Nee gewoon gezellig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow vertel. Is het wat ik hoop dat het is?
Niet echt een reden, qua verhuizing ben ik nog aan het aftellen tot ik er in mag. Wel al een en ander gekocht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde.
Of dat goed of slecht is weet ik niet
Vanwaar je afwezigheid? Verhuisd?
Ah mooiquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet echt een reden, qua verhuizing ben ik nog aan het aftellen tot ik er in mag. Wel al een en ander gekocht.
Ik lees niet eens meer terug. Alleen de benzin-stalker rel teruggelezen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
Hallootjes allemaal
Een rel gemist zie ik?![]()
Ik was nog redelijk bijquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees niet eens meer terug. Alleen de benzin-stalker rel teruggelezen.
Wowowow waar staat die?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees niet eens meer terug. Alleen de benzin-stalker rel teruggelezen.
Pfoe. Topic uit 2005. Stond in het serieuze topic, 1,5 topic geleden geloof ik.quote:
Niet die rel, de rel in deze SCquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe. Topic uit 2005. Stond in het serieuze topic, 1,5 topic geleden geloof ik.
zo zei ik het niet, maargoedquote:
Dit ja. Je gedraagt je veel te veel als een onzekere 15-jarige die meisjes naar huis volgt omdat ze zoveel voor hem betekenen.quote:Op zondag 11 november 2012 01:52 schreef twi het volgende:
kree, bijt godverdomme toch eens een keer van je af, met je-smileys, 'denk ik' en al die andere vergoeilijke brave woordjes en ritueeltjes.
Wat denk je zelf?quote:
Denk het niet, maar ik kan het altijd vragen toch?quote:
Een maagd en een verzuurde gleuf die in discussie gingen. Meer dan dat was het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 10:08 schreef Barbusse het volgende:
Denk het niet, maar ik kan het altijd vragen toch?![]()
En goedemorgen Air
Oh, dus gewoon de gebruikelijke herhaling van reeds geplaatste zetten.quote:Op zondag 11 november 2012 10:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een maagd en een verzuurde gleuf die in discussie gingen. Meer dan dat was het niet.
En zeker een goede morgen, najaarszonnetje, verse jus, goeie koffie. De kleine dingen die het leven mooi maken.
Goeiemoggel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we dan
quote:Op zondag 11 november 2012 10:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goeiemoggel!Nee, het is nu weer goeiesmorregesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
quote:Op zondag 11 november 2012 10:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Goeiemoggel!Ik hou me niet zo bezig met hipheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 11 november 2012 11:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik hou me niet zo bezig met hipheid
Nu heb ik honger.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |