Maar niet zo leuk als met mij werken, natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, ook hier kan het leuk zijn hoor.
Ja dus laten we beginnen. Wat heb jij altijd al willen weten over jezelf? Ik ga dat dan vragen en dan krijg je een 100% correct antwoordquote:
Ik kan niet alles hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar niet zo leuk als met mij werken, natuurlijk.
Nou ja wij kijken meestal naar de trui of jas. De tieten zelf zien we minder vaakquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... natuurlijk ... net zoals een man niet naar de tieten kijkt van welke vrouw dan ook
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:50 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja dus laten we beginnen. Wat heb jij altijd al willen weten over jezelf? Ik ga dat dan vragen en dan krijg je een 100% correct antwoord
Wie zegt dat?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja wij kijken meestal naar de trui of jas. De tieten zelf zien we minder vaakzeker in de winter. En dan zegt men dat vrouwen warmbloedig zijn
Truien.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:51 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou ja wij kijken meestal naar de trui of jas. De tieten zelf zien we minder vaakzeker in de winter. En dan zegt men dat vrouwen warmbloedig zijn
? Je neemt onze seance niet echt serieus of wel? Het meest belangrijke moment in je leven en je gooit het weg!quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
dan heb ik het antwoord al....
oke next...
Not at the momentquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:53 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
? Je neemt onze seance niet echt serieus of wel? Het meest belangrijke moment in je leven en je gooit het weg!
have fun .... tot morgenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:54 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Maar sorry dames, ik moet gaan. The expendables op veronica.tot morgen
Nope, helemaal niksquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Fax. Nog wat nuttigs gedaan?
Ow vertel. Is het wat ik hoop dat het is?quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werk.
Wat ontzettend leuk was.
Nee gewoon gezellig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow vertel. Is het wat ik hoop dat het is?
Niet echt een reden, qua verhuizing ben ik nog aan het aftellen tot ik er in mag. Wel al een en ander gekocht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde.
Of dat goed of slecht is weet ik niet
Vanwaar je afwezigheid? Verhuisd?
Ah mooiquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niet echt een reden, qua verhuizing ben ik nog aan het aftellen tot ik er in mag. Wel al een en ander gekocht.
Ik lees niet eens meer terug. Alleen de benzin-stalker rel teruggelezen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:14 schreef muhahaha het volgende:
Hallootjes allemaal
Een rel gemist zie ik?![]()
Ik was nog redelijk bijquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees niet eens meer terug. Alleen de benzin-stalker rel teruggelezen.
Wowowow waar staat die?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees niet eens meer terug. Alleen de benzin-stalker rel teruggelezen.
Pfoe. Topic uit 2005. Stond in het serieuze topic, 1,5 topic geleden geloof ik.quote:
Niet die rel, de rel in deze SCquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe. Topic uit 2005. Stond in het serieuze topic, 1,5 topic geleden geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |