abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118985983
[/quote]
quote:
[quote]0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html

had je hem niet beter dan in nl met garantie kunnen kopen?
Dat is zeker had ik het eerder geweten/beter opzoekingswerk gedaan.
pi_118985990
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_118986016
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:47 schreef Downstar het volgende:

[..]

http://www.dataio.nl/shop(...)lass-10-samsung.html

had je hem niet beter dan in nl met garantie kunnen kopen?

zelf deze nu op het oog:
http://tweakers.net/price(...)ss-10-+-adapter.html

[..]

ja maar binnen 10 minuten 10% kwijt zijn is gewoonweg niet goed :P
Ja nee, maar ik bedoel dus dat dat eigenlijk niet op 10 minuten gebeurd, maar in de loop van de nacht ;) Of had je hem vlak nadat hij 100% was geworden uitgetrokken?
Maar je zit dan inderdaad nog met al die andere vreemde batterij dingen dus ja :p
pi_118986175
Als ik zo de review van de Neo lees is het niet alleen de hardware die minder is in vergelijking met een Huawei Honor 2 maar ook de camera en opname mogelijkheid.

Verder lees ik dus dat er kwa firmware wel wat wensen over laten, vooral met die batterij, dat zal niet echt een issue zijn, maar toch wellicht is meer dat wensen aan zich overlaat bij deze smartphones onder de 1000 yuan.

Mijn vriendin zelf heeft de ZTE v970 en ze zegt het scherm is vaak donker, maja dan weet ik niet zo zeer wat ze bedoeld, maar heb wel idee dat je niet alleen betere performance smartphones hebt maar ook betere kwaliteit zo rond de 2000 yuan klasse.

Gelukkig is bouwkwaliteit bij Neo wel in orde, want bij de gehypet Jiayu G3 blijkt dat andere koek te zijn.

Maar wil wel graag zelf die ZTE v970 in handen hebben van me vriendin, want kan ook auto helderheid zijn, ik had al tegen haar gezegd stel je de helderheid eens handmatig in.
pi_118986359
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 17:56 schreef Diqiu-Long het volgende:
Als ik zo de review van de Neo lees is het niet alleen de hardware die minder is in vergelijking met een Huawei Honor 2 maar ook de camera en opname mogelijkheid.

Verder lees ik dus dat er kwa firmware wel wat wensen over laten, vooral met die batterij, dat zal niet echt een issue zijn, maar toch wellicht is meer dat wensen aan zich overlaat bij deze smartphones onder de 1000 yuan.

Mijn vriendin zelf heeft de ZTE v970 en ze zegt het scherm is vaak donker, maja dan weet ik niet zo zeer wat ze bedoeld, maar heb wel idee dat je niet alleen betere performance smartphones hebt maar ook betere kwaliteit zo rond de 2000 yuan klasse.

Gelukkig is bouwkwaliteit bij Neo wel in orde, want bij de gehypet Jiayu G3 blijkt dat andere koek te zijn.

Maar wil wel graag zelf die ZTE v970 in handen hebben van me vriendin, want kan ook auto helderheid zijn, ik had al tegen haar gezegd stel je de helderheid eens handmatig in.
Ja hallo, de Neo en de Honor 2 kan je ook niet echt vergelijken hé... Dat is als zeggen dat een Porsche een slechte auto is omdat een F1 veel sneller gaat... :p

En dat donker scherm, zou het niet kunnen dat ze per ongeluk auto helderheid net heeft afgezet en dat die nu heel laag staat? :)
pi_118986373
Mja, ik ga niet voor de U9508, want 1. hij is niet dualSIM en 2. dat is toch een fors prijsverschil waar je het over hebt! Als ik echt een serieuze phone wilde, haalde ik wel een Samsung SIII of een Nexus 4 ofzo. :P
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 8 november 2012 @ 18:07:51 #83
327191 RobertNL
For your gear.
pi_118986500
quote:
agree, de 64gb versie doet het prima in de jiayu :p
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_118986532
quote:
1s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:07 schreef RobertNL het volgende:

[..]

agree, de 64gb versie doet het prima in de jiayu :p
64GB?!!!
Waar kopen we die? :D

Edit: Deze? http://www.digitalsonline(...)U/mic64gbsd-c6u.html
pi_118986659
pi_118986729
Hoe heet die Engelse site ook al weer shiz? Ook zo'n prijsvergelijker..
pi_118986822
Dunno? Maar af en toe krijg ik van www.mymemory.co.uk (zitten ook op www.amazon.co.uk ) een leuke actie in de mailbox omtrent geheugenkaartjes.
pi_118986825
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:02 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik ga niet voor de U9508, want 1. hij is niet dualSIM en 2. dat is toch een fors prijsverschil waar je het over hebt! Als ik echt een serieuze phone wilde, haalde ik wel een Samsung SIII of een Nexus 4 ofzo. :P
Ja ik weet het ook nog niet zeker, ik heb al veel mensen die mij wel willen hebben een Nexus 4 uit de playstore van Google te bestellen via Duitsland.

En de 8GB versie kost dus ¤ 299 en de 16GB versie ¤ 349. Ik ben eens dat de Huawei Honor 2 twee keer zo duur als een Neo N02-M, maar eerst dacht ik dat het zich vooral ging om de pure power, nu realiseer ik dat het totale plaatje gewoon betere is, dus ook camera en waarschijnlijk zeer zekere firmware.

Goed voor mij geld gewoon de yuan prijs, 868 yuan voor de Neo N02-M en 1888 yuan voor de Huawei Honor 2 en de Xiaomi M2 kost dan 1999 yuan, dat zijn inderdaad prijzen wat met importeren duur is.

Ik vind die Neo N02-M voor zijn geld een top toestel hoor, beter dan de Jiayu G3, maar denk dat de camera de wensen overlaat, de camera in UMI X1 is wellicht beter.

Maja dan zegt mijn Chinese vriendin: but the chinese smart phone is not good to use anyway.

[ Bericht 3% gewijzigd door Diqiu-Long op 08-11-2012 18:27:01 ]
pi_118987023
quote:
Maja dan zegt mijn Chinese vriendin: but the chinese smart phone is not good to use anyway.
Met andere woorden ze vind de Chinese smartphones slecht...?
pi_118987197
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:28 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Met andere woorden ze vind de Chinese smartphones slecht...?
Ja dat klopt, maar dat komt denk ik ook vanwege reputatie die Chinese smartphones hadden, want ondanks dat ze nu dus die ZTE v970 heeft wilt ze nog steeds mijn HTC, maar dat vind ik niet erg, maar ik krijg haar kapotte HTC Sensation mee.

Maar ik zelf weet ook niet hoe het gesteld is met kwaliteit van telefoons van Huawei of Xiaomi ik ga er vanuit dat het wel goed zit, maar ben wel beetje bang hoe nou zit met updates en dergelijke.

In China is trouwens ook zo dat men een iPhone koopt vanwege status symbool.

( Ik heb ook al een zak vol met Nivea en andere Duitse verzorging producten en Rexona in mijn koffer voor haar liggen omdat het hier dus goedkoper is en die merken in China best populair zijn. )
pi_118987251
Misschien gaat het om de merknaam :P
pi_118987323
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:33 schreef Diqiu-Long het volgende:

(...) wilt ze nog steeds mijn HTC
Wat best ironisch is vanwege "Republic of China" waar HTC vandaan komt.
pi_118987427
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Ja weet ik, maar je moet niet vergeten dat Taiwan een kleine voorsprong had op mainland China. In China zelf heb je ook goeie merken, Xiaomi, Huawei, ZTE maar die kleine merkjes die wij kopen zal mijn vriendin ten all tijden mijden.

Vandaar dat ik haar een ZTE kocht en geen Amoi N821 bijvoorbeeld, want ZTE heeft meer naamsbekendheid.
pi_118987429
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:37 schreef Creqaw het volgende:

[..]

Weer dat gemekker over HTC. iPhones worden ook in China gemaakt :P
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 november 2012 @ 18:41:25 #95
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_118987458
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 15:41 schreef Downstar het volgende:

"Daarnaast kwam de eigenaar zelf met het feit dat hij vond dat de neo er qua resolutie nog wat scherper uitzag dan de neo"
Dat kan niet :D Welke vindt ie nou scherper? :+
pi_118987493
quote:
10s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:41 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Dat kan niet :D Welke vindt ie nou scherper? :+
dan de one x bedoelde ik :P
zal het ff aanpassen!
pi_118987510
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:40 schreef Banaanhangwagen het volgende:

[..]

Weer dat gemekker over HTC. iPhones worden ook in China gemaakt :P
Ja maar Apple levert het ontwerp aan, dus iPhone is wel made in China, maar ontworpen in Amerika, dat staat er ook zo mooi op.

Met andere woorden het konden ook WSWers zijn die met goeie begeleiding en instructies iPhones in elkaar waren het zetten.
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:35 schreef AnimeFan het volgende:
Misschien gaat het om de merknaam :P
Ja dat zeker, ik heb ook niet heel toevallig eerst een HTC Desire HD gehad en daarna een HTC Evo 3D.

Ik ga mijn vriendin trouwens eens met screenshots wijzen naar dat instellingen menu van Android zodat haar probleem kan fixen, nog bedankt voor die tip of ze het toevallig niet de helderheid te laag gezet had.

[ Bericht 8% gewijzigd door Diqiu-Long op 08-11-2012 18:51:41 ]
pi_118987823
Die screen protectors liggen trouwens ook wel in de action voor 95 centjes of zo iets. Heb ik ook al eens gekocht.
pi_118987941
En als je zo'n NEO koopt. Dat is dan in het engels of chinees. Maar kun je dan niet gewoon een nieuwe android besturing installeren? Net zoals je bij de pc windows er opnieuw op kunt zetten? Weet niet precies hoe dat bij telefoons zit
pi_118987950
quote:
15s.gif Op donderdag 8 november 2012 18:55 schreef Bakkwast het volgende:
En als je zo'n NEO koopt. Dat is dan in het engels of chinees. Maar kun je dan niet gewoon een nieuwe android besturing installeren? Net zoals je bij de pc windows er opnieuw op kunt zetten? Weet niet precies hoe dat bij telefoons zit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')