Ik dacht dat je ook naar Glow ging.quote:Op zondag 11 november 2012 02:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen idee, was naar een verjaardag.
Ik was bob.quote:Op zondag 11 november 2012 02:41 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ook naar Glow ging.
Geen alcohol gedronken op die verjaardag?
ah kuchi.quote:Op zondag 11 november 2012 02:43 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ga in het voorjaar beginnen met autorijlessen.
ik heb hem al twee keer live gezien, u jelly?quote:Op zondag 11 november 2012 02:55 schreef Ro-ald het volgende:
Als Aphex Twin in Nederland komen dan ga ik sowieso
Ja best welquote:Op zondag 11 november 2012 02:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb hem al twee keer live gezien, u jelly?
Aphex Twin is 1 persoon en ja zal voorlopig wel ff weer geen optredens meer zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 02:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja best welOp partyflock zie ik dat ze in de toekomst geen optredens hebben ofzo.
Jammer,maar even in de gaten houden dan.quote:Op zondag 11 november 2012 02:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aphex Twin is 1 persoon en ja zal voorlopig wel ff weer geen optredens meer zijn.
http://strp.nl/en/programme/2013/quote:Op zondag 11 november 2012 02:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jammer,maar even in de gaten houden dan.
Welke datum?quote:Op zondag 11 november 2012 02:58 schreef Ro-ald het volgende:
De volgende maand ga ik waarschijnlijk naar een technofeest in Amsterdam.
Als je zin hebt om mee te gaan dan kan dat
23 november is nog deze maand. Maar moet ik even aan mijn broertje vragen welke feestjes hij gaat volgende maand.quote:
Thanks.quote:Op zondag 11 november 2012 02:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
http://strp.nl/en/programme/2013/
Houd dit festival maar in de gaten.
Ja kunnen sowieso volgend jaar wel een keer naar een feestje gaan inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
ik moet een beetje prioriteiten stellen dus kan helaas niet veel meer erbij doen. Feestje volgend jaar komt nog wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |