Daarom kut episodequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Kenju het volgende:
Dat Carol dood is, is dat al zeker?
Shortround moest wel drie graven graven, maar hebben ze dan Carol toch gevonden en heb ik dat gemist? En sowieso die drie graven. Hebben ze dan die lege graven dan weer dichtgegooid? Hebben ze T-Dog überhaupt wel weer opgehaald?
Klopt, ze mogen zelf veranderingen aanbrengenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien besluit de serie daarvan af te wijken.
Dat is waar. Ik heb de spoiler ook gelezen, weet niet of ik er spijt van heb.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
True, maar het is niet echt waar je bij na denkt...
Lesje voor de volgende keer dan maar.
Als je je even inleest begrijp je dat de het verhaal in de serie niet gelijk is aan die in de comic booksquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:37 schreef Sec.XV het volgende:
Wat mij betreft mogen 'comicbook spoilers' verboden worden in dit topic.
Het gaat hier over de TV-serie en niet over die stomme stripjes waar het hele verhaal al in is beschreven.
Nee, er is geen lijk van haar gevonden dus kans is dat ze nog leeft.quote:
Beetje overbodig om daadwerkelijk gaten te graven inderdaad. Behalve voor T-dog dan.quote:Shortround moest wel drie graven graven, maar hebben ze dan Carol toch gevonden en heb ik dat gemist? En sowieso die drie graven. Hebben ze dan die lege graven dan weer dichtgegooid? Hebben ze T-Dog überhaupt wel weer opgehaald?
Niet gelijk, maar er kunnen altijd bepaalde details worden meegenomen uit de comics.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Als je je even inleest begrijp je dat de het verhaal in de serie niet gelijk is aan die in de comic books
Dat denk ik niet. Ze hebben echt graven gegraven. Konden ze net zo goed een hoopje aarde maken met een soort van altaar. Ze gaan niet 3 graven maken en ze dan weer dicht gooien met datzelfde zand weer.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, er is geen lijk van haar gevonden dus kans is dat ze nog leeft.
[..]
Beetje overbodig om daadwerkelijk gaten te graven inderdaad. Behalve voor T-dog dan.
Mocht die Carol daadwerkelijk dood zijn, dan hebben ze dat wel echt waardeloos gecommuniceerd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze hebben echt graven gegraven. Konden ze net zo goed een hoopje aarde maken met een soort van altaar. Ze gaan niet 3 graven maken en ze dan weer dicht gooien met datzelfde zand weer.
Of je let gewoon opquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
GODVERDOMME!
Wil ik jouw bericht quoten om te vertellen dat ik die spoiler toch niet ga bekijken, zie ik het vervolgens toch staan tussen de spoilertags staan in het reactievenster....
Rot je volgende keer alsjeblieft op met die kutspoilers?
Ze hadden verwacht de lijken later nog te vinden denk ik. Zoals dat Lori opgegeten was konden ze ook niet weten. Hetzelfde met Carol.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ze hebben echt graven gegraven. Konden ze net zo goed een hoopje aarde maken met een soort van altaar. Ze gaan niet 3 graven maken en ze dan weer dicht gooien met datzelfde zand weer.
Dat ze echte graven hebben gegraven betekent niet dat er ook wat in ligt. Dat hadden ze dan echt wel laten zien. Ik denk dat Carol nog leeft.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:41 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Same herequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Carol is echt niet dood. Ik blijf daarbij
Nee, en Merle en Andrea leven ook allebei nog, maar als je dat aan de hoofdpersonen in de serie vraagt zullen zij die waarschijnlijk ook dood wanenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Carol is echt niet dood. Ik blijf daarbij
Juist.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee, en Merle en Andrea leven ook allebei nog, maar als je dat aan de hoofdpersonen in de serie vraagt zullen zij die waarschijnlijk ook dood wanen
Beetje dom dan om spoilers te quoten...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:29 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
GODVERDOMME!
Wil ik jouw bericht quoten om te vertellen dat ik die spoiler toch niet ga bekijken, zie ik het vervolgens toch staan tussen de spoilertags staan in het reactievenster....
Rot je volgende keer alsjeblieft op met die kutspoilers?
Lori is sowieso dood. Carol hoeft dat zeker niet te zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:46 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Same here
Chick is gevlucht, heeft Lori dichtgenaaid en gereanimeerd, en zitten nu gezellig samen thee te drinken in een leeg cellenblok.
T-Dog was al gebeten (in zijn nek, dus viel weinig aan te doen) en was dus al dood.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Mocht die Carol daadwerkelijk dood zijn, dan hebben ze dat wel echt waardeloos gecommuniceerd.
Daarnaast heeft T-Dog dan voor niks zijn leven voor haar gegeven, dat is dan ook wel sneu
Zou wel een antiqlimax zijn als Lori in ene nog leeftquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lori is sowieso dood. Carol hoeft dat zeker niet te zijn.
Ja sorry, ben niet zo'n doorgewinterde FOK!-er met 4400+ postsquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Beetje dom dan om spoilers te quoten...
Die chinees zei toch dat hij spijt van had dat ze niet alle gevangenen vermoord hadden? Ik nam toen aan dat die graven voor hunzelf waren (diegenen die aan het graven waren) maar dan kom je feitelijk 1 graf te kort en waarom zouden nietszeggende onbekenden in een graf naast hun echte dierbaren mogen liggen...quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat ze echte graven hebben gegraven betekent niet dat er ook wat in ligt. Dat hadden ze dan echt wel laten zien. Ik denk dat Carol nog leeft.
Volgens mij is het een Koreaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:51 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Die chinees zei toch dat hij spijt van had dat ze niet alle gevangenen vermoord hadden? Ik nam toen aan dat die graven voor hunzelf waren (diegenen die aan het graven waren) maar dan kom je feitelijk 1 graf te kort en waarom zouden nietszeggende onbekenden in een graf naast hun echte dierbaren mogen liggen...
Volgende keer niks zeggen over spoilers want het mondt altijd uit in gezeik over en weer en de topic gaat dan echt nergens meer over. Schakel een modje in als je wilt en denk er verder niet meer over na.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:50 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Ja sorry, ben niet zo'n doorgewinterde FOK!-er met 4400+ posts
Wijze les voor volgende keer.
Naja ik vond dat hele verhaal van die gekke dikke zombie die haar binnen een half uur had opgepeuzeld een beetje vergezochtquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lori is sowieso dood. Carol hoeft dat zeker niet te zijn.
True. Maar heb normaal helemaal geen moeite met spoilers.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:52 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Volgende keer niks zeggen over spoilers want het mondt altijd uit in gezeik over en weer en de topic gaat dan echt nergens meer over. Schakel een modje in als je wilt en denk er verder niet meer over na.
Is ook raar. En niet voor de hand liggend en ZO duidelijk nou ook weer niet. Blijft een rare episode.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:54 schreef Sec.XV het volgende:
[..]
Naja ik vond dat hele verhaal van die gekke dikke zombie die haar binnen een half uur had opgepeuzeld een beetje vergezocht
Carol leeft gewoon nog.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik denk dat ze nu 8 afleveringen lang op zoek gaan naar Carol en dan blijkt dat Hershel een schuurtje heeft gebouwd waar ze al die tijd de zombie heeft uitgehangen.
Ja alsof hij elke morgen gravel als ontbijt eetquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wie trouwens vindt nog meer de stem van Merle heel apart?rare toon ofzo. Haha.
Ik vind de stem van Daryl ook raar..zit in de familie denk ik. Daryl klinkt als Mr Floppy van Unhappily Ever After..vooral als hij emotioneel isquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Wie trouwens vindt nog meer de stem van Merle heel apart?rare toon ofzo. Haha.
Was dan ook een staged fight..quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:58 schreef Ziewoarut het volgende:
Dat gevecht tussen die zombies in was wel heel erg slecht.
Op zich was het misschien niet OVERduidelijk, maar goed, die zombie zag er wel behoorlijk volgevreten uit, met nog haren uit zijn bek en waarmee zou hij zich anders gevoed moeten hebben? Dat het de juiste lokatie was werd nog even extra uitgestippeld door de kogel te vinden, op zich is het wel een redelijk 1-2-tje hoor..quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:55 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Is ook raar. En niet voor de hand liggend en ZO duidelijk nou ook weer niet. Blijft een rare episode.
Ja als je er nu op terugkijkt. Maar op dat moment was het best onduidelijk.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:03 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Op zich was het misschien niet OVERduidelijk, maar goed, die zombie zag er wel behoorlijk volgevreten uit, met nog haren uit zijn bek en waarmee zou hij zich anders gevoed moeten hebben? Dat het de juiste lokatie was werd nog even extra uitgestippeld door de kogel te vinden, op zich is het wel een redelijk 1-2-tje hoor..
Niet het gevecht zelf maar gewoon die hele situatie. Leek alsof elke acteur die er iets mee te maken had zich ook niet echt op zijn gemak voelde.quote:
Nu wil je er een scheidsrechter/videobeeld-discussie van maken, wanneer kun je het wel en wanneer niet zien, tsja... Ik zag het wel in 1x en ik denk dat de makers van de serie het ook wel zo hebben opgezet dat het de bedoeling is dat je dat wel door had, er lagen trouwens ook tamelijk veel restjes vlees en bloedquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:04 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Ja als je er nu op terugkijkt. Maar op dat moment was het best onduidelijk.
Dat is nog wel een redelijk punt, maar niet onoverkomelijk, zombies zijn gekke wezens hequote:Op dinsdag 13 november 2012 17:06 schreef MichaelScott het volgende:
Het is helemaal niet logisch dat die zombie Lori opgegeten zou hebben, omdat het voor een mens gewoon fysiek onmogelijk is om ~60-65kg te eten. (nog afgezien van het eten van complete botten en een schedel)
quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:07 schreef FredVleespet het volgende:
Het is ook niet logisch dat je in het ziekenhuis wakker word en er een zombie apocalypse gaande is
Oke voor mij dan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nu wil je er een scheidsrechter/videobeeld-discussie van maken, wanneer kun je het wel en wanneer niet zien, tsja... Ik zag het wel in 1x en ik denk dat de makers van de serie het ook wel zo hebben opgezet dat het de bedoeling is dat je dat wel door had, er lagen trouwens ook tamelijk veel restjes vlees en bloed
[..]
Dat is nog wel een redelijk punt, maar niet onoverkomelijk, zombies zijn gekke wezens he
Nee, was gewoon frustratie en rouwen volgens mij, maar ik dacht eerst ook dat ie de zombie ging opensnijden om nog iets te zoeken oidquote:Op dinsdag 13 november 2012 17:09 schreef Duuc-nl het volgende:
Trouwens, toen Rick die zombie in de buik stak meerdere malen, wilde die zo zelf Lori vermoorden oid??
Tanden eruit gehaald, en er zat een touw om haar armen,quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:27 schreef Skwish het volgende:
Wel vrij ziek trouwens om je zombie dochter te houden en mee omgaan alsof het een normaal klein kind is.Niet bang om ooit gebeten te worden?
En dan ook staan te juichen bij zo'n zombie freak show
Lees een voor je een reactie erover plaatst.quote:Op dinsdag 13 november 2012 17:28 schreef TryX het volgende:
huilie huilie weer zeg over spoilers.. open ze dan ook niet..
eerst is het "boehoee je zette er niet bij wat voor spoiler het was"
En nu opeens moeten de spoilers weg in het geheel..! Heel veel users vinden prima en wachten er juist op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |