Ik weet wel een manier.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef Meloewa het volgende:
ik wil ook rijk worden, weet alleen nog niet op welke manier.
Wat een zielige jongen gaat het worden Teun de beunhaas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Omdat hij godverdomme Teun heet... We wisten al tien jaar dat hij Teun ging heten, als het een meisje was geweest had ze ook Teuntje geheten...
Hij is vernoemd naar zijn opa
quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is weer zaterdag tijd voor een baan bij de lokale tuiner, dit is vandaag de eerste x ik moet tomaten plukken maar ik heb daar geen zin in, veelste koud.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:58 schreef haan33 het volgende:
Niet zeiken, ik ben al een uur tomaten aan het rapen
Ik kom naar Limburg en ga net zo lang zoeken tot ik je vind, ik zal je kennis laten maken met Karel... godverquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat een zielige jongen gaat het worden Teun de beunhaas.
Had hem dan nog liever Karel laten heten
Nee, want dan ga je ervandoor met m'n idee zonder dat ik er wat aan heb.quote:
hihihahahoho ik zie wat je daar doetquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je ervandoor met m'n idee zonder dat ik er wat aan heb.Je mag het idee kopen voor 100 euro.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik kom naar Limburg en ga net zo lang zoeken tot ik je vind, ik zal je kennis laten maken met Karel... godver
Ik heb ook nog een idee, die staat te koop voor 20 euroquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je ervandoor met m'n idee zonder dat ik er wat aan heb.Je mag het idee kopen voor 100 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |