Het is verder niet lullig bedoeld hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 03:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja kunnen sowieso volgend jaar wel een keer naar een feestje gaan inderdaad
Nice!quote:Op zondag 11 november 2012 03:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Bij de laatste heb ze niet helemaal geluisterd maar klonk wel tof!
Weet ikquote:Op zondag 11 november 2012 03:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is verder niet lullig bedoeld hoor.
Is goed slaap lekker alvastquote:Op zondag 11 november 2012 03:11 schreef FL_Freak het volgende:
IK ben nu serie kijken en daarna naar bed, maar zal het topic onthouden
Over 40 minuten ongeveerquote:Op zondag 11 november 2012 10:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Happy, hoelaat ga je naar Nijmegen?
Ik ben mijn stem kwijt
dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 11 november 2012 10:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Hypo en Peter, heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeel plezier
Alsje alsje alsje alsjeeeeeequote:Op zondag 11 november 2012 10:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dank dank dank dank dank dank dank dank dank dank jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dankje AJquote:Op zondag 11 november 2012 10:36 schreef Angel-Joy het volgende:
Hypo en Peter, heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |