Dankquote:
Hey jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
So goodquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh yeah, I'm so good [ afbeelding ]
Kom laten we naar de kroegquote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou of ik zo goed ben weet ik niet
Daar ben ik echt te oud voorquote:Op zondag 11 november 2012 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zorgen dat mannen je drankjes aanbieden?
Heb net serietje gekeken ja... zo maar wel naar bedquote:Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan een filmpje thuis met een glaasje wijn.
Verrek ja, het is al half 1quote:Op zondag 11 november 2012 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb net serietje gekeken ja... zo maar wel naar bed
Dan gauw onder de wolquote:Op zondag 11 november 2012 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik heb 1. geen uitslaapskilz en 2. geen uitslaapskilzmogelijkheden
Hoe oud ben je danquote:
Gast wat denk je van op TC.quote:
lekker jongquote:Op zondag 11 november 2012 01:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging soppen hihihi onder de douche...
En ik ben 32
Ik ben 12 wat gebeurt hier?quote:Op zondag 11 november 2012 01:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik ben 32
Je bent er nogquote:Op zondag 11 november 2012 01:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik ben 32
Gezelligquote:
Niet voor mij want je gaat slapenquote:
Ze ligt in bed.quote:
Paar huizen verderopquote:Op zondag 11 november 2012 01:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ...
Maar ik ben dicht bij jehihihi
Tot morgenquote:
Dealquote:Op zondag 11 november 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
Jaja, ik kom wel weer langs op de derde sexmeet in Arnhem in een maand
Zullen we deze keer allebei onze hoed dragen Vinniiee?
Ik kan het proberen, maar de borige keer had je 80% al op voordat ik er was geloof ikquote:Op zondag 11 november 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deal
Hou je mijn drinkgedrag in de gaten?
Hmm... Als ik geld had zou ik ook komenquote:Op zondag 11 november 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
Jaja, ik kom wel weer langs op de derde sexmeet in Arnhem in een maand
Zullen we deze keer allebei onze hoed dragen Vinniiee?
Zou kunnenquote:Op zondag 11 november 2012 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het proberen, maar de borige keer had je 80% al op voordat ik er was geloof ik
Protip: drink alleen gewoon bier
quote:
Dat kan me helemaal niks schelen verdommeuhquote:
I see what you did there.quote:
Hoi Rokjequote:Op zondag 11 november 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat kan me helemaal niks schelen verdommeuh![]()
![]()
Nu slapen, doodop![]()
Nee, dronken vorige week. Ik kotste de bus onder op de terugwegquote:Op zondag 11 november 2012 02:07 schreef twi het volgende:
Wat, Vinnieee aangeschoten? Misschien komen er dan wel scherpe uitspraken uit.
Waarmee?quote:
Werken.. Moest eigenlijk tot 6quote:Op zondag 11 november 2012 03:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarmee?
Note to myself: niet op de bank gaan liggen als ik moe ben
Geen idee... vriend ligt nog in bed, ik zit beneden met de jongens...quote:Op zondag 11 november 2012 08:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Wel mooie kastenquote:Op zondag 11 november 2012 08:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier een 3 meter brede Pax kast van 2,36 meter hoog en 44cm diep verder afbouwen. Gisteren al 4 uur mee bezig geweest, vandaag de schuifdeuren bevestigen, gaat een karwei worden
Is Ikea spul.
Wanedelingetje maken? Is zonnig.quote:Op zondag 11 november 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee... vriend ligt nog in bed, ik zit beneden met de jongens...
[..]
Wel mooie kasten
Ik doe biertjes maken..quote:
Tis nog vroeg he?quote:Op zondag 11 november 2012 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wanedelingetje maken? Is zonnig.
Kast is idd mooi, maar wel echt HUGE!
Kunnen we alle kleding en meer in kwijt
hehe, trap je vriend je nest uit met een kop koffie en tosti, en wandelenquote:
Nee geen eigen bierquote:
Brabantquote:Op zondag 11 november 2012 09:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee geen eigen bier.
Brouwerij in dommelen.
Neequote:Op zondag 11 november 2012 09:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, trap je vriend je nest uit met een kop koffie en tosti, en wandelen
De neuk, geen koffie in de ochtendquote:
Chagrijnig jaquote:Op zondag 11 november 2012 09:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De neuk, geen koffie in de ochtend
Man, dan ben ik sjagerijnig
Tuinstoelen kopen?quote:Op zondag 11 november 2012 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
ohja Intratuin, daar moet ik heen straks
Dat zouden onze katten erg leuk vinden, een aquarium met visjesquote:
Mogguhquote:Op zondag 11 november 2012 09:32 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen![]()
vanmiddag lekekr wedstrijd
De mijne vinden dat ook wel leuk.. of nuja vooral 1 die het blijft proberenquote:Op zondag 11 november 2012 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat zouden onze katten erg leuk vinden, een aquarium met visjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 09:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De mijne vinden dat ook wel leuk.. of nuja vooral 1 die het blijft proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
De mijne vinden dat ook wel leuk.. of nuja vooral 1 die het blijft proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hele leuke foto
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op zondag 11 november 2012 09:36 schreef LovelyLady het volgende:
Na 3 jaar denkt hij nog dat hij ze kan pakken.
[..]
/care
Ik wil ook een katquote:Op zondag 11 november 2012 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit zijn onze katten:
[ afbeelding ]
Neen, dat nog lang nietquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 09:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik wil ook een katMaar heb allergieën
Wat een droppiesquote:Op zondag 11 november 2012 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit zijn onze katten:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat een droppiesHoe heten ze?
Die grijze heet Stalin, de zwarte katoeter heet Leena.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto van de kat in dat mandje
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
[..]
De mijne vinden dat ook wel leuk.. of nuja vooral 1 die het blijft proberenHaha dat zou er een van mij ook blijven proberen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mooie beestjesquote:Op zondag 11 november 2012 09:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit zijn onze katten:
[ afbeelding ]. Ik kan geen foto posten nu, zit mobiel..
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Die namenquote:Op zondag 11 november 2012 09:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die grijze heet Stalin, de zwarte katoeter heet Leena.
Die foto van de kat in dat mandje
Net als in Dommel die tekenfilmserie van toen jij nog een spermacel wasquote:Op zondag 11 november 2012 09:47 schreef AldoTheApache het volgende:
als ik een kad zou hebben zou ik hem Balthasar noemen
bazennaam voor een kad
Ik ken Dommel wel, toen was ik 4 of 5 ofzoquote:Op zondag 11 november 2012 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die namen!
Geweldig
[..]
Net als in Dommel die tekenfilmserie van toen jij nog een spermacel was
Achjaquote:
quote:
quote:
quote:
Ai.. succes en slaap lekkerquote:Op zondag 11 november 2012 10:46 schreef Koen66 het volgende:
Damn, pijn in m'n kneiter
In slaap vallen op de bank tijdens fokken/TC, om half vier gebeld door externe monitor over issue op m'n werk dus 1.5 gewerkt
Dus nu nog maar ff
Blijft het de hele dag mooi weer?quote:Op zondag 11 november 2012 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ai.. succes en slaap lekker
Ik ga eens aankleden. Vandaag is het mooi weer dus ik ga een rokje aan doen
Ja in mijn dromenquote:Op zondag 11 november 2012 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Rokjes, met daaronder mooie hoge hakken
Toch geen sneakers onder een leuk rokje??quote:Op zondag 11 november 2012 10:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja in mijn dromen
Samz, onze hoge hakken vrouw
Inderdaadquote:Op zondag 11 november 2012 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Rokje, waar?quote:Op zondag 11 november 2012 10:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 11 november 2012 10:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad
Weet dat het onhandig is qua gebruik, maar hoge hakken zijn
Nee gewoon laarsjesquote:Op zondag 11 november 2012 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Toch geen sneakers onder een leuk rokje??
Ik alleen de samenvatting. Maar zover ik verstand heb van voetbal was het echt tof.quote:
Hoge hak, lage hak, er zijn zoveel laarsjesquote:
Maar aub aub aub (laatst ook discussie over) NIET van die klompen waar iets teveel vrouwen tegenwoordig mee rondlopen.quote:
Ik vind mezelf dan wel zo lang.quote:Op zondag 11 november 2012 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoge hak, lage hak, er zijn zoveel laarsjes
Hoge hak hem m'n voorkeur
Ik kan niet op hoge hakken lopenquote:Op zondag 11 november 2012 10:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoge hak, lage hak, er zijn zoveel laarsjes
Hoge hak hem m'n voorkeur
Wat is er nou mis met enkellaarsjes?quote:Op zondag 11 november 2012 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar aub aub aub (laatst ook discussie over) NIET van die klompen waar iets teveel vrouwen tegenwoordig mee rondlopen.
Onder rokjes staat veel, het liefste hoge hakken pumps of knielaarzen, maar geen enkellaarsjes of die moderne klompachtige gevallen. Dan nog liever lage schoentjes of zelfs sneakers!
Van die pompeuze dingen jaquote:Op zondag 11 november 2012 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar aub aub aub (laatst ook discussie over) NIET van die klompen waar iets teveel vrouwen tegenwoordig mee rondlopen.
Onder rokjes staat veel, het liefste hoge hakken pumps of knielaarzen, maar geen enkellaarsjes of die moderne klompachtige gevallen. Dan nog liever lage schoentjes of zelfs sneakers!
quote:Op zondag 11 november 2012 11:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn vriendin ook nietquote:Op zondag 11 november 2012 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik kan niet op hoge hakken lopen
Niks mis mee, mits ze goed strak aansluiten op de enkel, en van leer zijn.quote:
Niks, prima onder een broek, maar onder rokjes vind ik (mijn mening he) het gewoon geen gezichtquote:
Strak aansluiten is lang niet altijd mooi, vind ik zelf.quote:Op zondag 11 november 2012 11:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis mee, mits ze goed strak aansluiten op de enkel, en van leer zijn.
Niet met die bondjes en tierelantijntjes er aan
Waarom niet?quote:Op zondag 11 november 2012 11:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Niks, prima onder een broek, maar onder rokjes vind ik (mijn mening he) het gewoon geen gezicht
Die Peter Pan Laarsjesquote:Op zondag 11 november 2012 11:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Strak aansluiten is lang niet altijd mooi, vind ik zelf.
Niet die dus, ik bedoel van die dingen (zit mobiel kan dus ff geen pics coren) die lijken op schoenen waar mensen mee lopen die bv een been hebben dat langer is dan het anderequote:
quote:Op zondag 11 november 2012 11:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niks mis mee, mits ze goed strak aansluiten op de enkel, en van leer zijn.
Niet met die bondjes en tierelantijntjes er aan
Dat deed ik vroeger altijd, zo lekker warm.quote:Op zondag 11 november 2012 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
Ik vind mijn laarsjes leuk.. Ze zijn stoer en niet tuttig, en soms gooi ik er beenwarmers over heen. Lekker warm en het staat net ff anders
quote:Op zondag 11 november 2012 11:05 schreef Samzz het volgende:
Hakken. Ik draag een zwarte broek, met een grijze top met een paard erop, zwart jasje en zwarte laarsjes met een nep bontrand
.
Meet vorig jaar had je lange laarzen aan, zoveel mooierquote:Op zondag 11 november 2012 11:06 schreef Samzz het volgende:
Ik draag m'n enkellaarsjes ook gewoon onder jurkjes en rokjes.
Ook dat kan een reden hebben. Ik ben gewoon benieuwd.quote:
quote:
Ik wist wel dat ik de enige was die die dingen gaaaaf vond.quote:
Daar post je ook wat.quote:Op zondag 11 november 2012 11:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Die Peter Pan Laarsjes![]()
[ afbeelding ]
Geen echte, gewoon 'net niet', maar mijn mening, ieder z'n meugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medisch gezien is het gewoon beter om niet op hakken te lopen.. Ik heb hakjes van hooguit 3 cm
Ik ben wel sexy op een andere manier![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 11:11:03 ]
Ik vind ze too much. Sowieso niet mijn stijl.quote:Op zondag 11 november 2012 11:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Ik wist wel dat ik de enige was die die dingen gaaaaf vond.Ze zijn sexy maar met een stijlvolle "bite" mijns inziens. Ik vind ze tof.
Oke. Ik vroeg het ook uit nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 11 november 2012 11:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geen echte, gewoon 'net niet', maar mijn mening, ieder z'n meug
Oké, ik vind ze nog nét niet too much.quote:Op zondag 11 november 2012 11:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind ze too much. Sowieso niet mijn stijl.
quote:Op zondag 11 november 2012 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Lotusss maar ff wakker maken ivm Remebrance-Day
't is niet dat ik er slechte herinneringen aan heb ofzoquote:Op zondag 11 november 2012 11:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Oke. Ik vroeg het ook uit nieuwsgierigheid.
quote:Op zondag 11 november 2012 11:10 schreef LovelyLady het volgende:
en verder:Het is idd wel erg slecht om er veel op te lopen. Soms moet kunnen, toch? Je benen lijken altijd wel langer en slanker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Medisch gezien is het gewoon beter om niet op hakken te lopen.. Ik heb hakjes van hooguit 3 cm
Ik ben wel sexy op een andere manier![]()
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
En niet onbelangrijk natuurlijk dat het kontje net even wat strakker komt te staan.quote:Op zondag 11 november 2012 11:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is idd wel erg slecht om er veel op te lopen. Soms moet kunnen, toch? Je benen lijken altijd wel langer en slanker.
Daar ging ik ook niet van uit, het zijn schoenen.quote:Op zondag 11 november 2012 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
't is niet dat ik er slechte herinneringen aan heb ofzo
Ik heb een lengte verschil in mijn benen en 5 jaar lang met een slijmbeursontsteking gelopen.quote:Op zondag 11 november 2012 11:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is idd wel erg slecht om er veel op te lopen. Soms moet kunnen, toch? Je benen lijken altijd wel langer en slanker.
Naaldhakken kunnen zo recht door je hart heenpriemen, dat weet je.quote:Op zondag 11 november 2012 11:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar ging ik ook niet van uit, het zijn schoenen.
Die draag ik ook nog steeds.quote:Op zondag 11 november 2012 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meet vorig jaar had je lange laarzen aan, zoveel mooier
Mja, mijn mening he
True. Die van mij kan wel wat squats gebruiken.quote:Op zondag 11 november 2012 11:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk natuurlijk dat het kontje net even wat strakker komt te staan.
Ik draag geen naaldhakken. Of ik moet de hele avond kunnen blijven zitten.quote:Op zondag 11 november 2012 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naaldhakken kunnen zo recht door je hart heenpriemen, dat weet je.
Ik zie meteen Henk en Ingrid met matchende regenjassen voor me.quote:Op zondag 11 november 2012 11:17 schreef Watertornado het volgende:
De fijnste schoenen om in te lopen zijn van die berg/wandelschoenen (ook niet gek natuurlijk). Jammer dat ze die dingen altijd zo intens lelijk moeten maken.
En matchende fietsen met zo'n houder voor een fietskaart op het stuur. En afritsbare broeken.quote:Op zondag 11 november 2012 11:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zie meteen Henk en Ingrid met matchende regenjassen voor me.
Idd. Alleen ga je niet fietsen met wandelschoenen aan.quote:Op zondag 11 november 2012 11:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En matchende fietsen met zo'n houder voor een fietskaart op het stuur. En afritsbare broeken.
Ach, ik heb nog nooit fietsschoenen gezien.quote:Op zondag 11 november 2012 11:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Idd. Alleen ga je niet fietsen met wandelschoenen aan.
I know, ik twijfel tussen wel of geen truiquote:
Zonnig, blauwe lucht.quote:
Ohh, tijd zatquote:Op zondag 11 november 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Zonnig, blauwe lucht.
Haast je niet teveel, ik ben er pas om 13.20, bus rijdt maar eens in het uur.
Neem anders een vestje mee.quote:Op zondag 11 november 2012 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I know, ik twijfel tussen wel of geen trui
Ik ben meestal niet zo'n koukleum..
Trui en dunnere jasquote:
Ik alleen voor wielrenners. Maar wandelschoenen zijn wel wat lomp om mee te fietsen. Beter dragen ze de gympen uit de kortingsbak van de Action.quote:Op zondag 11 november 2012 11:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ach, ik heb nog nooit fietsschoenen gezien.
Nee hoor gaat prima.quote:Op zondag 11 november 2012 11:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik alleen voor wielrenners. Maar wandelschoenen zijn wel wat lomp om mee te fietsen.
Ik vind het niet fijn.quote:
Had ik vroeger ja. Nu heb ik geen bergschoenen meer.quote:Op zondag 11 november 2012 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hebt zeker meer bergschoenen met schacht boven de enkel?
Veel plezierquote:Op zondag 11 november 2012 11:58 schreef Samzz het volgende:
Net lootjes getrokken, nu verjaardag. Bleh.
Jouwe zijnquote:
Ga dan thuis nog pissen.quote:Op zondag 11 november 2012 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik moet gewoon mn best doen om tijd te rekken![]()
Ja hequote:
Best wel eigenlijkquote:Op zondag 11 november 2012 12:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog wel genoten van de muziek?
* Raene aait fera.quote:
Dus toch nog leuk gehad. Nog een biertje met knipoog gegeven?quote:Op zondag 11 november 2012 12:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk
Het was trance, geen techno
Ga fietsen.quote:Op zondag 11 november 2012 12:31 schreef theKiD het volgende:
Blegh! Ik wil vanmiddag nog iets gaan doen, maar weet niet wat
Publiek was voornamelijk 50+.. Dus neequote:Op zondag 11 november 2012 12:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus toch nog leuk gehad. Nog een biertje met knipoog gegeven?
En met de vraag of hij je ophaalt natuurlijk.quote:Op zondag 11 november 2012 12:33 schreef theKiD het volgende:
Denk dat ik maatje eens bel om op terras te gaan zitten
We wonen beide niet meer dan 10 minuten fietsen van het centrumquote:Op zondag 11 november 2012 12:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En met de vraag of hij je ophaalt natuurlijk.
Gaafquote:Op zondag 11 november 2012 12:35 schreef LovelyLady het volgende:
Zeau aangekleed... Op naar den intratuin
Kifquote:
Jawel, voel me weer wat beter lekker lang geslapen.. erg misselijk nuquote:Op zondag 11 november 2012 12:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
RaeneHoe is het? Nog een beetje kunnen slapen?
Was wel redelijk vroeg wakker, as usualquote:Op zondag 11 november 2012 12:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Valt me niks tegen. Was eerst al om half 10 wakker![]()
En jij?
Ik zou daar serieus voor tekenen. Slapen is tijdverspillendquote:Op zondag 11 november 2012 12:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je uitgeslapen bent, moet je je bed verkopen!
Ah, dat is fijnquote:Op zondag 11 november 2012 12:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Jawel, voel me weer wat beter lekker lang geslapen.. erg misselijk nu.
Jaaquote:Op zondag 11 november 2012 12:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, dat is fijnAlleen minder van de misselijkheid. Hoe komt 't?
Tijnquote:
Ja ik meestal ook, me nog een keer omgedraaid en weer in slaap geflikkerdquote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was wel redelijk vroeg wakker, as usual. Lekker blijven liggen.
[..]
Ik zou daar serieus voor tekenen. Slapen is tijdverspillend.
Niks lekkerder dan te lang in je bed blijven liggen!quote:Op zondag 11 november 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was wel redelijk vroeg wakker, as usual. Lekker blijven liggen.
[..]
Ik zou daar serieus voor tekenen. Slapen is tijdverspillend.
Dees dus!quote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik meestal ook, me nog een keer omgedraaid en weer in slaap geflikkerd
Blijven liggen is wel chill ja
Samen met iemand welquote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:
Ja, te lekker gewoonquote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet wel iets wat nog lekkerder is.quote:Op zondag 11 november 2012 12:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan te lang in je bed blijven liggen!
Dat geniet wel de voorkeur, maar alleen daar liggen is ook nog niet genoeg genoeg om dat bed te verkopen omdat het tijdverspilling zou zijnquote:
Boterkoek.quote:Op zondag 11 november 2012 12:49 schreef muhahaha het volgende:
Ik weet wel iets wat nog lekkerder is.
Please do tellquote:Op zondag 11 november 2012 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, te lekker gewoon
[..]
Ik weet wel iets wat nog lekkerder is.
quote:Op zondag 11 november 2012 12:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik de ene vriend met de ander belazerde.. Wow
Ik vind in bed liggen lekker dusquote:Op zondag 11 november 2012 12:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
Dat geniet wel de voorkeur, maar alleen daar liggen is ook nog niet genoeg genoeg om dat bed te verkopen omdat het tijdverspilling zou zijn
Shocking! Ik droomde over robots die de wereld gingen overheersenquote:Op zondag 11 november 2012 12:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik de ene vriend met de ander belazerde.. Wow
Robots sucks big ballsquote:Op zondag 11 november 2012 12:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Shocking! Ik droomde over robots die de wereld gingen overheersen.
Ik voel jequote:
quote:
Geen idee wat ik droom. Dat gaat wellicht ooit nog gebeurenquote:Op zondag 11 november 2012 12:51 schreef Raene het volgende:
[..]
quote:
Mwuahahahquote:Op zondag 11 november 2012 12:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik háát robotsquote:
WTF droom jijquote:Op zondag 11 november 2012 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dit was wel een nieuwe droom.. Meestal gaat het over dino's die me door het dak grijpen en op willen eten :\
Ik droom altijd dat ik weer bedrogen word door me toekomstige exquote:Op zondag 11 november 2012 12:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
Dit was wel een nieuwe droom.. Meestel gaat het over dino's die me door het dak grijpen en op willen eten :\
Goeie muziek, de film met Tom C is kutquote:
Hahahaha ik droom altijd fucking vaagquote:
Opschrijvenquote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahahaha ik droom altijd fucking vaag
Same here.quote:Op zondag 11 november 2012 12:54 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Hahahaha ik droom altijd fucking vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |