Ja halloquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oeh, die doordeweekse dagen in Groningen bevallen me wel
Woon je daar in de buurt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oeh, die doordeweekse dagen in Groningen bevallen me wel
/jaloersquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, maar doordeweeks kan ik tenminste, en dan reis ik gratis.
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
Nee. Op de site staat dat ze uitverkocht zijn, maar je kunt wel kaarten bestellen
Volgende ronde wil ik zeker mee, alleen niet naar Groningenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mja, kan toch niemand fixen die meegaat voor de tijd. Dus dan maar wachten tot een volgende ronde Najib.
Ik wil sowieso doordeweeks, mits beschikbaarquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende ronde wil ik zeker mee, alleen niet naar Groningen
Volgende keer ben ik erbijquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mja, kan toch niemand fixen die meegaat voor de tijd. Dus dan maar wachten tot een volgende ronde Najib.
Kan mits het niet te ver is of ik kan ergens overnachtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik wil sowieso doordeweeks, mits beschikbaar
Hotel/hostel kan altijdquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan mits het niet te ver is of ik kan ergens overnachten. Verlof zal geen probleem zijn.
Waar woon je?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan mits het niet te ver is of ik kan ergens overnachten. Verlof zal geen probleem zijn.
Ja, werkt ook.quote:
's-Hertogenboschquote:
Als het in Utrecht of A'dam is..?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, werkt ook.
[..]
's-Hertogenbosch.
Tot 100 kilometer wil ik best gaan, daarboven word lastiger ivm file.
Prima te doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als het in Utrecht of A'dam is..?
Dat zou fijn zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bij mij overnachten kan ook makkelijk overigens. Dus mocht dat nodig zijn is dat geen probleem.
Maar naar Enschede komt ie niet vaakquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prima te doen.
Eindhoven, Tilburg, Breda, Arnhem, Nijmegen. Allemaal in de buurt.
Enschede is een twijfel, dat is 150 kilometer.
Owja, Den Haag en Rotterdam kunnen ook
Dan heb ik het overigens wel over in Amersfoort.quote:
Was ook meer voor Herman, als hij nog optradquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar naar Enschede komt ie niet vaak
Wehehe dat is redelijk uit de buurt van Amsterdamquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb ik het overigens wel over in Amersfoort.
Maar in Enschede slapen bij mij kan nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Was ook meer voor Herman, als hij nog optrad. Voor hem zou ik gaan
.
quote:
Mja, half uurtje met de trein. Vind ik wel meevallen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe dat is redelijk uit de buurt van Amsterdam
Vanaf Den Bosch gezien dan.
Die van mij is nog steeds niet klaar met downloadenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar in Enschede slapen bij mij kan niet
Ik ga Dexter kijken en slapen. Trusten alvast
Trustequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar download je dan? Ik had 'm binnen 5 minuten binnen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van mij is nog steeds niet klaar met downloadenHave fun en trusten
![]()
Nee, je woont toch in Amersfoort?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met de auto is het een rotstuk door de spits heen...quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mja, half uurtje met de trein. Vind ik wel meevallen.
Nieuwsgroepen. Maar mijn verbinding werkt niet echt mee. Valt telkens weg enzo en vergeet 'm ook vaak aan te zetten.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waar download je dan? Ik had 'm binnen 5 minuten binnen.
Ja, in het weekend bij mn ouders in Enschedequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, je woont toch in Amersfoort?
[..]
Met de auto is het een rotstuk door de spits heen...
Vanaf Amsterdam naar Amersfoort.
Torreeeeents ftwquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwsgroepen. Maar mijn verbinding werkt niet echt mee. Valt telkens weg enzo en vergeet 'm ook vaak aan te zetten.
Trusten
Aah ik snap hemquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, in het weekend bij mn ouders in Enschede
Ja, oke. Ik ben meer van de OV
Hehehe, hier ook torrentsquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ligt aan de verbinding, niet aan het soort waarmee je download
Mja, met torrents moet je soms wat mazzel hebben alhoewel ik de oudere films/series ook nog wel gevonden krijg. X-Files bvquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
Tja. Met nieuwsgroepen kun je ook bestanden van 500+ dagen oud nog snel binnentrekken. Maar wifi door 2 plafonds heen is niet zo'n succes
Trouwens, KT, waarom post je een pic van Jaleesa terwijl je niet eens weet of ze dat wel goed vind ? Althans, ik denk dat jij niet weet of zij het goed vind.
Ah oke, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja, met torrents moet je soms wat mazzel hebben alhoewel ik de oudere films/series ook nog wel gevonden krijg. X-Files bv.
Ik snap die plaatjes sowieso niet.... wat is het nut ervan
Ik denk dat het een openbare foto betreft, moet ze het maar niet op internet gooien als ze het erg vindt dat het gedeeld wordt op hetzelfde forum in een slowchat waar ze zelf ook in post.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef Vinniiee het volgende:
Trouwens, KT, waarom post je een pic van Jaleesa terwijl je niet eens weet of ze dat wel goed vind ? Althans, ik denk dat jij niet weet of zij het goed vind.
Oh, dat wist ik niet. Dat verandert de zaak (iets).quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik denk dat het een openbare foto betreft, moet ze het maar niet op internet gooien als ze het erg vindt dat het gedeeld wordt op hetzelfde forum in een slowchat waar ze zelf ook in post.
Het zou anders zijn zou ik die foto krijgen over DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |