PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik vind high-med wel chill, zeker omdat hij defensief een beest is en hij niet echt het fysiek (voor in fifa) heeft om meer aanvallend te zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
Fellaini gescoord. Die staat nu ook al op 6 goalsHij wordt zo beest in Fifa 14. Eindelijk normale workrates dan.
Dat kan makkelijk:quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
zou wel graag een team met Fellaini willen maken maar Witsel en Hulk moeten er ook in en graag geen BPL
Was ook een onterechte pingelquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
Penalty veroorzaakt en hem zelf missen, niet zijn wedstrijd.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef BDIL het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH ARSENAL HAHAHAHAHAHHAHHHAHAHHAHAHA
liever geen Kompany en Maicon, moet wel een beetje budget blijven, Welliton en Eminike, Hulk en Witsel heb ik alquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk:
442:
Emenike Welliton
Utaka Fellaini Witsel Hulk
Bedimo Vermaelen Kompany Maicon
Courtois
Hij trekt het zich wel aan. Maar ik vind het raar dat hij een speler die niet te vergelijken is met Messi de silver Messi noemtquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Oh oh, haters heeft hij wel heel ergik vind zijn content maar zaad.
Als mensen constant, op welke manier dan ook, negatief jouw kant op zijn dan zou ik ook het mijzelf aantrekken en even zeggen wat ik ervan vind.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij trekt het zich wel aan. Maar ik vind het raar dat hij een speler die niet te vergelijken is met Messi de silver Messi noemt
Ik ook, gelukkig heb ik dat hier nog niet meegemaaktquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als mensen constant, op welke manier dan ook, negatief jouw kant op zijn dan zou ik ook het mijzelf aantrekken en even zeggen wat ik ervan vind.
Wow, mooie stats jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7710/
2 goals gemaakt, zou wel een bazige IF zijn
wat is dat met die link dan? zeker een shocker ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7710/
2 goals gemaakt, zou wel een bazige IF zijn
JA NIET KLICKONquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is dat met die link dan? zeker een shocker ofzo
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja, dat flitsende-gillende ding.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jammer dat hij nog slechter dan vorig jaar isquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Akinfenwa heeft blijkbaar ook een hattrick gescoord, dus misschien krijgt hij ook wel een IFAls hij er 1 krijgt worden er weer ontzettend veel bronze packs geopend.
Akinfenwa is fucking goed dit jaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat hij nog slechter dan vorig jaar isik moet hem wel hebben dus ga veel pakjes openen
WMPquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
Weer begonnen met Community. Echt een toffe serie eigenlijk. Troy en Abed.
En zelfs in de serie krijgt hij een asian chickVind ik wel grappig als je naar zijn pokoes luisterd.
[ afbeelding ]
No fuck given, VLC is beterquote:
Je gedraagt je nu als een nerd.quote:
Is het beeld soms scherper in VLC?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No fuck given, VLC is beter
No fuck given, KMP is de beste.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je gedraagt je nu als een nerd.
Tuulk niet, maar die heeft MKV support en kan je lekker alles zelf afstellenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is het beeld soms scherper in VLC?
Automatisch subs etcquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is het beeld soms scherper in VLC?
Als je subs wilt (GJE) dan is vlc handiger, just sayingquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kijk fucking community. Het is een simpele xvid bestand.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand een Engelse sopcast voor Aston Villa - Man Utd?
HA GGGAAAYYYYquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:30 schreef vandermar het volgende:
Ik ben hier echt verslaafd aan
[ afbeelding ]
Vooral limoen
post het even wanneer je het zeker weetquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:32 schreef Toefjes het volgende:
Ik trek vanavond dit shirt denk ik aan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
post het even wanneer je het zeker weet
okquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
post het even wanneer je het zeker weet
gedownloaden versie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Huh, FM13 crasht als ik kennis wil maken met de technische staf
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:40 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
gedownloaden versie?
[ afbeelding ]zie ik op TPB
Bij Nederland speel je ook met meer ruimte in je rug, A Villa speelt sowieso wat meer teruggetrokken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef BDIL het volgende:
Het verbaast me wel dat Vlaar veel beter in de BPL speelt dan bij het nationaal efltalWaarschijnlijk komt het door de baggeren backs die sws verdedigend weinig kunnen verrichten bij Nederlandse elftal ;')
Die backs van Fullham zijn toch niet veel beter dan Rhijn en Willems?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef BDIL het volgende:
Het verbaast me wel dat Vlaar veel beter in de BPL speelt dan bij het nationaal efltalWaarschijnlijk komt het door de baggeren backs die sws verdedigend weinig kunnen verrichten bij Nederlandse elftal ;')
ik ben nu bezig om hem werkend te krijgen, lukt nog niet...quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
FM weer gecrasht
Niemand last van verder hier?
Heb wel de Skidrow crack ja,quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die backs van Fullham zijn toch niet veel beter dan Rhijn en Willems?
Aanvallend misschien niet maar verdedigend zeker wel, als jij als cb elke keer de rug moet hebben van je back raak je sneller vermoeid en vallen er gaten in het midden als het middenveld niet op tijd aansluit. Bovendien lopen de buitenspelers bij Nl bijna nooit helemaal mee terug.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die backs van Fullham zijn toch niet veel beter dan Rhijn en Willems?
Het kost je ook veel meer moeite als je backs bagger zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Nederland speel je ook met meer ruimte in je rug, A Villa speelt sowieso wat meer teruggetrokken.
Ja, als hij de heletijd crasht is het niet leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:50 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
ik ben nu bezig om hem werkend te krijgen, lukt nog niet...
Hutton en Lichaj spelen? Die twee zijn echt bagger hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
lol ik bedoel Aston Villa whahahahaa iKKE DOM
Eredivisie met Emnes in de spitsquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef Maver24 het volgende:
wil graag een leuk silver teampje gaan maken maar geen idee wat, en moet niet al te duur kosten, 50k mag wel
Hasselbainkquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eredivisie met Emnes in de spits
geen eredivsie graag,quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Eredivisie met Emnes in de spits
Hasselbaink boven emnes verkiezenquote:
Wat voor formatie?quote:
Casta..quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hasselbaink boven emnes verkiezendoe normaal man, Emnes is de beste zilver spits die Nederlands is.
Nee man, voor die paar uur die ik het speel is het zonde geldquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef Ozz-03 het volgende:
FM heeft nog geen goede crack. Skidrow is de enige die er een crack voor heeft gemaakt, maar die heeft last van veel crashes op verschillende momenten in het spel.
Zal wel weer een tijdje duren tot ze komen met een goede crack die blijft werken zonder crashes. Koop hem gewoon voor 25¤ ofzo in de winkel.
Ik wil zo wel even wat bedenkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
dat maakt niet uit, ben niet de moeilijkste
Emnes is stukken beter dan beide.quote:
Hier is nog niemand aan de deur geweestquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kut 11 (nou ja, 10) novemberHeeft mijn moeder eindelijk snoep gekocht, komen er zoveel mensen dat we niks meer over houden wat ik op kan eten.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kut 11 (nou ja, 10) novemberHeeft mijn moeder eindelijk snoep gekocht, komen er zoveel mensen dat we niks meer over houden wat ik op kan eten.
Klinkt veelbelovend, dat zijn echt scoring machinesquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Emnes is stukken beter dan beide.
Hier komt nooit iemandquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zou een grap kunnen maken, maar ik hou me in.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hier is nog niemand aan de deur geweestvorig jaar hadden we niets in huis en ging ik ook niet open doen
Loopt 2 op 1 bij mijquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klinkt veelbelovend, dat zijn echt scoring machines
Is een verslavend spel hoor. Zo ben ik ook ooit begonnen, leuk voor een paar uur.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, voor die paar uur die ik het speel is het zonde geld
Vorig jaar kwam er 1 ofzo, en het jaar daarvoor was ik alleen thuis en toen ging ik alle lampen uitdoen en niet opendoenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hier is nog niemand aan de deur geweestvorig jaar hadden we niets in huis en ging ik ook niet open doen
Ik houd niet van snoepquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou een grap kunnen maken, maar ik hou me in.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er 1 ofzo, en het jaar daarvoor was ik alleen thuis en toen ging ik alle lampen uitdoen en niet opendoen
Ja, ik ben niet zo van de PC games eigenlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Is een verslavend spel hoor. Zo ben ik ook ooit begonnen, leuk voor een paar uur.Heb het vervolgens ieder jaar weer kapot gespeeld.
Koek is beterquote:
Nou enquote:
Dit is sws een kloonquote:
Goeie tip. Oh, wacht de lampen zijn hier altijd uit. Genoeg licht van m'n beeldscherm.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar kwam er 1 ofzo, en het jaar daarvoor was ik alleen thuis en toen ging ik alle lampen uitdoen en niet opendoen
Leave VDM alonequote:
Misschien is het GSquote:
Juli '11 iddquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:00 schreef vandermar het volgende:
Nee man, SS is al veel langer hier
Ben wat aan het omprutsen met jamaicanen en Emnes.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:05 schreef Maver24 het volgende:
Al een team bedacht ? Zou de bundesliga silvers niet wat zijn?
cool cool, ben benieuwdquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ben wat aan het omprutsen met jamaicanen en Emnes.
Zelf gemaakt? Zijn Nederlandse moppen namelijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens deze meme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de eerste moest ik heel hard nadenkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
Trouwens deze meme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooiquote:
Strak team, hoeveel kost ie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:21 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit had ik, maar moet een championship RM en een keeper dan klopt het. Ben met teveel randzaken bezig
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:23 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Strak team, hoeveel kost ie?
PS3 is dat of xbox?quote:
Dunno gemiddeld maar ik ga nu de hond uitlaten omdat niemand anders het hier doetquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
PS3 is dat of xbox?
Zou hem wel na willen maken eigenlijk
Laat ik je hond uit, bouw jij verder aan dat teamquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno gemiddeld maar ik ga nu de hond uitlaten omdat niemand anders het hier doet
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat ik je hond uit, bouw jij verder aan dat team
Dat zei ik al voor het EKquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:30 schreef BDIL het volgende:
Elia lijkt fucking erg op WillemsMoeten wel broers zijn
Die goal die hij maakte in de 2-1 overwinning tegen Chelsea in 2008quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:29 schreef Maver24 het volgende:
Kazim Richards doet mij altijd denken aan die ene goal die hij maakt in de kruising, ff opzoeken !
Dat is Deivid de Souza, die maakte in dat Champions League jaar meerdere geweldige doelpunten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:34 schreef Maver24 het volgende:
hier heb je de goal, kan geen betere video vinden
ik dacht het al, ik wil die van Kazim dan ook zeker nog wel zienquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is Deivid de Souza, die maakte in dat Champions League jaar meerdere geweldige doelpunten.
Kazim werd toen weg gestuurd en schoot 1 op 1 met Chech keihard in het goal. Nieteens geplaatst, maar gewoon keihard en blind door het midden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik dacht het al, ik wil die van Kazim dan ook zeker nog wel zien
ik ook 1tje, hoeveel heb jij er voor betaald ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:40 schreef BDIL het volgende:
Effe 1 Weimann gekochtDie gaat denk ik een IF krijgen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:36 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik dacht het al, ik wil die van Kazim dan ook zeker nog wel zien
Daarom heb ik snel 1 gekocht voor 2,5kquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kon Weimann vanmiddag nog oppikken voor 500 maar hij wordt nu gepricefixed
Hernandez?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:45 schreef BDIL het volgende:
Echt weer die rat 2-1Fucking lesbienne
Wie andersquote:
Tja, hij ziet er wel uit als een lesbian iddquote:
Zag je hoe snel hij accelereerde?quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:45 schreef BDIL het volgende:
Echt weer die rat 2-1Fucking lesbienne
Ferguson wil pace met pace bestrijdenquote:
neequote:Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Weimann kopen dus? Heb 50k te investeren ofzo
hij is 1,60 en 50 kilo ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:48 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zag je hoe snel hij accelereerde?Terrecht 90 pees deze man
Ik hoop dat (Guyon) Fernandez nog dit seizoen een hat-trick maaktquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het slaat eigenlijk nergens op dat een silver die scoort tegen een grote club altijd meteen wordt gepricefixedIk had bijna een Weimann voor 5k gekocht.
Hij is 175 en Gabby is maar 5cm langerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
hij is 1,60 en 50 kilo ofzoLogisch
Als je net zo groot als Bolt/Agbonlawhore bent mag je trots zijn
Ik twijfel ookquote:
Manboobs zekerquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:54 schreef Joodnl het volgende:
Bierrrrr...en tieten... Tralalalalaa.....
Owja... Goedenavond![]()
Goede trap heeft dat menneke, speelt ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:54 schreef Vijf_voor het volgende:
Is Bannan in het echt ook goed? Speelt ie eigenlijk?
Quick buckquote:
Goed zo knulquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toch even op 2 Weimann's geboden lol
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Toch even op 2 Weimann's geboden lol
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:57 schreef Maver24 het volgende:
Maar was het nu een eigen goal van Vlaar ??
yepquote:Op zaterdag 10 november 2012 19:58 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Dan is dat zekern allemaal op de Xbox![]()
Ga je dan ook langs de deuren met potloden?quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:00 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ik ook... alleen spring ik ermee de bosjes uit
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ga je dan ook langs de deuren met potloden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:00 schreef Rijst het volgende:
[..].Hij is niet zo lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Heb jij seksuele gevoelens naar RvP?quote:
Ja, een beetje gay is niets mis meequote:Op zaterdag 10 november 2012 20:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb jij seksuele gevoelens naar RvP? [ afbeelding ]
Wilfred Genee kan hem misschien wel van tips voorzienquote:
DIe speelt ook in zo'n tering serie op nickelodeon in zo'n hotel dacht ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Londen Tipton speelt daar als een geile slet![]()
Zegt veel over die Villa supportersquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hutton en Lichaj spelen? Die twee zijn echt bagger hoor
Clark en Vlaar zijn wel goed, Vlaar is zelfs volgens de villa supporters een geweldige aankoop.
Daar is een verdediger al snel goed als je bananen als Hutton en Collins achterin had. Die zouden nog blij zijn met Mathijsenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt veel over die Villa supporters
Blind als LB zegt ook genoeg over Ajax en Vermeer als keeperquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt veel over die Villa supporters
Omdat je het zo lief vraagt google ik het wel evenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
Kan je je ps3 nog laten ombouwen tegenwoordig?
Jazeker, als je op 3.55 zit of als je een flasher kooptquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
True storyquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar is een verdediger al snel goed als je bananen als Hutton en Collins achterin had. Die zouden nog blij zijn met Mathijsen
Dan moet je zeker je ps3 openschroeven enzo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jazeker, als je op 3.55 zit of als je een flasher koopt
Tegenwoordig kan dat weer... ze hebben weer iets geven wat met een key te maken heeft, waardoor bannen zelfs bijna onmogelijk gaat zijn!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef Rijst het volgende:
Wat heeft Ajax hier mee te maken dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Blind als LB zegt ook genoeg over Ajax en Vermeer als keeper
Als je een flasher installeert moet je gaan solderen geloof ik jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je zeker je ps3 openschroeven enzo?
Vroeger op de ps2 had je een usb en kon je spelen.
Nope... Hoef niets meer open te schroeven... Ps3 had ik in het begin ook omgebouwd.. Toen kwam er weer een nieuwe firmware en was heer niet meer mogelijk zodra je firmware moest updaten!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dan moet je zeker je ps3 openschroeven enzo?
Vroeger op de ps2 had je een usb en kon je spelen.
Ajax is toch de beste, een maatstaf dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Ajax hier mee te maken dan?
Ja, en als je nu een CFW wilt installeren moet je downgraden, waar je een flasher voor nodig hebtquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:15 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Nope... Hoef niets meer open te schroeven... Ps3 had ik in het begin ook omgebouwd.. Toen kwam er weer een nieuwe firmware en was heer niet meer mogelijk zodra je firmware moest updaten!
Ow top. Dat ze me bannen maakt me niet uit. Online wil ik toch niet meer. Hoe heet die softwarE?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:14 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat weer... ze hebben weer iets geven wat met een key te maken heeft, waardoor bannen zelfs bijna onmogelijk gaat zijn!
Blind is op dit moment zelfs de best presterende speler bij Ajax gaan Boilesen en Dijks nog een hele kluif aan krijgen als hij zo door speelt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ajax is toch de beste, een maatstaf dus
Ik moet wel zeggen dat ik liever Dijks daar op linksback heb.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind is op dit moment zelfs de best presterende speler bij Ajax gaan Boilesen en Dijks nog een hele kluif aan krijgen als hij zo door speelt.
Daarom gewoon even weer wachten zodra er een nieuwe CFW gaat komen...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, en als je nu een CFW wilt installeren moet je downgraden, waar je een flasher voor nodig hebt
Ik hoop GJEquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Lekker dan als je die spits van Aston Villa voor 15k hebt gekocht terwijl die morgen weer 1k is.
Dijks zou een dodelijke LCV kunnen worden als hij verdedigend sterker wordt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik liever Dijks daar op linksback heb.
En kan koppen. Nu is hij een beetje de trage variant van Viergeverquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dijks zou een dodelijke LCV kunnen worden als hij verdedigend sterker wordt.
Je kan veel zeggen van Dijks maar niet dat hij langzaam is.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
En kan koppen. Nu is hij een beetje de trage variant van Viergever
Ik zeg nergens dat hij langzaam is. Ik zeg alleen de trage variant van Viergever alleen is Dijks veel langer.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan veel zeggen van Dijks maar niet dat hij langzaam is.
Er is al een 4,30 CFW, maar om die te kunnen installeren moet je op 3.55 of 4.21 CFW zittenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Daarom gewoon even weer wachten zodra er een nieuwe CFW gaat komen...![]()
Geduld is een schone zaak....
nerdquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is al een 4,30 CFW, maar om die te kunnen installeren moet je op 3.55 of 4.21 CFW zitten
Ok....dan ben ik daar een voorbij geschoten... Laatste tijd niet heel erg in verdiept...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Er is al een 4,30 CFW, maar om die te kunnen installeren moet je op 3.55 of 4.21 CFW zitten
Is gewoon een beetje kennis. Niet iedereen is domquote:
Klopt, vriend van mij ook. Die zat eerst 3.55 en die spoofde dan de laatste FW om online te kunnenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:25 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ok....dan ben ik daar een voorbij geschoten... Laatste tijd niet heel erg in verdiept...
maatje van me wel omgebouwd....
Dijks is sneller dan zijn FUT kaart aangeeft hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij langzaam is. Ik zeg alleen de trage variant van Viergever alleen is Dijks veel langer.
Hij is juist bijhoorlijk rap. Snap ook niet dat sommige spelers niet kunnen koppen ondanks hun lengte zoals Crouch en Dijks. Dat moet toch te trainen zijn zou je zeggenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat hij langzaam is. Ik zeg alleen de trage variant van Viergever alleen is Dijks veel langer.
Dat liet hij niet tegen ONS en in die 20 minuten tegen Schaken zien. Hij zal ondertussen nog wel dronken zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dijks is sneller dan zijn FUT kaart aangeeft hoor
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat liet hij niet tegen ONS en in die 20 minuten tegen Schaken zien. Hij zal ondertussen nog wel dronken zijn.
Ja, die 3.55 heb ik ook gehad.....quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Klopt, vriend van mij ook. Die zat eerst 3.55 en die spoofde dan de laatste FW om online te kunnen
http://bit.ly/sMmcM1quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
kan je je ps3 controller ook op de pc gebruiken met de gewone usb kabel???
Ps3 controller "was" in het verleden wel te gebruiken...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
maar nu niet meer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef Joodnl het volgende:
ntroller "was" in het verleden wel te gebruiken...
Daar was
Ja, met een kut programma waardoor mijn laptop m'n muis niet meer herkende. Moest uiteindelijk systeemherstel raadplegen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef Rijst het volgende:
Dan ben je gewoon onhandigquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:30 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, met een kut programma waardoor mijn laptop m'n muis niet meer herkende. Moest uiteindelijk systeemherstel raadplegen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon onhandig
Agbonlahorquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:32 schreef Maver24 het volgende:
Welke BPL silveren spits in 352, heb Guidetti gehaald voor de ene kant, andere kant?,
Wil op CAM Bannan hebben staan en dan LM Mackay en CDM Brown
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |