Echt?quote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
naakt, moe, mustnotfap
[ afbeelding ]
Je ziet het wel zodra je het aired, maar ik wacht eerder op onii chan ep 7quote:
Hahaha.quote:Op maandag 12 november 2012 20:20 schreef Arashimashou het volgende:
Mogen alle PVDA'ers door de gehaktmolen? Alsjeblieft zeg
Binnenkort weer G&P?
Hmm waarom heb ik die serie nog niet gechecked terwijl iedereen er lovend over lijkt te zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Sinji het volgende:
Psycho Pass is Naiss!
Ik wou dat even delen. Doei!
^De materie lijkt me voor jou wel interessantquote:Op maandag 12 november 2012 21:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm waarom heb ik die serie nog niet gechecked terwijl iedereen er lovend over lijkt te zijn.
*downloaden gaat*
Het het beoordeelt de psychologische toestand op dezelfde manier als stemmingsringen dat doen, met leuke kleurtjes, en de vrouwelijke hoofdpersoon is moé wat haar een mooie blauwe stemmingsringkleur geeft.quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
^De materie lijkt me voor jou wel interessant
Een landelijk digitaal registratiesysteem waarbij mensen beoordeelt en berecht worden op hun psychologische toestand/gezond. Soort Big Brother on steroids, want ze zitten ook in je brein te kijken constant.
Supertof
Wetenschappers zijn al mee bezigquote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Een landelijk digitaal registratiesysteem waarbij mensen beoordeelt en berecht worden op hun psychologische toestand/gezond. Soort Big Brother on steroids, want ze zitten ook in je brein te kijken constant.
Supertof
Sociale wetenschappen zijn geen wetenschappen. grgr.quote:Op maandag 12 november 2012 22:55 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wetenschappers zijn al mee bezig
quote:Op maandag 12 november 2012 23:06 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
In de VS is het al een gore woord
Klinkt deprimerend, ga ik dus maar niet kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef Sinji het volgende:
[..]
Supertof
Dacht ik ook alquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |