quote:Op woensdag 14 november 2012 09:20 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die komt er ook echt niet meer. En met een S3 ga je overigens ook niet meer landscape typen, daar is het toestel te groot voor. 3.7inch is comfortabel om landscape te typen, daarboven eigenljk niet meer.
Vanaf een Hero komend zullen de prestaties van elk toestel meevallenquote:Op woensdag 14 november 2012 11:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je niet wilt dat de prestaties tegenvallen, kun je beter geen technologisch apparaat kopen. Wat vandaag op de markt is, is morgen al verouderd.
DIG / Chinese Smartphones #5 - A shipment of WIN is about to arrive!?quote:Op woensdag 14 november 2012 11:05 schreef Zhano het volgende:
Ik ben al een tijdje toe aan een vervanger voor mijn Hero en wil dus een nieuw Android toestel. Heb zelf al even zitten zoeken maar voor het bedrag wat ik max wil uitgeven valt me bij elk toestel wel iets tegen volgens mij. Ik wil max 300 euro uitgeven voor een los toestel, maar ik wil ook niet dat ik binnen een maand al de prestaties vind tegenvallenTips en/of suggesties?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondersteuning voor bovenstaande:
http://tweakers.net/productreview/67560/jiayu-g3-zwart.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Echt een top toetsenbord, gebruik het altijd op mijn 7'' tablet, denk dat ik daarop bijna sneller whatsapp als op mijn telefoonquote:
Jij hebt whatsapp op je tablet?quote:Op woensdag 14 november 2012 13:06 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Echt een top toetsenbord, gebruik het altijd op mijn 7'' tablet, denk dat ik daarop bijna sneller whatsapp als op mijn telefoon
Had, op 1 van mijn tabletsquote:Op woensdag 14 november 2012 15:34 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Jij hebt whatsapp op je tablet?
True thatquote:Op woensdag 14 november 2012 14:32 schreef Klonk het volgende:
geroot toestel + goeie emulator + ps3 controller = epische fun
Je zou een Samsung Galaxy S Relay 4G kunnen proberen te importeren. Best wel high end, en met fysiek toetsenbord. Zal alleen door beperkte beschikbaarheid nooit de community support van de Desire Z/G2 krijgen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:39 schreef Waffle het volgende:
Aan de ene kant wel begrijpelijk, alleen dit toestel leek me voor 350 euro wel iets voor mij. Ben nog altijd een beetje huiverig om over te stappen naar een toestel zonder qwerty toetsenbord. Helaas is er nog geen echte opvolger voor mijn Desire Z te vinden en zoals het er naar uit ziet komt die er ook nog niet echt aan
Om meteen veel geld uit te geven aan een S3 of iets dergelijks en er dan achter komen dat ik het toetsenbord wel mis, zou wel een beetje jammer zijn.
kwestie van proberen, zoveel mogelijkheden dat het echt een kwestie van smaak is.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Had, op 1 van mijn tablets. Wel een china tab die was in de build prop gewoon een SII
.
[..]
True thataanraders voor een emulator + game? de controller heb ik hier al.
Oh ja dat laatste scheelt zeker. Met Mimicri (Android 4.0.4) is-ie sneller, heeft meer opties, ziet er weer lekker fris uit. Een hele verbetering. Momenteel wordt 4.1 ontwikkeld, en binnenkort zelfs 4.2. Wat dat betreft kan hij nog even door.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:10 schreef Waffle het volgende:
Dat is idd misschien wel wat. Al ben ik wel een beetje huiverig met het importeren van zulke dure dingen. Sowieso aangezien ik nogal vaak aanspraak heb moeten maken op garantie met mijn telefoons. De Desire Z is zo'n beetje mijn enige telefoon die ik nog nooit heb moeten opsturen ivm problemen. Hiervoor had ik een xperia x1 die 3x weg is geweest en daarvoor een w810i die ik ook binnen een jaar heb moeten opsturen. Om dan zo'n dure telefoon te importeren, schrikt me toch een beetje af.
Misschien eerst nog maar een sim-only doen en eindelijk een custom rom op mijn Desire Z installeren. Schijnt namelijk ook nogal een wereld van verschil te maken.
Nicequote:Op vrijdag 16 november 2012 00:52 schreef Roolio het volgende:
Heb ik net android 4.1.2 op mijn Desire Z gezet, wordt net deze preview voor de Desire Z (Vision is Desire Z) door de voornaamste ontwikkelaar gepost:
[ afbeelding ]
Binnenkort dus Android 4.2 op de Desire Z
Waar te verkrijgen?quote:
Prepaid he.. Oftewel Debitcard. Je moet er dus eerst geld op zetten voor het te kunnen gebruiken, je kan nog geen schulden maken al wou je het graag.quote:Op vrijdag 16 november 2012 14:11 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Waar te verkrijgen?
Pff.. creditcard de naam alleen al. Wie heeft dat ooit bedacht. Dit soort snufjes krijg je toch zo'n leefstijl van dat het 'oke' is om schulden te hebben. Lol. Creditcrisis hebben we denk wel verdiend
Lolquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:06 schreef Roolio het volgende:
[..]
Prepaid he.. Oftewel Debitcard. Je moet er dus eerst geld op zetten voor het te kunnen gebruiken, je kan nog geen schulden maken al wou je het graag.
wat heeft root daarmee te maken?quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:07 schreef Klonk het volgende:
kan ik een root weer ongedaan maken, wil eigenlijk gewoon terug naar de standaardsoftware van Samsung, ik blijf met custom roms tegen kleine maar belangrijke dingen aanlopen die ik met touchwizz niet had
ah, neuh, root natuulijk niets, nu ik er ff over nadenkquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat heeft root daarmee te maken?
Gewoon de stock firmware (eventueel met de stock kernel) weer terugflashen. Heeft niks met root te maken.quote:Op vrijdag 16 november 2012 15:07 schreef Klonk het volgende:
kan ik een root weer ongedaan maken, wil eigenlijk gewoon terug naar de standaardsoftware van Samsung, ik blijf met custom roms tegen kleine maar belangrijke dingen aanlopen die ik met touchwizz niet had
Je hebt ook gewoon 'stock' ROMs in .zip formaat, via CWM te flashen dus. Vaak zelfs nog een beetje getweaked (lees: geoptimaliseerd) dus in principe beter dan een 100% stock ROMquote:Op vrijdag 16 november 2012 15:18 schreef Klonk het volgende:
ga ik als straks thuis ben eens kijken hoe ik dat het beste aan kan pakken, ik gok via odin. wel jammer trouwens maar alle roms die tof zijn hebben moeite met bluetooth en dat gebruik ik te vaak om daar storingen in te willen hebben.
die heb ik nu draaien maar ik blijf bluetooth problemen houden...quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:06 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon 'stock' ROMs in .zip formaat, via CWM te flashen dus. Vaak zelfs nog een beetje getweaked (lees: geoptimaliseerd) dus in principe beter dan een 100% stock ROM
wat heb je dan draaien op welk apparaat?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
die heb ik nu draaien maar ik blijf bluetooth problemen houden...
Ik zou gewoon lekker een stock deodexed zipaligned rom met root pakken. Heb je toch root en stock, maar dan geoptimaliseerdquote:
Dit inddquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker een stock deodexed zipaligned rom met root pakken. Heb je toch root en stock, maar dan geoptimaliseerd
omega is tof maar ik erger me aan de vormgeving en kleurtjes van die pulldown dingetjes om je bluetooth enzo te regelenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:23 schreef Ace1 het volgende:
Omega blijft imo de beste touchwiz rom.. met vele goede extra's die je via de omega files kitchen kan flashen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1663656
Ik heb geen mod of skin geinstalleerd en dan is het toch praktisch dezelfde kleuren als stock? (Ik weet het eigenlijk niet omdat ik Omega er gelijk op had gezet toen ik m'n telefoon uit de winkel hadquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
omega is tof maar ik erger me aan de vormgeving en kleurtjes van die pulldown dingetjes om je bluetooth enzo te regelen
neuh, net niet hetzelfde kleurtje blauw als ics en ik ergerde me daar helemaal kapot aan, toen op zoek gegaan naar een andere stockbased rom, alleen om die redenquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:26 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik heb geen mod of skin geinstalleerd en dan is het toch praktisch dezelfde kleuren als stock? (Ik weet het eigenlijk niet omdat ik Omega er gelijk op had gezet toen ik m'n telefoon uit de winkel had)
Wat houden die termen eigenlijk in, dat zipaligned en deodexed?quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik zou gewoon lekker een stock deodexed zipaligned rom met root pakken. Heb je toch root en stock, maar dan geoptimaliseerd
sowieso, blauwquote:Op vrijdag 16 november 2012 16:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, net niet hetzelfde kleurtje blauw als ics en ik ergerde me daar helemaal kapot aan, toen op zoek gegaan naar een andere stockbased rom, alleen om die reden
Heeft te maken met waar de systemapps geïnstalleerd zijn. Odexed ROMs (systeemapps naar een andere locatie verplaatst) starten sneller op maar zijn moeilijker te modden.quote:Op vrijdag 16 november 2012 16:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat houden die termen eigenlijk in, dat zipaligned en deodexed?
Ik zie ze wel eens staan maar het zegt me helemal niks.
nexus 7 is naar 4.2 gegaanaquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:09 schreef Catch22- het volgende:
Geef t tijdcache moet opbouwen enzo
Welke update heb je gehad? 4.1 naar 4.2?
Jup. Hij is er trouwens geloof ik wel sneller op geworden, dus ik ben bang dat ik alle nadelen voor lief moet nemenquote:Op zaterdag 17 november 2012 02:09 schreef Catch22- het volgende:
Geef t tijdcache moet opbouwen enzo
Welke update heb je gehad? 4.1 naar 4.2?
Wat zijn de nadelen dan?quote:Op zaterdag 17 november 2012 11:20 schreef Faux. het volgende:
[..]
Jup. Hij is er trouwens geloof ik wel sneller op geworden, dus ik ben bang dat ik alle nadelen voor lief moet nemen
Als je het over de Galaxy Nexus hebt; deze telefoon is in 3 verschillende versies uitgebracht: Yakju, takju en overige.quote:Op zaterdag 17 november 2012 10:04 schreef stoereboii het volgende:
Is er al Android 4.2 voor Nexus? Nog niks van gehoord
Hoe heet het en hebben er meer mensen ervaring mee?
Waarom wil je Android opnieuw installeren als het scherm niet meer werkt?quote:Op zaterdag 17 november 2012 21:03 schreef Sloggi het volgende:
Kun je een android-toestal 'op afstand' besturen? Het scherm van de Desire S van mijn vriendin werkt niet meer, en om het OS opnieuw te installeren moet ik verbinding maken met Sense, waarvoor ik dus toegang nodig heb tot de telefoon.
De telefoon is niet geroot, en rooten gaat dus ook niet zonder het scherm te gebruiken.
Geen linkje ofzo?quote:Op zondag 18 november 2012 01:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb me een paar uurtjes verveeld en dus heb ik maar eens een fatsoenlijke Facebook-app ontworpen.
In de HOLO-stijl, zoals het hoort, en met enkele invloeden van de Google Now!-UI![]()
[ afbeelding ]
Ziet er fucking mooi uit, meen ik oprecht.quote:Op zondag 18 november 2012 01:14 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik heb me een paar uurtjes verveeld en dus heb ik maar eens een fatsoenlijke Facebook-app ontworpen.
In de HOLO-stijl, zoals het hoort, en met enkele invloeden van de Google Now!-UI![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zondag 18 november 2012 12:08 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ziet er fucking mooi uit, meen ik oprecht.
quote:Op zondag 18 november 2012 01:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 4.0 opnieuw geïnstalleerd en hij werkt nog steeds niet. De plaatselijke GSM-boer beweert dat er vocht achter het scherm zit (mijn vriendin heeft de telefoon daar naartoe gebracht terwijl ze nog fabrieksgarantie heeftquote:Op woensdag 21 november 2012 16:11 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Kan ik me amper voorstellen
Verkopen lijkt me dan wel wat lastigquote:Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb 4.0 opnieuw geïnstalleerd en hij werkt nog steeds niet. De plaatselijke GSM-boer beweert dat er vocht achter het scherm zit (mijn vriendin heeft de telefoon daar naartoe gebracht terwijl ze nog fabrieksgarantie heeft). Nu even kijken of ze hem opstuurt naar de fabrikant / T-Mobile of dat ze hem verkoopt. Als het inderdaad vocht is (en dus waterschade) wordt het toch niet onder garantie gerepareerd, terwijl dat ding niet eens in de buurt van water is geweest...
Jammer dat het niet echt een tof toestel is, maar anders had ik hem misschien wel willen overnemen. Nieuwe scherm is 25 dollar en het monteren is ook geen rocketsciencequote:Op woensdag 21 november 2012 16:15 schreef Sloggi het volgende:
Ze heeft een site gevonden waar ze kapotte telefoon overkopen; daar kan ze nog een paar tientjes voor de telefoon krijgen.
Ziet er goed uit, heb ook al zoiets gezien op reddit en daar waren ze ook onder de indruk van iemand anders, wellicht kan je het daar ook posten.quote:Op zondag 18 november 2012 01:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.androiduipatte(...)apps-redesigned.htmlIemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
Er zit een vochtsticker in haar telefoon die roze of rood kleurt als-ie vochtig is geweest.quote:Op woensdag 21 november 2012 16:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb 4.0 opnieuw geïnstalleerd en hij werkt nog steeds niet. De plaatselijke GSM-boer beweert dat er vocht achter het scherm zit (mijn vriendin heeft de telefoon daar naartoe gebracht terwijl ze nog fabrieksgarantie heeft). Nu even kijken of ze hem opstuurt naar de fabrikant / T-Mobile of dat ze hem verkoopt. Als het inderdaad vocht is (en dus waterschade) wordt het toch niet onder garantie gerepareerd, terwijl dat ding niet eens in de buurt van water is geweest...
Daar zit ie dus en hij hoort wit te zijn. Als je 'm opstuurt met roze stickers dan krijg je 'm inderdaad ongerepareerd terug. (plus nog 'onderzoekskosten' vaak)quote:Take out your battery and right next to the metal things that detect your battery there is a little white square sticker.
quote:Op woensdag 21 november 2012 16:53 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, heb ook al zoiets gezien op reddit en daar waren ze ook onder de indruk van iemand anders, wellicht kan je het daar ook posten.
http://www.reddit.com/r/android/Vind de linkse beter,,,alleen bovenste gedeelte is wat mooier, de rest is nogal lompSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.androiduipatte(...)apps-redesigned.htmlEindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |