PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Je wilt te graag. Elke dag begin je er over? Gayyyyy?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:04 schreef n0ir het volgende:
Volgend weekend FUT-meet!!!!
http://nishicon.nl/
Dat Milito zou gaan zakken is logisch. Niets is speciaal aan hem alleen zijn celebration maar die zit niet in Fifaquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:02 schreef Rijst het volgende:
Zit even de waarde van mijn spelers op te zoeken. Milito is zowat al discardwaarde
Ik heb m'n tickets al geprint hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:05 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je wilt te graag. Elke dag begin je er over? Gayyyyy?
Is goed jonge. Ik zie je volgende week. Kijken of je ook zo stoer bent irlquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb m'n tickets al geprint hoor en gewoon zin in
Oh snapquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Is goed jonge. Ik zie je volgende week. Kijken of je ook zo stoer bent irl
Tja ik hij vroeg 1x in de party wat ik aan het doen was omdat ik even aan de telefoon was. Iemandvroeg me mee naar zo'n conventie. Sindsdien begint hij er elke dag over alsof mn hele leven er van af hangtquote:
ik zeg doen gewoon sparen voor goede spelers pakjes helpen je niet in het levenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik moet echt ophouden met kopen van pakjes had al lang Robben kunnen betalen als ik niet steeds pakjes koop met coins
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja ik hij vroeg 1x in de party wat ik aan het doen was omdat ik even aan de telefoon was. Iemandvroeg me mee naar zo'n conventie. Sindsdien begint hij er elke dag over alsof mn hele leven er van af hangtProbeert me nu voor schut te zetten alsof ik daar ook 1 vna ide mafkezen ben die gaat verkleden/
Maarja als je elke dag ganja gaat roken op je zolderkamer dan ga je rare dingen zeggen.
die speelt bij portoquote:
Beetje lichtgeraakt ik probeer je niet voor schut te zetten ik heb gewoon zin om te gaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Tja ik hij vroeg 1x in de party wat ik aan het doen was omdat ik even aan de telefoon was. Iemandvroeg me mee naar zo'n conventie. Sindsdien begint hij er elke dag over alsof mn hele leven er van af hangtProbeert me nu voor schut te zetten alsof ik daar ook 1 vna ide mafkezen ben die gaat verkleden/
Maarja als je elke dag ganja gaat roken op je zolderkamer dan ga je rare dingen zeggen.
In de party "Oh ja beter ga je verkleden want dan kunnen mensen niet zien hoe belachelijk je eruit ziet"quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:17 schreef n0ir het volgende:
[..]
Beetje lichtgeraakt ik probeer je niet voor schut te zetten ik heb gewoon zin om te gaan
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
In de party "Oh ja beter ga je verkleden want dan kunnen mensen niet zien hoe belachelijk je eruit ziet"
Was een grapje zeker? Misschien ben je zelf wel onzeker over je uiterlijk zodat je andere mensen omlaag moet halen. Het maakt niet uit. Als je zo graag wil komen dan moet je dat doen maar dat verwacht ik toch niet van jou.
Sukquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Als welke fifa speler gaat Rijst dan verkleed?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat is toch galactic football ofzo?quote:
Ja, dat was echtquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat is toch galactic football ofzo?
Hmm, ik ook zo'n beetje ja, halfquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja, dat was echtLaatste tekenfilm die ik keek op TV. daarna werd het allemaal bagger.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wilde om half 11 m'n bed uit, maar lig er nog in
En ik sterf van de hongerquote:
leuk je geKENT te hebbenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En ik sterf van de honger
Nee je bent een luie flikker met trek. Kinderen uit Afrika sterven van de hongerquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En ik sterf van de honger
Haha dat had ik ook, ben er nu toch maar uit gekropenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik wilde om half 11 m'n bed uit, maar lig er nog in
Overdrijven is ook een vak!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee je bent een luie flikker met trek. Kinderen uit Afrika sterven van de honger
Mensen die dit zeggen. Ga huilenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee je bent een luie flikker met trek. Kinderen uit Afrika sterven van de honger
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want er is geen hongersnood in Afrika
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |