Ja in principe enkel voor een snelle fix inderdaad. En dat zijn zeer kleine pakketjes aangezien enkel informatie over de zendmasten en hun locatie gestuurd hoeft te worden. Dat kan in een paar kilobyte verteld wordenquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ja hij pakt hem alleen voor de fix ofniet? zal me nog even wat inlezen er over
maar dan zet ik ook die a-gps maar aan, scheelt toch wel een hoop
wel lekker dat ik nu gewoon vanaf de website de opdracht kan geven op de app op mijn telefoon te laten downloadenquote:Op dinsdag 13 november 2012 08:30 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Met GPS Test
https://play.google.com/s(...)Nyb3NzLmdwc3Rlc3QiXQ..
quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:34 schreef Tsurany het volgende:
Ben wel blij met de Newman N1, die is gewoon volledig Nederlands
Ik heb ¤150,- betaald incl. DHL shipping. Voor de Neo zag ik ergens ¤120,- voorbij komen, maar dit was meen ik wel via Taoboa of hoe je dat ook speltquote:Op dinsdag 13 november 2012 09:06 schreef Tsurany het volgende:
Dunno wat het prijsverschil is tussen de Neo en de Newman maar zo veel duurder is de Newman toch niet?
25 euro valt nog mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:02 schreef Xenorium het volgende:
De Neo is binnen, binnuh binnennnn. Helaas moest ik wel 25 euro aftikken aan btw. Mijn pakje ging via Frankfurt naar België en toen pas naar NL. Clearance gebeurde in Brussel, dus dat is altijd dokken bij onze zuiderburen.
Pakketje is helemaal niet opengeweest.
Anyway, kreeg er een paar dingetjes bij van LT, zo een touwtje, een styles dingetje en een usb naar micro dingetje en een napje met een balletje.
Hij hangt nu aan de lader.
Er werkt bij hun dan buienrader e.d. ook al ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 08:47 schreef Downstar het volgende:
Even nog ter aanvulling, inmiddels zijn er een aantal mensen die hun neo nu ook geroot hebben en waarbij de playstore ook werkt!
echter kreeg ik wel door dat sommige mensen wat problemen hadden bij het aanvinken van de rootrechten en het mounten van de systeem map in de settings van de app ES file explorer..
ze krijgen dan de melding dat hun SD kaart niet gereed is of dergelijks, de oplossing is waarschijnlijk door een oudere versie van ES file explorer te installeren!
Design speelt waarschijnlijk mee.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom de keuze dan voor een Neo t.o.v. een Newman N1 als ik zo naar de prijzen kijk?
Vanwege de live ondersteuning op FOK! van Downstar enzo denk ikquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Waarom de keuze dan voor een Neo t.o.v. een Newman N1 als ik zo naar de prijzen kijk?
Ik zie het persoonlijk ook niet. De Neo ziet er leuk uit, misschien leuker, maar de Newman N1 heeft gewoon een goede custom rom beschikbaar die goed werkt en volledig in het Nederlands is inclusief all mogelijkheden van de Play store en wat dan ook.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:19 schreef PeeJie_ het volgende:
En anders gewoon je geld terugvorderen, oplichters zijn hetquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:29 schreef Creqaw het volgende:
Oh mooi, uredeal heeft dus net gegarandeerd dat alle Umi X1s die met SingPost zijn verzonden deze week aankomen.
Is hij ook een beetje stevig? Ik zit nu naar de Neo te kijken omdat hij er degelijk overkomt in de foto's (en ervaringen van downstar)quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:28 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Ik zie het persoonlijk ook niet. De Neo ziet er leuk uit, misschien leuker, maar de Newman N1 heeft gewoon een goede custom rom beschikbaar die goed werkt en volledig in het Nederlands is inclusief all mogelijkheden van de Play store en wat dan ook.
Klopt, die $10 verhoging was een beetje klote streek maar ach, ik wil hem nu ook hebben na 2 weken wachten >_>quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:30 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
En anders gewoon je geld terugvorderen, oplichters zijn het.
Eerst de prijzen verhogen en dan coupons uitdelen
Ik twijfel over de bevestiging van de klep voor de simkaarten en batterij, die zou ik niet dagelijks vervangen. Echter de telefoon zelf voelt gewoon stevig aan. Laatst met een vaartje tegen de muur aan gegooid en daar zit nu een deukje in (gipsplaat) en mijn telefoon leek verf verloren te hebben maar achteraf waren dat schilfers van de muur die op de telefoon zaten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:30 schreef Lamme. het volgende:
[..]
Is hij ook een beetje stevig? Ik zit nu naar de Neo te kijken omdat hij er degelijk overkomt in de foto's (en ervaringen van downstar)
Geeft deze een foutmelding bij installatie of bij opstarten of kun je deze niet selecteren in de play store ?quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:50 schreef Downstar het volgende:
Neo is echt een solide ding idd..
buienradar werkt naar mijn mening nog niet.. bij niemand
Dan moet je de win 8 versie nemen heb ik begrepen van joerii90 ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2012 11:56 schreef Xenorium het volgende:
Die PDAnet werkt niet bij mij, xxx error enz. Heb windows 8.
Wat een vragennnn :p...quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:53 schreef glsf het volgende:
[..]
Geeft deze een foutmelding bij installatie of bij opstarten of kun je deze niet selecteren in de play store ?
Downstars post:quote:Op donderdag 8 november 2012 17:51 schreef shiznuts het volgende:
SanDisk Ultra MicroSDHC UHS-I, want baasch.
[..] http://pricewatch.tweakers.nl // http://google.nl/shopping // http://geizhals.at/eu // etc..
[..] Maar af en toe krijg ik van www.mymemory.co.uk (zitten ook op www.amazon.co.uk ) een leuke actie in de mailbox omtrent geheugenkaartjes ('VE5AW12' -5%).
quote:Op donderdag 8 november 2012 17:47 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html
had je hem niet beter dan in nl met garantie kunnen kopen?
zelf deze nu op het oog:
http://tweakers.net/price(...)ss-10-+-adapter.html
[..]
Jij wel dan? Aan quadband heb je genoeg om 'em in Europa overal te gebruiken en in je eigenlijk land in ieder geval op het 3G-net. In het buitenland hoef je er toch alleen maar voor spraak mee bereikbaar te zijn. 't Is al cool dat het niet dualband/tri-band is wat je krijgt. Denk dat maar een heel klein percentage belang zou hebben bij pentaband, misschien als ze ergens een stageperiode in de middle of nowhere hebben en daar net een andere frequentie gebruikt wordt ofzo. Maar da's een beetje far fetched.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:52 schreef Diqiu-Long het volgende:
Zien jullie geen voordelen in pentaband smartphones? Die worden ja weinig meer gemaakt, die telefoons ondersteunen dus zo'n beetje alle GSM en WCDMA frequenties.
Lol, ik heb m'n SanDisk Ultra microSDHC UHS-I 16GB alweer een tijdje (was trouwens toen 9,75 GPD met 5% korting maar 9,26 GPD + 1,95 verzendkosten: 11,21 (zo'n 14 euro)). Nu de phone nog. Patience is a virtue they say.quote:Op dinsdag 13 november 2012 13:56 schreef Downstar het volgende:
kaartje binnen..
nu even volstouwen met muziek etc
Nee ik zie er ook geen voordelen in, maar dacht van misschien zijn er wel veel landen waar het plots uitkomt zo'n pentaband smartphone te hebben, want laatste las ik een commentaar op internet van iemand die wou de Huawei Honor 2 kopen omdat die Pentaband is en de Nexus 4 dus niet.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Jij wel dan? Aan quadband heb je genoeg om 'em in Europa overal te gebruiken en in je eigenlijk land in ieder geval op het 3G-net. In het buitenland hoef je er toch alleen maar voor spraak mee bereikbaar te zijn. 't Is al cool dat het niet dualband/tri-band is wat je krijgt. Denk dat maar een heel klein percentage belang zou hebben bij pentaband, misschien als ze ergens een stageperiode in de middle of nowhere hebben en daar net een andere frequentie gebruikt wordt ofzo. Maar da's een beetje far fetched.
Zo groot is het pakketje toch ook nietquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:37 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die D1 Quad XL is ook een mooie telefoon en die heeft een grote batterij, maja nu heeft Huawei de Honor 2 uitgebracht dus dan kijk ik automatische niet om naar die D1 Quad XL.
Ik zit soms ook van zou ik de Huawei Honor 2 nou gewoon preorderen op Amazon, maar dan denk ik van ja dan ligt die telefoon bij mijn vriendin een dikke maand straks.
Amerika ivm de verschillende providers? Denk het wel.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:21 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Nee ik zie er ook geen voordelen in, maar dacht van misschien zijn er wel veel landen waar het plots uitkomt zo'n pentaband smartphone te hebben, want laatste las ik een commentaar op internet van iemand die wou de Huawei Honor 2 kopen omdat die Pentaband is en de Nexus 4 dus niet.
Maar das wellicht Amerika.
Op Amazon kun je toch ook heel makkelijk cancelen?quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:53 schreef Diqiu-Long het volgende:
Whoot ik heb mijn post blijkbaar gesloopt. Maar wat ik wou zeggen dat de Huawei Honor 2 nu in presale is en hij pas aan einde van deze maand verstuurd word waarschijnlijk.
Dus ik zou kunnen preorderen op Amazon.cn maar ik wacht liever, je weet nooit wat voor andere toestellen er in een maand tijd nog aankomen, de Mediatek quadcore zou ja ook onderweg zijn.
Maar ik heb nu eigenlijk al besloten om voor de Huawei Honor 2 te gaan, dus eigenlijk zou je dan zeggen dat preorderen niet zo'n slecht idee is.
[ afbeelding ]
Ik hoef alleen dat gele winkelwagen knopje in te drukken om te preorderen.
Volgens mij is er een Android-topic met must-have-apps of zulke vragen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef Downstar het volgende:
Misschien niet helemaal het topic hiervoor, maar er word toch al soms van de topicbedoeling afgeweken..
Wat zijn volgens jullie de must have apps/games? ben ik altijd wel benieuwd naar
Ik heb Symbian eigenlijk nooit echt begrepen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:42 schreef baerd het volgende:
ach beter dan m'n nokia Symbian-meuk, die staat de hele dag op 100%, zakt dan naar 80% en is dan binnen 20 minuten nog maar op 10%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |