om 8 uur klagen dat je nog moet gaan werken en het vroeg isquote:Op zaterdag 10 november 2012 07:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is weer zaterdag tijd voor een baan bij de lokale tuiner, dit is vandaag de eerste x ik moet tomaten plukken maar ik heb daar geen zin in, veelste koud.
Dan doe je iets niet goed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:58 schreef haan33 het volgende:
Niet zeiken, ik ben al een uur tomaten aan het rapen
Hoe kun je FOK!ken tijdens het plukken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:58 schreef haan33 het volgende:
Gewoon zo togquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe kun je FOK!ken tijdens het plukken?
Terechte klacht geef Haan een trap in zijn kloten als je hem ziet zodat hij zich niet kan voortplanten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
Het is weer zaterdag tijd voor een baan bij de lokale tuiner, dit is vandaag de eerste x ik moet tomaten plukken maar ik heb daar geen zin in, veelste koud.
ik heb een schuurfissa aiit hard hèquote:Op zaterdag 10 november 2012 18:43 schreef chroestjov het volgende:
En wat je vandaag hebt verdiend zeker vanavond uitgeven in de lokale horeca gelegenheid?
Als de planten weg zijn liggen er nog wat verdwaalde tomaten op de grondquote:
Rijke man zoeken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef Meloewa het volgende:
ik wil ook rijk worden, weet alleen nog niet op welke manier.
Ik heb het er dan ook niet over om voor de rest van je leven bij zo'n hansworst te blijven. Trouwen - zonder huwelijkse voorwaarden - en zo snel mogelijk de pleitvaart nemen, met de helft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mannen van tegenwoordig zijn ook maar gierig, géén grapje.
Ja maar ja daar trapt geen enkele man in, best jammer eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het er dan ook niet over om voor de rest van je leven bij zo'n hansworst te blijven. Trouwen - zonder huwelijkse voorwaarden - en zo snel mogelijk de pleitvaart nemen, met de helft.
Ja godver, leg het ze uit...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het er dan ook niet over om voor de rest van je leven bij zo'n hansworst te blijven. Trouwen - zonder huwelijkse voorwaarden - en zo snel mogelijk de pleitvaart nemen, met de helft.
Ik zou je het gevoel geven dat ik er intrapte tot het moment dat ik je er uit trapte, nalekkend...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ja daar trapt geen enkele man in, best jammer eigenlijk.
zou jij er intrappen als je rijk was?
Je gaat hier waarschijnlijk maar 1 suggestie vindenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef Meloewa het volgende:
jij hoef niet te vrezen arme knakker.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja godver, leg het ze uit...
Hemellief...
Nee maar een genie als ik is natuurlijk dan ook niet representatief voor de gemiddelde man.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Ja maar ja daar trapt geen enkele man in, best jammer eigenlijk.
zou jij er intrappen als je rijk was?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:24 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja godver, leg het ze uit...
Hemellief...
Het is STAKKER godverdsomeenquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:25 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij hoef niet te vrezen arme knakker.
Gemeen. Dan zou ik je in je smoel spugen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:25 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik zou je het gevoel geven dat ik er intrapte tot het moment dat ik je er uit trapte, nalekkend...
ik zeg knakkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:25 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Het is STAKKER godverdsomeen
Daar geniet ik vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:26 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Gemeen. Dan zou ik je in je smoel spugen.
haha wel een goed zaterdagavond onderwerpquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee maar een genie als ik is natuurlijk dan ook niet representatief voor de gemiddelde man.
[..]
jij bent 30 je hoort al een vrouw op de bank te hebben zitten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:27 schreef KritischeMassa het volgende:
Ik ga scoren vanavond, ik voel het
Heeft die ouwe snoeperd ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij bent 30 je hoort al een vrouw op de bank te hebben zitten.
36 en die zit er ook, niet doorhebbende dat ik jonge sletjes zit te hosselen... ik ben een fantastische ventquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:28 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jij bent 30 je hoort al een vrouw op de bank te hebben zitten.
je bent haar uitgekeken!!!!!! ohja je hebt ook nog een kindje.... helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
36 en die zit er ook, niet doorhebbende dat ik jonge sletjes zit te hosselen... ik ben een fantastische vent
Ja check zijn FOBOquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heeft die ouwe snoeperd ook.
Teunquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:31 schreef Meloewa het volgende:
[..]
je bent haar uitgekeken!!!!!! ohja je hebt ook nog een kindje.... helemaal vergeten.
Teunquote:
Ik vind Teun een mooie naam, ja...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:34 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Teun! die naam. A.u.b hoe kom je eraan? je gaat je moderne zoontje toch niet teun laten heten anno 2012.
Waarom laat je hem niet Remy heten is een schattige jongens naam.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:36 schreef KritischeMassa het volgende:
Dat hosselen gaat helemaal verkeerd hier ...
godverdomme
Omdat hij godverdomme Teun heet... We wisten al tien jaar dat hij Teun ging heten, als het een meisje was geweest had ze ook Teuntje geheten...quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Waarom laat je hem niet Remy heten is een schattige jongens naam.
Ik weet wel een manier.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:18 schreef Meloewa het volgende:
Wat een zielige jongen gaat het worden Teun de beunhaas.quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Omdat hij godverdomme Teun heet... We wisten al tien jaar dat hij Teun ging heten, als het een meisje was geweest had ze ook Teuntje geheten...
Hij is vernoemd naar zijn opa
quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:57 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:58 schreef haan33 het volgende:
Ik kom naar Limburg en ga net zo lang zoeken tot ik je vind, ik zal je kennis laten maken met Karel... godverquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:40 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat een zielige jongen gaat het worden Teun de beunhaas.
Had hem dan nog liever Karel laten heten
Nee, want dan ga je ervandoor met m'n idee zonder dat ik er wat aan heb.quote:
hihihahahoho ik zie wat je daar doetquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je ervandoor met m'n idee zonder dat ik er wat aan heb.Je mag het idee kopen voor 100 euro.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:42 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ik kom naar Limburg en ga net zo lang zoeken tot ik je vind, ik zal je kennis laten maken met Karel... godver
Ik heb ook nog een idee, die staat te koop voor 20 euroquote:Op zaterdag 10 november 2012 20:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Nee, want dan ga je ervandoor met m'n idee zonder dat ik er wat aan heb.Je mag het idee kopen voor 100 euro.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |