PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
Laat je kinderen dan voor je Futtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef Joodnl het volgende:
hmmm...das minder....
Morgen eerst elftal coachen....EN zondag wer eerst zelf voetballen pfffff
op mijn HA 2,5quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
lol ik krijg ook daily gifts. Goedmakertje voor al het gefaal zeker
250c en een mini bronze pack
Denk dat alle daily gifts die ik dit jaar heb gehad op mijn 2 accounts samen zo'n 3k waard zijn geweest. Echt ultieme bagger gewoon.
volgens mij wel, post hier even andersquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Is met ramires en oscar iedereen 9 chem?
Geef hem een AK en hij wint de oorlog voor jequote:
Oscar heeft 29 strenghtquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij wel, post hier even anders
quote:
ach maar 20k ongeveerquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Clyne er voor 500 coins opgezet, blijkt hij veel meer ward te zijn
Carlos eduardo en robinho of Bastos lmquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt dit, iedereen 9 chem?
Weet iemand misschien vervanging voor Oscar?
Ari, Eduardo, Diego of Renato Augustoquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:43 schreef Duuc-nl het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt dit, iedereen 9 chem?
Weet iemand misschien vervanging voor Oscar?
Zo even uitproberen met Lennonquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:44 schreef BDIL het volgende:
Ik ben gister achter iets heel simpel's gekomen () Waarmee je 9/10 keer je tegenstander helemaal kwijt bent
LT + RT ( L2 + R2) loop naar achter als hij naar je toe gaat moet je met je rechter stick naar een kant tappen ( meestal naar voren
). Als je iemand met hoge pace 78 + en dribbel 80+ hebt kom je altijd je tegenstander zonder moeite voorbij en haalt ie je niet meer in
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Carlos eduardo en robinho of Bastos lm
Thx, eduardo en bastos it isquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ari, Eduardo, Diego of Renato Augusto
Moet je wel Young vervangen door iets Braziliaans of Chelsea. Als je toch iets Braziliaans neemt kan elke Braziliaan CAM.
Zitten geen shinies in toch? Dus nee dan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:49 schreef MartijnTor het volgende:
Moet je eens nadenken dat er ergens op de wereld wss weer een lucky noobje zit die in een daily gift mini gold pack NeymarIF krijgt
Is gundogan een baasje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gotze CAM, Bastos LM en Gundogan CDM
Toch niet 500c BIN? Jammer dat ik hem dan niet had. Ik had in mijn mini silver pack nog een Rangers badge ook.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Clyne er voor 500 coins opgezet, blijkt hij veel meer ward te zijn
wie nog meer?quote:
Steeds op de vlucht zeker.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:52 schreef laucas het volgende:
[..]
wie nog meer?![]()
Eind vd maand pas internet in het nieuwe huisje. 3e verhuizing in 4 maanden ftw.
Ik dacht dat jullie zo fanatiek warenquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Steeds op de vlucht zeker.
Weet niet of Iwan er nog is?
We zijn te slecht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:54 schreef laucas het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie zo fanatiek waren
Als je de voorzet bedoelt: crossing + curve + vision lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
welke stat is het belangrijkste voor corners
Alles wat hij heeft:quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
welke stat is het belangrijkste voor corners
jij bent wel erg gecharmeerd van hem hequote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alles wat hij heeft:
http://www.futhead.com/fifa/players/5950/
Ik faal met IF Diego, Cazorla, Reus en weet ik veel wat allemaal, en met hem lukt (bijna) allesquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent wel erg gecharmeerd van hem he
Geef dan niks. Net als op een verjaardag van een oom of tante aankomen met een rolletje top dropquote:
of als ze vragen om een envelopje, gewoon een lege envelop gevenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geef dan niks. Net als op een verjaardag van een oom of tante aankomen met een rolletje top drop
Ja, of gevuld met zaken die uit het lichaam kunnen komenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
of als ze vragen om een envelopje, gewoon een lege envelop geven
wie het kleine niet.......quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, of gevuld met zaken die uit het lichaam kunnen komen
Haha, lucky bastardquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Op 3e account mini bronze pack
suicidequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:13 schreef Dudeweiser het volgende:
lol ik speelde tegen iemand die Mertesacker-Cahill-Ferdinand had in een 343![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef poker4lifee het volgende:
ik dacht laat ik voor de zekerheid maar rondje drukken om er zeker van te zijn dat ik geen lullige tegengoal krijg door raar wegwerken..
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/141939874
moet ie natuurlijk niet ipv de bal wegschieten met rondje de tegenstander tackelenpenalty werd het
Seasons?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:18 schreef HugoohAFCA het volgende:
haha blijft leuk om met mijn silver team, dure gold teams te laten rage quitten.
Viergever die Falcao afstopt.![]()
Donk die IF Reus nog niet laat aanemen
lekker slapen tochquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben moe maar wil er niet aan toegeven
Nee man, gewoon futten onder invloed van cola zoquote:
ik kan echt niet spelen als ik moe benquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, gewoon futten onder invloed van cola zo
Ik ook niet, maar misschien nu welquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan echt niet spelen als ik moe ben
Ik zit al heel lang op 88. 75% vrijspelen ook nog ver van, wil gvd die afroquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:39 schreef laucas het volgende:
Als CAM van 80 naar 84 door alle VP-boosts aan te knallen
Met een afro kop je beter zei een vriendquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik zit al heel lang op 88. 75% vrijspelen ook nog ver van, wil gvd die afro
Fellaini stylequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Met een afro kop je beter zei een vriend
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef laucas het volgende:
[..]
Met een afro kop je beter zei een vriend
LB/RB (vleugel verd.) is nog wel leuk en dan kun je ook veel inschuivenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]Wil niet in de verdediging staan om die 75% te halen
mwah wel redelijk hoop ikquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoi kevin, hoe was je tentamenweek gegaan?
Aii, wat heb je maandag?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
mwah wel redelijk hoop ikAlleen maandag nog een toets
Kutvakquote:
een 1 kan er wel bij jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gewoon niet voor leren, Y.O.L.O
Nogal ja.quote:
Probeer Mignolet eens, houdt alles voor mequote:
Ogbonnna.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
whatcha think?
Wel nog Gamberini vervangen, weet alleen nog niet door wie. En eventueel Vermaelen voor Vertonghen
neequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Probeer Mignolet eens, houdt alles voor me
Ogbonna heb ik al in twee andere teamsquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:25 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ogbonnna.
Leuk team behalve je rb, ik heb gewoon iets tegen Engelse in FUT..
Vermaelen Sagna zal ik dan maar doen. 100x beter dan een Engelsman.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee
[..]
Ogbonna heb ik al in twee andere teamsEn wat had jij in gedachte voor de RB dan? Vermaelen-Sagna kan ook wel natuurlijk
of Astoriquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vermaelen Sagna zal ik dan maar doen. 100x beter dan een Engelsman.
Chielini blijft dan over... Of Barzagli, of Not BonucciAD
Geen idee waarom, maar ook ik gebruik zelden een Engelsman. Zijn altijd betere alternatieven dan de middelmatige voetballers die Engeland heeft.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Vermaelen Sagna zal ik dan maar doen. 100x beter dan een Engelsman.
Chielini blijft dan over... Of Barzagli, of Not BonucciAD
ik vind Rooney best goed andersquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ook ik gebruik zelden een Engelsman. Zijn altijd betere alternatieven dan de middelmatige voetballers die Engeland heeft.
Heb ik nog niet mee gespeeld. Zal die veel beter zijn dan bijvoorbeeld Aguero of Robin van Persie?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind Rooney best goed anders
Gerrard is ook een prima middenvelder.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vind Rooney best goed anders
Weet ik niet, nog nooit mee gespeeld. Maar zo middelmatig is ie nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb ik nog niet mee gespeeld. Zal die veel beter zijn dan bijvoorbeeld Aguero of Robin van Persie?
racistquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef detennismaster het volgende:
Ik haat Engelse gewoon, de enige Engelsman waarmee ik met plezier heb gespeeld is Sinclair vorig jaar. Wel een baas.
Ongelovelijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:41 schreef Kamikazie het volgende:
Badr Hari weer op vrije voet![]()
Lachwekkend vind ik het .
goed team. Als ik jou was zou ik pepe achterin zettenquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:44 schreef Jiggler het volgende:
Net iets meer dan een weekje geleden Fifa 13 gekocht, met wat geluk uit pakjes en geleende spelers dit opgebouwd. Heeft iemand misschien wat tips? Wil misschien Callejon vervangen door Benzema als ik daar genoeg punten voor heb. Maarja dan heb ik geen snelle spelers meer over voorin :p
Zit overigens net in de 1e Divisie van FUT, weet niet of dat verschil maakt.
[ afbeelding ]
die zijn dan ook hard gedowngradequote:Op zaterdag 10 november 2012 00:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Terry is ook ineens minder waard dan vorig jaar, Lampard ook
En terecht.quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:53 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die zijn dan ook hard gedowngrade
Nietquote:
Leuke goal met tienen..bruggetjequote:
Ik blijf me er echt over verbazen dat er idd mensen zijn wiens enige doel het irriteren is van andere mensen op internet...echt te kansloos.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:41 schreef vandermar het volgende:
Ik moet nu tegen iemand die vantevoren niets skipt en bij de aftrap 3x op pauze drukt en dit helemaal afwachtwe zijn nog niet eens begonnen lol. Hij heeft een 5atb serie a team.
Lekker opsparen?quote:
Ja 4x bronze packs die uit bronze packs kwamen en 1 silver pack van DG. Vanmiddag postte ik het ook en toen dachten mensen dat we ergens compensatie voor kregenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |