Ziet er fucking mooi uit, meen ik oprecht.quote:Op zondag 18 november 2012 01:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb me een paar uurtjes verveeld en dus heb ik maar eens een fatsoenlijke Facebook-app ontworpen.
In de HOLO-stijl, zoals het hoort, en met enkele invloeden van de Google Now!-UI![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 18 november 2012 12:08 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ziet er fucking mooi uit, meen ik oprecht.
quote:Op zondag 18 november 2012 01:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb me een paar uurtjes verveeld en dus heb ik maar eens een fatsoenlijke Facebook-app ontworpen.
In de HOLO-stijl, zoals het hoort, en met enkele invloeden van de Google Now!-UI![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 4.0 opnieuw geïnstalleerd en hij werkt nog steeds niet. De plaatselijke GSM-boer beweert dat er vocht achter het scherm zit (mijn vriendin heeft de telefoon daar naartoe gebracht terwijl ze nog fabrieksgarantie heeftquote:Op woensdag 21 november 2012 16:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kan ik me amper voorstellen
Verkopen lijkt me dan wel wat lastigquote:Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb 4.0 opnieuw geïnstalleerd en hij werkt nog steeds niet. De plaatselijke GSM-boer beweert dat er vocht achter het scherm zit (mijn vriendin heeft de telefoon daar naartoe gebracht terwijl ze nog fabrieksgarantie heeft). Nu even kijken of ze hem opstuurt naar de fabrikant / T-Mobile of dat ze hem verkoopt. Als het inderdaad vocht is (en dus waterschade) wordt het toch niet onder garantie gerepareerd, terwijl dat ding niet eens in de buurt van water is geweest...
Jammer dat het niet echt een tof toestel is, maar anders had ik hem misschien wel willen overnemen. Nieuwe scherm is 25 dollar en het monteren is ook geen rocketsciencequote:Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef Sloggi het volgende:
Ze heeft een site gevonden waar ze kapotte telefoon overkopen; daar kan ze nog een paar tientjes voor de telefoon krijgen.
Ziet er goed uit, heb ook al zoiets gezien op reddit en daar waren ze ook onder de indruk van iemand anders, wellicht kan je het daar ook posten.quote:Op zondag 18 november 2012 01:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.androiduipatte(...)apps-redesigned.htmlIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Er zit een vochtsticker in haar telefoon die roze of rood kleurt als-ie vochtig is geweest.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb 4.0 opnieuw geïnstalleerd en hij werkt nog steeds niet. De plaatselijke GSM-boer beweert dat er vocht achter het scherm zit (mijn vriendin heeft de telefoon daar naartoe gebracht terwijl ze nog fabrieksgarantie heeft). Nu even kijken of ze hem opstuurt naar de fabrikant / T-Mobile of dat ze hem verkoopt. Als het inderdaad vocht is (en dus waterschade) wordt het toch niet onder garantie gerepareerd, terwijl dat ding niet eens in de buurt van water is geweest...
Daar zit ie dus en hij hoort wit te zijn. Als je 'm opstuurt met roze stickers dan krijg je 'm inderdaad ongerepareerd terug. (plus nog 'onderzoekskosten' vaak)quote:Take out your battery and right next to the metal things that detect your battery there is a little white square sticker.
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, heb ook al zoiets gezien op reddit en daar waren ze ook onder de indruk van iemand anders, wellicht kan je het daar ook posten.
http://www.reddit.com/r/android/Vind de linkse beter,,,alleen bovenste gedeelte is wat mooier, de rest is nogal lompSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.androiduipatte(...)apps-redesigned.htmlEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
San Andreas nogquote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef delano.888 het volgende:
http://www.technobuffalo.(...)ios-on-december-6th/
Cooool. GTA3 is al ontzettend tof maar VC, op een Note2, waarom zou iemand ooit nog een PSP kopen, dit is veel vetter
Wel een beetje laat voor sinterklaasquote:Op woensdag 21 november 2012 18:33 schreef delano.888 het volgende:
http://www.technobuffalo.(...)ios-on-december-6th/
Cooool. GTA3 is al ontzettend tof maar VC, op een Note2, waarom zou iemand ooit nog een PSP kopen, dit is veel vetter
webkeyquote:Op zaterdag 24 november 2012 09:03 schreef Juup© het volgende:
Ik heb ooit een programma gehad waarmee ik mijn telefoon kon bedienen vanaf mijn laptop, heb was net of mijn laptop mijn telefoon was zeg maar. Ik weet niet meer hoe het heet, iemand een idee?
Met (Samsung) toestellen hebben ze hier bij mij iig nooit een probleem van gemaakt.quote:Op zondag 25 november 2012 17:59 schreef BluesRebel het volgende:
Vraagje, mijn Xperia Neo heeft een hardwareprobleem. Ik heb inmiddels een custom rom erop. Ik kan het origineel wel weer erop gooien voordat ik de telefoon terugbreng voor reparatie (originele, rom, kernel, etc.), maar moet ik ook de bootloader weer locken of doen ze niet moeilijk over een unlocked bootloader (aangezien Sony zelf op de site helpt om hem te unlocken)?
Ik had mijn Note gebricked door een backup van een ROM terug te zetten, en toen deed de Note helemaal niets meer. Opgestuurd naar Samsung en kreeg een mainboard swap en koste helemaal nietsquote:Op zondag 25 november 2012 18:01 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Met (Samsung) toestellen hebben ze hier bij mij iig nooit een probleem van gemaakt.
Ik heb de custom rom er altijd op laten staan en ze keken er helemaal niet naar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |