Hier ook niemand geweest.quote:Op zondag 11 november 2012 20:34 schreef Dastan het volgende:
Hier geen last van vrolijke inhalige klapkinderen.
ik klaag niet, vroeger altijd snoep opgehaald en dat was altijd erg gezellig en leuk achteraf om de 'buit' op te makenquote:Op zondag 11 november 2012 20:36 schreef leeell het volgende:
gelukkig maar, infantiele kut feestdagen
Schatkistjes verzamelen.quote:Op zondag 11 november 2012 20:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik klaag niet, vroeger altijd snoep opgehaald en dat was altijd erg gezellig en leuk achteraf om de 'buit' op te maken
dit dusquote:Op zondag 11 november 2012 20:36 schreef leeell het volgende:
hier doet niemand er aan, sterker nog, niemand heeft er ooit van gehoord.
geen idee,quote:Op zondag 11 november 2012 20:50 schreef Ezell het volgende:
KB, ik kwam D. laatst tegen. Waarom hebben jullie van die bonuspunttoetsen? Dat vind ik best raar.
Trouwens, op het wo komt het ook wel eens voor. Dus het ligt niet zo zeer aan het type onderwijs.quote:
quote:
op mn vorige studie hadden we geen bonuspunten ofzo dus verschilt gewoon per opleidingquote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Trouwens, op het wo komt het ook wel eens voor. Dus het ligt niet zo zeer aan het type onderwijs.
desalniettemin is de kwaliteit van het hbo over het algemeen wel tranen mit tuitenquote:Op zondag 11 november 2012 21:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Trouwens, op het wo komt het ook wel eens voor. Dus het ligt niet zo zeer aan het type onderwijs.
verschilt ook per opleiding hoorquote:Op zondag 11 november 2012 21:05 schreef leeell het volgende:
[..]
desalniettemin is de kwaliteit van het hbo over het algemeen wel tranen mit tuiten
neuh, volgens het onderzoek van trouw , elsevier en de HBO-kennisbank voor onderzoek naar onderwijs staat mijn opleiding als 2na moeilijkste aangeschreven in de cluster met de hoogste studielast en is HSleiden daarnaast de 1na beste school die dit vak geeft.quote:Op zondag 11 november 2012 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
verschilt ook per opleiding hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |