Oja.... over 2 weken ochtenddienst...quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Amersfoort.
Doordeweeks natuurlijk
Kijk dan fax....quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Amersfoort.
Doordeweeks natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja.... over 2 weken ochtenddienst...
Maar het is weekend. In het weekend kan ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom dan verdomme ook gewoon eens langs
Balen voor hem danquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is weekend. In het weekend kan ik niet.
Enschede ben ik geboren en getogen. In de weekenden ga ik naar mijn ouders, in Enschedequote:
Als je nog eens in de buurt van Antwerpen moet zijn....quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschede ben ik geboren en getogen. In de weekenden ga ik naar mijn ouders, in Enschede
ahhhhhh ik dacht al, 2 dames die in Enschede wonen in deze SCquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschede ben ik geboren en getogen. In de weekenden ga ik naar mijn ouders, in Enschede
Dat kloptquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhhhh ik dacht al, 2 dames die in Enschede wonen in deze SC
Wat doe je in Amersfoort?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet echt een bekende studie.quote:
Heel veel mensen uit het oosten van het land inderdaad... Is mij ook eens opgevallen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Half Fok woont in Enschede lijkt het soms wel eens
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet echt een bekende studie.
Creatieve Therapie Drama, voor je het vraagt. En zoek maar op.
Ik ga nu echt slapen
Trustenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga nu echt slapen
Dat valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Half Fok woont in Enschede lijkt het soms wel eens
Trustenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga nu echt slapen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil best praten over ijsthee en rum..?
hmmmmquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een leffe bruin.. Is ook prima.
Morgen vroeg werken.... Hmm..quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm
had ook wel trek in bier eigenlijk
ach 1 kan toch welquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Morgen vroeg werken.... Hmm..
ach ook daar maakt een kwartiertje meer of minder niet uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis meer dat ik weinig tijd heb om te slapen zo.
Nou....quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ook daar maakt een kwartiertje meer of minder niet uit
klopt, ik ga ook wel eens een kwartiertjequote:Op zaterdag 10 november 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou....
Als ik die powercyclers zo zie powernappen scheelt het toch een hoop
Ik soms 2 uur oid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik ga ook wel eens een kwartiertjeen dat helpt prima
lukt me primaquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:39 schreef Faxie het volgende:
Kwartier zou ik niet voor elkaar krijgen denk ik...
Benzinquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er! Heb nog niet hier gepost omdat Benzin in het versieren topic weer bezig was...met een aantal onthullingen!
En verder gaat de lan-party dit weekend niet door [ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen benzin verkeerd begrijptquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er! Heb nog niet hier gepost omdat Benzin in het versieren topic weer bezig was...met een aantal onthullingen!
hmmm dat heb ik dan weer gemist. Zit op 3 SC's maar niet daarquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hai klootviool!quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 van m'n vrienden gaat met z'n broertje naar de film en de ander heeft geen geld
Benzin was weer bezig in dat topic toen iemand een topic van Benzin opdook uit *slik* 2000fukking5!quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat heb ik dan weer gemist. Zit op 3 SC's maar niet daar
Nu pas ja?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin was weer bezig in dat topic toen iemand een topic van Benzin opdook uit *slik* 2000fukking5!
Benzin is sinds 2005 geen steek veranderd
Maar goed, genoeg daarover, begin hem een beetje zat te worden
Ik heb hem gemeet....quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin was weer bezig in dat topic toen iemand een topic van Benzin opdook uit *slik* 2000fukking5!
Benzin is sinds 2005 geen steek veranderd
Maar goed, genoeg daarover, begin hem een beetje zat te worden
stille Fokkers zijn niet echt ongewoonquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeet....
Hij lache vriendelijk, was erg stil...
Denk dat die jongen heel moeilijk los komt wat dat betrefd... Geen goede omgeving gehad in zijn leven denk ik.
Ik denk eerlijk gezegd dat er iets fundamenteel mis is met die jongen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeet....
Hij lache vriendelijk, was erg stil...
Denk dat die jongen heel moeilijk los komt wat dat betrefd... Geen goede omgeving gehad in zijn leven denk ik.
Ik denk dat Benzin de wereld niet begrijptquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen benzin verkeerd begrijpt
Wehehehe ik nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben een heel geduldig iemand
O god, waar was die quote ook alweer van??quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe ik niet.
Listen carefully, I shall say this only once!
Allo Alloquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, waar was die quote ook alweer van??
Allo alloquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, waar was die quote ook alweer van??
Uitgaan in leidenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In murs tentje niet man, die vrouwen keken niet eens
Net even goed gefapt. Prima dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moe, maar wel lekker
En hoe was jouw dan?
weet ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man, Michelle zei dat altijd.
goede lading afgeschoten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net even goed gefapt. Prima dus.
Een beetje quality time voor jezelf!quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net even goed gefapt. Prima dus.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij krijgt toch wel oogcontact jonge!
Dat is niet het oogcontact wat hij zoekt denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed, ik heb best vaak naar je gekeken enzo
Ook passanten etc werpen vaak een blik op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet het oogcontact wat hij zoekt denk ik
Godverquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed, ik heb best vaak naar je gekeken enzo
Datquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet het oogcontact wat hij zoekt denk ik
Ja een vluchtige blik. Niks met meiden dat langer dan 2 seconden duurt zeg maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook passanten etc werpen vaak een blik op.
Ik kan me niet voorstellen dat je dat nooit krijgt...
Als je het niet krijgt kijk je waarschijnlijk zelf niet goed.
Had ik van de zomer, meidje die echt langer dan een paar seconde naar me keek. Jammer dat ik daar niet op af stapte zeg. Ze zag er leuk uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een vluchtige blik. Niks met meiden dat langer dan 2 seconden duurt zeg maar.
Ik ben voor manquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:02 schreef Royco1 het volgende:
Tijd dat we weer eens goed gaan stappen met een stel van hier
2 seconden is heeel lang...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja een vluchtige blik. Niks met meiden dat langer dan 2 seconden duurt zeg maar.
ik hoor tig meetplannen maar geen datum gezien nogquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:02 schreef Royco1 het volgende:
Tijd dat we weer eens goed gaan stappen met een stel van hier
Een heel schooljaar een meid met schitterende blauwe ogen.... Rustgevend gezichtje alles...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Had ik van de zomer, meidje die echt langer dan een paar seconde naar me keek. Jammer dat ik daar niet op af stapte zeg. Ze zag er leuk uit.
ja, en dat neem je jezelf jaren kwalijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een heel schooljaar een meid met schitterende blauwe ogen.... Rustgevend gezichtje alles...
Super knap meisje.
Nooit op afgestapt oid.. Vond die rustgevende uitstraling te mooi om te verstoren.
Nee, vond het gewoon leuk om mede te delen..quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:04 schreef Koen66 het volgende:
ja, en dat neem je jezelf jaren kwalijk
jaren later ga je dan wel zonde vinden.... ik heb nog steeds spijt van alle meiden waar het nooit iets mee werd en ik dat ook niet probeerdequote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, vond het gewoon leuk om mede te delen..
Zou het nu ook niet anders doen oid.
Hou op...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren later ga je dan wel zonde vinden.... ik heb nog steeds spijt van alle meiden waar het nooit iets mee werd en ik dat ook niet probeerde
Wanneer begon je met proberen dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren later ga je dan wel zonde vinden.... ik heb nog steeds spijt van alle meiden waar het nooit iets mee werd en ik dat ook niet probeerde
ik veeeeel te laatquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wanneer begon je met proberen dan?
Dat ook jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, was ik toen maar iets meer zoals nuquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel je man, die meisjes die je hebt laten lopen vergeet je noooit
tsja, kwestie van de kansen wel zien maar te scheiterig zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat mij ook overkomen als ik zo doorga, hoe laat? En waarom zo laat?
Voorbeeld?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:10 schreef Koen66 het volgende:
tsja, kwestie van de kansen wel zien maar te scheiterig zijn
Dat jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, kwestie van de kansen wel zien maar te schijterig zijn
Ging het maar ''vanzelf'' zoals sommige mensen (vrouwen) zeggen dat het gaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat inderdaad, was ik toen maar iets meer zoals nu
vaak zat op vakantie geweest (jongerenreizen) en dan achteraf horen dat die en die wel iets met je gewild haddenquote:
Ik heb periodes 2-3x per week uitgegaan...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:11 schreef Koen66 het volgende:
in de tijd dat de meesten wekelijks stappen zat ik achter de computer
Niet jouw schuld lijkt me...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaak zat op vakantie geweest (jongerenreizen) en dan achteraf horen dat die en die wel iets met je gewild hadden
Hm, nog eentje die ik herkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:11 schreef Koen66 het volgende:
in de tijd dat de meesten wekelijks stappen zat ik achter de computer
Nou ik had er in sommige gevallen vrij weinig voor hoeven doen, maar het viel me gewoon niet op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ging het maar ''vanzelf'' zoals sommige mensen (vrouwen) zeggen dat het gaat.
ik heb nog wel foto's waar ik naast meiden zit die duidelijk met een verliefde blik naar me keken. Ja, dat zie ik nuquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou ik had er in sommige gevallen vrij weinig voor hoeven doen, maar het viel me gewoon niet op.
En als ik al een meisje wat leuker vond dan durfde ik er niks aan te doen.
Ik heb een aantal jaren in een supermarkt gewerkt met veel vrouwelijke collega'squote:Op zaterdag 10 november 2012 02:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb nog wel foto's waar ik naast meiden zit die duidelijk met een verliefde blik naar me keken. Ja, dat zie ik nu
Zijn wij zo blind... Of zijn de signalen zo super subtiel dat alleen de joligste optimist ze ziet?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een aantal jaren in een supermarkt gewerkt met veel vrouwelijke collega's
Uiteindelijk heb ik een relatie gekregen met een collega, kreeg ik van haar te horen dat ik bij aardig wat collega's op het lijstje stond zeg maar.
Gewoon nooit wat van gemerkt
Nou, ik was er ook gewoon niet echt mee bezig in die tijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn wij zo blind... Of zijn de signalen zo super subtiel dat alleen de joligste optimist ze ziet?
Combinatie van beide waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn wij zo blind... Of zijn de signalen zo super subtiel dat alleen de joligste optimist ze ziet?
Ik zie wel veel gebeuren overigens bij vrienden icm uitgaan...quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Combinatie van beide waarschijnlijk
Die gast heeft haar gewoon geplayed... meer is het niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:22 schreef kingtoppie het volgende:
Of een meisje van 14 gaat met een gast van 27.
Deze wereld... Waarom zie ik zoveel van die diep trieste shit..
geplayed en gepriktquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gast heeft haar gewoon geplayed... meer is het niet.
Ik vind het ziek.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die gast heeft haar gewoon geplayed... meer is het niet.
Ja, ik ook. Die meisjes zijn hardstikke naief, geloven alles.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind het ziek.
Keur het enorm af, walg ervan.
Of een man met auto/motor en geldquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:31 schreef heloef het volgende:
They want a daddy and they get a daddy. Daddyissuesgalore.
Ik krijg steeds meer het idee dat ik de meisjes van mijn leeftijd pas kan neuken als ik 26 ben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of een man met auto/motor en geld
Join the clubquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat ik de meisjes van mijn leeftijd pas kan neuken als ik 26 ben.
Rijg ze aan je pik als een kralenketting.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Join the club.
Ik heb het gevoel dat ik tieners kan versieren met mijn uiterlijk
Gvdquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Rijg ze aan je pik als een kralenketting.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee dat ik de meisjes van mijn leeftijd pas kan neuken als ik 26 ben.
lekker nauw in ieder gevalquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:55 schreef heloef het volgende:
Ik moet nu dus meisjes neuken van 10, good to know.
Mogguhquote:Op zaterdag 10 november 2012 05:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
Te vroeg, en dan maar een uurtje hoeven te werken
Hoax, niemand vindt mijquote:Op zaterdag 10 november 2012 03:07 schreef heloef het volgende:
Oh sorry laten we het weer over seks hebben of hoe leuk we elkaar vinden.
Kaneel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Fax. Nog mooie plannen dit weekend?
Nee niet echtquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je binnenkort niet weer een date ofzo?
Geen dates voor mij voorlopig. Moet je eerst single vrouwen kennen he?quote:
Ja maar die ken je toch??quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen dates voor mij voorlopig. Moet je eerst single vrouwen kennen he?
Straks naar werk. Morgen huiswerk en naar mijn ouders die ik al een tijdje niet heb gezien. Leuk weekend dus.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:22 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker op tijd booschappies doentot later
In gedachten bij me zijn. Ik weet niet of dat een troost is, of stalkergedrag.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar die ken je toch??![]()
![]()
Komop, in gedachten ben ik bij je
Ik ben geen Benzinquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In gedachten bij me zijn. Ik weet niet of dat een troost is, of stalkergedrag.
Liever dat je in het eggie bij me wasquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het leven is zwaar he kerel
In gedachten ben ik bij je![]()
Goed topic was dat wel. Mooi wel dat hij in die 7 jaar niet veranderd is.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 10 november 2012 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed topic was dat wel. Mooi wel dat hij in die 7 jaar niet veranderd is.
Nee eigenlijk niet... ik had m'n wekker om half 11 staan, maar om half 9 al wakker en kon niet meer in slaap vallenquote:
Ok, ik kom er aan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:42 schreef Faxie het volgende:
Volgens mij zou ik heel lekker slapen als ik kon knuffelen met iemand
quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij hebt geen zachte borstjes waar ik tegenaan kan leunen
Wie dan?quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:51 schreef Faxie het volgende:
Sorry![]()
Zat dames die met je willen knuffelen hoor
quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alweer een blauwtje gelopen. Het zit me ook niet mee.
Faxie he? Ik heb geen poging gewaagd op een meisje.quote:
Ja maar dat werkt dus niet hequote:Op zaterdag 10 november 2012 09:55 schreef twi het volgende:
Of stalken, zoals benzin zou doen, heb ik begrepen uit een oud topic.
Haha, goede grap.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Minstens de helft van de SC topics
Jij kan tenminste nog haarseks krijgenquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, goede grap.
Ik zou wel haarseks kunnen krijgen van Lokje.
En misschien nog een knuffel van Flips, als ze volgende keer niet zo'n haast heeft.
Pityhaarseks.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog haarseks krijgen
(Gaan we nu een battle doen wie het zieligst is?Ik lust je rauw
)
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pityhaarseks.
Nee, jij bent zieliger. Dat weet ik.
Ben al vanaf 6.30 aan het werk hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow hallow goedemorgen
Je bent al vroeg op
Wait what? Dus 2 uur klaar met werken, en dan om 6.30 weer beginnen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:09 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ben al vanaf 6.30 aan het werk hoor![]()
Nu is het even rustig
Klopt helemaal...quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wait what? Dus 2 uur klaar met werken, en dan om 6.30 weer beginnen?
Sta ingepland tot 16u, maar kan altijd korter of langer. Vaak maak ik op zaterdag een 11uurige werkdagquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik merk het
Tot hoe laat moet je vandaag dan?
Pff tering zegquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Sta ingepland tot 16u, maar kan altijd korter of langer. Vaak maak ik op zaterdag een 11uurige werkdag
Na een 11urige werkdag ben ik kapot. Dus vaak eten halen in de stad, en thuis of studeren of slapenquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff tering zeg
Wel plannen vanavond dan?
Lekker filmpje d'r bij?quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:19 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Na een 11urige werkdag ben ik kapot. Dus vaak eten halen in de stad, en thuis of studeren of slapen
Werksuh. Hoop dat je wat korter mag als mijquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:26 schreef Faxie het volgende:
Maarja ik ga d'r zelf ook vandoor... moet zometeen ook werken...
Dan ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:27 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Werksuh. Hoop dat je wat korter mag als mij
Vanavond misschien fok! Misschien filmpje, maar waarschijnlijk studeren
Sorry mijn nederlands is niet top.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ik
Maar ik hoef maar 6 uurtjes
I'm on cloud nine.quote:
Hey WT.quote:
Very nice. Hoe is t met jou? Het was een mannentopic vannacht, of niet?quote:
Haarsex?quote:
Ja, goed hoor. Nog niet zo lang wakker, zo maar eens douchen en wat boodschappen halen. Haha ja nogal ja, vooral toen TGND ging slapenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Very nice. Hoe is t met jou? Het was een mannentopic vannacht, of niet?
Ja, idd. Wel grappig, voor de verandering.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haarsex?
[..]
Ja, goed hoor. Nog niet zo lang wakker, zo maar eens douchen en wat boodschappen halen. Haha ja nogal ja, vooral toen TGND ging slapen
Ja was wel grappig jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Wel grappig, voor de verandering.Het is nu wel rustig.
Die roze wollukquote:
Ik was er niet, dat scheelt vaak wel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja was wel grappig jaGisteravond was het ook erg rustig, nu inderdaad ook. Verbaasde ik mezelf ook al van
Nu aan het terugreizen?
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haha, goede grap.
Ik zou wel haarseks kunnen krijgen van Lokje.
En misschien nog een knuffel van Flips, als ze volgende keer niet zo'n haast heeft.
Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.quote:
Dat maakt inderdaad wel veel uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was er niet, dat scheelt vaak wel.
Ja, helaas wel.
Vanavond is het pasta tijdquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Eigenlijk nasi met extra groenten tijdMaar dat zal wel wachten tot vanavond 23u worden
Heb ik dat weer gemist.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef muhahaha het volgende:
Gisterenavond was het feestthema rookworst.
Omnomnom.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:22 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo pistoletjes halen met kaas en komkommer
Je houd niet van worst nee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik dat weer gemist.
But I don't care.
Jawel, maar ik had betere dingen te doen dan een sausagefest attenden.quote:
Zonne natte druiperquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:25 schreef Koen66 het volgende:
nu krijg ik trek in worst![]()
en nee geen worst die tussen iemand z'n benen hangt
In mijn ogen is dat hetzelfdequote:Op zaterdag 10 november 2012 12:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het bleef eigenlijk bij; Whut?!?!
Mijn schieuwnierigheid kan ik nog goed bedwingen
Moet je niet zoveel zuipenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:27 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het is vroeg, ik heb een kater, ik snap die opmerking niet
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei de gast die vorige week nog in de bus gekotst heeft![]()
Ik wist dat er een opmerking over zou komenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei de gast die vorige week nog in de bus gekotst heeft![]()
Ach je leert er van he? Eerst ff eten jongenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat er een opmerking over zou komen
Vandaar ook de ''
Of minder naar binnen gieten, dat werkt beter dan eten voorafquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach je leert er van he? Eerst ff eten jongen
Dat was slimmer geweest. Ook het eerste wat ik volgende keer ga doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach je leert er van he? Eerst ff eten jongen
Ik ben 1 keer godsgruwelijk ziek geweest van de alcohol, sindsdien weet ik mijn grenzen. Nu ben ik mijn wilde haren wel kwijt en drink ik helemaal zeldenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Of minder naar binnen gieten, dat werkt beter dan eten vooraf(17+ jaar kroeg-ervaring
)
Ontelbare keren godsgruwelijk ziek geweest van de alcohol, met een uitschieter, vorig jaar, of mss 2 jaar geleden, icm stonedalseengarnaal, dan moet je niet boven de pot willen hangen, dan sterf je echt 80 dodenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer godsgruwelijk ziek geweest van de alcohol, sindsdien weet ik mijn grenzen. Nu ben ik mijn wilde haren wel kwijt en drink ik helemaal zelden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zo brak ja?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:48 schreef MohMi het volgende:
Goed onderwerp, ik sluit aan en hoop dat mijn vierde bak koffie me wakker genoeg krijgt om boodschappen te gaan doen.
Mogguh, lieve mensen![]()
Zekers.quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:46 schreef Fera het volgende:
Al dat gelul over worst, ik heb maar een broodje Unox gehaald.
Morgenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:48 schreef MohMi het volgende:
Goed onderwerp, ik sluit aan en hoop dat mijn vierde bak koffie me wakker genoeg krijgt om boodschappen te gaan doen.
Ik ga zo ook boodschappen doenquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:48 schreef MohMi het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ontelbare keren godsgruwelijk ziek geweest van de alcohol, met een uitschieter, vorig jaar, of mss 2 jaar geleden, icm stonedalseengarnaal, dan moet je niet boven de pot willen hangen, dan sterf je echt 80 doden![]()
Maar hoe ouder ik word, hoe meer ik mezelf leer kennen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Brakker dan verwachtquote:
Sla 'mquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Brakker dan verwachtMeestal ben ik vóór 10u wel wakker, nu iets voor 12 en ook alleen omdat er één of andere debiel uren op de deurbel van de buren hing
Gvd wat een klootviool, bak met olie over 'm heen gekieperd?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:51 schreef MohMi het volgende:
[..]
Brakker dan verwachtMeestal ben ik vóór 10u wel wakker, nu iets voor 12 en ook alleen omdat er één of andere debiel uren op de deurbel van de buren hing
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ontelbare keren godsgruwelijk ziek geweest van de alcohol, met een uitschieter, vorig jaar, of mss 2 jaar geleden, icm stonedalseengarnaal, dan moet je niet boven de pot willen hangen, dan sterf je echt 80 doden![]()
Maar hoe ouder ik word, hoe meer ik mezelf leer kennen...Ik heb gewoon kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die wil ik ook zien, ik wacht er al jaren op.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende film wordt de Hobbit deel 1
Nu nog mensen vinden die mee willen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Die wil ik ook zien, ik wacht er al jaren op.
Deel 1??? Het is toch 1 film?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:50 schreef tijnbrein het volgende:
Volgende film wordt de Hobbit deel 1
I should havequote:
Het bleef bij wat laffe verwensingen vanuit mijn bedquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gvd wat een klootviool, bak met olie over 'm heen gekieperd?
Nee 3, deel 1 komt dit jaar uit.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
[..]
I should have
[..]
Het bleef bij wat laffe verwensingen vanuit mijn bedIk dacht ook dat het heel vroeg was, dus ik draaide me nog eens om. Besloot toen toch maar te kijken hoe laat het was, schrok ervan, probeerde uit bed te komen maar mijn brein werkt sochtends nog niet
Dus heb zeker enkel minuten op mijn bedrand zitten derpen, nadenken wel dag het was en wat ik moest doen enzo
quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:57 schreef MohMi het volgende:
Het bleef bij wat laffe verwensingen vanuit mijn bedIk dacht ook dat het heel vroeg was, dus ik draaide me nog eens om. Besloot toen toch maar te kijken hoe laat het was, schrok ervan, probeerde uit bed te komen maar mijn brein werkt sochtends nog niet
Dus heb zeker enkel minuten op mijn bedrand zitten derpen, nadenken wel dag het was en wat ik moest doen enzo
Oh manquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee 3, deel 1 komt dit jaar uit.
Is geen mooi plaatje, vermoed ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Mental Image, ik zie je zo op je bedrand zitten.
[..]
Oh man. Ik haaat wachten op de volgende delen.
Ja, me too. Misschien mijn mama, die houdt er wel van. Mijn pa is ook groot LotR fan, trouwens.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu nog mensen vinden die mee willen.Rond de kerst ofzo.
Misschien een idee om met Fok!kers te gaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, me too. Misschien mijn mama, die houdt er wel van. Mijn pa is ook groot LotR fan, trouwens.Maar met allebei gaan zit er niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |