abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119168946
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Kenju het volgende:
Dat Carol dood is, is dat al zeker?
Shortround moest wel drie graven graven, maar hebben ze dan Carol toch gevonden en heb ik dat gemist? En sowieso die drie graven. Hebben ze dan die lege graven dan weer dichtgegooid? Hebben ze T-Dog überhaupt wel weer opgehaald?
Daarom kut episode
PSN: Duuc-nl
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:37:51 #252
371576 Sec.XV
ridimicla burgess
pi_119168955
Wat mij betreft mogen 'comicbook spoilers' verboden worden in dit topic.
Het gaat hier over de TV-serie en niet over die stomme stripjes waar het hele verhaal al in is beschreven.
pi_119168962
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien besluit de serie daarvan af te wijken. :)
Klopt, ze mogen zelf veranderingen aanbrengen :)

Misschien is er wel een andere gevangenis waar ook mensen zitten? Wie weet
pi_119168974
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Sec.XV het volgende:

[..]

True, maar het is niet echt waar je bij na denkt...
Lesje voor de volgende keer dan maar.
Dat is waar. Ik heb de spoiler ook gelezen, weet niet of ik er spijt van heb. :P
pi_119168996
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Sec.XV het volgende:
Wat mij betreft mogen 'comicbook spoilers' verboden worden in dit topic.
Het gaat hier over de TV-serie en niet over die stomme stripjes waar het hele verhaal al in is beschreven.
Als je je even inleest begrijp je dat de het verhaal in de serie niet gelijk is aan die in de comic books
pi_119169009
Ik heb de spoiler per ongeluk gekeken toen ik de pagina opende, dacht even dat het een andere reeks was. Gelukkig niet gezien waarover het ging. :P
pi_119169031
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Kenju het volgende:
Dat Carol dood is, is dat al zeker?
Nee, er is geen lijk van haar gevonden dus kans is dat ze nog leeft.
quote:
Shortround moest wel drie graven graven, maar hebben ze dan Carol toch gevonden en heb ik dat gemist? En sowieso die drie graven. Hebben ze dan die lege graven dan weer dichtgegooid? Hebben ze T-Dog überhaupt wel weer opgehaald?
Beetje overbodig om daadwerkelijk gaten te graven inderdaad. Behalve voor T-dog dan.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:41:18 #258
371576 Sec.XV
ridimicla burgess
pi_119169110
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Als je je even inleest begrijp je dat de het verhaal in de serie niet gelijk is aan die in de comic books
Niet gelijk, maar er kunnen altijd bepaalde details worden meegenomen uit de comics.
Ik heb me ingelezen, en ook begrepen dat dit al vaak is gebeurd.
Knappe jongen trouwens dat je dit kan voorspellen voor de komende afleveringen.
pi_119169142
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, er is geen lijk van haar gevonden dus kans is dat ze nog leeft.

[..]

Beetje overbodig om daadwerkelijk gaten te graven inderdaad. Behalve voor T-dog dan.
Dat denk ik niet. Ze hebben echt graven gegraven. Konden ze net zo goed een hoopje aarde maken met een soort van altaar. Ze gaan niet 3 graven maken en ze dan weer dicht gooien met datzelfde zand weer.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:44:21 #260
371576 Sec.XV
ridimicla burgess
pi_119169230
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Duuc-nl het volgende:

[..]

Dat denk ik niet. Ze hebben echt graven gegraven. Konden ze net zo goed een hoopje aarde maken met een soort van altaar. Ze gaan niet 3 graven maken en ze dan weer dicht gooien met datzelfde zand weer.
Mocht die Carol daadwerkelijk dood zijn, dan hebben ze dat wel echt waardeloos gecommuniceerd.
Daarnaast heeft T-Dog dan voor niks zijn leven voor haar gegeven, dat is dan ook wel sneu :P
pi_119169233
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Sec.XV het volgende:

[..]

GODVERDOMME!
Wil ik jouw bericht quoten om te vertellen dat ik die spoiler toch niet ga bekijken, zie ik het vervolgens toch staan tussen de spoilertags staan in het reactievenster....

Rot je volgende keer alsjeblieft op met die kutspoilers?
Of je let gewoon op :').Zet er niet voor niets comic book spoiler boven. Moet wel zeggen dat de comics erg afwijken van de serie.
pi_119169236
quote:

[..]

Ze hadden verwacht de lijken later nog te vinden denk ik. Zoals dat Lori opgegeten was konden ze ook niet weten. Hetzelfde met Carol.
pi_119169240
• Comic-spoilers: is verboden door de mods (ook onder spoiler-tags) :{w

Het lijkt mij dat wij als kijkers wel mogen verwachten dat Carol nog leeft, die groep heeft echter haar hoofddoekje gevonden daar waar T-Dog dood ging, en verwacht dat zij dus ook slachtoffer is geworden. Ze hebben inderdaad graven gemaakt voor T-Dog, Lori en Carol, die inderdaad allemaal weer zonder stoffelijk overschot zijn dichtgegooid :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119169272
Carol is echt niet dood. Ik blijf daarbij :Y
Gewoon normaal doen ja.
pi_119169276
quote:

[..]

Dat ze echte graven hebben gegraven betekent niet dat er ook wat in ligt. Dat hadden ze dan echt wel laten zien. Ik denk dat Carol nog leeft.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:46:25 #266
371576 Sec.XV
ridimicla burgess
pi_119169324
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Same here :)
Chick is gevlucht, heeft Lori dichtgenaaid en gereanimeerd, en zitten nu gezellig samen thee te drinken in een leeg cellenblok.
pi_119169340
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Nee, en Merle en Andrea leven ook allebei nog, maar als je dat aan de hoofdpersonen in de serie vraagt zullen zij die waarschijnlijk ook dood wanen ;)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_119169368
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nee, en Merle en Andrea leven ook allebei nog, maar als je dat aan de hoofdpersonen in de serie vraagt zullen zij die waarschijnlijk ook dood wanen ;)
Juist.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119169380
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Sec.XV het volgende:

[..]

GODVERDOMME!
Wil ik jouw bericht quoten om te vertellen dat ik die spoiler toch niet ga bekijken, zie ik het vervolgens toch staan tussen de spoilertags staan in het reactievenster....

Rot je volgende keer alsjeblieft op met die kutspoilers?
Beetje dom dan om spoilers te quoten... :')
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119169393
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef Sec.XV het volgende:

[..]

Same here :)
Chick is gevlucht, heeft Lori dichtgenaaid en gereanimeerd, en zitten nu gezellig samen thee te drinken in een leeg cellenblok.
Lori is sowieso dood. Carol hoeft dat zeker niet te zijn.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:48:59 #271
300718 Kenju
Say It!!??
pi_119169418
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Sec.XV het volgende:

[..]

Mocht die Carol daadwerkelijk dood zijn, dan hebben ze dat wel echt waardeloos gecommuniceerd.
Daarnaast heeft T-Dog dan voor niks zijn leven voor haar gegeven, dat is dan ook wel sneu :P
T-Dog was al gebeten (in zijn nek, dus viel weinig aan te doen) en was dus al dood.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_119169422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zou wel een antiqlimax zijn als Lori in ene nog leeft ;( Carol mag nog wel leven O+ Vond haar wel leuk, had gehoopt dat zij en Daryll verliefd zouden worden :') :D
Gewoon normaal doen ja.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:50:16 #273
371576 Sec.XV
ridimicla burgess
pi_119169460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Beetje dom dan om spoilers te quoten... :')
Ja sorry, ben niet zo'n doorgewinterde FOK!-er met 4400+ posts :)
Wijze les voor volgende keer.
pi_119169465
Denk dat alle personage eigenlijk nog leven. Zoals bij die explosie eind seizoen 1, hadden ze makkelijk weg kunnen vluchten. En die man die gebeten was en achtergelaten? Die heeft vast zijn buik geamputeerd en het overleefd. Net als dat die zombie eigenlijk helemaal geen sofie hoefde te zijn en dat dat schot bij die opa ook gewoon naast kon zijn.
pi_119169484
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat ze echte graven hebben gegraven betekent niet dat er ook wat in ligt. Dat hadden ze dan echt wel laten zien. Ik denk dat Carol nog leeft.
Die chinees zei toch dat hij spijt van had dat ze niet alle gevangenen vermoord hadden? Ik nam toen aan dat die graven voor hunzelf waren (diegenen die aan het graven waren) maar dan kom je feitelijk 1 graf te kort en waarom zouden nietszeggende onbekenden in een graf naast hun echte dierbaren mogen liggen...
pi_119169547
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Die chinees zei toch dat hij spijt van had dat ze niet alle gevangenen vermoord hadden? Ik nam toen aan dat die graven voor hunzelf waren (diegenen die aan het graven waren) maar dan kom je feitelijk 1 graf te kort en waarom zouden nietszeggende onbekenden in een graf naast hun echte dierbaren mogen liggen...
Volgens mij is het een Koreaan :9 Anyway, ja dat kan ook nog. Of nouja misschien ook niet. Ik weeeeet het niet. Ik ga 'm straks sowieso nog een keer kijken.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119169563
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:50 schreef Sec.XV het volgende:

[..]

Ja sorry, ben niet zo'n doorgewinterde FOK!-er met 4400+ posts :)
Wijze les voor volgende keer.
Volgende keer niks zeggen over spoilers want het mondt altijd uit in gezeik over en weer en de topic gaat dan echt nergens meer over. Schakel een modje in als je wilt en denk er verder niet meer over na.
  dinsdag 13 november 2012 @ 16:54:02 #278
371576 Sec.XV
ridimicla burgess
pi_119169601
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Naja ik vond dat hele verhaal van die gekke dikke zombie die haar binnen een half uur had opgepeuzeld een beetje vergezocht :P
Carol leeft gewoon nog.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Volgende keer niks zeggen over spoilers want het mondt altijd uit in gezeik over en weer en de topic gaat dan echt nergens meer over. Schakel een modje in als je wilt en denk er verder niet meer over na.
True. Maar heb normaal helemaal geen moeite met spoilers.
Gewoon balen als je er op deze manier toch achter komt. :P

achja
pi_119169653
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef Sec.XV het volgende:

[..]

Naja ik vond dat hele verhaal van die gekke dikke zombie die haar binnen een half uur had opgepeuzeld een beetje vergezocht :P
Carol leeft gewoon nog.
Is ook raar. En niet voor de hand liggend en ZO duidelijk nou ook weer niet. Blijft een rare episode.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119169699
Ik denk dat ze nu 8 afleveringen lang op zoek gaan naar Carol en dan blijkt dat Hershel een schuurtje heeft gebouwd waar ze al die tijd de zombie heeft uitgehangen.

:')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119169723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat ze nu 8 afleveringen lang op zoek gaan naar Carol en dan blijkt dat Hershel een schuurtje heeft gebouwd waar ze al die tijd de zombie heeft uitgehangen.

:')
_O-
pi_119169749
Wie trouwens vindt nog meer de stem van Merle heel apart? :9 rare toon ofzo. Haha.
Gewoon normaal doen ja.
pi_119169781
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wie trouwens vindt nog meer de stem van Merle heel apart? :9 rare toon ofzo. Haha.
Ja alsof hij elke morgen gravel als ontbijt eet
pi_119169789
Dat gevecht tussen die zombies in was wel heel erg slecht.
pi_119169947
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik vind de stem van Daryl ook raar..zit in de familie denk ik. Daryl klinkt als Mr Floppy van Unhappily Ever After..vooral als hij emotioneel is :')

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_119169964
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef Ziewoarut het volgende:
Dat gevecht tussen die zombies in was wel heel erg slecht.
Was dan ook een staged fight..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_119169977
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:

[..]

Is ook raar. En niet voor de hand liggend en ZO duidelijk nou ook weer niet. Blijft een rare episode.
Op zich was het misschien niet OVERduidelijk, maar goed, die zombie zag er wel behoorlijk volgevreten uit, met nog haren uit zijn bek en waarmee zou hij zich anders gevoed moeten hebben? Dat het de juiste lokatie was werd nog even extra uitgestippeld door de kogel te vinden, op zich is het wel een redelijk 1-2-tje hoor..
pi_119170015
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Op zich was het misschien niet OVERduidelijk, maar goed, die zombie zag er wel behoorlijk volgevreten uit, met nog haren uit zijn bek en waarmee zou hij zich anders gevoed moeten hebben? Dat het de juiste lokatie was werd nog even extra uitgestippeld door de kogel te vinden, op zich is het wel een redelijk 1-2-tje hoor..
Ja als je er nu op terugkijkt. Maar op dat moment was het best onduidelijk. :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:06:12 #289
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_119170065
Het is helemaal niet logisch dat die zombie Lori opgegeten zou hebben, omdat het voor een mens gewoon fysiek onmogelijk is om ~60-65kg te eten. (nog afgezien van het eten van complete botten en een schedel)
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_119170103
Het is ook niet logisch dat je in het ziekenhuis wakker word en er een zombie apocalypse gaande is
pi_119170134
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Was dan ook een staged fight..
Niet het gevecht zelf maar gewoon die hele situatie. Leek alsof elke acteur die er iets mee te maken had zich ook niet echt op zijn gemak voelde.
pi_119170151
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Ja als je er nu op terugkijkt. Maar op dat moment was het best onduidelijk. :P
Nu wil je er een scheidsrechter/videobeeld-discussie van maken, wanneer kun je het wel en wanneer niet zien, tsja... Ik zag het wel in 1x en ik denk dat de makers van de serie het ook wel zo hebben opgezet dat het de bedoeling is dat je dat wel door had, er lagen trouwens ook tamelijk veel restjes vlees en bloed :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef MichaelScott het volgende:
Het is helemaal niet logisch dat die zombie Lori opgegeten zou hebben, omdat het voor een mens gewoon fysiek onmogelijk is om ~60-65kg te eten. (nog afgezien van het eten van complete botten en een schedel)
Dat is nog wel een redelijk punt, maar niet onoverkomelijk, zombies zijn gekke wezens he ;)
pi_119170159
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:07 schreef FredVleespet het volgende:
Het is ook niet logisch dat je in het ziekenhuis wakker word en er een zombie apocalypse gaande is
_O-
pi_119170182
Trouwens, toen Rick die zombie in de buik stak meerdere malen, wilde die zo zelf Lori vermoorden oid??
pi_119170207
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Nu wil je er een scheidsrechter/videobeeld-discussie van maken, wanneer kun je het wel en wanneer niet zien, tsja... Ik zag het wel in 1x en ik denk dat de makers van de serie het ook wel zo hebben opgezet dat het de bedoeling is dat je dat wel door had, er lagen trouwens ook tamelijk veel restjes vlees en bloed :P

[..]

Dat is nog wel een redelijk punt, maar niet onoverkomelijk, zombies zijn gekke wezens he ;)
Oke voor mij dan. :P
pi_119170226
quote:
19s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, toen Rick die zombie in de buik stak meerdere malen, wilde die zo zelf Lori vermoorden oid??
Nee, was gewoon frustratie en rouwen volgens mij, maar ik dacht eerst ook dat ie de zombie ging opensnijden om nog iets te zoeken oid :P
pi_119170797
Wel vrij ziek trouwens om je zombie dochter te houden en mee omgaan alsof het een normaal klein kind is. :r Niet bang om ooit gebeten te worden?

En dan ook nog staan juichen bij zo'n zombie freak show
pi_119170833
huilie huilie weer zeg over spoilers.. open ze dan ook niet..
eerst is het "boehoee je zette er niet bij wat voor spoiler het was"

En nu opeens moeten de spoilers weg in het geheel..! Heel veel users vinden prima en wachten er juist op :')
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_119170834
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Skwish het volgende:
Wel vrij ziek trouwens om je zombie dochter te houden en mee omgaan alsof het een normaal klein kind is. :r Niet bang om ooit gebeten te worden?

En dan ook staan te juichen bij zo'n zombie freak show
Tanden eruit gehaald, en er zat een touw om haar armen,

Maar heel ziek inderdaad.
pi_119170900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:28 schreef TryX het volgende:
huilie huilie weer zeg over spoilers.. open ze dan ook niet..
eerst is het "boehoee je zette er niet bij wat voor spoiler het was"

En nu opeens moeten de spoilers weg in het geheel..! Heel veel users vinden prima en wachten er juist op :')
Lees een voor je een reactie erover plaatst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')