Kut, keiharde paniek dus! Of heb je nog sterkedrankbackup?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWWTTTT
Ik heb geen bier en als ik dat nog wil moet ik echt heeeeeeeeeeeeeeeel hard rennen ...
Nee... het sterkste wat ik heb is.... uhm iets met veel suiker maar geen drupje alcoholquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kut, keiharde paniek dus! Of heb je nog sterkedrankbackup?
Geen idee. De oprichter ofzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zuckerberg (je weet wel die van FB)
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik denk dat je me een onwijze lulletje rozenwater vindt en dat je, je opzich wel kan praten maar je ergert aan me
Aanmaaklimonade zonder aan te makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... het sterkste wat ik heb is.... uhm iets met veel suiker maar geen drupje alcohol
o.a.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Geen idee. De oprichter ofzo?
mja... dat heb ik ook nog ja.. ik weet ook niet waarom...quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aanmaaklimonade zonder aan te maken
Omdat Kar van C vitaminen cassis gewoon heerlijk isquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mja... dat heb ik ook nog ja.. ik weet ook niet waarom...
Oke nou ja je kan hem vast wel ontmoeten toch? Hij geeft ook seminars op scholen enzo dacht ikquote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat Kar van C vitaminen cassis gewoon heerlijk is
Hmm... in zo'n setting kom ik niet op goede vragen....quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:37 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oke nou ja je kan hem vast wel ontmoeten toch? Hij geeft ook seminars op scholen enzo dacht ik
Jaja jij moet hem bij je thuis op je bank hebben zitten met een wijntje zeker enzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm... in zo'n setting kom ik niet op goede vragen....
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Jaja jij moet hem bij je thuis op je bank hebben zitten met een wijntje zeker enzoik kijk door je heen als een vis door water
Ow oke. Soms dan laten mijn telepathische gaven me in de steek. Ik zal een nieuwe seance beginnenquote:
Volgende keer zijn foto googelen, dat helpt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke. Soms dan laten mijn telepathische gaven me in de steek. Ik zal een nieuwe seance beginnen
Ja, doe datquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ow oke. Soms dan laten mijn telepathische gaven me in de steek. Ik zal een nieuwe seance beginnen
Dat... en natuurlijk gewoon een wiki-pagequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgende keer zijn foto googelen, dat helpt.
Het is niet altijd feest....quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag op werk was het trouwens enorm leuk. Zelden zulke leuke dagen gehad daar.
Erg gezellig, veel grappen, dansen, eerlijkheid, beetje stoeien. Was het maar iedere keer zo.
Ja je krijgt dan nummer 1 op je kaartje. Omdat je nummer 1 bentquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja, doe dat
Moet ik een kaartje trekken?
Klinkt als mijn werkavond.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag op werk was het trouwens enorm leuk. Zelden zulke leuke dagen gehad daar.
Erg gezellig, veel grappen, dansen, eerlijkheid, beetje stoeien. Was het maar iedere keer zo.
Maar vrouwen kijken toch naar het innerlijk?quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Volgende keer zijn foto googelen, dat helpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |