quote:Op zaterdag 10 november 2012 06:13 schreef Paralectic het volgende:
Verkapt-onze-herman-schijft-tong80-biografie-topic
Ben benieuwd naar de brieven. Ik vind hem als polemist geweldig.quote:
Nee, niet echt. Ik ken voornamelijk zijn romans. Al wil ik nog steeds een mooie versie van mandarijnen op zwavelzuur aanschaffen.quote:
Moet je eens lezen. Zo villein ie mensen met pretenties de pan in hakt.quote:
Wie is je favoriete Nederlandse schrijver ? Hermans komt bij mij op twee na Bordewijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:53 schreef Tem het volgende:
Ik zet hem op het lijstje, zag dat die redelijk makkelijk verkrijgbaar is.
Het laatste deel van de Reve-biografie wil ik ook nog aanschaffen en ook nog het nieuwe boek van Oek de Jong. Dus dat wordt een leuke maand.
Ik ben erg gecharmeerd van Jeroen Brouwers. Maar Hermans en Reve waren naast hun prachtige werken ook nog eens interessante publieke figuren.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is je favoriete Nederlandse schrijver ? Hermans komt bij mij op twee na Bordewijk.
Tegenwoordig kun je als schrijver bijna geen publiek figuur meer worden met derderangs soapsterren die van duikplanken springen op TV.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik ben erg gecharmeerd van Jeroen Brouwers. Maar Hermans en Reve waren naast hun prachtige werken ook nog eens interessante publieke figuren.
Waar wil je het over hebben ? Kijk je wel eens verder dan Onzin ?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:15 schreef Iwanius het volgende:
Zo Tong80! P F Thomése noemen op een forum waarvan de meesten niet eens zullen weten wie dat is.Ben je dus toch niet zo dom als men soms weleens denkt.
En wie is menquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:15 schreef Iwanius het volgende:
Zo Tong80! P F Thomése noemen op een forum waarvan de meesten niet eens zullen weten wie dat is.Ben je dus toch niet zo dom als men soms weleens denkt.
Je moet niet zoveel datten.quote:Op maandag 12 november 2012 18:55 schreef redcapman het volgende:
Ik dat je OP een biografie van jezelf zou vertonen.
Mag ik het zeggen ? Kut weduwequote:Op vrijdag 16 november 2012 18:55 schreef GeorgKacher het volgende:
Super veel zin in deze biografie, de biografieën die er zijn stelden stuk voor stuk teleur. Het heeft lang geduurd hopelijk komt het boek echt volgend jaar september uit want het is al eindeloos uitgesteld.
Volgens mij valt dat wel mee, hij heeft van de familie toegang gekregen tot het archief en meerdere boeken over Hermans uitgegeven de afgelopen jaren en veel lezingen gegeven. Dat is volgens mij meer de reden van de enorme vertraging.quote:
quote:Op zaterdag 8 december 2012 16:13 schreef Gewas het volgende:
Dit topic zocht ik. Ben normaal geen grote fan van biografieën, maar dit lijkt me wel interessant.
Ik ben trouwens weer bezig met de boeken van W.F. Hermans. Vandaag het boek Paranoia binnengekregen, morgen aan beginnen!![]()
Mijn favoriete schrijver.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |