Weet ik ook wel, maar misschien heeft iemand ze!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar even serieus; Het is hier geen Marktplaats.
Gast, de fuck. Je weet het, doe het dan ook niet. Hoe oud ben je, 12?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:47 schreef NickJonkers het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar misschien heeft iemand ze!!
Aangezien jij een bemoeizuchte *** bent, ik ben 17quote:Op zondag 11 november 2012 00:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Gast, de fuck. Je weet het, doe het dan ook niet. Hoe oud ben je, 12?
Zozo, gaan we gooien met werpsterretjes?quote:Op zondag 11 november 2012 00:12 schreef NickJonkers het volgende:
222
[..]
Aangezien jij een bemoeizuchte *** bent, ik ben 17
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan je kop gewoon dicht!!!quote:Op zondag 11 november 2012 00:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Zozo, gaan we gooien met werpsterretjes?
Je moet je zelf eens leren gedragen, knurft.
Zit me niet te jennen man! Ik maak zelf wel uit of ik mijn kop dichthou of niet. Jij opent toch dit topic, of niet dan?quote:Op zondag 11 november 2012 00:17 schreef NickJonkers het volgende:
[..]
Als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan je kop gewoon dicht!!!
zo slecht is dit dan blijkbaar nog nietquote:Op zondag 11 november 2012 00:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Fuck it, deze knul met zijn verkapte zoekertje brengt meer teweeg in het SHO-forum in één avond dan GTST in een heel jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |