PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Laat je kinderen dan voor je Futtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Joodnl het volgende:
hmmm...das minder....
Morgen eerst elftal coachen....EN zondag wer eerst zelf voetballen pfffff
op mijn HA 2,5quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
lol ik krijg ook daily gifts. Goedmakertje voor al het gefaal zeker
250c en een mini bronze pack
Denk dat alle daily gifts die ik dit jaar heb gehad op mijn 2 accounts samen zo'n 3k waard zijn geweest. Echt ultieme bagger gewoon.
volgens mij wel, post hier even andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Is met ramires en oscar iedereen 9 chem?
Geef hem een AK en hij wint de oorlog voor jequote:
Oscar heeft 29 strenghtquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij wel, post hier even anders
quote:
ach maar 20k ongeveerquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Clyne er voor 500 coins opgezet, blijkt hij veel meer ward te zijn
Carlos eduardo en robinho of Bastos lmquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt dit, iedereen 9 chem?
Weet iemand misschien vervanging voor Oscar?
Ari, Eduardo, Diego of Renato Augustoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt dit, iedereen 9 chem?
Weet iemand misschien vervanging voor Oscar?
Zo even uitproberen met Lennonquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef BDIL het volgende:
Ik ben gister achter iets heel simpel's gekomen () Waarmee je 9/10 keer je tegenstander helemaal kwijt bent
LT + RT ( L2 + R2) loop naar achter als hij naar je toe gaat moet je met je rechter stick naar een kant tappen ( meestal naar voren
). Als je iemand met hoge pace 78 + en dribbel 80+ hebt kom je altijd je tegenstander zonder moeite voorbij en haalt ie je niet meer in
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Carlos eduardo en robinho of Bastos lm
Thx, eduardo en bastos it isquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ari, Eduardo, Diego of Renato Augusto
Moet je wel Young vervangen door iets Braziliaans of Chelsea. Als je toch iets Braziliaans neemt kan elke Braziliaan CAM.
Zitten geen shinies in toch? Dus nee dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef MartijnTor het volgende:
Moet je eens nadenken dat er ergens op de wereld wss weer een lucky noobje zit die in een daily gift mini gold pack NeymarIF krijgt
Is gundogan een baasje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gotze CAM, Bastos LM en Gundogan CDM
Toch niet 500c BIN? Jammer dat ik hem dan niet had. Ik had in mijn mini silver pack nog een Rangers badge ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Clyne er voor 500 coins opgezet, blijkt hij veel meer ward te zijn
wie nog meer?quote:
Steeds op de vlucht zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef laucas het volgende:
[..]
wie nog meer?![]()
Eind vd maand pas internet in het nieuwe huisje. 3e verhuizing in 4 maanden ftw.
Ik dacht dat jullie zo fanatiek warenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Steeds op de vlucht zeker.
Weet niet of Iwan er nog is?
We zijn te slecht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie zo fanatiek waren
Als je de voorzet bedoelt: crossing + curve + vision lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
welke stat is het belangrijkste voor corners
Alles wat hij heeft:quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
welke stat is het belangrijkste voor corners
jij bent wel erg gecharmeerd van hem hequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alles wat hij heeft:
http://www.futhead.com/fifa/players/5950/
Ik faal met IF Diego, Cazorla, Reus en weet ik veel wat allemaal, en met hem lukt (bijna) allesquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent wel erg gecharmeerd van hem he
Geef dan niks. Net als op een verjaardag van een oom of tante aankomen met een rolletje top dropquote:
of als ze vragen om een envelopje, gewoon een lege envelop gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geef dan niks. Net als op een verjaardag van een oom of tante aankomen met een rolletje top drop
Ja, of gevuld met zaken die uit het lichaam kunnen komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of als ze vragen om een envelopje, gewoon een lege envelop geven
wie het kleine niet.......quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of gevuld met zaken die uit het lichaam kunnen komen
Haha, lucky bastardquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Op 3e account mini bronze pack
suicidequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
lol ik speelde tegen iemand die Mertesacker-Cahill-Ferdinand had in een 343![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef poker4lifee het volgende:
ik dacht laat ik voor de zekerheid maar rondje drukken om er zeker van te zijn dat ik geen lullige tegengoal krijg door raar wegwerken..
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/141939874
moet ie natuurlijk niet ipv de bal wegschieten met rondje de tegenstander tackelenpenalty werd het
Seasons?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
haha blijft leuk om met mijn silver team, dure gold teams te laten rage quitten.
Viergever die Falcao afstopt.![]()
Donk die IF Reus nog niet laat aanemen
lekker slapen tochquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben moe maar wil er niet aan toegeven
Nee man, gewoon futten onder invloed van cola zoquote:
ik kan echt niet spelen als ik moe benquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, gewoon futten onder invloed van cola zo
Ik ook niet, maar misschien nu welquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan echt niet spelen als ik moe ben
Ik zit al heel lang op 88. 75% vrijspelen ook nog ver van, wil gvd die afroquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef laucas het volgende:
Als CAM van 80 naar 84 door alle VP-boosts aan te knallen
Met een afro kop je beter zei een vriendquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zit al heel lang op 88. 75% vrijspelen ook nog ver van, wil gvd die afro
Fellaini stylequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Met een afro kop je beter zei een vriend
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Met een afro kop je beter zei een vriend
LB/RB (vleugel verd.) is nog wel leuk en dan kun je ook veel inschuivenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Wil niet in de verdediging staan om die 75% te halen
mwah wel redelijk hoop ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoi kevin, hoe was je tentamenweek gegaan?
Aii, wat heb je maandag?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah wel redelijk hoop ikAlleen maandag nog een toets
Kutvakquote:
een 1 kan er wel bij jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon niet voor leren, Y.O.L.O
Nogal ja.quote:
Probeer Mignolet eens, houdt alles voor mequote:
Ogbonnna.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
whatcha think?
Wel nog Gamberini vervangen, weet alleen nog niet door wie. En eventueel Vermaelen voor Vertonghen
neequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer Mignolet eens, houdt alles voor me
Ogbonna heb ik al in twee andere teamsquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ogbonnna.
Leuk team behalve je rb, ik heb gewoon iets tegen Engelse in FUT..
Vermaelen Sagna zal ik dan maar doen. 100x beter dan een Engelsman.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee
[..]
Ogbonna heb ik al in twee andere teamsEn wat had jij in gedachte voor de RB dan? Vermaelen-Sagna kan ook wel natuurlijk
of Astoriquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vermaelen Sagna zal ik dan maar doen. 100x beter dan een Engelsman.
Chielini blijft dan over... Of Barzagli, of Not BonucciAD
Geen idee waarom, maar ook ik gebruik zelden een Engelsman. Zijn altijd betere alternatieven dan de middelmatige voetballers die Engeland heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vermaelen Sagna zal ik dan maar doen. 100x beter dan een Engelsman.
Chielini blijft dan over... Of Barzagli, of Not BonucciAD
ik vind Rooney best goed andersquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ook ik gebruik zelden een Engelsman. Zijn altijd betere alternatieven dan de middelmatige voetballers die Engeland heeft.
Heb ik nog niet mee gespeeld. Zal die veel beter zijn dan bijvoorbeeld Aguero of Robin van Persie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind Rooney best goed anders
Gerrard is ook een prima middenvelder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind Rooney best goed anders
Weet ik niet, nog nooit mee gespeeld. Maar zo middelmatig is ie nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet mee gespeeld. Zal die veel beter zijn dan bijvoorbeeld Aguero of Robin van Persie?
racistquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik haat Engelse gewoon, de enige Engelsman waarmee ik met plezier heb gespeeld is Sinclair vorig jaar. Wel een baas.
Ongelovelijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Badr Hari weer op vrije voet![]()
Lachwekkend vind ik het .
goed team. Als ik jou was zou ik pepe achterin zettenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef Jiggler het volgende:
Net iets meer dan een weekje geleden Fifa 13 gekocht, met wat geluk uit pakjes en geleende spelers dit opgebouwd. Heeft iemand misschien wat tips? Wil misschien Callejon vervangen door Benzema als ik daar genoeg punten voor heb. Maarja dan heb ik geen snelle spelers meer over voorin :p
Zit overigens net in de 1e Divisie van FUT, weet niet of dat verschil maakt.
[ afbeelding ]
die zijn dan ook hard gedowngradequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Terry is ook ineens minder waard dan vorig jaar, Lampard ook
En terecht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zijn dan ook hard gedowngrade
Nietquote:
Leuke goal met tienen..bruggetjequote:
Ik blijf me er echt over verbazen dat er idd mensen zijn wiens enige doel het irriteren is van andere mensen op internet...echt te kansloos.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:41 schreef vandermar het volgende:
Ik moet nu tegen iemand die vantevoren niets skipt en bij de aftrap 3x op pauze drukt en dit helemaal afwachtwe zijn nog niet eens begonnen lol. Hij heeft een 5atb serie a team.
Lekker opsparen?quote:
Ja 4x bronze packs die uit bronze packs kwamen en 1 silver pack van DG. Vanmiddag postte ik het ook en toen dachten mensen dat we ergens compensatie voor kregenquote:
Aldus JP_Flathead.quote:Heb je tot slot nog tips voor mensen die Ultimate Team spelen?
Vorig seizoen verdiende ik mijn munten door bronzen packs te openen en de inhoud te verkopen. Dat is nu wat lastiger door de minimum BIN prijs van 200. Een goed alternatief is nu om zilveren packs van 2500 munten te openen en die kaarten te verkopen. Je kunt daarmee gemiddeld 1000 munten per pack verdienen en af en toe maak je een klapper van 20-30K. Maak een paar extra accounts op je console aan zodat je meer tegelijk kunt verkopen. Zo heb ik in FIFA 12 een clubwaarde van 1,2 miljard bereikt en dat zonder één euro uit te geven om packs te kopen.
http://www.goear.com/listen.php?v=41aaaf2quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:35 schreef vandermar het volgende:
Marcie gaat toch geen beats kopengoede zaak.
Nice!quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:04 schreef DutchSL het volgende:
Ik open even een pakje voor het slapen gaan omdat er toch ruimte over was op de trade pile
[ afbeelding ]
41212 manager kaart
Ueb er zT gehad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:33 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zijn er geen soppende tienertjes naar jouw goesting?
Wat zit je dwars mien jong ?quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat zit je dwars mien jong ?
Goede morgen leute
Eindelijk slaap ritme hersteld
In het toernooi kan ik geen tegenstander vinden, dus kom maar opquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand zin een potje? Silvers of brons bij voorkeur
Welk stukje?quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:38 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allen.
Dat stukje over JP Flathead met zn 2500 coins pakje. Toch benieuwd hoe je daar zoveel winst uit kan halen
Hij zegt nergens dat hij er veel winst uit haaltquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:38 schreef Maver24 het volgende:
Goedemorgen allen.
Dat stukje over JP Flathead met zn 2500 coins pakje. Toch benieuwd hoe je daar zoveel winst uit kan halen
Haha, tikkeltje onverdiendquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denk niet dat het dan nu nog gaat lukken: silver market zal nu wel overspoeld worden met na-apers.
Sgoed! Ik heb maar een silver team, dus houd dezelfde.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, tikkeltje onverdiendRevanche, maar dan met mn andere elftal?
Moet even mn bank nog aanvullenquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sgoed! Ik heb maar een silver team, dus houd dezelfde.
Haha, heb Anfield, Alianz, maar vind dit ook wel heldigquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Wordt trouwens wel tijd dat je een fatsoenlijk stadium neemt Toefjes
Ferdinand centraalquote:Op zaterdag 10 november 2012 09:25 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan het eens zo proberen
Waren wel toffe wedstrijden, de eerste helft kon je niet echt grip op Depay krijgen volgens mij? Jij ook goed gespeeld, 2 uitslagen hadden net zo goed andersom kunnen zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Deze was dik verdiend Toefjes, feli
Hoezo niet? Bassong een betere optie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ferdinand centraal. Zou ik niet doen.
1m83 en 68 strength. In het midden heb je een sterke, lange speler nodig imo.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bassong een betere optie?
Ik zie het nu inderdaad. Moet me eens vaker gaan verdiepen in die in-game atrributes. Bassong komt daar idd veel beter tot zijn rechtquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
1m83 en 68 strength. In het midden heb je een sterke, lange speler nodig imo.
Jij weet Depay beter te benutten dan ik, laten we het daar maar op houdenquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waren wel toffe wedstrijden, de eerste helft kon je niet echt grip op Depay krijgen volgens mij? Jij ook goed gespeeld, 2 uitslagen hadden net zo goed andersom kunnen zijn
Veel draaien en doen, soms de L2+R2 tegelijkertijd indrukken, dan stopt ie met dribbelen, je ziet de verdediger de ene kant op gaan, dan sprint je gelijk de andere kant weg. Als het rand 16 is,en je kunt m voor zijn rechter krijgen: knallen maar. 24 goals uit 21 wedstrijden deze heldquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij weet Depay beter te benutten dan ik, laten we het daar maar op houden
L2 R2 is skill dribbel hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel draaien en doen, soms de L2+R2 tegelijkertijd indrukken, dan stopt ie met dribbelen, je ziet de verdediger de ene kant op gaan, dan sprint je gelijk de andere kant weg. Als het rand 16 is,en je kunt m voor zijn rechter krijgen: knallen maar. 24 goals uit 21 wedstrijden deze held
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel draaien en doen, soms de L2+R2 tegelijkertijd indrukken, dan stopt ie met dribbelen, je ziet de verdediger de ene kant op gaan, dan sprint je gelijk de andere kant weg. Als het rand 16 is,en je kunt m voor zijn rechter krijgen: knallen maar. 24 goals uit 21 wedstrijden deze held
quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ueb er zT gehad.Nu op mn lieve fiete naar huis.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
L2 R2 is skill dribbel hoor
Haha, wtf, moet toch maar vaker die berichtjes van in het holst van de nacht terug lezen. Misschien dat ik vannacht ook nog iets grappigs hier neer kan zetten. Als ik er aan denkquote:
Nee hoor, volgens GJE is L2+R2 de skill moves triggerquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:47 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
L2 + rechter stick, dát zijn toch pas dé skills
L2+R2 ís gewoon de skill dribble hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens GJE is L2+R2 de skill moves trigger
Helemaal niet, L2 is genoeg, ik skill zovaak met Kelvinquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja maar wat Toefjes als eerst zei met dat stoppen klopte ook gewoon.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
L2+R2 ís gewoon de skill dribble hoor
Is ook zoquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
zeker, maar L2+R2 is ook gewoon de skill dribblequote:Op zaterdag 10 november 2012 10:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja maar wat Toefjes als eerst zei met dat stoppen klopte ook gewoon.
L2+R2 tegelijkertijd indrukken is super cancelquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zeker, maar L2+R2 is ook gewoon de skill dribble
inderdaad, dat is de cancel knop, L2 alleen is gewoon skillenquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
L2+R2 tegelijkertijd indrukken is super cancel
hVergeef het he hijs nogal slecht. zegmaar gje van de xboxquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je van de bal bent jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
probeer het maar eens uit tijdens de wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 november 2012 10:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hij moet leren DEN KENquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je van de bal bent ja
moest een streepje tuse ik typ dit op de xbox vanuit de ban lkkr chill dat iquote:
yupquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:13 schreef Thorb het volgende:
Even gelezen, maar LT kan je skillen maar met LT en RT tegelijk (bij jullie l2 en r2?) kan je een mannetje passeren door een beweging, dribbelen is nauwkeuriger. Je kan ook nog met LB dribbelen dat gaat helemaal langzaam.
nadat je de bal hebt angenomen jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:13 schreef Thorb het volgende:
Even gelezen, maar LT kan je skillen maar met LT en RT tegelijk (bij jullie l2 en r2?) kan je een mannetje passeren door een beweging, dribbelen is nauwkeuriger. Je kan ook nog met LB dribbelen dat gaat helemaal langzaam.
Je gaat toch ook niet skillen voordat je hebt aangenomenquote:
Hoe doe je die eigenlijk? Doe hem vaak onbewustquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je gaat toch ook niet skillen voordat je hebt aangenomen
Behalve de bal over je heen tikken, die is chill bij de aanname.
Gewone dragback is datquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:19 schreef fetss het volgende:
Hoe doe je dat ineens achteruit dribbelen (LB / L2) met je gezicht naar de goal? Japes deed dat laatst ook best vaak
Tsja het gaat automatisch maar ik denk LT + goede kant op tikken. Of misschien hoef je alleen maar de goede kant op te tikken.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe doe je die eigenlijk? Doe hem vaak onbewust
Even proberen, thanksquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja het gaat automatisch maar ik denk LT + goede kant op tikken. Of misschien hoef je alleen maar de goede kant op te tikken.
Rouletts en McGeady spins werken erg goed vind ikquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:22 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik ook, laatst nog van UPC naar KPN Glasvezel gegaan
L2 en dan naar je rug toe tikken met stick geloof ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:21 schreef fetss het volgende:
[..]
Met LT bedoel je? Volgensmij is t wat anders hoor...
Ik denk dat Muller en Tevez zullen tegenvallen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:30 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn nieuwe team is nu eindelijk af, eerste potje zo spelen en het zal wel weer kut spelen.
http://www.futhead.com/fifa/squads/1001563/#squad-player
De prijs die er boven staat dat klopt ongeveer wel met wat ik er voor heb betaald dus het kan maar beter goed spelen.
Ach, de mighty Toure telt voor 3!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik denk dat Muller en Tevez zullen tegenvallen.
mijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:34 schreef Maver24 het volgende:
Heb voor de verandering me team ook weer omgegooid
Kan je die niet vervangen door Pastore (weet niet of die genoeg chem heeft?) en schweinsteiger?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:33 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ach, de mighty Toure telt voor 3!
Alleen zijn gemiddelde is omlaag, zijn stats (op de kaart iig) zijn nog steeds hetzelfdequote:Op zaterdag 10 november 2012 11:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Robben is wel duur![]()
Ik had gehoopt dat hij wat goedkoper zou zijn na zijn downgrade.
Had geprobeerd met Pastore maar dan zou het achterin niet meer kloppen. Schweinsteiger is voor de toekomst wel een optie, heb nu nog 80k over en 500 healing all kaartjes, en moet nog even een ander goud team voor de fitness bouwen. Maar als blessures weer terug zijn heb ik wel geld zat daarvoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je die niet vervangen door Pastore (weet niet of die genoeg chem heeft?) en schweinsteiger?
Die komen niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Had geprobeerd met Pastore maar dan zou het achterin niet meer kloppen. Schweinsteiger is voor de toekomst wel een optie, heb nu nog 80k over en 500 healing all kaartjes, en moet nog even een ander goud team voor de fitness bouwen. Maar als blessures weer terug zijn heb ik wel geld zat daarvoor
Blessures komen niet terugquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Had geprobeerd met Pastore maar dan zou het achterin niet meer kloppen. Schweinsteiger is voor de toekomst wel een optie, heb nu nog 80k over en 500 healing all kaartjes, en moet nog even een ander goud team voor de fitness bouwen. Maar als blessures weer terug zijn heb ik wel geld zat daarvoor
Nee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Messi ook?
Koop gewoon wat kaartjes joh, veel mooier
Messi nog idd even ST makenquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
Messi ook?
Koop gewoon wat kaartjes joh, veel mooier
Weet je zeker dat die niet terugkomen? Anders kan ik ze beter voor 200c bid 250c BIN gaan verkopen allemaal, pak ik nog 100k terug.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Blessures komen niet terug
Alhoewel ik natuurlijk voor jou hoop van wel. Maar oke, dan zou ik ook gaan voor Tevez en Schweinie ja.
8k dacht ik.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:41 schreef Maver24 het volgende:
Prijs van cf st ? Wat kost dat gemiddeld
4/5Kquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:41 schreef Maver24 het volgende:
Hmmm dat is dan statistisch gezien wel een goed argument. Iemand 500 healing all kaartjes kopen? maar 400c each!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat verkondig ik al tijden en ik heb bijna altijd gelijk.
je bent behoorlijk lang bezig om ze voor 250c bin te verkopen weet ik uit ervaringquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:40 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die niet terugkomen? Anders kan ik ze beter voor 200c bid 250c BIN gaan verkopen allemaal, pak ik nog 100k terug.
Koop gewoon een gold pack, dan heb je er vast wel 1. Kun je die C. Ronaldo verkopen en heb je nog winst ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:41 schreef Maver24 het volgende:
Bron? Volgens mij neem je ons in het ootje Kamikaziequote:Op zaterdag 10 november 2012 11:38 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Blessures komen niet terug
Alhoewel ik natuurlijk voor jou hoop van wel. Maar oke, dan zou ik ook gaan voor Tevez en Schweinie ja.
ik ben de bronquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij neem je ons in het ootje Kamikazie
Wedje maken?quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bron? Volgens mij neem je ons in het ootje Kamikazie
Normaal zou je zeggen, kom met betere argumenten of feiten. Maar omdat dit EA betreft weten we allemaal stiekem wel een beetje dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Alsof EA iets dat stuk is gaat maken
Hahaha. Ging het maar zo simpel. Nee nu ff geen gold packsquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Koop gewoon een gold pack, dan heb je er vast wel 1. Kun je die C. Ronaldo verkopen en heb je nog winst ook.
Ik zal jou is in het ootje laten nemen!quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan neem jij Kamikazie in het ootje, die op zijn beurt ons weer in het ootje neemt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zal jou is in het ootje laten nemen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar had je me mooi tuk zeg
![]()
quote:
Die Lexy Tran zag eruit als een theezakquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar gaat je geld Mathijs
quote:Op zaterdag 10 november 2012 11:52 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die Lexy Tran zag eruit als een theezak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |