nee je bent echt geen pedo als je met een meisje van 14 gaat als je 27 bent, dat lijkt maar zoquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef loveyourlife het volgende:
Hij is geen pedo.Hij dacht in eerste instantie dat ik 18 was omdat ik zo was gekleed en make-up ophad. In het begin wou hij ookgeen relatie omdat hij mij te jong vond maar we hadden alsnog afgesproken en van het een kwam het ander..
Maar hij is geen pedo, echt niet.
Omdat je met een jongen van 27 had en op je 14de, helemaal de verkeerde kant opgaat.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:32 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar jeugdzorg gaan?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:28 schreef loveyourlife het volgende:
Hij is geen pedo.Hij dacht in eerste instantie dat ik 18 was omdat ik zo was gekleed en make-up ophad. In het begin wou hij ookgeen relatie omdat hij mij te jong vond maar we hadden alsnog afgesproken en van het een kwam het ander..
Maar hij is geen pedo, echt niet.
Al die willen loveyourlive palen,quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:41 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Aanstekers? Ik val de laatste tijd op de wat oudere jongens. Het liefst met een baardje.
Hoezo een pedo?quote:
Waaruit ik opmaak dat TS elke les samen is met die persoon. Of gaat het hier niet om lessen op school?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:42 schreef loveyourlife het volgende:
want we hebben veel gezamelijke vrienden en elke les samen.
Nee het lijkt ook niet zo. Tenzij je niet bekend bent met de betekenis van de term pedofiel.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
nee je bent echt geen pedo als je met een meisje van 14 gaat als je 27 bent, dat lijkt maar zo
Zelfs adolescenten, zoals 15-jarigen, kunnen dus pedofiel zijn wanneer ze vallen op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn en deze kinderen minimaal 5 jaar jonger zijn dan de 15-jarigen.quote:Pedofilie is een term, die wordt gebruikt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen van volwassenen en bepaalde adolescenten tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. Als volwassen gelden in dit opzicht degenen die ouder zijn dan achttien jaar en adolescenten zijn hier relevant, wanneer zij minimaal vijf jaar ouder zijn dan het kind.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pedofilie
ik was sarcastischquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nee het lijkt ook niet zo. Tenzij je niet bekend bent met de betekenis van de term pedofiel.
[..]
Zelfs adolescenten, zoals 15-jarigen, kunnen dus pedofiel zijn wanneer ze vallen op kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn en deze kinderen minimaal 5 jaar jonger zijn dan de 15-jarigen.
Ik denk zelfs dat jij bij jouw sarcasme gebruik maakte van ironie, waarbij je dus eigenlijk het omgekeerde bedoelde van wat je zei, waarbij je dus in werkelijkheid bedoelde dat je echtwel een pedo bent, wanneer je als 27-jarige met een meisje van 14 gaat. Of zag ik dit verkeerd?quote:
Ik bedoel dat ik bij alle vakken bij hem in de klas zit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:09 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo een pedo?
- Een klasgenootje/leeftijdsgenootje die op een 15-jarige valt is geen pedo
- Niemand die op een 15-jarige valt is pedo. Een oudere volwassene die op een 15-jarige valt is overigens wel dieptriest
-edit-
Hmm wel, vaag, zie iedereen verder in het topic praten over een 27-jarige (geen pedo, wel dieptriest in dat geval, maar in de openingspost staat:)
[..]
Waaruit ik opmaak dat TS elke les samen is met die persoon. Of gaat het hier niet om lessen op school?
dit zag je verkeerdquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat jij bij jouw sarcasme gebruik maakte van ironie, waarbij je dus eigenlijk het omgekeerde bedoelde van wat je zei, waarbij je dus in werkelijkheid bedoelde dat je echtwel een pedo bent, wanneer je als 27-jarige met een meisje van 14 gaat. Of zag ik dit verkeerd?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik denk dat TS toch wel professionele hulp nodig heeft
Dat heb ik al 6 keer tegen haar gezegd in verschillende topics.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:10 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik denk dat TS toch wel professionele hulp nodig heeft
daar zijn dingen als dit inderdaad meer op hun plekquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:31 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Dat heb ik al 6 keer tegen haar gezegd in verschillende topics.
Oh en ik heb trouwens genoeg in de klaagbak gezien, ze moet nu gewoon in PUB gaan posten...
hij is een pedo en dat weet je zelf ookquote:Op zaterdag 10 november 2012 15:35 schreef loveyourlife het volgende:
De volgende die over hem begint wordt uit het topic geschopt!
Ik zie hem alleen 's avonds tijdens het eten en soms zie ik hem 's ochtends voor ik wegga. We hebben geen ruzie ofzo maar hij is gewoon met andere dingen bezig, en dat begrijp ik. Dus nee ik heb geen vaderfiguur nodig.quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:48 schreef RetRy32 het volgende:
@TS Heb je een vader (die je aandacht geeft / had gegeven)
@Mods Kan dit topic naar PUB verplaatst worden?
Bij een 27-jarige gast? Of haal ik nu twee verschillende verhalen in dit topic door elkaar? (Heb niet het hele topic doorgelezen).quote:Op zaterdag 10 november 2012 15:26 schreef loveyourlife het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik bij alle vakken bij hem in de klas zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |