Op school. Inmiddels werkt het weer.quote:Op woensdag 14 november 2012 11:04 schreef Anne het volgende:
[..]
En je bent thuis? Op het werk? School?
Bluf.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:17 schreef Anne het volgende:
Nog 19 posts en dan gooi ik mijn account door de shredder.
goh ik ben in een keer weer beterquote:Op woensdag 14 november 2012 14:17 schreef Anne het volgende:
Nog 19 posts en dan gooi ik mijn account door de shredder.
maar warum?quote:Op woensdag 14 november 2012 17:59 schreef Anne het volgende:
.
Jullie moeten mij juist smeken om het niet te doen! Jullie gaan mij missen, ik zeg het je!
Oké! Ik zal het niet doenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:15 schreef densmee het volgende:
[..]
maar warum?
We gaan je missen Anne, doe het niet.
zo dat is snel, je wilt gewoon aandacht hè.quote:
Uiteraard!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:16 schreef densmee het volgende:
[..]
zo dat is snel, je wilt gewoon aandacht hè.
Heel lang niet gedingest inderdaad. Gaat zijn gangetje, beetje aan auto's sleutelen en treinen spottenquote:Op woensdag 14 november 2012 18:13 schreef Anne het volgende:
[..].
Erik![]()
(e=d, en draai nog wat letters om).
Hoe issie? Lang niet gespeeld, gesproken, gezien.
Aan auto's sleutelen?quote:Op woensdag 14 november 2012 18:29 schreef ach het volgende:
[..]
Heel lang niet gedingest inderdaad. Gaat zijn gangetje, beetje aan auto's sleutelen en treinen spotten
Ik weet eigenlijk helemaal niet hoe oud je bentquote:Op woensdag 14 november 2012 18:39 schreef ach het volgende:
Zou een beetje raar zijn als ik op mijn leeftijd nog aan de studie zat
Yep! Phoebe was die ene die nooit wat zei en waar je dan ineens zo'n raar boergeluid hoorde toch? Donderdagavond heb ik een halo4-date met Peterquote:Op woensdag 14 november 2012 18:46 schreef Anne het volgende:
Ik mis (zeker in deze tijd) die avondjes wel trouwens.
Met Heintje, Goku, Bart, PP, Phoebe (die met die mannenstem) en de rest van de meute.
Toen sliep ik pas weinig.
Dat was Phoebe inderdaadquote:Op woensdag 14 november 2012 19:01 schreef ach het volgende:
[..]
Yep! Phoebe was die ene die nooit wat zei en waar je dan ineens zo'n raar boergeluid hoorde toch? Donderdagavond heb ik een halo4-date met Peterkijken of het nu wel doorgaat
![]()
Volgens mij was ik een jaar of 5 ouder, hangt een beetje af van jouw leeftijd.
zo oud alquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was Phoebe inderdaad..
En een echte date, of een virtuele date? Ik heb Peter na onze bbq-date volgens mij nog 2x gezien en dat was het wel (al heb ik 'm wel op Feestboek). Doe 'm maar de groeten
.
Ik ben 25.
hij is al aan het zoeken denk ikquote:Op woensdag 14 november 2012 19:13 schreef lipje het volgende:
[..]
zo oud al
dalijk word je ingerolen voor een jonger exemplaar
Virtuele date natuurlijk anders wordt het te gay! Met 25 is het inderdaad ongeveer 5 jaarquote:Op woensdag 14 november 2012 19:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat was Phoebe inderdaad..
En een echte date, of een virtuele date? Ik heb Peter na onze bbq-date volgens mij nog 2x gezien en dat was het wel (al heb ik 'm wel op Feestboek). Doe 'm maar de groeten
.
Ik ben 25.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |