Dankquote:
Hey jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het werkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
So goodquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh yeah, I'm so good [ afbeelding ]
Kom laten we naar de kroegquote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou of ik zo goed ben weet ik niet
Daar ben ik echt te oud voorquote:Op zondag 11 november 2012 00:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zorgen dat mannen je drankjes aanbieden?
Heb net serietje gekeken ja... zo maar wel naar bedquote:Op zondag 11 november 2012 00:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan een filmpje thuis met een glaasje wijn.
Verrek ja, het is al half 1quote:Op zondag 11 november 2012 00:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb net serietje gekeken ja... zo maar wel naar bed
Dan gauw onder de wolquote:Op zondag 11 november 2012 00:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en ik heb 1. geen uitslaapskilz en 2. geen uitslaapskilzmogelijkheden
Hoe oud ben je danquote:
Gast wat denk je van op TC.quote:
lekker jongquote:Op zondag 11 november 2012 01:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ging soppen hihihi onder de douche...
En ik ben 32
Ik ben 12 wat gebeurt hier?quote:Op zondag 11 november 2012 01:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik ben 32
Je bent er nogquote:Op zondag 11 november 2012 01:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En ik ben 32
Gezelligquote:
Niet voor mij want je gaat slapenquote:
Ze ligt in bed.quote:
Paar huizen verderopquote:Op zondag 11 november 2012 01:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar ...
Maar ik ben dicht bij jehihihi
Tot morgenquote:
Dealquote:Op zondag 11 november 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
Jaja, ik kom wel weer langs op de derde sexmeet in Arnhem in een maand
Zullen we deze keer allebei onze hoed dragen Vinniiee?
Ik kan het proberen, maar de borige keer had je 80% al op voordat ik er was geloof ikquote:Op zondag 11 november 2012 01:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deal
Hou je mijn drinkgedrag in de gaten?
Hmm... Als ik geld had zou ik ook komenquote:Op zondag 11 november 2012 01:52 schreef remlof het volgende:
Jaja, ik kom wel weer langs op de derde sexmeet in Arnhem in een maand
Zullen we deze keer allebei onze hoed dragen Vinniiee?
Zou kunnenquote:Op zondag 11 november 2012 01:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik kan het proberen, maar de borige keer had je 80% al op voordat ik er was geloof ik
Protip: drink alleen gewoon bier
quote:
Dat kan me helemaal niks schelen verdommeuhquote:
I see what you did there.quote:
Hoi Rokjequote:Op zondag 11 november 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat kan me helemaal niks schelen verdommeuh![]()
![]()
Nu slapen, doodop![]()
Nee, dronken vorige week. Ik kotste de bus onder op de terugwegquote:Op zondag 11 november 2012 02:07 schreef twi het volgende:
Wat, Vinnieee aangeschoten? Misschien komen er dan wel scherpe uitspraken uit.
Waarmee?quote:
Werken.. Moest eigenlijk tot 6quote:Op zondag 11 november 2012 03:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarmee?
Note to myself: niet op de bank gaan liggen als ik moe ben
Geen idee... vriend ligt nog in bed, ik zit beneden met de jongens...quote:Op zondag 11 november 2012 08:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor vandaag?
Wel mooie kastenquote:Op zondag 11 november 2012 08:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier een 3 meter brede Pax kast van 2,36 meter hoog en 44cm diep verder afbouwen. Gisteren al 4 uur mee bezig geweest, vandaag de schuifdeuren bevestigen, gaat een karwei worden
Is Ikea spul.
Wanedelingetje maken? Is zonnig.quote:Op zondag 11 november 2012 09:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee... vriend ligt nog in bed, ik zit beneden met de jongens...
[..]
Wel mooie kasten
Ik doe biertjes maken..quote:
Tis nog vroeg he?quote:Op zondag 11 november 2012 09:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wanedelingetje maken? Is zonnig.
Kast is idd mooi, maar wel echt HUGE!
Kunnen we alle kleding en meer in kwijt
hehe, trap je vriend je nest uit met een kop koffie en tosti, en wandelenquote:
Nee geen eigen bierquote:
Brabantquote:Op zondag 11 november 2012 09:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee geen eigen bier.
Brouwerij in dommelen.
Neequote:Op zondag 11 november 2012 09:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]