Slecht geslapen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel brak. En ik heb niet eens gezopen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ik ben altijd brak, daarom zuip ik ook altijd
En nu ga ik weer,doei![]()
![]()
Ik ook niet, gewoon te laat gemaakt en te vroeg wakker geworden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ben wel brak. En ik heb niet eens gezopen.
Kort vooralquote:
Mensen die op zaterdag naar de supermarkt gaan.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die op zaterdag naar de supermarkt gaan.
Ik ook niet lang, was een beetje laat geworden.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kort vooral. En het was smerig druk vanmorgen.
Ik moet toch wat eten of niet danquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen die op zaterdag naar de supermarkt gaan.
Ik moet nog 24 cupcakes en een kwarktaart maken binnen 2.5 uur zo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb besloten dat ik lekker ga rommelen en koekjes ga bakken
Ik koop alles aan het begin van de week.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet toch wat eten of niet dan
Oooe lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet nog 24 cupcakes en een kwarktaart maken binnen 2.5 uur zo.
Ai is lastig.. heb je een oven of een combi-magnetron (want in een oven kan je wel meer cupcakes kwijt natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:12 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet nog 24 cupcakes en een kwarktaart maken binnen 2.5 uur zo.
Oven gelukkig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ai is lastig.. heb je een oven of een combi-magnetron (want in een oven kan je wel meer cupcakes kwijt natuurlijk.
Ik wilde ook nog alvast een taartje maken voor mijn vriend (en dan invriezen) Maar ik heb geen biscuitmix meer
Dat zou ik ook doen als ik voor de hele week boodschappen nodig moet hebben. Maar dit is gewoon voor het weekend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik koop alles aan het begin van de week.maar ik plan ook echt alles, anders leef ik de hele week op pizza en kapsalon.
Dat scheelt, cupcakes duren over het algemeen 20/25 minuten.. en ondertussen doe je de kwarttaart makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oven gelukkig.thuis een combi, maar dan had ik ook alle tijd. Maar die tijd had ik dus niet dus nu maar ergens anders.
Pics van je hete lijf.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:23 schreef Murdera het volgende:
Zo, schoongedouched, mijn haar anders gedaan, ik ben een heel ander mens.
Ow ja, klopt, afgelopen vrijdag 13 april, werd ik idd ook wakker midden op straat, met mijn neus open, en even later werd ik wakker op de eerste hulp, met 5 hechtingen in mijn neus en in mijn lipquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen![]()
Mijn ergste alcohol ervaring is of wakker worden op de eerste hulp in het ziekenhuis of pissen op de dansvloer.
teh fuckquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef theKiD het volgende:
Zo ga je ff douchen, en dan is het deel alweer dicht
[..]
Ow ja, klopt, afgelopen vrijdag 13 april, werd ik idd ook wakker midden op straat, met mijn neus open, en even later werd ik wakker op de eerste hulp, met 5 hechtingen in mijn neus en in mijn lipBleek ik een stoeprand over het hoofd te hebben gezien toen ik van een viaduct af kwam gefietst in volle vaart
quote:
Ja dat laatste wilde ik doen ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat scheelt, cupcakes duren over het algemeen 20/25 minuten.. en ondertussen doe je de kwarttaart maken
Of de kwarktaart als eerste maken want die moet opstijven natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:25 schreef theKiD het volgende:
Zo ga je ff douchen, en dan is het deel alweer dicht
[..]
Ow ja, klopt, afgelopen vrijdag 13 april, werd ik idd ook wakker midden op straat, met mijn neus open, en even later werd ik wakker op de eerste hulp, met 5 hechtingen in mijn neus en in mijn lipBleek ik een stoeprand over het hoofd te hebben gezien toen ik van een viaduct af kwam gefietst in volle vaart
Ik werk iedere zaterdagochtend in het dierenasiel van Enschede.quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet lang, was een beetje laat geworden.![]()
Wat moest je vanmorgen doen?
Naderhand alles in flarden weer terug gekregenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |