Ik wilde toen een custom alpine white, maar toch voor een bass gegaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zwarte LP'sof gewoon sunburst
Blue sunburstquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Blue sunburst of midnight ebony is mooier
kijk in de spiegel, als je tevreden met jezelf bent heb je een mooi gewichtquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:40 schreef Snowbells het volgende:
Wat is eigenlijk voor iemand rond de 1.60 een goed gewicht?
ja die oranje danquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja maar niet sunburst met dat rood en zo.
Altijd tochquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mooi dat je om mijn leed kan lachen![]()
Vintage is zo rokerig, zo dofjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Blue sunburstvoor een kind van 5 misschien.
Jij bent de enige die in mijn spek mag knijpenquote:
Vintage is het merk man.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vintage is zo rokerig, zo dofjesmaar ebony's zijn prachtig.
Ohhh ik dacht een EPIPHONE vintage sunburst want die heet wel zo. Heeft de jouwe een plustop?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Vintage is het merk man.
Ik heb volgens mij tobacco (sun)burst.
nee laat maar, dacht dat je mijn DM niet had gezienquote:
Ik weet niet of ik dit als compliment moet opvatten of niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jij bent de enige die in mijn spek mag knijpen![]()
bmi is niets zeggend, vooral voor mannen. spieren zijn zwaarder dan vet. als ik bijvoorbeeld 80 kilo weeg met 30 procent lichaamsvet ben ik zwaar ongezond, weeg ik nou 80 kilo met maar 12% vet dan is mijn bmi nog steeds slecht terwijl ik gewoon heel gezond benquote:
Niemand mag aan mij zitten, enkel jij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit als compliment moet opvatten of niet.
Nee die bedoel ik nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ohhh ik dacht een EPIPHONE vintage sunburst want die heet wel zo. Heeft de jouwe een plustop?
Dan nog.quote:Op zondag 11 november 2012 00:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niemand mag aan mij zitten, enkel jij.
En misschien OV.
Hoezo? Gewoon spek, niet 'spek'quote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan nog.
Dit is verontrustend en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |