SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het litteken op haar voorhoofd. Het geeft haar speciale krachten, zou dus niet zo stoer doen tegenover haar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey ayca, wat heb jij een fucking lelijk UI zeg
Je hoeft niet gelijk te schelden ofzoquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is het litteken op haar voorhoofd. Het geeft haar speciale krachten, zou dus niet zo stoer doen tegenover haar.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef Turquaz52 het volgende:
Hey ayca, wat heb jij een fucking lelijk UI zeg
quote:
De gemiddelde user in deze reeks is zwakbegaafd en uiterst vergeetachtig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:54 schreef Ayca het volgende:
Denk dat diegene die komen dat nu wel weten.
Wat is er de 28ste dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:55 schreef Weissman het volgende:
[..]
De gemiddelde user in deze reeks is zwakbegaafd en uiterst vergeetachtig.
Siktiret bunlari X, benim evde zikir var, gel, kafa yapariz...quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:02 schreef xminator het volgende:
RTE 10 Kasım Atatürk'ü Anma Törenleri'ne katılmayan ilk başbakan olduğu için başbakanımızı tebrik eder başarılarının devamını dilerim.
Ik neem wel de hurma mee, mijn broeder. Çekirdeksiz.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Siktiret bunlari X, benim evde zikir var, gel, kafa yapariz...
Familieleden zeggen vaak "yüzünü gören cennetlik" tegen mij. Gözünaydin.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:21 schreef zarGon het volgende:
Bilge, ik heb over je gedroomd. Ik zag een compleet en duidelijk persoon, en zag ik dus duidelijk je gezicht en zo. Maar inmiddels ben ik dat beeld kwijt (als er ooit een apparaat komt waarmee je dromen kunt opslaan en terugbekijken koop ik 'm), dus ik herinner er jammer genoeg weinig tot niets van. Ik weet niet eens hoe ik weet dat ik droomde over 'Bilge'. De waarom ervan is mij ook niet duidelijk.
Hngg, ik haat mijn kortetermijngeheugen bij dromen. : (
Onbeantwoorde liefde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:45 schreef Stezo het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar dit nummer (in grote lijnen) over gaat...
Alvast bedankt!
Luieren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat zijn wij aan het doen op deze prrrrachtige zaterdagavond.
mijn studieboeken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:32 schreef Bilge het volgende:
[..]
Luieren.![]()
Wat maakt deze regenachtige avond zo prrrrachtig voor jou?
Ooh, wat klinkt dit fout. Wel erg herkenbaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:46 schreef Bilge het volgende:
Ik geen lol, dan jullie ook niet. Als ik een jaar niet op vakantie ga hoop ik stiekem ook dat de vakantiegangers niets dan regen, hagel en sneeuw krijgen.
'Anca beraber, kanca beraber' betekent iets anders, namelijk zoiets als 'samen in voor- en tegenspoed'. Iemand slecht weer toewensen als je zelf niet op vakantie kan, is misgunnen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:55 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee! Kwestie van Anca beraber, Kanca beraber.
Nee, hoor.. Die zin dekt echt totaal de lading, want dat is wat ik bedoelde.quote:Op zondag 11 november 2012 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Anca beraber, kanca beraber' betekent iets anders, namelijk zoiets als 'samen in voor- en tegenspoed'. Iemand slecht weer toewensen als je zelf niet op vakantie kan, is misgunnen.
Ik dacht even dat je Bilge's post onderschreef, maar bij nader inzien deed je dat niet.quote:Op zondag 11 november 2012 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, hoor.. Die zin dekt echt totaal de lading, want dat is wat ik bedoelde.
Misgunnen klinkt zo negatief.
Bij ons leeft dat niet zo.quote:Op zondag 11 november 2012 00:09 schreef Ambipur het volgende:
De horrorrr. Morgen St. Maarten en ik heb geen snoep in huis.
Jij hebt geen 100 kindertjes van 17u tot 20.30 u die Elf november etc zingen?quote:
Nee, maar wij hebben ook weinig jonge kinderen in de straat. Het is ook een multiculturele straat, dus dan leeft het ook wat minder, denk ik.quote:Op zondag 11 november 2012 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij hebt geen 100 kindertjes van 17u tot 20.30 u die Elf november etc zingen?
Gemis man.. Wat waren wij gelukkig toentertijd met onze zakken snoep.
Heb op 'n katholieke basisschool gezetenquote:Op zondag 11 november 2012 00:36 schreef TheMagnificent het volgende:
Weet ik, maar het is van oorsprong natuurlijk een katholieke feest.
Juistemmmmm! Het lied der Allochtonen!quote:Op zondag 11 november 2012 03:43 schreef xminator het volgende:
Sinter sinter mikmak
Je moeder is een dikzak
Je vader is een dunnetje
Geef me een pepermunnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |