Oja.... over 2 weken ochtenddienst...quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Amersfoort.
Doordeweeks natuurlijk
Kijk dan fax....quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Amersfoort.
Doordeweeks natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja.... over 2 weken ochtenddienst...
Maar het is weekend. In het weekend kan ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom dan verdomme ook gewoon eens langs
Balen voor hem danquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het is weekend. In het weekend kan ik niet.
Enschede ben ik geboren en getogen. In de weekenden ga ik naar mijn ouders, in Enschedequote:
Als je nog eens in de buurt van Antwerpen moet zijn....quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschede ben ik geboren en getogen. In de weekenden ga ik naar mijn ouders, in Enschede
ahhhhhh ik dacht al, 2 dames die in Enschede wonen in deze SCquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Enschede ben ik geboren en getogen. In de weekenden ga ik naar mijn ouders, in Enschede
Dat kloptquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahhhhhh ik dacht al, 2 dames die in Enschede wonen in deze SC
Wat doe je in Amersfoort?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet echt een bekende studie.quote:
Heel veel mensen uit het oosten van het land inderdaad... Is mij ook eens opgevallen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Half Fok woont in Enschede lijkt het soms wel eens
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik doe dan ook niet echt een bekende studie.
Creatieve Therapie Drama, voor je het vraagt. En zoek maar op.
Ik ga nu echt slapen
Trustenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga nu echt slapen
Dat valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Half Fok woont in Enschede lijkt het soms wel eens
Trustenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga nu echt slapen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil best praten over ijsthee en rum..?
hmmmmquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb een leffe bruin.. Is ook prima.
Morgen vroeg werken.... Hmm..quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm
had ook wel trek in bier eigenlijk
ach 1 kan toch welquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Morgen vroeg werken.... Hmm..
ach ook daar maakt een kwartiertje meer of minder niet uitquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis meer dat ik weinig tijd heb om te slapen zo.
Nou....quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ook daar maakt een kwartiertje meer of minder niet uit
klopt, ik ga ook wel eens een kwartiertjequote:Op zaterdag 10 november 2012 01:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou....
Als ik die powercyclers zo zie powernappen scheelt het toch een hoop
Ik soms 2 uur oid.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, ik ga ook wel eens een kwartiertjeen dat helpt prima
lukt me primaquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:39 schreef Faxie het volgende:
Kwartier zou ik niet voor elkaar krijgen denk ik...
Benzinquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er! Heb nog niet hier gepost omdat Benzin in het versieren topic weer bezig was...met een aantal onthullingen!
En verder gaat de lan-party dit weekend niet door [ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen benzin verkeerd begrijptquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben er! Heb nog niet hier gepost omdat Benzin in het versieren topic weer bezig was...met een aantal onthullingen!
hmmm dat heb ik dan weer gemist. Zit op 3 SC's maar niet daarquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hai klootviool!quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jammerquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
1 van m'n vrienden gaat met z'n broertje naar de film en de ander heeft geen geld
Benzin was weer bezig in dat topic toen iemand een topic van Benzin opdook uit *slik* 2000fukking5!quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm dat heb ik dan weer gemist. Zit op 3 SC's maar niet daar
Nu pas ja?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin was weer bezig in dat topic toen iemand een topic van Benzin opdook uit *slik* 2000fukking5!
Benzin is sinds 2005 geen steek veranderd
Maar goed, genoeg daarover, begin hem een beetje zat te worden
Ik heb hem gemeet....quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Benzin was weer bezig in dat topic toen iemand een topic van Benzin opdook uit *slik* 2000fukking5!
Benzin is sinds 2005 geen steek veranderd
Maar goed, genoeg daarover, begin hem een beetje zat te worden
stille Fokkers zijn niet echt ongewoonquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeet....
Hij lache vriendelijk, was erg stil...
Denk dat die jongen heel moeilijk los komt wat dat betrefd... Geen goede omgeving gehad in zijn leven denk ik.
Ik denk eerlijk gezegd dat er iets fundamenteel mis is met die jongen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb hem gemeet....
Hij lache vriendelijk, was erg stil...
Denk dat die jongen heel moeilijk los komt wat dat betrefd... Geen goede omgeving gehad in zijn leven denk ik.
Ik denk dat Benzin de wereld niet begrijptquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen benzin verkeerd begrijpt
Wehehehe ik nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben een heel geduldig iemand
O god, waar was die quote ook alweer van??quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehehe ik niet.
Listen carefully, I shall say this only once!
Allo Alloquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, waar was die quote ook alweer van??
Allo alloquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O god, waar was die quote ook alweer van??
Uitgaan in leidenquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In murs tentje niet man, die vrouwen keken niet eens
Net even goed gefapt. Prima dus.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moe, maar wel lekker
En hoe was jouw dan?
weet ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee man, Michelle zei dat altijd.
goede lading afgeschoten?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net even goed gefapt. Prima dus.
Een beetje quality time voor jezelf!quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net even goed gefapt. Prima dus.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij krijgt toch wel oogcontact jonge!
Dat is niet het oogcontact wat hij zoekt denk ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan kijk je niet goed, ik heb best vaak naar je gekeken enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |