]
Tinu en ik willen graag nog gaan, mijn ouders hebben al aangeboden dan op beide kids te zullen passen. Enige lastige is een weekend vinden dat we niks hebben staan
Juist, die mag dus thuisblijven dit jaar...quote:
Ah, dan luister ik vrijwel nooit 3FM...quote:Die vormen de weekenddagdienst.
Toen was ze redelijk nieuw. Sinds ze "3voor12" heeft overgenomen van Eric Corton is ze echt met sprongen vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef MadMaster het volgende:
* agenda pakt... *quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:34 schreef Tinuviel het volgende:
Volgende week zondag nog geen plannen toch?
mij?quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:52 schreef Whiteguy het volgende:
Zo. Weer terug uit Zwitserland. Nog iets gemist hier?
OKay... moest even Lennon ophalen van peuterspeelzaal... daarom late reactie. Was het bijna vergeten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanmiddag tijdens de Coen&Sander show.
Giel was vanochtend al enorm zenuwachtig.
Wat? Lennon ophalen of de bekendmaking.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
OKay... moest even Lennon ophalen van peuterspeelzaal... daarom late reactie. Was het bijna vergeten.
Als zij erin komt, overweeg ik zelfs om niet te gaan of te gaan luisteren tijdens haar uren. Vreselijk!!quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:28 schreef MadMaster het volgende:
Roosmarijn, da's toch de 'dame' met die raspstem?
Die trek ik niet, een week lang.
Bart, Barend en Wijnand zeggen me helemaal niets, geloof ik...
Lennon ophalen. De bekendmaking wist ik wel dat het vandaag was.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat? Lennon ophalen of de bekendmaking.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Gerard, Michiel en Paulmetz'ngrotebrilRabbering.
Lijkt me leuk. Zal wel niet gebeuren
Elke avond Ekstra Weekend!quote:Op dinsdag 13 november 2012 12:26 schreef Etcetera het volgende:
Gerard, Michiel en Paulmetz'ngrotebrilRabbering.
Lijkt me leuk. Zal wel niet gebeuren
En volgens mij ook meteen de reden dat ze dat niet snel zullen doenquote:
Gerard, Michiel, Roosmarijn. Nog meer wensen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik niet vaak luisteren. Ik vind dat dus echt niet leuk.
Michiel wel hoor, alleen niet in combinatie met Gerard.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gerard, Michiel, Roosmarijn. Nog meer wensen?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:28 schreef Diaan73 het volgende:
Heeft iemand nog een pm voor mij met gegevens van de baby van Ophelia? Ik ben nieuwsgierig en heb nog niets ontvangen...
Waarom? 16 uur per dag zijn er anderen te zien/horen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat ik heel veel Serious Request ga luisteren/kijken als Giel erin zit
Ik vind Gielquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:37 schreef Etcetera het volgende:
Ik denk niet dat ik heel veel Serious Request ga luisteren/kijken als Giel erin zit
Dus als hij één van de drie zou zijn kijk je helemaal niet meer?quote:
Annemiek moet rond die tijd biggen geloof ik, dus die gaat zeker niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:41 schreef MaJo het volgende:
Geen problemen met Giel trouwens. Wel met Annemiek, als die er inkomt dan ga ik haar uren skippenSowieso 3FM vrouwen, Claudia is ook
Annemiek gaat binnenkort werpen, doet dus niet mee. Claudia maakt nog wel een kans.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:41 schreef MaJo het volgende:
Geen problemen met Giel trouwens. Wel met Annemiek, als die er inkomt dan ga ik haar uren skippenSowieso 3FM vrouwen, Claudia is ook
Ik bedoel Roosmarijnquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Annemiek moet rond die tijd biggen geloof ik, dus die gaat zeker niet.
Ja was even in de war, ik bedoel Roosmarijn. En wat er mis is met haar? Allesquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Annemiek gaat binnenkort werpen, doet dus niet mee. Claudia maakt nog wel een kans.
Maar wat is er mis met Roosmarijn? (nn Ingrid)
Die is toch na het einde van LLink naar Radio6 gegaan?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja was even in de war, ik bedoel Roosmarijn. En wat er mis is met haar? AllesHaar stem, ze heeft geen humor, kan niet interviewen (er vallen altijd pijnlijke stiltes). Ik snap echt niet waarom Rudy Corton niet heeft opgevolgd, die was sowieso al zijn vervanger en stukken beter!
De laatste keer dat ik hem sprak (Lowlands) was hij alleen nog werkzaam als invaller. Eeuwig zonde want hij is echt goed!quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die is toch na het einde van LLink naar Radio6 gegaan?
Eensch.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem sprak (Lowlands) was hij alleen nog werkzaam als invaller. Eeuwig zonde want hij is echt goed!
EENSquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik bedoel RoosmarijnAnnemiek ben ik ook geen fan van maar niets zo erg als Roosmarijn en Claudia
Ik wist niet dat hij burn-out wasquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:54 schreef Diaan73 het volgende:
Sander gaat ook niet hoor ivm zijn burn-out. Hij moet het nog rustig aan doen.
Rudy vond ik ook goed.
Ik wil Timur!!
Ja, hij is een paar weken niet op de radio geweest. Sinds hij is Spanje is geweest... pas half oktober ofzo weer begonnen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij burn-out wasIk heb al maanden geen 3FM geluisterd omdat onze autoradio kapot is
En mijn collega (die altijd eerder op het werk is) luistert Q-Music
Af en toe als mijn collega er niet is zet ik 3FM op (maar echt sporadisch) en dan was hij er steeds niet maar Coen soms ook niet dus ik dacht wel die is veel vrijquote:Op dinsdag 13 november 2012 13:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, hij is een paar weken niet op de radio geweest. Sinds hij is Spanje is geweest... pas half oktober ofzo weer begonnen.
Balen van die autoradio en collega.
Ik moet eerlijk zijn... Ingrid ken ik niet volgens mij. Dus over haar kan ik geen oordeel vellen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, ja. Maar wat vinden jullie dan van Ingrid dames?
Ik heb geen idee wie dat is?quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef Cobra4 het volgende:
Ja, ja. Maar wat vinden jullie dan van Ingrid dames?
Coen was ook een tijdje afwezig ivm vakantie.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Af en toe als mijn collega er niet is zet ik 3FM op (maar echt sporadisch) en dan was hij er steeds niet maar Coen soms ook niet dus ik dacht wel die is veel vrij
En dat terwijl Coen & Sander mijn favoriete show is
quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn... Ingrid ken ik niet volgens mij. Dus over haar kan ik geen oordeel vellen.
Eén van de nieuwste 3F DJ's.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Coen was ook een tijdje afwezig ivm vakantie.
Ah nee ik heb de laatste maanden dus nauwelijks 3FM geluisterdquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Eén van de nieuwste 3F DJ's.
[ afbeelding ]
Tussen 0400 en 0600.quote:
De vervangers (wisselend) deden het erg goed vond ik.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]Viel me wel op dat het een keer de Coen en Sander show was met alle jingles maar volgens mij zaten Timur en Michiel er
[..]
Ah nee ik heb de laatste maanden dus nauwelijks 3FM geluisterd
Vrijdag ga ik naar de garage, hopelijk kunnen ze de radio fixen
Ik wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Haha op dat tijdstip luister ik echt nooit.
Nee dan luister ik nooitquote:
Wat ik ervan gehoord heb klonk goed jaquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De vervangers (wisselend) deden het erg goed vond ik.
Beter kan ik het niet zeggen...quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja was even in de war, ik bedoel Roosmarijn. En wat er mis is met haar? AllesHaar stem, ze heeft geen humor, kan niet interviewen (er vallen altijd pijnlijke stiltes).
Ik ben helaas aan het werk op dit moment maar zal het nieuws in de gaten houdenquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:09 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo: http://www.tweedekamer.nl(...)naire_zaal/index.jsp
Dat krijg met die nachtdiensten natuurlijk... 's nachts slaap ik vooral.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wel.
Tussen 0100 en 0400 zijn de leerlingen van 3FM aan het werk. En tussen 0400 en 0600 de DJ's met potentie.
Rutte haalt wetgeving uit 1917 aan om zijn gelijk te halen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben helaas aan het werk op dit moment maar zal het nieuws in de gaten houden
Dan heb jij dus ook nooit naar Shockradio zitten luisteren?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat krijg met die nachtdiensten natuurlijk... 's nachts slaap ik vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |