SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het litteken op haar voorhoofd. Het geeft haar speciale krachten, zou dus niet zo stoer doen tegenover haar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey ayca, wat heb jij een fucking lelijk UI zeg
Je hoeft niet gelijk te schelden ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is het litteken op haar voorhoofd. Het geeft haar speciale krachten, zou dus niet zo stoer doen tegenover haar.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey ayca, wat heb jij een fucking lelijk UI zeg
quote:
De gemiddelde user in deze reeks is zwakbegaafd en uiterst vergeetachtig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:54 schreef Ayca het volgende:
Denk dat diegene die komen dat nu wel weten.
Wat is er de 28ste dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
De gemiddelde user in deze reeks is zwakbegaafd en uiterst vergeetachtig.
Siktiret bunlari X, benim evde zikir var, gel, kafa yapariz...quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef xminator het volgende:
RTE 10 Kasım Atatürk'ü Anma Törenleri'ne katılmayan ilk başbakan olduğu için başbakanımızı tebrik eder başarılarının devamını dilerim.
Ik neem wel de hurma mee, mijn broeder. Çekirdeksiz.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Siktiret bunlari X, benim evde zikir var, gel, kafa yapariz...
Familieleden zeggen vaak "yüzünü gören cennetlik" tegen mij. Gözünaydin.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef zarGon het volgende:
Bilge, ik heb over je gedroomd. Ik zag een compleet en duidelijk persoon, en zag ik dus duidelijk je gezicht en zo. Maar inmiddels ben ik dat beeld kwijt (als er ooit een apparaat komt waarmee je dromen kunt opslaan en terugbekijken koop ik 'm), dus ik herinner er jammer genoeg weinig tot niets van. Ik weet niet eens hoe ik weet dat ik droomde over 'Bilge'. De waarom ervan is mij ook niet duidelijk.
Hngg, ik haat mijn kortetermijngeheugen bij dromen. : (
Onbeantwoorde liefde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:45 schreef Stezo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit nummer (in grote lijnen) over gaat...
Alvast bedankt!
Luieren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat zijn wij aan het doen op deze prrrrachtige zaterdagavond.
mijn studieboeken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Luieren.![]()
Wat maakt deze regenachtige avond zo prrrrachtig voor jou?
Ooh, wat klinkt dit fout. Wel erg herkenbaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef Bilge het volgende:
Ik geen lol, dan jullie ook niet. Als ik een jaar niet op vakantie ga hoop ik stiekem ook dat de vakantiegangers niets dan regen, hagel en sneeuw krijgen.
'Anca beraber, kanca beraber' betekent iets anders, namelijk zoiets als 'samen in voor- en tegenspoed'. Iemand slecht weer toewensen als je zelf niet op vakantie kan, is misgunnen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee! Kwestie van Anca beraber, Kanca beraber.
Nee, hoor.. Die zin dekt echt totaal de lading, want dat is wat ik bedoelde.quote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Anca beraber, kanca beraber' betekent iets anders, namelijk zoiets als 'samen in voor- en tegenspoed'. Iemand slecht weer toewensen als je zelf niet op vakantie kan, is misgunnen.
Ik dacht even dat je Bilge's post onderschreef, maar bij nader inzien deed je dat niet.quote:Op zondag 11 november 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hoor.. Die zin dekt echt totaal de lading, want dat is wat ik bedoelde.
Misgunnen klinkt zo negatief.
Bij ons leeft dat niet zo.quote:Op zondag 11 november 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
De horrorrr. Morgen St. Maarten en ik heb geen snoep in huis.
Jij hebt geen 100 kindertjes van 17u tot 20.30 u die Elf november etc zingen?quote:
Nee, maar wij hebben ook weinig jonge kinderen in de straat. Het is ook een multiculturele straat, dus dan leeft het ook wat minder, denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij hebt geen 100 kindertjes van 17u tot 20.30 u die Elf november etc zingen?
Gemis man.. Wat waren wij gelukkig toentertijd met onze zakken snoep.
Heb op 'n katholieke basisschool gezetenquote:Op zondag 11 november 2012 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Weet ik, maar het is van oorsprong natuurlijk een katholieke feest.
Juistemmmmm! Het lied der Allochtonen!quote:Op zondag 11 november 2012 03:43 schreef xminator het volgende:
Sinter sinter mikmak
Je moeder is een dikzak
Je vader is een dunnetje
Geef me een pepermunnetje
Vieze gier.quote:Op zondag 11 november 2012 08:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Goedkoop avondje vanavond, geen snoep gekocht en alle lampen gaan uit![]()
No way dat ik die al wat dikke kinderen op mijn kosten nog verder op het traject naar diabetes op help![]()
Leve de zondagssupermarkt. Ik verwen ze wel met 'n twixje ofzo.quote:Op zondag 11 november 2012 09:26 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Voor jou heb ik anders wel een snoepje hoor, want Turks
Je kunt ze beter verwennen met een appel of zo. Chocolade smelt zo snel.quote:Op zondag 11 november 2012 11:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Leve de zondagssupermarkt. Ik verwen ze wel met 'n twixje ofzo.
Dat is toch juist het lekkere van chocolade? Eet jij dat meteen op dan?quote:Op zondag 11 november 2012 13:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je kunt ze beter verwennen met een appel of zo. Chocolade smelt zo snel.
Bah.quote:Op zondag 11 november 2012 13:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is geen vereiste om kinderen te kunnen verwennen hoor...
lolquote:
Komt met de leeftijd wel.quote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
X, Doe je nationalistische bril eens af.
Heb je het gezien?quote:Op zondag 11 november 2012 14:31 schreef Ambipur het volgende:
X, Doe je nationalistische bril eens af.
Hoeft niet, Ayca. Dit is typisch gedrag. Vorige week hoorde ik bijna geen geblaat over die Grieken etc?quote:
Het gaat me niet eens om het verhaalquote:Op zondag 11 november 2012 14:38 schreef xminator het volgende:
Heeft niets met nationalisme te maken, heb ook niets tegen Koerden.
Kom op zeg, hangen ze de pkk aan en lopen ze snachts via de routes waar de pkk ook lopen. Vinden ze het vervolgens raar dat ze beschoten worden. Volgende keer dan maar lief een stel jonge soldaten er heen sturen om te vragen of het pkkers zijn? Als het toch pkkers zijn maakt het niets uit dat de jonge soldaten neergeschoten worden.
Zie je, koerden creeeren zelf die ongelijkheid.quote:Op zondag 11 november 2012 14:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om het verhaal![]()
Het gaat me om die vage passie die ik bij Turken zie zodra het woord Koerd valt.
Niets is 1 op 1quote:Op zondag 11 november 2012 14:43 schreef xminator het volgende:
Palestijnen hang ik niet aan en hun situatie is niet 1 op 1 hetzelfde.
Onzin.quote:Op zondag 11 november 2012 14:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Zie je, koerden creeeren zelf die ongelijkheid.
quote:Op zondag 11 november 2012 14:53 schreef xminator het volgende:
Wat is er mis met Turken en Koerden dan?
Nee.. Ik ga nu Turkse thee zetten, ei op 'n broodje eten, mijn vervloekte haar wassen en dan troep halen om kindertjes te verwennenquote:
Haklisin. Als jij dan mijn zooi wilt opruimenquote:Op zondag 11 november 2012 15:10 schreef xminator het volgende:
Eet een banaan en ga hardlopen. Lekker weertje.
Ahaa.. Hij is idd wat aan de grote kant, maar daarom heeft ie ook veel voordelen vind ik..quote:Op zondag 11 november 2012 14:22 schreef JaleesaJoia het volgende:
Turq: om ff terug te komen op je vraag op FB..
hij is te groot voor mij. mn iphone werkt gewoon fijner.. ik kan hem niet met 1 hand bedienen
Nahh.. Ik gun het ze van harte..quote:
Vraag me af hoe relaties tussen Turken en Koerden gaan dan.quote:Op zondag 11 november 2012 15:20 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nahh.. Ik gun het ze van harte..
Tegen koerden heb ik niks, net zoals Xmin en anderen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vraag me af hoe relaties tussen Turken en Koerden gaan dan.
Je gaat niet een hele marathon lopen, alt ust 1 uurtje. Vrouwen, wanneer het op opruimen komt zijn ze te moe enzo wanneer het op gezmek komt hebben ze alle kracht van de wereld.quote:Op zondag 11 november 2012 15:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Haklisin. Als jij dan mijn zooi wilt opruimen
Ja, een land waar duizenden soldaten/mehmetcikler voor hebben gestreden, hun leven voor hebben opgegeven en blood voor ons hebben laten vallen LAAT IK NIET afpakken door een stelletje BERG APENquote:
Uiteraard, graag met een krantje dat gedateerd is op vandaag. Zodat ik weet dat het geen oude foto's zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 15:28 schreef Ambipur het volgende:
X, Shut upVandaag is mn hele huis perfect schoon, is alles netjes gestreken/gewassen etc
![]()
Wil je een before/after pic?
Je mag ook komen en het zelf aanschouwen, hoor!quote:Op zondag 11 november 2012 15:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Uiteraard, graag met een krantje dat gedateerd is op vandaag. Zodat ik weet dat het geen oude foto's zijn.
Begrijp het zo:quote:Op zondag 11 november 2012 15:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik zeg niets meer. Weet hier ook echt zeer weinig vanaf.
Ik ben geen extremist, ik hou gewoon van mijn vaderland..quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Ambipur het volgende:
Turq, ik vind elk vorm van extremisme eng.. Dus ook jouw gedachtengang.
Dan wil ik wel net zo verwent worden als die kindertjes.quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je mag ook komen en het zelf aanschouwen, hoor!
Turq, ik vind elk vorm van extremisme eng.. Dus ook jouw gedachtengang.
Zou je ooit trouwen met een niet-Turkse?quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben geen extremist, ik hou gewoon van mijn vaderland..
Ik hou ook van TR.quote:Op zondag 11 november 2012 15:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik ben geen extremist, ik hou gewoon van mijn vaderland..
Mijn kroost moet wel volbloed Turks blijven.quote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zou je ooit trouwen met een niet-Turkse?
Wordt vaak dramatisch om gedaan hoor, onderschat het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn kroost moet wel volbloed Turks blijven..
Wat is dat nou weer voor een vraag, trouwen gaat om liefde.
Als ik echt van haar hou, ja waarom niet?quote:Op zondag 11 november 2012 15:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zou je ooit trouwen met een niet-Turkse?
Je krijgt van mij 'n mars, aai over je bol en ik doe een lief dvdtje op, voor jou?quote:Op zondag 11 november 2012 15:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan wil ik wel net zo verwent worden als die kindertjes.
Weet jij wel hoe een dvd-speler werkt dan?quote:Op zondag 11 november 2012 15:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je krijgt van mij 'n mars, aai over je bol en ik doe een lief dvdtje op, voor jou?
Deal?
Tofquote:Op zondag 11 november 2012 15:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Als ik echt van haar hou, ja waarom niet?
Met andere woorden, ik ben er niet toe verplicht om met een Turkse dame te trouwen..
Jaa, vooruit. Ik accepteer je aanzoek..quote:
Hmm, je wilt het mij vast wel leren, toch?quote:Op zondag 11 november 2012 15:41 schreef xminator het volgende:
[..]
Weet jij wel hoe een dvd-speler werkt dan?
Ga maar eerst sparen.quote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jaa, vooruit. Ik accepteer je aanzoek..
Ik geef je vader 4 schapen en 400KG hazelnoten. En 2 koeien..quote:
Geeneens auto's ofzo.quote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik geef je vader 4 schapen en 400KG hazelnoten. En 2 koeien..
Tuurlijk, als jij daar blij van wordt.quote:Op zondag 11 november 2012 15:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm, je wilt het mij vast wel leren, toch?
Check 'm hosselen danquote:Op zondag 11 november 2012 15:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik geef je vader 4 schapen en 400KG hazelnoten. En 2 koeien..
Weiss, vertel hem dat hij meer moet geven hoorquote:
Geef 'm een goeie BJ en je krijgt gelijk het 8-voudige.quote:Op zondag 11 november 2012 15:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Weiss, vertel hem dat hij meer moet geven hoor
Perfect deal.quote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geef 'm een goeie BJ en je krijgt gelijk het 8-voudige.
Win-win.
Godver, idd. 3200 kg hazelnoten, eigen business opzetten, alles.quote:
Ik was even vergeten hoe je was, thanks for the reminder.quote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Win-win.
Je maakt me blij als je even snoepwerk haalt nu!quote:Op zondag 11 november 2012 15:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Tuurlijk, als jij daar blij van wordt.
Wees blij dat ik niet zeg dat je geen 4 schapen waard bentquote:Op zondag 11 november 2012 15:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik was even vergeten hoe je was, thanks for the reminder.
Net alsof er veel kindertjes langs gaan komen, jij gaat alle snoepjes zelf opeten. Ik help je door geen snoep te kopen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:00 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je maakt me blij als je even snoepwerk haalt nu!
Waarom weet jij dit?quote:Op zondag 11 november 2012 15:57 schreef Weissman het volgende:
[..]
Win-win.
Ik wilde iets gemeens zeggen hierquote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wees blij dat ik niet zeg dat je geen 4 schapen waard bent
Eikel!quote:Op zondag 11 november 2012 16:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Net alsof er veel kindertjes langs gaan komen, jij gaat alle snoepjes zelf opeten. Ik help je door geen snoep te kopen.
Plus je hebt een smoesje, vandaag is het zondag een rustdag yani. Bij sommige plekken deden ze het daarom gister of doen ze het morgen.
Wij gingen altijd langs bij de snackbar, gratis patat of een snack. Deden jullie dat ook?
Nergens voor nodig, ik ben toch ook niet gemeen tegen jou ?quote:Op zondag 11 november 2012 16:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wilde iets gemeens zeggen hier
Jij weet dus wat het effect is als je een goede BJ geeft. Oke.quote:Op zondag 11 november 2012 16:04 schreef Weissman het volgende:
[..]
Veel onderzoek naar gedaan. Heeft niks met JFM te maken.
vier schapen? Ik dacht dat je mij wel beter kende.quote:Op zondag 11 november 2012 16:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, ik ben toch ook niet gemeen tegen jou ?
Fuck. Hoe weet jij daarvan..?quote:Op zondag 11 november 2012 16:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik moest denken aan het vlekje in je auto..
Ik niet, ik weet niet eens hoe je er uit ziet of wat je afkomst is en toch heb ik je aanzoek geaccepteerd.quote:Op zondag 11 november 2012 16:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
vier schapen? Ik dacht dat je mij wel beter kende.
Ik kan het enorm waarderen, aangezien een goeie BJ schaars is.quote:Op zondag 11 november 2012 16:06 schreef Ambipur het volgende:
Jij weet dus wat het effect is als je een goede BJ geeft. Oke.
Jouw waarde is niet uit te drukken in schapen schatquote:Op zondag 11 november 2012 16:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
vier schapen? Ik dacht dat je mij wel beter kende.
Damn, aq what has been said in the past, stays in the past..quote:
Welkom in de wereld van zarGon...quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Damn, aq what has been said in the past, stays in the past..
Ga naar mijn vader.quote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik niet, ik weet niet eens hoe je er uit ziet of wat je afkomst is en toch heb ik je aanzoek geaccepteerd.
Ik weet niet eens waar je vader woont.. Of jij, of je nog thuis woont..quote:
Ik ga hier even niet inhoudelijk op reageren, maar je trekt blijkbaar verkeerde chicks aanquote:Op zondag 11 november 2012 16:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik kan het enorm waarderen, aangezien een goeie BJ schaars is.
hij heeft wel gelijk tho..quote:Op zondag 11 november 2012 16:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga hier even niet inhoudelijk op reageren, maar je trekt blijkbaar verkeerde chicks aan
Of ik ben niet snel tevredenquote:Op zondag 11 november 2012 16:10 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga hier even niet inhoudelijk op reageren, maar je trekt blijkbaar verkeerde chicks aan
Denken dat ik serieus was.quote:Op zondag 11 november 2012 16:10 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar je vader woont.. Of jij, of je nog thuis woont..
Nee, je trekt de verkeerde chicks aan. Ik heb alle verhalen al gehoord. Zo fijn om met mannen te werken.quote:
Pfff, schat als jij ziek bent, dan verzorg ik je als een doktor,quote:Op zondag 11 november 2012 16:12 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus was.![]()
Ik trouw alleen met een dokter of chirurg ,tandarts, advocaat enzo.
quote:Op zondag 11 november 2012 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Pfff, schat als jij ziek bent, dan verzorg ik je als een doktor,
Heb je een splinter in je vinger, verwijder ik het als een chirurg,
heb je een losse tand, dan zorg ik er voor dat het er uit komt als een tandarts,
en als de politie je ooit een boete schrijft.. Dan ga ik er voor in beroep voor je, zoals een Advocaat..
Ik ben zo multi-functioneel, is je auto kapot, dan fix ik het als een monteur,
En ben je het leven zat, dan ben ik er voor je, net een schaduw die met je mee duikt..
Fuck it girl, golddiggers zijn zoooo 2005
quote:Op zondag 11 november 2012 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
heb je een losse tand, dan zorg ik er voor dat het er uit komt als een tandarts,
en als de politie je ooit een boete schrijft.. Dan ga ik er voor in beroep voor je, zoals een Advocaat..
En ben je het leven zat, dan ben ik er voor je, net een schaduw die met je mee duikt..
Smooth.quote:Op zondag 11 november 2012 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 16:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ayca, google 't eens voor de gein.
Mashallah.quote:Op zondag 11 november 2012 16:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hele goeie Turq. Nu staan alle chicks van dit topic (en Weiss) voor je in de rij.
Een echte chick regelt deze dingen zelf.. Zijn er echt chicks die hierin trappenquote:Op zondag 11 november 2012 16:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 16:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een echte chick regelt deze dingen zelf.. Zijn er echt chicks die hierin trappen
hehehe, jammer dat als je dit irl zegt dat een dame *proest* zegt, de wijn over je heen spuugt en lachend over de grond rolt en zegt: " lol, waar heb je dat nou weer van..?quote:Op zondag 11 november 2012 16:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Hele goeie Turq. Nu staan alle chicks van dit topic (en Weiss) voor je in de rij.
quote:
leek beetje Yes-R / THC inderdaad.quote:Op zondag 11 november 2012 16:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hehehe, jammer dat als je dit irl zegt dat een dame *proest* zegt, de wijn over je heen spuugt en lachend over de grond rolt en zegt: " lol, waar heb je dat nou weer van..?"
pff cola of water dan..quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
leek beetje Yes-R / THC inderdaad.
Wijn?! Stagfirullah.
Canim benim, je weet dat ik dit niet meen toch..quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Plsssss!! Ik ren weg van zulke onzin. Net als romantisch gedoe, gatverdamme.
Misschien omdat jij geen romantische gedoe kreeg?quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
en rakiquote:
Juistquote:Op zondag 11 november 2012 14:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoeft niet, Ayca. Dit is typisch gedrag. Vorige week hoorde ik bijna geen geblaat over die Grieken etc?
Turken doen schijnheilig over Koerden, klaar.
Als het op de Palestijnen aankomt, hoor ik alleen maar onze arme Islamtische broeders. Fark nedir? Ben goremiyorum.
Wat praat je weer onzin, X? Nerden biliyorsunki?quote:Op zondag 11 november 2012 16:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Misschien omdat jij geen romantische gedoe kreeg?
Bak, als je nu al zo gaat beginnen dan kan het later niet goed uitpakken canim, jij moet gewoon sommige dingen slikken van mij en ik doe een oogje dicht om sommige dingen bij jouquote:
Hoe deed hij aanzoek dan?quote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Wat praat je weer onzin, X? Nerden biliyorsunki?
Ik heb 6 jaar een relatie gehad, waarbij de laatste 18 maanden kut waren. Daarvoor wel. Blegh. Mijn huwelijksaanzoek was ook al zo 'romatisch'. Made me feel uncomfortable as hell.
vertelquote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb 6 jaar een relatie gehad, waarbij de laatste 18 maanden kut waren. Daarvoor wel. Blegh. Mijn huwelijksaanzoek was ook al zo 'romatisch'. Made me feel uncomfortable as hell.
Om bepaalde dingen kan je niet heen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:29 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Bak, als je nu al zo gaat beginnen dan kan het later niet goed uitpakken canim, jij moet gewoon sommige dingen slikken van mij en ik doe een oogje dicht om sommige dingen bij jou
Jawel...quote:Op zondag 11 november 2012 16:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Om bepaalde dingen kan je niet heen.
Denk ik ook ja..quote:Op zondag 11 november 2012 16:29 schreef Turquaz52 het volgende:
fuck als ik dit zo ff terug lees dan denk ik dat ik het anders kon verwoorden..
Als ik bepaalde dingen per se niet wil hebben, en jij wel. Wat dan?quote:
Ik denk dat je het waardeert bij de juiste man. Het moet niet te klef zijn natuurlijk, maar spontane romantiek zegt geen vrouw nee tegen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:24 schreef Ambipur het volgende:
[..]
The perfect man doesn't exist. Als ik hou van raki op z'n tijd en jij van koffie in de avond dan moet je daarmee doen.. Is jammer, maar het zijt zo..quote:Op zondag 11 november 2012 16:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als ik bepaalde dingen per se niet wil hebben, en jij wel. Wat dan?
Ik geef nooit in.
Dan zul je snel uitelkaar gaan. Een goed huwelijk kent geen win/verlies situatie.quote:Op zondag 11 november 2012 16:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als ik bepaalde dingen per se niet wil hebben, en jij wel. Wat dan?
Ik geef nooit in.
Dan zie je het aanzoek al mijlenver aankomenquote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vliegtuigje, champagne, scheveningen onder ons etc.
Bosje bloemen, liefde etc zeg ik geen nee tegenquote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat je het waardeert bij de juiste man. Het moet niet te klef zijn natuurlijk, maar spontane romantiek zegt geen vrouw nee tegen.
Ligt er maar net aan. Soms moeten er keuzes gemaakt worden, dan kan het weleens voorkomen dat de één inlevert omdat zijn wensen op dat moment niet uitvoerbaar zijn (of de wens van de ander is veel handiger om uit te voeren).quote:Op zondag 11 november 2012 16:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dan zul je snel uitelkaar gaan. Een goed huwelijk kent geen win/verlies situatie.
Haha, neequote:Op zondag 11 november 2012 16:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan zie je het aanzoek al mijlenver aankomen
Klopt wat je zegt, maar een alcoholdrinkende man trekt mij niet aan om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
The perfect man doesn't exist. Als ik hou van raki op z'n tijd en jij van koffie in de avond dan moet je daarmee doen.. Is jammer, maar het zijt zo..Leer je mee leven, het liefde overwint..
Dat bedoel ik ook. Dus geen win/verlies. Je levert in uit liefde, dat is geen verlies.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan. Soms moeten er keuzes gemaakt worden, dan kan het weleens voorkomen dat de één inlevert omdat zijn wensen op dat moment niet uitvoerbaar zijn (of de wens van de ander is veel handiger om uit te voeren).
Serieus?quote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Ayca het volgende:
Ik zou wel een relatie met m'n kloon willen hoor. Hoe leuk is dat.
Serieus? Ik zou para worden!quote:Op zondag 11 november 2012 16:43 schreef Ayca het volgende:
Ik zou wel een relatie met m'n kloon willen hoor. Hoe leuk is dat.
alcohol bevat het ja, ama raki drink je om het sfeer en koeltoerr..quote:Op zondag 11 november 2012 16:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt, maar een alcoholdrinkende man trekt mij niet aan om eerlijk te zijn.
Klinkt misschien overdreven en conservatief maar het is wel zo.
Ja.quote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Extreem voorspelbaar lijkt mij dat... je valt nooit in een verbazing en leert niks echt bij
Maakt het nog niet goed.quote:Op zondag 11 november 2012 16:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
alcohol bevat het ja, ama raki drink je om het sfeer en koeltoerr..
Vandaar die vraagteken, ik wist het niet.quote:Op zondag 11 november 2012 16:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral heel veel van elkaar moet kunnen leren.quote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja.
Misschien... maakt wel veel dingen makkelijker.
Tis al goed, hoorquote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef xminator het volgende:
[..]
Vandaar die vraagteken, ik wist het niet.
Ik heb alles al opgegeten.quote:Op zondag 11 november 2012 16:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tis al goed, hoorKom je het snoepwerk nog brengen?
Dat wel, heb je meteen wel een ingekakte relatie... zoals van die mensen die al jaaaaaren samen zijnquote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja.
Misschien... maakt wel veel dingen makkelijker.
Nah hoeft niet per se, je bent toch niet de hele tijd hetzelfde?quote:Op zondag 11 november 2012 16:51 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat wel, heb je meteen wel een ingekakte relatie... zoals van die mensen die al jaaaaaren samen zijn
Wel binnen bepaalde, beperkte, parametersquote:Op zondag 11 november 2012 16:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah hoeft niet per se, je bent toch niet de hele tijd hetzelfde?
Zolang het maar geen shag is..quote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Maakt het nog niet goed.
Wat vind je van rokende vrouwen?
Ik weet niet, meestal rond half 7 begint het tot half 9/9 uur toch?quote:Op zondag 11 november 2012 16:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]Dan fix ik het zelf wel weer. Hoelaat komen die koters altijd? 6 uur toch?
No Fucking wayquote:
verdomme.quote:Op zondag 11 november 2012 17:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
No Fucking way![]()
Ach ja, liefde overwint, dus zal er wel mee moeten omgaan.. Ik zal zelfs zo verzorgend zijn en je een pakje marlboro elke dag kopen, of je een klik machine kopen zodat ik ze voor jou kan maken zodat je je handjes niet onder de nicotine krijgt en de shag tussen je tanden
I knowquote:Op zondag 11 november 2012 17:08 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
verdomme.Ik wilde zeggen: jij je raki, ik mijn shag.
![]()
maar je accepteerde het al.![]()
Tis trouwens niet waar hoor.
Omdat een dame als jij geen shag zal rokenquote:
Lol, in plaats van dat je samen zo oud mogelijk wilt worden door elkaar aan te moedigen om te stoppen met die onzin doe jij precies het tegenovergestelde.quote:Op zondag 11 november 2012 17:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
No Fucking way![]()
Ach ja, liefde overwint, dus zal er wel mee moeten omgaan.. Ik zal zelfs zo verzorgend zijn en je een pakje marlboro elke dag kopen, of je een klik machine kopen zodat ik ze voor jou kan maken zodat je je handjes niet onder de nicotine krijgt en de shag tussen je tanden
De manier waarop jij mijn post interpreteert zegt meer iets over jou dan over mij.quote:Op zondag 11 november 2012 17:16 schreef Ambipur het volgende:
Mensen die gestopt zijn met roken en dan neerbuigend doen tegen anderen
Je liefde eigenhandig ombrengen. Romantisch, hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 17:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
No Fucking way![]()
Heb ooit gewerkt in een slijterij... Wat 'n lol om sommige Turken: Heeft u misschien een niet doorzichtige tasje?quote:Op zondag 11 november 2012 17:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Op soms een raki zou je erg oud kunnen worden, de meeste rokers roken dagelijks en dat helpt niet.
Dat er zoveel Turken roken maar schijnheilig doen over drinken is natuurlijk ook droef
ik niet. Alcohol en bepaalde leefstijlen wel.quote:Op zondag 11 november 2012 17:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik zou roken ook echt een afknapper vinden denk ik.
Heerlijk dat soort verhalenquote:Op zondag 11 november 2012 17:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ooit gewerkt in een slijterij... Wat 'n lol om sommige Turken: Heeft u misschien een niet doorzichtige tasje?
quote:Op zondag 11 november 2012 17:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je liefde eigenhandig ombrengen. Romantisch, hoor.
Zeker Marlboro?quote:Op zondag 11 november 2012 17:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
Ik rook zelf ook dus tja.. En je kunt altijd nog stoppen
Yes.quote:
Stop dan.quote:Op zondag 11 november 2012 17:23 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]![]()
Ik rook zelf ook dus tja.. En je kunt altijd nog stoppen
Oldu gozum doldu..quote:
Het grootste lulverhaal was van het MBO. Ambi, drink jij wijn?! Was schoolfeestje. Ja, dus? Nee niets, had dat van jou niet verwacht. 5 minuten later zegt meneer tegen mij: Ambi, wil je voor mij ook plastic beker met wijn halen?quote:
Anders hoef ik hem niet hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef Ambipur het volgende:
Turq, stop als je gaat trouwen. Word je vruchtbaarder van.
Hoef de eerste 5 jaar zowiezo niet vruchtbaar te zijn.. (bespaart je de prik-pil)quote:Op zondag 11 november 2012 17:45 schreef Ambipur het volgende:
Turq, stop als je gaat trouwen. Word je vruchtbaarder van.
Je zou niks anders meer willenquote:Op zondag 11 november 2012 17:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Anders hoef ik hem niet hoor.
Van waar dat "quote:
Men is vrij eensgezind wat betreft het verbod op alcohol, hoor, niet alleen op wijn. In de Koran wordt het zo genoemd omdat de ontdekking van alcohol van later datum is...quote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Het grootste lulverhaal was van het MBO. Ambi, drink jij wijn?! Was schoolfeestje. Ja, dus? Nee niets, had dat van jou niet verwacht. 5 minuten later zegt meneer tegen mij: Ambi, wil je voor mij ook plastic beker met wijn halen?![]()
Ik, is goed hoor, Mr. Hypocriet.
Of mensen die op wijn na alles drinken. Immers de Koran verbiedt alleen wijn.
hoe bedoel je?quote:Op zondag 11 november 2012 17:58 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Van waar dat ""? Weet jij al wat je moet verwachten en wat niet dan?
Nevermind..quote:
Ow ja?quote:
Wat nee lanquote:
Jijquote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb haar benen geamputeerd!.
Ik kom chocola tekort denk ik... Die zure ballen nemen ze niet. Ah well, beter iets dan niets.quote:Op zondag 11 november 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
[ afbeelding ]
Bij mij is er nog niemand langs geweest
Ik merk echt dat ik in een blanke buurt woon hahahaha. Vroeger kwamen ze gerust nog om 20.30 uur. Hier dus niet meer na 19.00 uurquote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef Ayca het volgende:
Hier ook nog niemand geweest, maar ik hoor ze al wel
Jaaa.quote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er liggen er nog 50 in de kom. Wil je ze
Aah wat erg..quote:
een klootzak?quote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben lief. Als je naar de meet komt, krijg je een zak van mij.
Ja ik weet, ik moet eigenlijk hysterisch doen enquote:
Hier is 14% niet westers allochtoonquote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik merk echt dat ik in een blanke buurt woon hahahaha. Vroeger kwamen ze gerust nog om 20.30 uur. Hier dus niet meer na 19.00 uur
Als ik die dag kan,ja.quote:Op zondag 11 november 2012 18:38 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja ik weet, ik moet eigenlijk hysterisch doen enen
emoticons posten, maar daar heb ik nu ff geen zin in..
![]()
Volgende keer, evt. op de meet tamam?
Toen wist je dat nog niet eens man.quote:Op zondag 11 november 2012 18:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Speciaal voor jou doen we de meet in roffa en dan kom je nog zo doen..
Hier 10 dacht ik?quote:
www.cbsinuwbuurt.nlquote:Op zondag 11 november 2012 18:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hier 10 dacht ik?
Ik mis m'n oude buurt man. Mis allochtonen om me heen. Mis herrie na 20 uur. Hier heb je alleen maar chagies.
Neyse, genoeg gezeurd
Wauw... 9,5%... Ben gewoon een uitzonderingquote:Op zondag 11 november 2012 19:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
www.cbsinuwbuurt.nl![]()
Heb ook eens in een buurt gewoond met meer allochtonen, mis ze niet
Ik vind Amsterdam niet fijn om er te zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou ik zit op 22 procent, weinig naar Amsterdamse maatstaven, je merkt amper dat ze er zijn... er komen wel steeds meer Brazillianen de laatste tijd
Ken Roffa niet zo goed, wat ik zag kon niet zo boeienquote:Op zondag 11 november 2012 19:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind Amsterdam niet fijn om er te zijn.
Rotterdam
Hé, leuke website.quote:Op zondag 11 november 2012 19:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
www.cbsinuwbuurt.nl![]()
Heb ook eens in een buurt gewoond met meer allochtonen, mis ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |