Jezusquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Steven check die nieuwe post in Dames, we willen jullie naakt zien in alle soorten #75
Daar word ik niet vrolijk van.
Word er ook echt niet warm of koud van. Alsof ik naar een muur kijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch grappig dat het gewoon dusdanig a-seksueel is, dat het als staren naar een dikke man is
Wel een dikke muur gebouwd met kloostermoppenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Word er ook echt niet warm of koud van. Alsof ik naar een muur kijk
Sowieso van fotootjesquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:54 schreef Saind het volgende:
[..]
Word er ook echt niet warm of koud van. Alsof ik naar een muur kijk
Muur ingesmeerd met reuzel, zoiets.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een dikke muur gebouwd met kloostermoppen
Saind; ik heb nog niet iets specifieks. Ik zie alleen af en toe op 2ehands.be exemplaren voorbij komen waarvan wordt geclaimd dat ze origineel zijn voor een fractie van de prijs op ebay.com. En dan denk ik dat de kans groter is dat een L uit die tijd in Amerika terecht is gekomen.quote:
www.egun.dequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Saind; ik heb nog niet iets specifieks. Ik zie alleen af en toe op 2ehands.be exemplaren voorbij komen waarvan wordt geclaimd dat ze origineel zijn voor een fractie van de prijs op ebay.com. En dan denk ik dat de kans groter is dat een L uit die tijd in Amerika terecht is gekomen.
Dit dusquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
godverdomme hoe kan je daar nou van dromen, fucking tyfus autist jezus godver
We moeten dit beeld wegspoelen door veel foto's te posten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:57 schreef Doublepain het volgende:
godverdomme hoe kan je daar nou van dromen, fucking tyfus autist jezus godver
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We moeten dit beeld wegspoelen door veel foto's te posten.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
We moeten dit beeld wegspoelen door veel foto's te posten.
Ik ook maar blijf wel op FOK.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:02 schreef Doublepain het volgende:
Hier doe ik niet aan mee, ik ga NBA kijken..
Jammerquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:03 schreef Saind het volgende:
Nou boelers het is bedtijd, morgen weer vroeg eruit. Feestje voorbereidenKlaptafels en shit ophalen.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |