Voor de zoveelste keer deze maandquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:07 schreef Asschen_sukar het volgende:
Al de hele middag random disconnects, server zal er zo wel uit vliegen
zeer herkenbaar. Ben in totaal sinds launch nu 1 LFR cloak verder. rest laat helaas nog altijd op zich wachten.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:56 schreef Junglebeast het volgende:
Net mijn shaman kunnen gearen voor MV LFR en ja hoor alleen maar zakjes gold.
Hopelijk krijg ik volgende week tenminste 1 loot. Dus nu vanaf de launch 0,0 dingen geloot van Sha (Galleon nooit gezien), en de LFR op 2 chars nu.
eigenlijk niet tbh, die dingen zitten ergens in een bag stof te happenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef Kingleon het volgende:
Ik ben juist bijna geheel LFR gegeared. Gebruik jullie wel je muntjes voor een extra roll?
Geen extra kans op een drop, evenveel als normaal alleen een extra roll. Denk alsof het een tweede keer de boss killen is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
eigenlijk niet tbh, die dingen zitten ergens in een bag stof te happen
hebben die zoveel chance op increased loot dan? dacht altijd dat het niet waard was
Nog nooit, maar dan ook nog nooit iets ander gekregen met zo'n muntje dan gold.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef Kingleon het volgende:
Ik ben juist bijna geheel LFR gegeared. Gebruik jullie wel je muntjes voor een extra roll?
Die gebruik ik voor de reguliere raids. Als die tenminste doorgaan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:31 schreef Kingleon het volgende:
i feel a disturbance in the force! this one has no life at all!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:26 schreef Bienelientjee het volgende:
Yeaaaaa! Exalted met alle factions!(Behalve prince natuurlijk) Nu alleen nog maar een paar keer die dailies doen voor wat achievements!
Niet de muntjes uit je bagquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:38 schreef Olment het volgende:
[..]
eigenlijk niet tbh, die dingen zitten ergens in een bag stof te happen
hebben die zoveel chance op increased loot dan? dacht altijd dat het niet waard was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |