precies!quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:41 schreef Steven184 het volgende:
Podolski heeft eigenlijk wel wat van Machlas, ze presteren eigenlijk op hun best als ze in een team spelen waar ze net boven de rest uitstijgen qua niveau.
precies mijn gedachte over hem. het is een leuke speler ERBIJ maar zeker geen speler voor basis van arsenal.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:46 schreef alors het volgende:
Ik vind Podolski ook geen wereldklasse, leuke en bruikbare speler, maar geen Ozil. Van Der Vaart heeft ook 100+ interlands, zegt niet altijd alles.
Wat wil je met een club die afgelopen jaar is gedegradeerd? Dan word je niet snel topscorer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:49 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
precies mijn gedachte over hem. het is een leuke speler ERBIJ maar zeker geen speler voor basis van arsenal.
als we naar stats willen kijken, kijk maar naar zijn doelpuntengemiddelde van de afgelopen jaren. +- 15 goals per seizoen bij Koln. Nee heb hem daar niet altijd gevolgd maar als ik wedstrijden zag, was hij aanwezig en niet meer. Hij steeg niet boven de rest.
Arteta is net zo. Bruikbaar maar vind hem niet Arsenal waardig.
iedere speler moet de kans krijgen om te wennen aan de PL en een nieuwe club dus ik schrijf hem nog niet af maar tot op heden vind ik hem geen versterking tegenover de spelers die vooraf op die positie stonden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:56 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Wat wil je met een club die afgelopen jaar is gedegradeerd? Dan word je niet snel topscorer.
Podolski is dan geen Messi, maar hij is wel een absolute versterking.
Goede argumenten enzoquote:
Dude, hij zet er een 'quote:
Toch is er ook het probleem dat je spelers niet altijd KRIJGT ook als je graag zou willen. Het is toch niet een kwestie van zomaar even 'ophalen'? Voor zover ik weet, heeft Arsenal ook geboden voor Hazard, maar je kan dan toch niet op tegen een Chelsea? Zeker als die net de CL hebben gewonnen. Het is maar een voorbeeld... maar zo gaat het wel met de spelers die echt doorbreken op het wereldtoneel? Als je geen miljoenen kan bieden, moet je op z'n minst prijzen kunnen winnen en daar overtuigt Arsenal nu ook niet bepaald.quote:Op dinsdag 13 november 2012 11:27 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
long term mentaliteit van wenger.
short term de huidige selectie.
Je noemt een Podolski die 100 interlands op zijn naam heeft. Wat heeft Podolski voor Duitsland gedaan? Hij speelde vele wedstrijden maar heeft nooit een wedstrijd naar zich toe getrokken, zoals ik weet.
Je noemt een Arteta. Ik zeg kijk naar de vorige wedstrijd. Dat is precies wat Arteta is.
Ik keek Man Utd zaterdag en na afloop zag je ook al die spelers elkaar in de armen vliegen, iedereen stormde op Hernandez af, de teamspirit straalde ervan af. Daar zit veel meer een vechtersmentaliteit in en voor elkaar door het vuur gaan. Hoewel ik de club niet mag, vond ik dat toch mooi om te zien.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:38 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
[/rant]
En daarbij heb ik het idee dat er meer zit in deze selectie dan we tot nu toe hebben gezien. Er ontbreekt misschien een never-say-die-gevoel dat Man United bijv wel heeft. Die slepen overal nog een overwinning uit. Zo ergerlijk
Ja, dat dus. Ligt het aan mij of zie je dat bij de oudere Arsenal-teams een stuk meer? Ik geloof best dat het nu allemaal goede maatjes zijn etc. maar misschien zijn er wat te veel spelers die het allemaal wel prima vinden (incl. Wenger) en zich geen 90 min lang kunnen concentreren...quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ik keek Man Utd zaterdag en na afloop zag je ook al die spelers elkaar in de armen vliegen, iedereen stormde op Hernandez af, de teamspirit straalde ervan af. Daar zit veel meer een vechtersmentaliteit in en voor elkaar door het vuur gaan. Hoewel ik de club niet mag, vond ik dat toch mooi om te zien.
in de wijze woorden van young jeezy:"i pray for the best, i prepare for the worst"quote:Op donderdag 15 november 2012 01:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zaterdag de thuiswedstrijd tegen de Spurs, wie hebben er vertrouwen in?
Ik niet veel maar hoop natuurlijk altijd op een goed resultaat. Geluk is dat Spurs ook wat blessures hebben... fingers crossed!quote:Op donderdag 15 november 2012 01:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zaterdag de thuiswedstrijd tegen de Spurs, wie hebben er vertrouwen in?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Szczesny terug, Wilshere terug en Walcott weer in de basis.twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 17-11-2012 om 12:56:02Arsenal team to play Tottenham: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Vermaelen, Arteta, Wilshere, Cazorla, Walcott, Podolski, Giroud. reageer retweet
quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
Eindelijk weer eens de sterkste opstelling.
Gibbs is geblesseerd. Bedoelde meer dat bijvoorbeeld Ramsey niet op de rechtervleugel staat, etc.quote:Op zaterdag 17 november 2012 13:59 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]![]()
Mertesacker is een drama. Op die plek hoort Vermaelen. En linksback dan Gibbs.
Gestrekt been op Cazorla, terecht rood.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:31 schreef tochweerhenk het volgende:
1e helft gemist, wat deed Adebayor??
Wat een idioot, wel goed gezien van de ref dan.quote:Op zaterdag 17 november 2012 14:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gestrekt been op Cazorla, terecht rood.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Titiquote:
Is fake.quote:Op zondag 18 november 2012 17:59 schreef sylvietjoo het volgende:
PS. Twee nieuwe Gunners erbij op Twitter... en niet de minsten
@m8arteta
@Thierry14H
Telkens als ik die Bale zie...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|