SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 19:56 schreef iBenny het volgende:
Deze 12 zullen vanavond optreden:Was ook in de thuiscoach-appSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Benny op 09-11-2012 20:05:16 (gespoilerd) ]
ah, ok.quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie ik denk dat door gaan vanavond:
...unspoilered...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ah, ok.
Ben benieuwd!
[..]NicolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik weet het.. Maar ze zingt wel goed
Bijna hetzelfde ingevuld.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie ik denk dat door gaan vanavond:
-Spoiler-info-
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bijna hetzelfde ingevuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]Oui!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik niks aan toe te voegenquote:
Er zijn mensen in dit topic die het tot de uitzending begint niet willen weten. Sowwyquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Jongens... das toch geen spoiler meer?
It's all over the interwebssss... Daarnaast hebben ze ook zo'n poster gemaakt waarop je de uitslagen kunt voorspellen
Een uur nogquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
NOG MAAR EEN UURTJE, YEAH!!!!
[ afbeelding ]
Huillllies.quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn mensen in dit topic die het tot de uitzending begint niet willen weten. Sowwy
Thanks Benny!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn mensen in dit topic die het tot de uitzending begint niet willen weten. Sowwy
quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
NOG MAAR EEN UURTJE, YEAH!!!!
[ afbeelding ]
HUILLLIIEEE!!!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks Benny!Ik laat me altijd erg graag verrassen
3 kwartier dan minstensquote:
Potver ik kan geen huilende Marly vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |