SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
80quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
Wat is eigenlijk voor iemand rond de 1.60 een goed gewicht?
79quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
dat ben ikquote:
Immer terechtquote:
Ik ook niet :$quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef Trollscience het volgende:
ik wist niet dat hypo lesbisch was
ware liefde overkomt geaardheid :$:$$quote:
herkenbaarquote:
:$$:$quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
ware liefde overkomt geaardheid :$:$$
[quote:
quote:
Daar deed ik het wel goed.quote:
:$44:$$$:$quote:
Daar deed ik het wel goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
[
[..]
quote][ afbeelding ] Op zaterdag 10 november 2012 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Douche jij altijd 's avonds?
gebrokenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:44 schreef 2Happy4U het volgende:
Douche jij altijd 's avonds?
Daar deed ik het wel goed.
Mehhhquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vast niet. Alleen bij buikje maar dat is goed vet.
er staat heavy jij autistquote:
jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:46 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Weet ik ook niet gewoon ja zeggen.
goede ogen, veel wortels in mn bipsquote:
nee man zo achter je staan en dan aftrekkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar is mooi en lekker. BuikvetAchter je staan en dan handen op je buik.
dat kunne vrouwe toch niet??????quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee man zo achter je staan en dan aftrekken
wie zecht dat het een vrouw moet zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:47 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat kunne vrouwe toch niet??????
Prrquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar is mooi en lekker. BuikvetAchter je staan en dan handen op je buik.
maar dat is gay, mag niet van god :squote:Op zaterdag 10 november 2012 23:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wie zecht dat het een vrouw moet zijn![]()
![]()
![]()
Tofquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:49 schreef Hypocriet het volgende:
Twollie
http://i.imgur.com/bgRMV.jpg
Morgen samen rollenquote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee man zo achter je staan en dan aftrekken
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Rust je hoofd op mijn schouder, dan kus ik je nek terwijl ik je buik masseer.
Houd mij vast dan rollen we samen naar de maanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jij bent de enige die kan rollenSpekkie
Naar de maan nog welquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:52 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Houd mij vast dan rollen we samen naar de maan![]()
![]()
En je hebt nog steeds niet de OP gecheckt
Ik ben zo spekkig dat ik mijn eigen zwaartekrachtsveld om mij heen hebquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Naar de maan nog wel
ik vind de OP leuk
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:54 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben zo spekkig dat ik mijn eigen zwaartekrachtsveld om mij heen heb![]()
![]()
Ja maar niet sunburst met dat rood en zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zwarte LP'sof gewoon sunburst
Blue sunburst of midnight ebony is mooierquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mensen die niet vintage sunburst
Mooi dat je om mijn leed kan lachenquote:
Ik wilde toen een custom alpine white, maar toch voor een bass gegaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zwarte LP'sof gewoon sunburst
Blue sunburstquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Blue sunburst of midnight ebony is mooier
kijk in de spiegel, als je tevreden met jezelf bent heb je een mooi gewichtquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
ja die oranje danquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar niet sunburst met dat rood en zo.
Altijd tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi dat je om mijn leed kan lachen![]()
Vintage is zo rokerig, zo dofjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Blue sunburstvoor een kind van 5 misschien.
Jij bent de enige die in mijn spek mag knijpenquote:
Vintage is het merk man.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vintage is zo rokerig, zo dofjesmaar ebony's zijn prachtig.
Ohhh ik dacht een EPIPHONE vintage sunburst want die heet wel zo. Heeft de jouwe een plustop?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vintage is het merk man.
Ik heb volgens mij tobacco (sun)burst.
nee laat maar, dacht dat je mijn DM niet had gezienquote:
Ik weet niet of ik dit als compliment moet opvatten of niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent de enige die in mijn spek mag knijpen![]()
bmi is niets zeggend, vooral voor mannen. spieren zijn zwaarder dan vet. als ik bijvoorbeeld 80 kilo weeg met 30 procent lichaamsvet ben ik zwaar ongezond, weeg ik nou 80 kilo met maar 12% vet dan is mijn bmi nog steeds slecht terwijl ik gewoon heel gezond benquote:
Niemand mag aan mij zitten, enkel jij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als compliment moet opvatten of niet.
Nee die bedoel ik nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht een EPIPHONE vintage sunburst want die heet wel zo. Heeft de jouwe een plustop?
Dan nog.quote:Op zondag 11 november 2012 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niemand mag aan mij zitten, enkel jij.
En misschien OV.
Hoezo? Gewoon spek, niet 'spek'quote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan nog.
Dit is verontrustend en zo.
niet wetenquote:
Nee, is 18+quote:
Probeer dat morgen maarquote:
Dat kusje ookquote:
Zo rol ik. Met al mijn spek.quote:
Jouw Spekkie beebquote:
Je hoeft niet met mij om te gaan hoor, ik blijf morgen wel thuis.quote:
oh oke.quote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je hoeft niet met mij om te gaan hoor, ik blijf morgen wel thuis.
Ik ga wel gamen, doei.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 00:11 schreef Dimens het volgende:
Iemand met nieuwsgroepen die iets voor mij wilt downloaden?
weenie manquote:Op zondag 11 november 2012 00:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
KLIK
Ik hoef alleen 06-morning_parade-under_the_stars te hebben.
sorry lieverdquote:
Ik ook, tot morgenquote:
Zie je morgenquote:
Ik ken je te goed gquote:Op zondag 11 november 2012 00:35 schreef Beach het volgende:
[..]
je kent me toch gwn slechte en flauwe grapjes
Slapen.quote:Op zondag 11 november 2012 00:38 schreef Snowbells het volgende:
What to do op deze mooie zaterdagnacht.
Naar buiten naar de sterren kijken.quote:Op zondag 11 november 2012 00:38 schreef Snowbells het volgende:
What to do op deze mooie zaterdagnacht.
Dimens houdt je warmquote:
Ga dan leuke variety kijken. Linkje waar oa Hyorin in zit? Ik kan het je zo sturen.quote:
Jaaa iets met Sistar, snsd, bigbang, 2ne1 of f(x). F(x) heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 11 november 2012 00:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan leuke variety kijken. Linkje waar oa Hyorin in zit? Ik kan het je zo sturen.
ok komt eraanquote:Op zondag 11 november 2012 00:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaaa iets met Sistar, snsd, bigbang, 2ne1 of f(x). F(x) heb ik nog nooit gezieneng sub pls
quote:Op zondag 11 november 2012 00:50 schreef Beach het volgende:
Dimens post altijd zijn pics op ab.erotica
quote:
Hahaha waarom?quote:Op zondag 11 november 2012 00:51 schreef Nestalgie het volgende:
ik haat fok! door jullie heb ik nu ruzie___!
quote:Op zondag 11 november 2012 00:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geen idee waarom ik dat zei
south park kijken
Minder vaak FOK!ken.quote:Op zondag 11 november 2012 00:57 schreef Nestalgie het volgende:
erveel ke echt de tyfus vandaag fok is ook geen moer meer aan
Goed plan ja, en te beginnen uit die slowchats te stappen.quote:
Ja FLAC...quote:Op zondag 11 november 2012 01:02 schreef Beach het volgende:
Diemens waarom zo kkgroot, kan ik eerst eens een site uitzoeken waar ik 329mb kan uploaden.
GA WEG EN TOT NOOIT MEER ZIENS! GA WEG EN TOT NOOIT MEER ZIENS!quote:Op zondag 11 november 2012 01:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Goed plan ja, en te beginnen uit die slowchats te stappen.
Dit is mn laatste slowchat post, zal vast welnog eens langskomen.
Ja hoe krijg jij het anders??quote:Op zondag 11 november 2012 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja FLAC...![]()
Ze hebben er ook niet gewoon torrents van.
Hoezo moet je uploaden dan?
oja alleen nr6quote:Op zondag 11 november 2012 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik hoef alleen nummer 6. Gewoon via upload punt com of zo.
Niet veel.quote:Op zondag 11 november 2012 01:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar wat ging je dan doen toen je weg was?
Heuj entertainment!quote:Op zondag 11 november 2012 01:40 schreef Taexon het volgende:
net toen ik naar huis liep... echt er liepen 2 dronken mannen voor me van 40gingen overal naar binnen waar ze naar binnen konden en heb alles weer eens gefilmt, zal morgen ofzo wel even een linkje geven
quote:Op zondag 11 november 2012 01:40 schreef Taexon het volgende:
net toen ik naar huis liep... echt er liepen 2 dronken mannen voor me van 40gingen overal naar binnen waar ze naar binnen konden en heb alles weer eens gefilmt, zal morgen ofzo wel even een linkje geven
Tegen muur duwen?quote:Op zondag 11 november 2012 01:43 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zolang het maar niet echt veel pijn doet of littekens of brandplekken
Vind ik wel leuk.quote:Op zondag 11 november 2012 01:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Daar zie ik het nut niet zo van in
quote:Op zondag 11 november 2012 01:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind dat gewoon leuk.
Ik ben er laatst achter gekomen dat ik in verhouding best korte beentjes hebquote:Op zondag 11 november 2012 01:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Vind ik mooi deel van het lichaam. Net als bovenbenen.
beetje dikke bovenbenen?quote:Op zondag 11 november 2012 01:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben er laatst achter gekomen dat ik in verhouding best korte beentjes heb
Je weet wat ik nu ga vragen?quote:Op zondag 11 november 2012 01:58 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Op zich welik kan niet zo goed oordelen over mijzelf
quote:Op zondag 11 november 2012 02:02 schreef Taexon het volgende:
ben eigenlijk wel zielig... we liepen langs personeel feestje hoor je die dronken gozer "WOW DAT ZIET ER GEZELLIG UIT!" mooie is dat iedereen daar dood op een bank zat... dus ik zeg "ja ik was er net ook je kan gewoon naar binnen" loopt die naar binnen WOW WAT EEN SFEER HIER
hij helemaal blijmorgen na werk moet dit gewoon even hier gepost worden, wat een figuur
That's how I roll.quote:Op zondag 11 november 2012 02:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Je hebt mij warm van binnen weten te maken.
32"quote:Op zondag 11 november 2012 02:09 schreef Snowbells het volgende:
Hoeveel inch is een tv van ongeveer 82 cm in de breedte?
Welke?quote:Op zondag 11 november 2012 02:10 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh dan krijg ik een 32 inch tv op mijn kamer. Klinkt niet verkeerd
Slaap zacht.
Een tweedehands?quote:Op zondag 11 november 2012 02:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Oh god.
Een samsung dacht ik. 5 jaar oud ongeveer? Geen dig praat rond deze tijd
Van mijn ouders gekregen omdat we satelliet tv krijgen en ik alleen series/games doe dus geen tv zenders nodig heb.quote:
Laptop erop aansluiten en dan GoT op 1080p spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 02:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Van mijn ouders gekregen omdat we satelliet tv krijgen en ik alleen series/games doe dus geen tv zenders nodig heb.
Jaaaaquote:Op zondag 11 november 2012 02:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Laptop erop aansluiten en dan GoT op 1080p spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |