PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Ik vind high-med wel chill, zeker omdat hij defensief een beest is en hij niet echt het fysiek (voor in fifa) heeft om meer aanvallend te zijn.quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
Fellaini gescoord. Die staat nu ook al op 6 goalsHij wordt zo beest in Fifa 14. Eindelijk normale workrates dan.
Dat kan makkelijk:quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:43 schreef Maver24 het volgende:
zou wel graag een team met Fellaini willen maken maar Witsel en Hulk moeten er ook in en graag geen BPL
Was ook een onterechte pingelquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef Thorb het volgende:
Penalty veroorzaakt en hem zelf missen, niet zijn wedstrijd.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef BDIL het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH ARSENAL HAHAHAHAHAHHAHHHAHAHHAHAHA
liever geen Kompany en Maicon, moet wel een beetje budget blijven, Welliton en Eminike, Hulk en Witsel heb ik alquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk:
442:
Emenike Welliton
Utaka Fellaini Witsel Hulk
Bedimo Vermaelen Kompany Maicon
Courtois
Hij trekt het zich wel aan. Maar ik vind het raar dat hij een speler die niet te vergelijken is met Messi de silver Messi noemtquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:56 schreef vandermar het volgende:
Oh oh, haters heeft hij wel heel ergik vind zijn content maar zaad.
Als mensen constant, op welke manier dan ook, negatief jouw kant op zijn dan zou ik ook het mijzelf aantrekken en even zeggen wat ik ervan vind.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij trekt het zich wel aan. Maar ik vind het raar dat hij een speler die niet te vergelijken is met Messi de silver Messi noemt
Ik ook, gelukkig heb ik dat hier nog niet meegemaaktquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als mensen constant, op welke manier dan ook, negatief jouw kant op zijn dan zou ik ook het mijzelf aantrekken en even zeggen wat ik ervan vind.
Wow, mooie stats jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7710/
2 goals gemaakt, zou wel een bazige IF zijn
wat is dat met die link dan? zeker een shocker ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:06 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/7710/
2 goals gemaakt, zou wel een bazige IF zijn
JA NIET KLICKONquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat is dat met die link dan? zeker een shocker ofzo
Neequote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Ja, dat flitsende-gillende ding.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jammer dat hij nog slechter dan vorig jaar isquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Akinfenwa heeft blijkbaar ook een hattrick gescoord, dus misschien krijgt hij ook wel een IFAls hij er 1 krijgt worden er weer ontzettend veel bronze packs geopend.
Akinfenwa is fucking goed dit jaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jammer dat hij nog slechter dan vorig jaar isik moet hem wel hebben dus ga veel pakjes openen
WMPquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
Weer begonnen met Community. Echt een toffe serie eigenlijk. Troy en Abed.
En zelfs in de serie krijgt hij een asian chickVind ik wel grappig als je naar zijn pokoes luisterd.
[ afbeelding ]
No fuck given, VLC is beterquote:
Je gedraagt je nu als een nerd.quote:
Is het beeld soms scherper in VLC?quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
No fuck given, VLC is beter
No fuck given, KMP is de beste.quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je gedraagt je nu als een nerd.
Tuulk niet, maar die heeft MKV support en kan je lekker alles zelf afstellenquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is het beeld soms scherper in VLC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |